1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ceasuri Bord - martori bord si becuri din bord A3 8L - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8L (1996 – 2003)' creată de emanuellA4, 2 Dec 2008.

  1. sb92aug

    sb92aug 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2015
    Locație:
    sibiu
    Masina:
    audi a3 8l 1.6 2001
    nucugheri Ok. Mersi. Erorile din pacate nu le am ca nu mi-a dat prin cap sa mi le notez, dar am zis ca o sa ii mai fac un test la altcineva si sa vad dupa aia ce e de facut. Mai spunea cineva ca in 90% din cazuri e nu stiu ce bobina de pe/langa IMMO. Are cineva habar despre asta ?
     
  2. pongo67 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2016
    Locație:
    italia
    Masina:
    audi a3 1,9 tdi 2002
    Buna ziua, am un a3 din 2002 cu motor de 1,9 tdi. Cu vreo 2 luni in urma am ramas fara inchiderea centralizata ( nu am telecomanda la ea ) si tot de atunci nu mai functioneaza geamurile electrice si lumina din interiorul masinii cand se deschid usile. Am dus-o la un electrician si mi-a spus, dupa vreo 3-4 ore de munca la ea ca-i de la calculatorul inchiderii centralizate, o piesa mica ce se afla in portbagaj. Mi-a aratat-o, mi-a zis ca ma costa una noua cam 6-700 de euro. I-am zis sa o lase asa ca-l schimb in tara, am inteles ca la dezmembrari nu-i mai mult de 100 de euro. De cateva zile a inceput sa-mi faca probleme turometrul si kilometrajul in sensul ca raman blocate la un anumit nivel amandoua si nu mai arata nimic, uneori si indicatoarele de apa si motorina raman pe ,,0,, Intrebarea pentru cine a mai intalnit aceasta problema, se poate sa fie tot de la calculatorul ala din portbagaj sau o fi altceva?
     
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu, nu e de la confort. E posibil sa fie defecte ceasurile. Fa o scanare si un output test cu VCDS sa vezi daca ai erori si daca ceasurile sunt calibrate (se opresc la jumatate dupa ce parcurg o tura completa). Verifica si mufele din spate, sa fie introduse corect si siguranta clipsata.
     
  4. pongo67 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2016
    Locație:
    italia
    Masina:
    audi a3 1,9 tdi 2002
    Nu prea ma pricep sa fac ce spui, poti sa-mi explici mai pe indelete? De fapt nu am vrut decat sa stiu daca este aceeasi cauza. In aprilie vin in tara cu masina si atunci voi schimba si calculatorul acela si poate voi remedia si chestia cu blocarea turometrului si a kilometrajului. Multumesc pentru raspuns
     
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Cauta topicul de intalniri regionale aferente orasului tau, iar cand vii in tara roaga un coleg care are VCDS sa te ajute cu ce ti-am spus.
     
  6. pongo67 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2016
    Locație:
    italia
    Masina:
    audi a3 1,9 tdi 2002
    OK, multumesc
     
  7. alxfts 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A3 , 1.6 , 2002
    Salut,
    Am cumparat un A3 8L, 1.6 benzina din 2002 acum vreo 4 luni de zile cu ceasurile defecte.
    Defecte in ce sens: turometrul indica foarte rar (odata la 2 zile), si cand indica, arata sacadat, kilometrajul functioneaza ceva mai des de atat si daca nu functioneaza cu o palma deasupra ceasurilor isi revine.
    Odata cu el isi revine si ecranul central unde apar erorile si OK-ul. Ecranul functioneaza mereu dar de cele mai multe ori se vede doar lumina (galbena) nu se vad si simbolurile.
    Acul de la apa indica, acul de la benzina indica dar nu arata corect benzina. Cand rezervorul este aproape gol acul sta la prima linie iar cand rezervorul e plin acum sta dupa full (banuiesc ca nu e calibrat corect).
    Ideea e ca, de cand am luat masina, tot caut ceasuri dar nu prea gasesc si ce gasesc sunt exagerat de scumpe.
    Am impresia ca ceasurile astea au mai fost schimbate si nu sunt cele originale (minidot) zic asta pentru ca uneori apar pe scranul central simbolurile unei cutii automate (R, N, D, P).
    As vrea daca tot fac o schimbare, sa-i pun Maxidot (daca se poate). As vrea sa stiu daca totusi exista o rezolvare fara sa schimb ceasurile. Nu stiu ce firma sunt ceasurile mele. Multumesc anticipat
     
  8. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Trebuie schimbate ceasurile. Si da, din pacate sunt scumpe pentru modelul tau deoarece sunt putine cele care inca sunt bune.
     
  9. alle_ares

    alle_ares Bronze Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Mediaș
    Masina:
    A3 1.6 8l AVU 2001
    Daca pe cineva intereseaza,postez niste eeprom-uri(defapt am vrut sa postez dar nu ma lasa sa incarc fisiere cu extensie .bin sau .rar asa ca pun o poza si daca cineva crede sa ii trebe ceva sa imi scrie pe privat si ii trimit pe mail) adunate de pe net ptr A3 2000-2003 atit benzina cit si diesel.Editarea de nume le-am facut eu asa cum am creezut eu,poate oi fi gresit,adica sa nu fie de vdo si sa fie MM(Margneti Marelli) si ptr asta imi cer scuze.Daca cineva cauta eeprom si crede ca unul din astea ii foloseste,atunci sunt multumit...ca am putut ajuta
    Untitled.jpg
     
  10. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Arhiveaza-le .zip si asa te lasa sa le incarci pe forum.
     
  11. alle_ares

    alle_ares Bronze Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Mediaș
    Masina:
    A3 1.6 8l AVU 2001
    cum zicea UNA odata...succesuri!
     
  12. alle_ares

    alle_ares Bronze Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Mediaș
    Masina:
    A3 1.6 8l AVU 2001
  13. Severin

    Severin 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A6 c6 allroad si avant 3.0 tdi quattro coduri motor ASB An 2007 transimisie tiptronic
    Salut! Sunt mai nou pe aici si am niste nelamuriri. Am un audi A3 2002 si de la un timp au inceput sa imi faca probleme ceasurile gen raman blocate sau indicatorul de apa creste la 120 de grade , culmea este ca ,daca ii dau o palma isi revin. Cu toate astea as-i dori sa le schimb si nu stiu daca, Seria VDO 8L0920932G sunt bune. Mentionez ca au maxidot !
     
  14. alle_ares

    alle_ares Bronze Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Mediaș
    Masina:
    A3 1.6 8l AVU 2001
    Aici ai lista cu cele compatibile.cauta dupa ce serie ai avut tu pe masina si vezi unde se incadreaza si cauta doar cele ce scrie acolo ca iti sunt compatibile,altfel chieltui multi bani,multa chinuiala si sunt sanse foarte mari sa nu iti mearga.
    Si inca ceva,daca nu ai avut cu maxidot,degeaba pui tu maxidot,ca iti lipseste a 3-a mufa.Adica iti merg,dar doar reusesti sa le inveti cu ecu,daca nu,scoti immo si nu mai trebuie s ale inceti cu ecu si sa programez chiei.Eu am minidot si am avut maxidot,indica bine totul,adica mergea turometru si kilometrajul,imi apareau erori adca aveam unde trebe,in sensul ca nu afiseaza eroare de airbag la abs sau mai stiu eu ce..daca gasesti cartea masini la a3,vezi acolo cum e configuratia la pini intre unul cu 2 mufe si cel cu 3 mufe....nu prea se nimeresc chiar toate.A mea e in 2 usi si daca tin bine minte cind deschideam usa din dreapta nu imi aparea pe display cum ca ar fi usa deschisa..Dar nu o sa iti arate consumul instant si etc...crede-ma,am incercat.si ce rost sa pui maxidot daca tu nu ai a 3-a mufa ptr restu de functii...sau poate o ai sau poate ai avut cu maxidot si inainte.Trebuie sa dai mai multe detalii
    Oricum ar fi...sa sti ca ceasurile de a3 benzina sunt mai greu de gasit la noi....sau de la 150oiro in sus, de pe ebay...
    http://www.a3-freunde.de/wiki/Kombiinstrument_8L_-_Kompatibilitätsliste


    model year 2002-2003 ( "2" - "3") - (Wegfahrsperrengeneration III)
    • Instrument clusters without FIS, with clock:

    - 8L0920900KX - diesel engine, 260km / h

    - 8L0920900LX - gasoline engine, 260km / h



    • Instrument clusters without FIS without clock:

    - 8L0920900MX - diesel engine, 260km / h

    - 8L0920900NX - gasoline engine, 260km / h

    - 8L0920900PX - gasoline engine, Australia, 260 km / h

    - 8L0920950DX - diesel engine, 260km / h

    - 8L0920950EX - gasoline engine, 260km / h



    • Instrument clusters with FIS, with clock:

    - 8L0920932DX - diesel engine, 260km / h

    - 8L0920932HX - S3, 280km / h

    - 8L0920933NX - gasoline engine, for vehicles with preparation for mobile phone and hands-free kit, 260km / h.

    - 8L0920932FX - gasoline engine, for vehicles with telephone or telematics, 260km / h.

    - 8L0920932GX - gasoline engine, S-Line, 260km / h

    - 8L0920932NX - S3, 280km / h



    • Instrument clusters with FIS without clock:

    - 8L0920932LX - diesel engine, 260km / h

    - 8L0920932EX - diesel engine, S-Line, 260km / h

    - 8L0920932NX - S3, 280km / h

    - 8L0920932MX - gasoline engine, 260km / h

    - 8L0920932FX - gasoline engine, Japan, for vehicles with navigation system, 260km / h

    - 8L0920932SX - S3, Australia, 280km / h

    - 8L0920932QX - gasoline engine, Australia, 260 km / h

    - 8L0920932RX - gasoline engine, Australia, S-Line, 260km / h

    - 8L0920980MX - diesel engine, 160mph

    - 8L0920980NX - diesel engine, S-Line, 160mph

    - 8L0920980RX - S3, 170mph

    - 8L0920980PX - gasoline engine, 160mph

    - 8L0920980QX - gasoline engine, S-Line, 160mph
     
    Ultima editare: 5 Feb 2016
  15. Severin

    Severin 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A6 c6 allroad si avant 3.0 tdi quattro coduri motor ASB An 2007 transimisie tiptronic
    Merci frumos am sa ma interesez despre asta mai mult si vom vedea daca le voi schimba pana la urma ca am masina la un electrician si cica dupa el nu imi da comenzi la timp ecu nici in clima si nici la ceasuri probabil din cauza faptului ca am avut scurt pe masina si chiar la senzorul de pe termostat .Asa zice el sau cel putin asa am inteles eu, acum nu stiu nimic sigur ,ramane de constatat si sper sa nu fie chiar asa cum zice el.:( Daca a mai patit cineva ceva de genu il rog sa ma informeze si pe mine. Cat despre ceasuri am gasit pe ebay la 70 de euro seria care am specificat mai sus trimise din germania si ma duce cu tot cu transport 100 de euro . Sper ca nu am facut off topic :)
     
  16. a3GL 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2015
    Locație:
    galati
    Masina:
    a3 8l, 1,6, 2001
    fratilor, intrebarea mea este daca a rezolvat cineva concret problema ceasurilor de bord la a3?

    eu am ceasuri marca jaeger 8L0920900F imi pica acele de bord, raman blocate...
    ideea este ca le-am dus la cineva si le-a refacut lipiturile insa degeaba, au mers 10 min ok si iar au inceput sa faca figuri, respectivul spune ca ar fi un contact la o mufa undeva, sau o problema de k-line.
    de cumparat nu gasesc sub nici o forma, din ce am vazut sunt cateva firme in bucuresti care repara contra unei sume de 500-600 de lei.
    a incercat cineva?
     
  17. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Nu vreti voi sa intelegeti... si nici sa cititi, din ce vad. Cumpara alte ceasuri, iesi mai ieftin. Si daca se strica peste un timp, iti raman piese de rezerva de la celalalt. Trebuie sa fi ghinionist rau sa se strice si al doilea ceas si ambele ceasuri sa aibe aceeasi componenta defecta.
     
  18. Batmanxman 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi
    Buna, am problema cu ceasul de apa , cand pun contactul arata 90 grade cand se incalzeste motorul arata 118 grade, nu e problema mare dar vreau sa arate corect, stie cineva rezolvarea???
     
  19. Severin

    Severin 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A6 c6 allroad si avant 3.0 tdi quattro coduri motor ASB An 2007 transimisie tiptronic
    A3GL - Am celeasi ceasuri ca ale tale si aceleasi probleme am avut si eu si inca am. Am fost la cineva in Buc am schimbat procesorul de pe ceasuri si nu au mers decat 2 zile si ma costat 650 de lei, fapt pentru care ori am luat teapa ori am dat bani degeaba acum nu stiu ce sa mai fac.
    O sa incerc sa iau legatura cu tipul care cica le-a reparat si sa ma duc direct cu masina. Deci inainte sa le reparati gândiți-vă bine eu sincer cred ca am facut o mare prostie.
     
  20. MariusSCM

    MariusSCM Silver Member

    Înscris:
    19 Noi 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A3 - 1.6 (BFQ) 102 CP
    Am zis de mai multe ori ca nu are rost sa le reparati, nu are rost.
     

Distribuie pagina asta