1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

2011 Allroad 3.0Tdi

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de mik15, 16 Dec 2015.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Frumos sa vezi asemenea kilometraj și sa meargă splendid
    Bravo!

    Sent from my Pixel XL using Tapatalk
     
  2. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Am uitat sa te intreb, cum e la feeling noul volan spre deosebire de cel de RS6 modelul vechi ? :) Banuiesc ca diferenta majora e la prinderea 10-14 modelul vechi avand o "priza" mai buna !
     
  3. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    da, erau mai bine conturate "prizele" pe volanul de RS6, grosimea mi se pare a fi identica doar parca forma e usor diferita cel de RS6 parand a fi mai bombat pe extremitati fata de asta. Si desi asta e un volan nou, mie mi se pare de-o calitate inferioara pielea de pe el, or fi refacute sau rebuturi, nu stiu, dar pielea e foarte slaba calitativ si se zgarie si uzeaza extrem de repede...am vazut mai multe asemenea volane montate pe alte masini si deja dupa 1 an de zile arata de parca ar avea sute de mii de km. Volanul original al masinii arata impecabil dupa 250k km de folosinta, asta dupa vreo 30k km cred ca va arata de 500k km si stat in soare non-stop.
     
  4. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Da, s-a cam plans lumea de calitatea materialelor folosite la volane. schimbatoare si pe alte forumuri. Pielea e cam tare si are acel feeling de carton.
    Pe viitorul apropiat o sa trec si eu la volan tesit RS-style modelul nou, asemanator cu al tau, insa sper ca pielea perforata folosita pentru RS sa fie diferita de cea pentru basic, S-line :)
    Masina ce mai face ? Aduna km ? :eyebrows:
     
  5. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    nu stiu daca e o problema cu masinile mai noi, dar da, am vazut la un prieten care si-a luat un C7 acum cu 208k km si volanul arata uzat de mult mai multi km, poate la RS s-au folosit materiale mai bune. Km nu prea mai aduna, cu greu acum pentru ca lucrez in SB si nu prea mai fac drumuri lungi asa des si chiar ma gandeam ce ar fi daca as lua un motor mai mic, dar nu ma atrage deloc un 2.0d, tot un 3.0 e minimul necesar dupa parerea mea, cel putin pentru segmentul A6 si mai sus.
     
  6. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Bănuiesc că la consumul unui 2.0 quattro vs 2.7 quattro vs 3.0 quattro nu se înregistrează diferențe chiar atât de mari, singura diferență care nu o văd justificată fiind la impozit - 180 lei vs 1800 lei vs 2100 lei :( discrepanțe mult prea mari, cel puțin de la 2.5 ->
     
  7. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    e adevarat ca impozitul e mai mare si poate ca nu merita, dar eu il calculez in pachete de tigari :), mi-a ramas in gand faptul ca in medie un fumator cheltuie cca 500Ron/luna pentru tigari, deci eu in 4 luni imi platesc impozitul. Desi nu sunt fumator dar masinile sunt viciul meu, asa ca eu sunt impacat cu ideea si nu ma deranjeaza impozitul mai mare chiar daca poate nu se justifica prin faptul ca nu vedem mari imbunatatiri in infrastructura rutiera locala, dar de bine de rau la SB e cat de cat acceptabila situatia, se mai fac si lucruri bune pe partea asta, greu si foarte incet, dar asta e ritmul general la noi se pare. Ce sa mai zica cei ce platesc pentru motoare de peste 3000cmc, acolo e chiar o suma mare in fiecare an care ajunge sa fie si de 4-5 ori mai mare fata de ceea ce platesc eu.
     
  8. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    298100km - o noua revizie, dupa 14k km efectuati de la ultina din Martie. Am schimbat uleiul- Mobil 5w30- si toate filtrele -Mann si OEM pentru motorina. In afara de cel de ulei, celelalte filtre le-am lasat 30k km, pentru ca +20k km au fost efectuati in afara tarii, desi tind sa cred ca si in tara duc la fel de bine aceeasi km. Sunt imbacasite pe partea exterioara insa pe interior sunt curate, ceea ce inseamna ca si-au facut foarte bine treaba.
     
  9. Cosmin790

    Cosmin790 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2016
    Locație:
    Bruxell
    Masina:
    Audi a6 2,7 tdi 2011
    Eu la 15k schimb uleiul si filtrul de ulei.Apoi la 30k schimbate toate filtrele.Mentionez ca la 30k filtrul de motorina il schimb degeaba.. e curat lacrima.Una peste alta sa revenim la masina ta care ma uimeste ca la km pe care ii faci, nu este pretentioasa deloc.
     
  10. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    30.000 cu un filtru de polen...
    Ma îndoiesc ca nu miroase
    Eu după maxim 5.000 încep sa îl simt la prima pornire a climatizării după o zi în soare
    In rest felicitări pentru modul în care arata și rulează!

    Sent from my Pixel XL using Tapatalk
     
  11. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    short photo shoot out si un scurt metraj la 60fps pentru cine are chef sa se uite :) urmeaza iar o revopsire partiala a barii fata, am luat doua obiecte mari neidentificate pe care le-am vazut rostogolindu-se prin aer catre mine de pe sens opus dar care nu au putut fi evitate, unul din ele a lovit fix sub far, probabil mi l-ar fi spart daca era mai sus cu 1,5cm....bucuria drumurilor noastre...
     
  12. Red_

    Red_ Gold Member

    Înscris:
    7 Feb 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 Allroad
    Arata bine masina ! Bravo pentru straduinta care o depui pentru a o mentine asa !

    Pe faruri poti sa pui folie de protectie de la 3M, e foarte buna, are aprox 1mm grosime si e o idee cauciucata, eu am avut la A6 si la celelale masini, acum urmeaza si la Allroad, pot sa spun ca m-a pazit de multe necazuri.

    Spor
     
  13. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    mersi. Trebuie sa polisez farurile si sa pun folie, e si asta in plan.
     
  14. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Tancul meu favorit :)
    Dupa clipul ala sa-nteleg ca vrei sa o mariti inainte sa faca 300.000 km :) Arata intr-un mare fel la acesti km, se vede ca a fost o masina intretinuta periodic atat tehnic cat si estetic ( cel putin dupa sesiunea de detailing ).
    Ca masina de familie, Allroad-ul atat A4 cat si A6 le vad un must buy mai ales pentru drumurile patriei. Singurul inconvenient la A6 fiind motorizarea de 2.7 - 3.0 de aici rezultand un impozit destul de mare...Vazusem la un moment dat un Allroad autoutilitara, deci se poate fenta oarecum acel impozit nesimtit !
    Una peste alta, o masina deosbita ! :icon_thumright:
     
  15. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    cifra rotunda :)
     
    MRR, Iasmin90, mihaicristian și alți 8 apreciază asta.
  16. Iasmin90

    Iasmin90 5th Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C6 ,2.0 TDI CAGB,2009
    Felicitari si cat mai multi impreuna fara nici o problema...
    Asteptam poze cu 4 la inceput :p:p
     
  17. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Sa te poarte sanatos in continuare, cat va mai ramane la tine!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  18. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    multumesc pentru urari :), sper sa ne vedem si la 350k km sau chiar 400k. In ultima vreme m-au sacait catvea "probleme", unele s-au rezolvat, altele persista. Intr-o buna zi mi s-a blocat BC-ul, maneta nu mai raspundea la impulsuri, era o eroare intermitenta inregistrata, am sters-o si si-a revenit, totul ok. Insa cea de care nu scap, este cea de Service Due.
    Desi i-am facut service-ul, resetat din SRI, cu toate astea persista mesajul in BC la fiecare pornire/oprire. Am luat si fiecare canal in parte separat pentru a verifica valorile si totul pare ok, mai putin valoarea de pe canalul 2, care chiar daca o modific in 0 dupa aceea trece din nou pe 1. Nu reusesc sa ajung la sursa mesajului, daca are cineva vreo idee as aprecia, am cautat pe net si tot cea am gasit si incercat e in regula, dar de mesaj tot nu scap.

    Si imi mai da cate o duda un senzor de la placutele fata, ieri s-a aprins, dupa care tot singur a si disparut la urmatoarea repornire, probabil un contact imperfect la mufa.

    ...si ma bate gandul de-a o revopsi toata, aceeasi culoare, nu as vrea sa complic lucrurile doar ca o vreau ca noua iar :). Voi primi in curand masina de la job si atunci va sta mai mult in garaj si de asta ma si gandesc la o revopsire pentru ca nu o sa mai am nevoie de ea zilnic si o pot lasa ceva vreme la vopsitor.

    I-am luat si kit-ul de schimb ulei si filtru pentru cutie, ZF, o sa iau si uleiul pentru cele 3 diferentiale si sper sa le fac cat de curand si pe astea.
     
  19. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Doar in cazul in care ai defecte grave sa recurgi la revopsire, altfel...fa-i un detailing periodic si aia e ! Mai curand vopseste ceea ce crezi ca necesita cu adevarat vopsit - 1,2 elemente inainte de detailing iar dupa aceea wetsanding si polishate si vor iesi ca noi. Spun toate astea deoarece te stiu si pe tine pretentios si e foarte greu sa gasesti o vopsitorie la standarde inalte, iar mai curand cei 6000-8000 lei ii investesti in altceva :)
     
  20. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    da, stiu ca e dificil sa gasesti un vopsitor ok, dar cred ca am dat de unul foarte ok pe mana caruia m-as lasa, a mai facut cateva ale unor prieteni si au iesit foarte bine, nu au fost totale dar oricum cateva elemente mari, gen toata partea dreapta la una din ele. Trebuie sa fac iar bara fata, are iar ciupituri, la fel si capota, usile dreapta au cate o zgarietura mica fiecare dar trecuta de lac plus 2,3 ciupituri de pietre, ornamentele de plastic specifice Allroad mai au si ele cateva defecte, se aduna daca e sa fiu exigent, nu e nimic sa se vada de la departare si nici de aproape nu le vezi decat daca esti ca mine :), dar au inceput parca sa ma sacaie ca nu e perfecta.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta