1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

2011 Allroad 3.0Tdi

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de mik15, 16 Dec 2015.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Fix acel canal iti reseteaza intervalul de service
    Ai dat cu test inainte de Save?
     
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Fa Perform SRI de trei ori, la fiecare dintre cele trei variante. E rezolvarea unui coleg de forum pe care mi-am notat-o mai demult.
     
    Iasmin90 apreciază asta.
  3. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    mersi @nucugheri - o sa aplic si metoda asta. Se pare ca la 3G nu mai merge doar din SRI ci trebuie facut separat pe fiecare canal, conform lui @mihaicristian, i-am urmat sfatul si pare-se a fi ok, nu a mai aparut, voi verifica maine dimineata din nou. Dar si ceea ce ai postat tu are logica, e cam aceeasi chestie cred....

    @Stefan - degeaba il puneam pe 0, ceva era ilogic in celelalte canale si revenea la 1
     
  4. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    @mik15 baga Bosch-ul KTS si e floare la ureche ;)
     
  5. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    am reusit, asa cum zicea si @mihaicristian la 3G nu mai merge doar din SRI, trebuie mers pe fiecare canal in parte. Data viitoare o sa incerc si metoda lui @nucugheri. Am investit intr-un vagcom original, KTS nu se justifica pentru mine :)
     
  6. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    nimic nou pe aici, de mai bine de o luna de zile sta mai mult in garaj masina, am primit masina de la lucru si de abia in weekend mai merg cu ea, ca urmare i-am luat un battery tender intrucat sigur m-ar lasa dat fiind faptul ca in mod normal sta pe la 11.9V, sper ca in felul asta sa o mai lungesc, desi are doar 3 ani bateria fiind OEM e totusi cam slabita deja. De cand cu cea de munca nici nu-mi vine s-o mai scot cand e vremea nasoala afara :), pe de-o parte imi pare putin rau ca nu am vandut-o cand am avut ocazia si sa-mi fi luat ceva de weekend, un C5 2.7T sau un B5 S4, dar vedem ce va fi la anul viitor si poate fac pasul asta. Ideal ar fi un C5 RS6 dar impozitul e un impediment din pacate pentru o masina de weekend. Ideea este cred, ca imi e dor de o batranica la care sa mai surubaresc cate ceva :).
     
    stefan550, Andu333, GeoBAG și alți 3 apreciază asta.
  7. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Mihai, de ce nu iei un RS și încerci să-l pui pe Germania? Am văzut ca ai avut un cabriolet la un moment dat pe care, dacă nu ma înșel, l-ai ținut așa? Ți-ai făcut calcule, ai ieși mai bine cu taxele per total?
     
  8. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    @stefan550 - cam asta ar fi planul meu, insa desi am pus-o la vanzare deocamdata niciun cumparator serios(multi cu tot felul de schimburi) si asta cu toate am tot scazut pretul, cred ca lumea e speriata de numarul de km, impozit si mentenanta. Majoritatea(profana) are conceptia ca daca e air suspension se defecteaza usor, +2000Ron impozit iar nu e usor digerabil pentru multi cred si on top mai e si numarul de km - normali de altfel pentru varsta si motorizare - e in media generala pentru fabricatie 2011.

    A trecut o luna de la QWE in care a stat doar in garaj, o singura data am scos-o intr-o seara sa ma plimb cu ea, si apoi iar la hibernare, macar nu a mai adunat sare pe sub ea, sper totusi sa apara un cumparator hotarat, ca daca tot mai scad pretul deja nu mai renteaza pentru mine financiar s-o dau si mai bine o mai tin. Pe parte de mentenanta nu se intrevede nimic, anul trecut de exemplu nu a cerut nimic in afara de regular maintenance si placute de frana fata/spate, anul acesta, daca tot cu cea de la munca voi merge, nici 10k km nu va aduna, o sa ii schimb uleiul si filtrul in cutie pentru ca le am luate deja si mentenanta regulata.
     
    mihaicristian, Cata_ADC, stefan550 și alți 2 apreciază asta.
  9. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    piața auto din românia... eu îmi doresc înăsprirea condițiile de comercializare și responsabilizare maximă. atunci am avea securitate rutieră și astfel de mașini s-ar vinde foarte ușor/repede.

    baftă.
     
    stefan550 apreciază asta.
  10. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Mik mai dau și eu sfoara pt cine vrea o masina reala cu întreținere exemplara și toate cele
    Un sfat pune o aici pe secțiunea de vânzări, nu de alta insa poate avea impact și la cei care nu au cont. Cu link bineînțeles către prezentarea de aici

    Succes și oricum mai e puțin și le scoatem la un drum mai lung.

    Nu-ți urez decât sa o vinzi after Wo :)

    Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
     
  11. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    Am ajuns la ceva peste 311k km, a vazut si Worthersee si multe altele in putin peste o saptamana cat ne-a plimbat fara nicio problema prin EU, ca de obicei a fost un cruiser excelent, confortabil, spatios si cu suficiente rezerve de putere :). Singurul lucru care ma sacaie e senzorul de la placutele fata care se aprinde din cand in cand, nu am ajuns inca sa vad care e problema cu el intrucat C5-ul mi-a acaparat tot timpul liber disponibil, dar o sa bag si C6-le in seama cat de curand. O sa urmeze o noua revizie intrucat am aproape 13k km de la ultima de anul trecut din August.
    In rest masina merge super si dupa 2.5 ani de experiente cu ea, pe langa faptul ca a doborat recordul personal pentru longevitate fiind cea pe care am tinut-o cel mai mult, pot spune ca este masina cea mai fiabila din cate am avut si cea mai potrivita dupa parerea mea pentru o familie, evident dupa gusturile mele :) . Motorizarea aceasta e cel mai bun compromis pe o asemenea caroserie, foarte silentioasa, cu putere suficienta(mai ales cu stage1) si un consum super bun, chiar nu am nimic sa-i reprosez.
     
    Cosmin790, Dobritan sorin, Andu333 și alți 8 apreciază asta.
  12. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    ... nu am mai scris aici din 21 Mai :)....pot spune ca acum am inceput sa-i mai acord si ei atentie, am observat ca iar pufaie un injector(anul trecut am schimbat toate saibele si Oring-urile, nu prea inteleg de ce, posibil saibele sa fi fost de kko), ca atare ieri m-am apucat de mesterit pe bancul de pe partea sofer, aici e buba, si am dat la o parte ce imi era in cale, azi ar trebui sper sa pot scot injectoarele. Mi-am comandat iarasi saibele, Oring-urile si capacele de data asta, le schimb toate. In plus mi-am comandat si garnitura care vine pe partea rece a turbo-ului inspre debitmetru intrucat transpira niste vapori de ulei pe acolo, asta era o problema veche dar careia nu i-am dat mare importanta pentru ca tot curatam si era ok, dar in ultimul an nu am mai facut asta si s-a adunat o gramada de jeg acolo, deci s-a umplut paharul deja si nu pot tolera asa ceva :)
     
    Iasmin90, stefan550, paul14 și alți 4 apreciază asta.
  13. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    ...multumita lui Lucian189, care din nou m-a ajutat, de data aceasta cu extractorul de injectoare, am reusit sa le scot, problema a fost la unul singur, evident cel care sufla, injectorul 4 din nou vinovat, nu inteleg inca de ce are asta o problema cu etansarea, sper sa fie ok acum.... Asa cum spuneam mai sus, acum am inlocuit si capacele si am facut curatenie pe acolo. Spre bucuria mea, galeria de admisie arata foarte bine pentru cei +300k km, ma asteptam sa fie colmatata complet de funingine dupa cum mai vedeam pe la altii insa foarte putine depuneri pe ea care s-au curatat cu Brake Cleaner, nici macar nu a trebuit sa intervin mecanic pentru ca s-au dus usor de pe ea.

    Cam asa arata axele cu came la 3.0Tdi cu +300k km. Cred ca au invatat de la 2.5TDi ce sa nu mai faca :) 2.jpg 1.jpg

    Acum in schimb imi da eroare pe intake manifold flap sensor bank 1, am facut un output test si se pare ca motorasul a plecat in concediu deja :(, asa ca urmeaza sa-l schimb si pe asta, la asta nu ma asteptam :D .
     
    Cosmin790 și stefan550 apreciază asta.
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    S-a ciupit saiba de cupru sau pur si simplu sufla pe langa saiba ? Sa cureti bine locul unde se aseaza injectorul si suruburile de prindere ale injectorului sa le strangi obligatoriu cu dinamometrica, atat la rece cat si la cald. Daca le strangi prea rau fortezi/alungesti boltul si risti sa iti sara injectorul in mers.
    Daca nu le strangi indeajuns din cauza dilatarii/contactarii la rece/cald se slabesc piuletele si risti sa iti sufle sau ca in primul caz, sa iti sara in mers.
    Vezi ca este o scula cu ajutorul careia refaci "scaunele" injectoarelor din chiulasa.
     
    Cosmin790 apreciază asta.
  15. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    nu era ciupita saiba, tind sa cred ca era poate slabit injectorul?!...am curatat cat de bine am putut si am aspirat resturile din locasul injectoarelor. 20NM era parca cuplul de strangere? De unde pot lua acea scula de refacut scaunele?
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da, daca nu era ciupita saiba cel mai probabil era slabit sau "scaunul" injectorului nu este plan.
    Da o cautare pe Google dupa "freza scaun injector" si gasesti nenumarate truse. Cu acea freza poti curata perfect scaunul injectorului sau il poti reface.
    Nu, conform ELSA cuplul de strangere pentru acele piulite este de 10 NM.
    Eu le-am strans, am mers cu masina pana a ajuns apa la 90°C dupa care am desfacut capacele, le-am intors si am strans iar piulitele.

    upload_2018-7-13_12-39-3.png
     
    mik15 și Cosmin790 apreciază asta.
  17. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    Sa stergem putin praful de pe aici, ar trebui sa il sterg si de pe masina :), ca il tot colecteaza in garaj. Desi tot nu sunt convins de acest upgrade, dar pentru ca s-a ivit oportunitatea, o sa trec la frane de 360mm pe fata cu etrieri cu 2 pistonase(1LL/1LM) de A6 C6 blindat sau Audi D3 V8, pe care un coleg de-al nostru ii are disponibili. De ce nu sunt inca convinsa e pentru faptul ca adaug cca 7-8kg in plus pe puntea fata insa sper ca puterea de franare aditionala va fi intr-adevar un mare plus care sa contrabalanseze kg extra.

    In weekend ar trebui sa fac swap-ul si apoi voi putea revenii cu un feedback. Voi pune discuri Zimmermann si placute Jurid.
     
    Cosmin790, stefan550, Gabi_KGT și alți 2 apreciază asta.
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vezi ca te obliga la jante de minim 17".
    Aceleasi frane am vrut sa le pun si eu dar dupa ce am dat 600€ pe jante 16" cu anvelope noi, parca imi venea peste mana.
    La mine era o imbunatarire drastica, de la 321 la 360.
     
  19. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    eu nici acum nu pot pune pe 16(din cate stiu pe 347 cu etrierii mei nu intra 16), iar 17 nu am avut oricum deloc pe masina, cele de iarna tot pe 18 sunt. Sper sa fie ok upgrade-ul si sa fiu multumit.
     
  20. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Felicitari,etrierii astia s-au plimbat ceva pe forum.
    Sunt solutia ideală pentru platforma 4F,si dupa ce o sa ii montezi o sa imi dai dreptate cand iti ziceam de franele astea.
    Cred ca sunt 2 ani de cand ti-am zis sa faci pasul asta.
    Te astept cu pareri

    Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk
     
    stefan550, bcosmin și mik15 apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta