1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

2011 Allroad 3.0Tdi

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de mik15, 16 Dec 2015.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. bcosmin

    bcosmin 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2012
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 B6,1.9TDI,2003 / Q5 8R 2.0TDI 2017
    Sa ii stapanesti sanatos si sunt curios cum o sa arate sus.
    Jantele minime sunt 18 pt ei app. 17 ii minim pt ce ai acum.
     
    mik15 apreciază asta.
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    100% iti zic ca merg de 17" pe 1LL, 360mm.
     
  3. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Eu zic ca un factor important il reprezinta et-ul jantelor. Am mai vazut cazuri in care ET-ul ajuta foarte mult si puteai sa montezi jante mai mici, la fel cum am vazut cazuri in care intra janta fara probleme numai ca etrierul lovea in spite.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    C6-le pe care stiu eu ca au fost montate frane 1LL avea jante pe 17" OE (cu ele iesise masina pe poarta fabricii). Modelul acela cu multe spite subtiri, nu cunosc ET-ul.
     
  5. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Asa este,intra orice 17 OEM.
    Unele 18 intra chiar si pe 385x36 adica 1LJ,asa are Megatron roti pe 18 de a6 c7
     
  6. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    ieri, prin intermediul lui benyclaudiu care mi-a trimis cele necesare, am facut si eu update-ul de firmware si harti, toata procedura a durat vreo 3h si am facut-o in garaj cu masina conectata la battery tender pentru a nu risca descarcarea ei si intreruperea procesului. Finally suntem si noi in 2018 cu hartile :).
    IMG_9167.JPG IMG_9165.JPG
    Au sosit si etrierii multumita lui @bcosmin insa din pacate nu au sosit discurile, asa ca acest upgrade mai dureaza pana va fi finalizat. Acum, ca i-am tinut in mana, pot spune ca ma asteptam sa fie mai grei, ii voi cantari oricum cand o sa ajung sa le pun, voi face o comparatie cu setup-ul vechi sa vad cate kg in plus adaug.
    IMG_9157.JPG
    Si astazi, pentru ca si asta vroiam sa o fac de ceva vreme, mi-am reconditionat bratele stergatoarelor care mai aveau ciupituri de pietricele pe ele, maine o sa le fac si niste poze.
     
    mihaicristian, tavicosma, mirceacml și alți 3 apreciază asta.
  7. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    pentruc a ramasesem dator cu cateva poze, iata-le si ceva in plus :). De multa vreme vroiam sa le reconditionez, din pozitia mea de sofer vedeam vopseaua sarita de pe stergatorul de pe partea mea si ma enerva maxim, anul trecut am dat pe acea zona cu un marker permanent dar degeaba, nu a tinut mult, asa ca anul asta nu am mai amanat lucrarea. A iesit foarte ok, bineinteles ca e mereu loc si de mai bine, dar pentru o lucrare ce a durat cca 2h a iesit super, le-am smirgheluit cu 400 si apoi am aplicat vreo 3-4 straturi de vopsea neagru mat.

    IMG_9196.JPG IMG_9194.JPG IMG_9195.JPG

    Si ceva poze fresh cu masina dupa o spalare pe care in ultimul timp a vazut-o tot mai rar, dar cel putin e facuta de mine de fiecare data si nu o las altora sau periilor. Acum nu mai am spacere-le de 10mm, le-ad dat jos acum ceva timp pur si simplu sa imi aduc aminte cum era odinioara ca mai apoi sa imi placa iar cand o sa le pun, mici trucuri ca sa tina flacara aprinsa.
    IMG_9203.JPG IMG_9215.JPG IMG_9201.JPG IMG_9204.JPG IMG_9217.JPG
     
    Tudor.r, gabi coma, Bozonc Andrei și alți 9 apreciază asta.
  8. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Și uite-așa și colecție noua de poze pentru vânzare :) sau au trecut gândurile necurate ?
    Mașina oricum arata ca la primii 100,000 km:icon_thumright:
    Intr-adevăr când mă gândesc ca ai condus cateva RS6 c5 parca acest C6 e prea banal pentru tine :cool:
     
  9. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    @Cosmin ZKG - cred ca am mai imbatranit si oricum nu-mi mai pot acum permite un RS ca un daily car cum era odinioara iar Allroad-ul asta se incapataneaza sa ma multumeasca in continuare, daca va fi sa mai fie un RS va fi masina de weekend, pe forumurile pe unde mai stateam era o vorba, "mi-e dor de RS6-le meu dar nu mi-e dor de facturile pe care le plateam cand il aveam", sunt masini foarte misto dar si foarte costisitoare, normal ca merita atata timp cat poti :) .

    Oricum, urmatoarea cand va fi sa fie, va fi benzinar, de asta sunt sigur, minim 3.0 si 99% tot Audi. Pana atunci insa, masina face in curand 3 ani la mine, dar au fost 3 ani de problems-free si mie mi se pare ca C6-le imbatraneste frumos, materiale de calitate in ea si cu o intretinere corecta imi lasa senzatia ca poate duce mult masina asta plus ca a mea inca nu sufera de problema tipica a multor 3.0d, si anume lanturile, asta ma face sa tin si mai mult la ea :). Ultimii doi ani, cu exceptia mentenantei regulate, nu a prea cerut nimic, e drept ca primul an a inghitit cca +3k Eur dar peste 70% din suma a fost datorata piticilor mei, anul viitor cred ca va inghiti iar ceva bani pentru ca vrea gume noi de vara, vrea bara fata revopsita, cica ar vrea si jante pe 19", numa' fite pe capul ei :)
     
    z1daru, Tudor.r, Cosmin790 și alți 11 apreciază asta.
  10. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    am facut un test fitting in weekend si mi-a dat cu virgula :), dupa ceva mai mult research am ajuns la concluzia ca mi-ar trebui alte conducte, cele de pe etrieri. Apoi tot cautand am dat de topicul lui Megatron pe forumul din FR, el a reusit sa le monteze modificand conductele originale ale acestor etrieri cat si suportii conductelor, am luat legatura cu el pentru ceva mai multe lamuriri, daca cineva pe aici mai are ceva info, ar fi binevenite :). Am retinut ca trebuie facute acele modificari, nu-i dificil, dar nu sunt lamurit daca trebuie sau nu si alte furtune?! Dupa cum vad eu lucrurile, facand acele modificari, furtunele actuale ar fi ok, dar nu sunt insa sigur...
     
  11. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Daca ei au mai fost montati pe platforma asta, cauta furtunele care vin in acea combinatie, daca nu, vezi cele de A8, poate se potrivesc.
     
  12. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    furtunele sunt aceleasi pe toate C6, inclusiv pe cele blindate pe care s-a pus acest set up, cel putin asa zice ETKA. Etrierii sunt aceeasi cu cei de pe A8, singura diferenta sunt conductele si spuportii lor, care trebuie putin modificati, unghiul lor in speta.

    L.E. - am lamurit-o cu Megatron, furtunele sunt ok, dupa modificarile mentionate mai sus vor fi P&P.
     
    Ultima editare: 9 Oct 2018
    arazvan2002 apreciază asta.
  13. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    am reusit in sfarsit sa termin upgrade-ul cu franele, am avut cateva piedici dintre care cea mai nasoala a fost faptul ca un portetrier avea ambele fileturi, unde vin suruburile pe care culiseaza etrierul, distruse dincolo de a mai putea fi refacute la M8. Spre norocul meu am gasit un portetrier unde nici nu ma asteptam, la colegul nostru Lucian189, caruia ii multumesc pentru ajutorul dat si de data aceasta :).

    Ca si concluzii, partea vizuala imi place foarte mult, e un mare plus fata de cele vechi, acestea umplu mult mai bine golul. Am ramas suprins cat de aproape e janta de etrier, daca inainte bagam mana intre janta si etrier acum de abia intra o scobitoare, nu mi-am dat seama cat de mari sunt prin simpla comparatie intre ei, doar cu janta pusa iti dai seama ca sunt masivi.

    Ca si franare nu pot spune ca simt vreo diferenta inca, e prea devreme si probabil diferentele se vor simti la viteze mai mari. Le-am facut o sesiune de bedding pentru a transfera material de pe placute pe disc dar va mai dura ceva vreme pana cand vor fi bine "asezate". Overall sunt foarte multumit de upgrade si clar a meritat :) .

    Nu mai retin daca am mentionat, combinatia este de Zimmermann + Jurid ceramic.
     
    mihaicristian, Stefan, mirceacml și alți 15 apreciază asta.
  14. Red_

    Red_ Gold Member

    Înscris:
    7 Feb 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 Allroad
    Foarte misto ! Bravos ! Cu siguranta o sa simti partea de franare dupa vreo 400 - 500 km rulati!
     
  15. Cosmin790

    Cosmin790 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2016
    Locație:
    Bruxell
    Masina:
    Audi a6 2,7 tdi 2011
    Un topic pe care il urmaresc intotdeauna cu maxima placere. Felicitari pentru modul in care ingrijesti aceasta masina!!!
     
  16. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    am facut in weekend vreo 400km si acum pot sa dau un feedback real. Pe scurt sunt foarte incantat, mi-au fost depasite asteptarile, de la viteze mari franeaza absolut superb, frana e mult mai ferma si nu mai am senzatia de elasticitate pe care o aveam inainte si nici nu mai exista senzatia de fade dupa franari repetate. Senzatia de siguranta si incredere pe care o am acum e chiar nepretuita si ma bucur ca am facut acest upgrade, unul dintre cele mai bune pe care le poti face masinii.

    Intre timp ii caut niste jante pe 19 de vara si sunt destul de decis sa iau LeMans(ca model), dar probabil vor fi unele de pe A6 4G intrucat au ET mai mic fata de cele de C6 care e mult prea mare pentru ceea ce am eu nevoie. Si cele de 4G il au mai mare insa cu distantierele de 10mm pe care le am ar trebui sa fie ok.
     
  17. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    ...si multumita @gavryus , care m-a ajutat foarte mult cu colectarea si inspectia lor, avem si jante de vara, a venit Mos Craciun mai devreme...poate cumva aduce si niste gume pana la primavara :). Jantele, asa cum spuneam mai sus, sunt de A6 4G, 8.5J cu ET 45 si vor fi incaltate cu 245/40/19.
     
    Cosmin790, Cosmin ZKG, RazvanRXR și alți 9 apreciază asta.
  18. tavicosma

    tavicosma Bronze Member

    Înscris:
    18 Aug 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8 Avant 2011 3.0 TDI CCWA Quattro S-Tronic
    Am vazut si eu jantele. Sunt ce trebuie!
     
    mik15 apreciază asta.
  19. z1daru

    z1daru Silver Member

    Înscris:
    6 Ian 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B6 - (AVF) 2004
    Deci, nu o mai vinzi daca i-ai pus 'ganduri' d-astea; :) Faine!
     
    mik15 apreciază asta.
  20. Lucian189

    Lucian189 Bronze Member

    Înscris:
    3 Ian 2011
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    BMW 335d
    @z1daru -Nu se stie ce viseaza la noapte...
     
    mik15 apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta