1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A4-2002-160ps

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de orgonaskaroly, 14 Oct 2007.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Avand jante OEM si care au gaura de centrare standard pentru masina ta, nu ai nevoie de ele.
     
  2. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Vezi in poza cum arata. Daca ai jenti OM, atunci gaura este perfecta, dar jentile care nu sunt OM au gaura din mijloc mai mare chiar pentru faptul ca sa se poata folosi pe mai multe modele.
    Si eu incercam sa nu merg la viteza respectiva, cand ii dadeam talpa parca se simtea si mai tare decat atunci cand acceleram mai lin. Iti dai seama ca 100km/h e viteza la care tot te invarti pe soselele noastre, cand accelerezi cand franezi. Iti spun sincer, in ultima vreme a devenit o obsesie vibratul asta, dar acum am scapat. Sa stii ca 100% e de la roata, ceva nu e ok, ori ca nu e centrata bine roata, ori nu e echilibrata cum trebe, ori anvelopa are uzura neuniforma, ori e mai grea ca perechea, ori janta e ovalizata, ori mizerie pe interior, etc.
     
  3. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Hai ca-ti poluez topicu`,da stiu ca ma ierti :)

    Am sa spun istoricul,ca sa se inteleaga:
    -cumparat masina cu jante pe 18 AM cauciucuri 225/40,nu avea nici o vibratie
    -pus etrieri mariti,nevoit sa pun distantiere de 6mm,nici o vibratie
    -schimbat cu cauciucuri noi Pirelli 235/40,de atunci au aparut vibratiile si nici nu am mai scapat de ele
    -refacut geometria,echilibrate-curatate de mai multe ori jantele,schimbat jantele intre ele,schimbat cauciucurile din nou,pus jante pe 17 OEM cu cauciucuri 235/45 si tot la fel

    Concluzia mea, ET-ul de 39mm(janta ET 45 minus 6mm distantierele) cu cauciucuri de 235 nu-i place.Din "fericire",se manifesta numai la 80km/h,si nu intotdeauna,asa ca am invatat sa traiesc cu asta.

    Faza e ca-mi vibreaza pe franare la viteze de peste 90km/h,eu am zis ca-s ovalizate discurile;curand o sa le schimb si sper ca asta sa fie motivul,ovalizarea,sa nu mai am alte batai de cap.

    Merci de poza Carol ;)
     
    Ultima editare: 30 Mai 2012
  4. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Mai Karol, dar nu ai zis cum arata masina ta cu jantele lui Dori! :)
     
  5. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Nu cred ca arata rau,avand in vedere ca-s faine :)
     
  6. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Hai sa-ti spun ce am patit eu. Cand am luat jentile (18"/J8,5/ET42/235/40/18)am luat distantiere de 8mm pe fata si 15mm pe spate. Pe spate era ok, desi prea iesite rotile, dar fata vibra, nu am reusit sa scap in nici un fel de vibratii. Cum am dat jos distantierele de pe fata, vibratiile au disparut. Ulterior am renuntat la 15mm pe spate si le-am pus pe cele de 8mm pe spate iar pe fata fara. In concluzie si la mine roti 235 cu janta 8,5, ET42 nu "suporta" distantiere:)) Unde mai pui ca si jentile sunt grele ca dracu.

    LE: si la mine vibra pe frana, la fel ca si la acceleratie. Verifica bine discurile, sa stii ca nu se ovalizeaza asa de usor. Ma indoiesc sa fie de la discuri.


    OVI: hehe, nu arata rau deloc, dar tot la 18 raman:))) Era de dimineata, am mers afara dupa ce am dus-o pe Roxi, pe la 8 si nu vroiam sa te sun, sper ca nu te superi ca le-am folosit sa testez directia. Am zis sa le pun ca sa vad daca vibreaza, evident nu vibra cu jentile tale, iar cand sa le pun inapoi pe ale mele, mi-a venit ideea sa vad inelele alea si uite ca i-am dat de capat.
     
    Ultima editare: 30 Mai 2012
  7. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Nu m-am suparat, stai linistit. Daca nu te dadeai tu de gol ca le-ai pus, nici nu stiam! ;)
    Poate la toamna le pun pe ale tale pe 18" sa vad cum ii sta la a mea. :p
     
  8. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Pai, nu m-am dat de gol ca daca nu vroiam, nu ziceam nimic, dar i-am zis la Dori ca m-am folosit de ele, asa e felul meu... mai sincer;)
    PS: auzi, te superi daca le vand, sa fac si eu un ban cinstit:)))))))
     
  9. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Tare faza cu banu` cinstit :)

    Stiu si eu ca discurile se ovalizeaza greu,de altfel ar fi prima oara in 15ani cand mi s-ar intampla asa ceva :) ;faza e ca n-am unde sa le verific,asa ca le voi schimba.
    Pe acceleratie nu vibreaza,doar pe frana si peste 90km/h si daca franez usor;daca franez brutal,mai dispar din vibratii.Si nu mi-a vibrat de la bun inceput dupa ce am pus franele marite,ci mult mai tarziu.
    Distantierele nu le pot da jos sa pot verifica daca dispar vibratiile,datorita etrierilor care lovesc in janta.

    Acuma,nu ma deranjeaza prea mult ca vibreaza la 80km/h,pt ca,asa cum am spus,evit viteza aia;dar franarea la viteze superioare e extrem de enervanta.Sper totusi sa fie din discuri,sau unul din pistonasele etrierilor sa nu lucreze corect(sunt 2 pistonase pe etrier),dar asta pot verifica dupa uzura placutelor :banghead:
     
  10. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Si uite asa faci bai de folii si mai ramii si cu ceva de dus masina la o spalatorie, eventual treci si pe la benzinarie. :nyah:
     
  11. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Acuma o sun pe nevasta-mea sa ii spun ce vrei sa faci! :laugh:
    Cred ca o sa iti ia jantele pe 18 la schimb! :)
     
  12. klaudyu

    klaudyu Silver Member

    Înscris:
    15 Mar 2008
    Locație:
    Rebrișoara
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 131 cp 2002
    @ASHIHARA

    Ia gandeste-te putin si fa niste frane de motor ca apoi sa stii daca elimini problema discurilor sau nu.Daca apar si la franare prin transmisie,atunci s-ar putea sa le fi incins si apoi "udate" prin balti.
    Ar trebui sa verifici si articulatiile.
     
  13. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Din frana de motor nu apar trepidatiile,iar tot ce tine de articulatii a fost verificat.
    De fapt,,trepidatiile au aparut dupa o fugareala pe autostrada ungara cu un A6 3,0tdi ,cu f multe franari violente la viteze f mari,dar numai ca nu a plouat.E posibil ca discul sa se fi ovalazit atunci,cine stie....Oricum,voi avea in curand o parte din raspunsuri.

    Dar hai ca-i poluam topicul lui Carol :)
     
  14. soosy

    soosy 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Aug 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi a4 b7 motor 2000 tdi cod Blb
    care mai este situatia...te-am vazut acum cateva zile prin oras...

    spor si Sarbatori Fericite
     
  15. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Mersi si Sarbatori Fericite la toata lumea.
    Pai ce sa zic, toata ziua umblu:), daca nu ai vazut bara fata sparta si aripa putin indoita, atunci e de bine, de la distanta nu se vede:) La inceputul lunii a intrat unu in mine, nu e asa grav dar e destul: urechi far, suport far, grila proiector, fusta, bara etc.. Acum umblu cu un intercooler imprumutat de la un prieten, pentru ca si ala a fost spart. Pana la primavara ramane asa. Intre timp am schimbat stopurile, am trecut la un model mai dragut:) dar mi-a fost lene sa pun poze, poate dupa ce o spal, ca e jaleee.
     
  16. soosy

    soosy 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Aug 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi a4 b7 motor 2000 tdi cod Blb
    nu am observat sa fi fost lovita...oricum prin trecere am vazut-o si cel mai probabil inainte sa se intample problema asta...

    spor la treaba si La multi ani
     
  17. Gogu_00

    Gogu_00 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9 TDI, 116 caluti, 2001
    Mai Karol lasa vrajala si trage 2 poze sa vedem noile stopuri.... daca nu hai maine la intalnire sa le vedem :)
     
  18. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Mult spor la reparatii si totodata la modificarile pe care ti le doresti!

    O iarna usoara in continuare!
     
  19. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Mersi la fel, eu sper sa fie o iarna scurta, pentru ca sunt mai friguros m-as bucura sa avem si o primavara nu ca in alti ani. Recunosc ca nu am mai venit la intalniri, iar spapt. viitoare sunt din nou la lucru, dar voi recupara la primavara/vara cand putem sta afara la caldurica;)
     
  20. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Saptamana trecut am scos masina de la vopsit. Initial trebuia sa vopsesc bara/fusta si aripa stanga avariate in decembrie, dar m-am inteles la pret cu baietii si am vopsit toata fata: aripi, capota, bara/fusta. Am polishat si farurile intr-o zi mai calduroasa...pot sa zic ca a meritat. Dar las pozele sa vorbeasca:
     

Distribuie pagina asta