1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A4 B5 Avant Quattro

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de paul14, 7 Ian 2018.

  1. audibv 6th Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B7 2.0 Tfsi Quattro BPG & A3 8V 1.6 Tdi CRKB
    Poti detalia un pic procesul de vopsire al jantelor.
    Am si eu unele de iarna care au ajuns destul de nasol si vreau sa le refac la vara.
     
  2. paul14

    paul14 Gold Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Targu - Jiu / Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Nu este nimic complicat, doar multă migală și atenție.

    Cu șmirghel granulație 200-300 primul pas, apoi retusezi eventuale zgârieturi cu chit cu particule de Al, finisezi, 2-3 straturi primer, matuiesti primer-ul cu șmirghel granulație 800-1000, vopsea și lac. Eu le-am vopsit la pistol, se poate și cu spray-ul.
     
    lowlife apreciază asta.
  3. paul14

    paul14 Gold Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Targu - Jiu / Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Un alt preview, momentan este cu "nasul desfundat" :yum:
    IMG_20190629_014133.jpg
     
    Gabi_KGT, Bozonc Andrei, Tommi-KGT și alți 3 apreciază asta.
  4. paul14

    paul14 Gold Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Targu - Jiu / Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Revin cu două cadre la lumină, sper că se poate observa cât de cât. Așa cum era de așteptat, am frecat-o puțin de o bordură și mă gândesc la un scut, eventual metalic.

    IMG_20190714_133359.jpg IMG_20190714_133740.jpg
     
    tavicosma, Andu333, adideac și alți 5 apreciază asta.
  5. Claudiu Ziros

    Claudiu Ziros Bronze Member

    Înscris:
    9 Noi 2011
    Locație:
    Voiteg,Timis
    Masina:
    00' Audi A4 B5 1.8T quattro AWT & 91' Audi 80 B3 1.9 TDI 1Z & 97'Audi A4 B5 1.9 TDI AHU
    Frumos!
     
    paul14 apreciază asta.
  6. paul14

    paul14 Gold Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Targu - Jiu / Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Am montat RNS-E, oarecum temporar până mă hotărăsc ce se va întâmpla cu faceplate-ul.
    Unii dintre voi știți că am lucrat la un faceplate dintr-o bucată. A fost realizat 3D-ul, iar după vreo doua teste de printare, am renunțat. Rezoluția imprimantei nu este suficient de bună, "nu ies" toate detaliile cum trebuie. În plus, durează peste 24h per piesă.

    Screenshot_20190813-223233.jpg Screenshot_20190813-223334.jpg Screenshot_20190813-223932.jpg

    Am trecut la varianta clasică și am bricolat faceplate-ul din două faceplate-uri, unul de RNS-E și unul de RNS-D/Symphony.
    În teste:

    IMG_20190807_075523.jpg IMG_20190807_075528.jpg

    Montat:

    IMG_20190810_125441.jpg IMG_20190812_220211.jpg

    Rămâne problema clasica, cu ceasul, rezolvata de modulul americanului (care nu mai produce), adăugarea modulului Bluetooth și un CD cu hărți.
     
    Gabi_KGT, asusx51r, turbo_diessel și alți 2 apreciază asta.
  7. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Despre ce problema cu ceasul e vorba? Cea ca nu se sincronizeaza cu ceasurile de hord si da eronat arrival time?

    Speram sa fie alta varianta decat lipirea din doua playere dar ne conformam. Vei mai vopsi fata sau o lasi asa?
     
  8. paul14

    paul14 Gold Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Targu - Jiu / Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Ora este afișată greșit în rns-e cu offset până la 6h. De exemplu, în poza pe întuneric afișează 16:02. ETA este afișat bine timp de vreo 30 minute, apoi începe decalajul.
    RNS-E se sincronizează bine cu cluster-ul, problema vine din protocolul de transmitere a informațiilor pe CAN. B5 și C5 < 2002 folosesc un protocol, iar RNS-E altul; BCA și mai unul..
    Prin 2006, un anume "bjarne" a făcut un mic cangate prin care filtra informațiile venite pe CAN de la cluster și le aranja în felul în care rns-e știa să le citească. Atunci costa 140$ bucata.. Pentru cineva care știe programare și studiază puțin CAN-ul, nu e greu de realizat. Partea HW e minimalista, SW contează.

    Referitor la vopsit, încă nu am luat o decizie. Aș vrea să fie într-o singură culoare, dar sunt 2 (mici) probleme:
    - dacă faceplate-ul devine negru, gen cum e climatronicul), atunci trebuie făcută și rama display-ului; se pierde scrisul, iar butoanele au altă culoare.
    - dacă găsesc culoare cât mai apropiată de cea a rns-e-ului, atunci nu se va încadra 100% în peisaj.

    Mai aștept dezbateri pe tema aceasta:)
     
    boresque apreciază asta.
  9. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Fix motivele pentru care am amanat acest retrofit :)
    In ce priveste culoarea, pana acum am identificat unica soluti tot un RNS E de A6, pentru ca vin si pe negru. Nu va fi perfect fit dar e mai bine.
    O varianta ar mai fi vopsirea ramei dar raman butoanele...
     
  10. paul14

    paul14 Gold Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Targu - Jiu / Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Nu știu cât de ușor se găsește varianta de C5. Dacă bugetul permite, sari direct la MK2 de seat sau A3 8P, alea vin pe negru. Indiferent de variantă, după îmbinare și vopsire nu o să fie mare diferență.

    La a mea am avut preț preferențial, aproape la jumate din cât "merge piața" așa că nu am mai stat pe gânduri.
     

Distribuie pagina asta