1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A4 B6 Avant QUATTRO

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de CosminSt, 12 Feb 2015.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. DannM 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2008
    Locație:
    Caraș-Severin
    Masina:
    A4,B6 1,9TDI AVB ,2003
    Zgomotul si vibratiile in volan sunt datorate diametrului mai mic al furtunului,deci implicit un debit mai mic,revine totul la normal dupa ce se pune un furtun cu diametrul interior mai mare,am patit acelasi lucru si asa s-a rezolvat.Stiam ca si la A4b8 a fost o rechemare in service pe tema asta
     
  2. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Ce an de fabricatie este masina ta?
     
  3. CosminSt

    CosminSt 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    2002. Furtunul e facut exact dupa cel original.
     
  4. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Si eu am inlocuit furtunul acela, insa am pus furtun original.
    Din ce am citit la vremea respectiva, furtunul are o supapa pe el(se observa o zona mai mare in diametru).Atunci cand reconstruim furtunul, nu se mai monteaza supapa si apar zgomote sau vibratii.Feedback-ul asta l-am gasit pe net, nu am testat personal!
    Personal pot spune ca instalatia de servo se aeriseste mai greu(1-200 km) daca la pornirea motorului se roteste volanul.Masina trebuie pornita si lasata sa mearga cateva minute si nu ai probleme.B6 are caseta mai sus ca pompa si din motivul asta aerisirea se face mai greu!
     
    Ultima editare: 13 Mai 2015
    lowlife apreciază asta.
  5. CosminSt

    CosminSt 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    Ce fel de supapa? Ce face?
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Regleaza presiunea in sistem. Daca ti-am spus sa pui furtun original nou sau SH crezi ca degeaba ti-am spus asta ?
     
  7. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Daca aveam o informatie 100% corecta legata de supapa asta cu siguranta o scriam mai sus.Ideea este ca orice piesa montata pe masina are rolul ei!Daca modificam o piesa de pe masina, este clar ca undeva apar probleme de functionare.
     
  8. CosminSt

    CosminSt 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    Intre timp, masina a primit o evacuare custom straight pipe. As pune poze, insa orice incerc sa incarc, da upload of file failed. Dar, ca bonus, aseara am ramas fara turbo...dupa un.fluierat si un puf de fum alb, nu a mai tras si a inceput sa horcaie. Am oprit-o, am scos furtunul de la turbo si am constatat ca jocul este atât de mare in ax, incat sunt aproape imposibil de invartit palele. Acum, urmeaza partea mai grea, unde as vrea sa cer parerea colegilor... Reconditionatul turbinei iese din discutie, ptr ca nu am nici un cunoscut care sa fie multumit de aceasta operatiune, de altfel si foarte scumpa,așadar nerentabil. Prima varianta este o.turbina in stare buna second, care poate duce 10 sau 100000 km, fiind la noroc. A doua este sa stau cu masina pe dreapta pana cand o sa imi pot permite un turbo nou, iar ar treia ar fi turbo hibrid... La un pret decent, as avea un miez mai mare, care combinat cu admisie de 2.5 + intercooler+evacuare si mers sa imi modific softul, ar putea sa imi dea 200+ cai. Acum intrebarea este: ce optiune ati alege? Are cineva ultima varianta pe masina? Daca da, cum se comporta? LAG, consum/performanta... Merita? Ar fi un upgrade destul de interesant, daca in realitate ar fi cum se zice..
     
  9. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Încearcă sa montezi un GTB1756VK cu actuator vacuumatic, dacă o sudezi direct, vine în poziția originala. Oricum un hibrid în carcasa originala nu e cea mai fericita combinație pt puterea pe care o vrei tu. Sunt prea mici carcasele și pe evacuare și compresor. Cu ce presiune mergea softul? Nu verificasei înainte de soft jocul turbinei? Ciudat ca ți-a picat într-o luna.
     
  10. CosminSt

    CosminSt 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    Am verificat turbina doar pe tester, cu loguri facute de mine inainte si loguri facute de tuner si inainte si dupa soft. Totul era perfect. Verificare mecanica nu i-am facut. Nu sunt sigur, dar softul mergea cu presiunea undeva la 1.5/1,6.
     
  11. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    1.5 este maxim safe recomandat pt turbina aia. Eu merg de 40mii km cu acea presiunea bine merci si cu 65mg motorina (maxim). Tind sa cred ca e posibil sa fi avut mai mult, poate ai optat pentru ceva mai race ori geometria nu functiona corect si ai mers cu overboost.

    Oricum, e un moment bun sa vezi ce vrei sa faci mai departe. Alegi o turbina mai potenta si mergi mai sus cu puterea.

    Gasisem un articol pe 4tuning despre turbine custom in Romania. Poate iti faci o idee:

    http://www.turbo-upgrade.com/ro/produse/19-tdi-afv-awx-20-tdi-bpw-bgw-stage-2/78/
     
  12. CosminSt

    CosminSt 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    Chiar nu, nu am optat ptr o varianta mai agresiva de soft special pentru a evita problemele de genul acesta. Tind sa cred ca era obosit, iar problema cu tremuratul la pornire si fumul dens cenusiu sa fi fost de la ea. Aveam si o refulare care rezona in filtru de aer cand scadea turatia daca turam pe loc pana in 2000 si lasam gazul. Aia este, momentan trebuie sa ma decid ce sa fac, singurul incovenient la.un upgrade (care totusi ptr mine conteaza, mergand mult in oras) fiind faptul ca o turbo va intra destul de tarziu.
     
  13. CosminSt

    CosminSt 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    Nu am mai postat demult, asa ca e cazul sa mai actualizez putin topicul. In cele din urma m-am apucat personal cu un amic si am dat jos botul, am desfacut absolut toata tubulatura de la turbo, intercooler, egr, pe care le-am ***ățat luna. M-am decis sa nu fac upgrade-ul la turbo, intrucat ambreiajul nu stiam in ce stare e (a si cedat dupa aceasta operatiune) si nu m-as fi putut abtine sa nu vreau si mai mult, asa ca am cumparat una noua Garret pe care am montat-o. Operatiunea a fost destul de dificila datorita spatiului destul de mic de desfasurare. I-am făcut apoi si o revizie completa (ulei+filtre) si totul a parut sa fie in regula. M-am bucurat o vreme, fiind convins ca problema cu pornirea si fumul fusese rezolvata si ca totul se datora turbinei obosite, si pe moment masina nu mai avea nici o problema. Insa chiar la cateva zile dupa, turometrul a decis sa ia o pauza si sa nu imi mai indice nici un km facut. Asa ca masina a ajuns din nou in garaj, am curatat contactele de la senzorul de pe cutie, l-am schimbat pe acesta cu unul nou, dar nici cum nu voia sa se miste de pe 0. Deja eram obisnuit cu ideea ca toata problema e de la cluster, insa amicul meu s-a apucat sa verifice firele de la mufa senzorului, care păreau sa mai fi fost "inginerite". Asa ca am taiat mufa, am cumparat papuci, i-am imbracat in tub termic si banda si i-am conectat si...surpriza! Ceasurile merg perfect si acum. Din nou, bucurandu-ma ca am scapat de probleme, am mai facut in jur de 9000 km de atunci, timp in care am.mai schimbat un brat, o piesa cu caneluri de la compresorul de clima, furtunul de servo cu unul original..nimic important. Insa acum, cum frigul s-a cam facut simtit, m-am trezit din nou dimineata cu pornire foarte grea, mers sacadat la relanti dupa pornire si fum de Raba gri innecacios dat intens in cele 10-15 secunde de mers neregulat. Am luat din nou Vag-comul, care nu mi-a dat nici o eroare, valorile de la injectoare le am aproape perfecte,bujiile sunt in regula, G62 nou, pompa de motorina din rezervor funcționează si nu prea mai stiu ce sa verific. Am vazut ca la o accelerare scurta, brusca, dupa pornire, incepe iar sa sacadeze si valorile injectoarelor o iau razna (+3.80 variind), revenindu-si din nou in cateva secunde. La cald nu se mai manifesta nici un simptom, singurul semn fiind dupa un drum lung de mers forja, cand o încing puternic, la relanti trepideaza deranjant. Asta nu se intampla si in oras sau la mers lejer. As mai avea de verificat oring-urile de la.injectoare si pompa tandem, insa mai mult nu mai stiu. Daca mai are cineva ceva idei, le ascult cu drag. A primit cadou si un schimb de distributie cu kit Contitech si pompa de apa SKF, de care imi pare foarte bine ca ma pot bucura acum din plin de frana de motor de quattro, fara nici o grija ca forțez curelele (de care nu eram sigur in ce stare sunt):>
    Ca modificari, nu am apucat sa fac multe... Mi-am achizitionat un set de jante pe 18 s-line, niste anvelope de iarna Contiwintercontact noi, iar la primavara ii voi pune franele de b7 3.0 tdi si suspensia (asupra careia m-am decis in cele din urma - eibach pro street s). Voi mai adauga curand si un set de poze proaspete. Pana atunci...numai bine :)
     
    Ultima editare: 13 Noi 2015
  14. CosminSt

    CosminSt 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    Sa mai sterg puțin praful pe aici. Am reusit in cele din urma sa montez franele de 3.0 tdi quattro (321mm), iar diferenta este foarte mare. Recomand acest upgrade oricui doreste o eficienta mai buna la franare. De asemenea am mai inlocuit si ambreiajul cu kit Luk, ptr ca cel vechi patina intr-o veselie+semering palier, cate o bucsa, cate un tampon si alte detalii, precum un stop ars sau pozitiile pe fata. Am reusit sa descopar si problema ptr care nu functiona webasto si anume pompa de recirculare arsa, dar se va rezolva saptamana asta. Marea îmbunătățire este un set de arcuri H&R -45, care dupa ce a dat zapada m-au "ajutat" sa scap putin fortat de scut (am achiziționat unul nou si urmeaza sa il montez) si pentru care ar trebui sa cumpar un set nou de amortizoare, insa nu stiu de care. Singurele de care stiu ca sunt cu tija scurta sunt Bilstein B8, care cam depasesc bugetul. Am vazut de la Sachs si Monroe dedicate ptr suspensie sport, insa nu stiu daca au și tija mai scurta sau sunt doar mai tari si daca ar rezista cu arcurile astea. Daca are cineva vreo idee, ascult cu interes. Si sa pun si cateva poze...
     
    lowlife, mihaicristian și Andu333 apreciază asta.
  15. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Stiu ca e tarziu acum, dar de ce ai fi mers pe turbina hibrid in loc de reconditionat, nu e acelasi lucru? tot se schimba miezul, tot China se pune. Ba poate hibrida tine si mai putin decat cea reconditionata. Eu as lua una OE SH, o vezi, o pipai..

    Bilstein B8 am eu si nu au tija cine stie cat mai scurta. Am pus poze cu ele langa Bilstein B4, care ar trebui sa fie cat cele originale. Si B6 sport accepta lowering, dar nu asa mare. Eu zic sa mergi pe B8, merita. Eu am platit in jur de 550euro pe ele livrate din Germania. @Chriss_Deejay le-a luat din tara cu 400-450.

    Ultima poza e cu arcurile -45mm?
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  16. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Deci pana la urma ai renuntat la proiectul cu turbina. Pacat...dar asta e. Poate mai tarziu. Injectoarele de AVF nu scoteau mai mult de 190-200cp si pt asta mai bine iei o turbina de 2.0 170 cp, o puteai lua si in locul celei Garett pe care ai pus-o noua. Aveai loc de upgrade.
     
  17. CosminSt

    CosminSt 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    lowlife Ultima e cu cele stock. Cele cu zapada sunt cu arcurile H&R. Nu am reconditionat turbina, am luat una noua. Nici eu nu stiu de ce nu am luat mai mare. Stiu ca B8-urile ar fi ideale, dar sunt foarte scumpe. De aia caut alte optiuni. Am renuntat momentan la proiect si m-am apucat de alte modificări, pentu ca nu am ce ambreiaj sa pun ca sa reziste si nu vreau volanta cu masa simpla. Mai vad in viitor ce voi face. Momentan caut interior gri deschis sport.
     
  18. CosminSt

    CosminSt 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    Am achiziționat un eleron de S4, dar nu stiu exact cum sa il montez. Este original, nu aftermarket si are niste prinderi pe el, nu cred ca se monteaza cu dublu-adeziva ca cele de pe net. Daca dau gauri in hayon, ce trebuie ca sa il pot prinde? Cleme, nituri? Are cineva idee cum vine la S4? Multumesc!
     
  19. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Teoretic e complicat sa dai gaurile in hayon pentru ca e armat in acea zona.
    Varianta cea mai simpla e sa tai acele urechi si sa il prinzi cu silicon/ dublu adeziva. Daca nu vrei sa le tai iti trebuie alt hayon
     
    CosminSt apreciază asta.
  20. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Nu intra surub in picioarele alea?

    Sent from my SM-A510F using Tapatalk
     
    CosminSt apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta