1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A4 B7 1.9 TDI BRB

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de iondarie, 11 Mar 2016.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. iondarie

    iondarie 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2015
    Locație:
    Otopeni
    Masina:
    A4, BRB, 2007
    Problema 1 de mai sus am rezolvato aveam teava care duce spre racitorul EGR "fisurata" am inlocuito cu una noua OE si nu mai tremura deloc, nu mai fasaie si nu mai am miros de gaze in masina [emoji16]

    [​IMG][​IMG]


    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
     
  2. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Si cu zdranganitul cum a ramas?
     
  3. iondarie

    iondarie 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2015
    Locație:
    Otopeni
    Masina:
    A4, BRB, 2007
    Lafel si ma racaie de inebunesc, plus ca acum face urat cand iau viraje zici ca sare masina intr-o parte... banui capul de planetara.

    Sper sa o rezolv, stiu ca ma misc incet dar macar bine sa iasa la sfarsit


    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
     
  4. iondarie

    iondarie 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2015
    Locație:
    Otopeni
    Masina:
    A4, BRB, 2007
    Inlocuit capetele de planetara st/dr nu mai trosneste, banui de la ce zdrangane vom vedea maine daca gresesc :)

    [​IMG]


    Tot maine umblam si la injectoare pentru o schimbare de o-ring-uri in speranta ca scap de tremurat, fum alb si mirosul intepator.

    [​IMG]
     
    arazvan2002 apreciază asta.
  5. iondarie

    iondarie 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2015
    Locație:
    Otopeni
    Masina:
    A4, BRB, 2007
    Se pare ca am scapat de fum si de miros, tremuratul sa mai diminuat, oring-urile erau destul de distruse.

    Am verificat iarasi articulatia in cautarea "greierasilor" dar totul e ok, singurele lucruri gasite sunt tampoanele motor si amortizorul dreapta fata pe care am sa le comand si o sa le schimb in speranta ca scap de "greieri".

    [​IMG][​IMG][​IMG]


    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
     
    Glemeanu, gabitza121 și arazvan2002 apreciază asta.
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu vreau sa stiu ce ai facut cu peria aia de sarma acolo. Sper ca nu ai dat pe diuzele injectoarelor. :)
     
  7. iondarie

    iondarie 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2015
    Locație:
    Otopeni
    Masina:
    A4, BRB, 2007
    Eu personal nu, sper ca nici mecanicul :))

    Pentru prima oara nu mi-a pasat ce se face, eram spumat de toate rahaturile care sunt in neregula cu atelajul...


    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Am vazut poza cu injectorul in mana (se vad ceva depuneri normale), dupa aceea am vazut si poza cu peria de sarma si injectoarele curate. :)
    Daca tot le-ai dat jos, de ce nu le-ai dus la o curatare profi cu ultrasunete si o verificare pe banc ? Iti luai de-o grija ...
     
  9. iondarie

    iondarie 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2015
    Locație:
    Otopeni
    Masina:
    A4, BRB, 2007
    @audi66 nu le-am dus la curatat pentru ca in momentul de fata nu am posibilitatea sa stau cu masina pe dreapta.

    Dupa 2 geometrii facute degeaba am descoperit de ce sarea masina ca toti dracii cand luam viraj si ma pocnit rasul, cauciucurile varza pierdeau aderenta si sareau.


    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
     
  10. iondarie

    iondarie 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2015
    Locație:
    Otopeni
    Masina:
    A4, BRB, 2007
    [​IMG]
    [​IMG]

    A venit craciunul mai devreme pentru donsara. Sa ales cu axa cu came, tacheti, cuzineti.

    Se pare ca am scapat de tremurat si intreruperi [emoji16]

    Weekend-ul asta ma apuc sa caut cele necesare pentru retrofit tempomat, pachetul de lumini interioare si pentru usi.


    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
     
    arazvan2002 apreciază asta.
  11. iondarie

    iondarie 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2015
    Locație:
    Otopeni
    Masina:
    A4, BRB, 2007
    [​IMG][​IMG]

    Discuri si placute noi [emoji16][emoji56]


    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
     
    Chriss_Deejay, Logitech și iVladBogdan apreciază asta.
  12. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Big like! Tot Powerdisc + Ceramic am si eu. :)
     
  13. iondarie

    iondarie 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2015
    Locație:
    Otopeni
    Masina:
    A4, BRB, 2007
    Fostul proprietar montase discuri noi dar de producator necunoscut care erau ovalizate si facea masina ca toti dracii la franare.

    Asa ca azi mam inhamat la 2 ore de munca si am montat discuri + placute ATE.

    Am facut un drum pana la moeciu astazi si sincer am ramas placut impresionat de cum franeaza masina.


    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
     
  14. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Oricum, cam dupa parcurgerea a cca 500 km vei simti franele la adevarata lor valoare. Pana atunci nu le incinge prea tare.
     
  15. iondarie

    iondarie 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2015
    Locație:
    Otopeni
    Masina:
    A4, BRB, 2007
    Am facut 400km de cand le-am pus si nu imi pare rau de investitia facuta. La intoarcere spre casa chiar am fost nevoit sa abuzez frana, un domn inteligent a crezut ca se cade sa taie dubla si sa-mi iasa in fata...

    Saptamana viitoare dau jos DPF si pun catalizator. O sa duc turbina la garantie, nu imi place cum trage si nu ajunge la presiunea ceruta de ECU.

    Inca caut sa-i rezolv toate bubele sper sa le dau de cap la toate.


    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
     
  16. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Foarte inspirata decizia cu dat jos DPF si pus catalizator. Eu am facut treaba asta cam de o luna si face fiecare banut. A scazut consumul cu vreo 2 litri/100 km in oras, trage mai bine, suna mai frumos si nu mai pute in spatele ei.
    Te sfatuiesc sa cureti galeria de admisie si sa verifici EGR si ASV, iar daca e cazul sa le schimbi, cu tot cu garnituri. Isi mai revin vreo 2-3 cai si de acolo. :)
     
  17. iondarie

    iondarie 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2015
    Locație:
    Otopeni
    Masina:
    A4, BRB, 2007
    Saptamana asta sper sa dau jos turbo si DPF, haleste ulei mult spre foarte mult desi multi imi vor spune ca sunt dus cu capul eu banui turbina. Pana sa crape turbina nu facea asa, de cand am inlocuit/reconditionat a inceput consumul de ulei si mirosul de ulei ars care se simte la motor.

    Initial am dat vina pe scurgerile de ulei de pe motor dar dupa ce am remediat toate scurgerile si am spalat motorul il tot studiez si nu are gram de ulei scurs pe el/sub el. Deci dau jos turbo si intercooler sa vedem ce gasim daca intradevar turbo e de vina stiu la cine sa "urlu".

    Daca nu e de la turbo desfac si motorul...

    Lista cu probleme rezolvate/nerezolvate:
    1. Tremura motorul la ralanti si in sarcina - REZOLVAT (inlocuit axa cu came + tacheti)
    2. Uneori tremura la frana am zis ca e discul ovalizat dar daca era asa facea tot timpul nu doar cand are chef - REZOLVAT (inlocuit discuri de frane + palcute)
    3. Daca merg constant in a 3a - 4a pe la 2200rpm zici ca da in nas dupa care isi revine - REZOLVAT
    4. Filetele busite de la galeria de admisie - REZOLVAT
    5. Miros intepator la noxe/ulei ars care patrund si in habitaclu
    6. Pe dreapta zdrangane ceva de cand am luat masina si nu ii dau de cap.
    7. Conducta de servo necesita inlocuire, pierde lichid nu foarte mult dar pierde
    8. Racordul metalic flexibil care vine de la EGR la racitor s-a rupt desii a fost shimbat in iarna cu unul nou OEM
     
    AlexPTB și Siegfriedbrunnen apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta