1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A4 B8 2011 2.0tdi

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de kng_bv, 15 Mar 2015.

  1. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Pentru ca eroarea 2015 a devenit tot mai enervanta, sambata am procedat la curatarea ansamblului swirl, EGR si ASV.
    1. 20180224_135159x.jpg 2. 20180224_140126.jpg 3. 20180224_140432.jpg 4. 20180224_141752.jpg
    5. 20180224_143720.jpg 6. 20180224_145321.jpg 7. 20180224_162425.jpg 8. 20180224_164121.jpg
    9. 20180224_171027.jpg 10. 20180224_172701.jpg

    Din pacate pentru mine, problema este in actuatorul swirl, clapetele au joc lateral foarte mic spre deloc, angrenajul este in regula, pinioanele nu sunt uzate. DPF-ul nu s-a mai regenerat de peste 600 km, asa ca urmeaza sa anulez swirl flaps in urmatoarele zile, doar sa prind o ora de timp liber. Se apropie revizia de ulei si filtre, probabil ca in 2-3 saptamani o sa o fac si pe aceea :)
     
    stefan550, paul14, redlife și alți 3 apreciază asta.
  2. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Vineri, din lipsa de chef de altceva si pentru ca tot m-am impiedicat de camera de mars-arier achizitionata cu multe luni in urma, am decis sa o si montez.

    Materiale necesare:
    - Chei pentru scos MMI (Mersi @redlife pentru ele :D)
    - 2 pini cu auto-blocaj (Mersi Audi A3 pentru donatie :) )
    - Camera Mars-Arier OEM like by CHINA :D
    - Cheie Torx T20
    - Cheie tubulara 8mm
    - Cheie tubulara 10mm
    - Multa rabdare

    2.jpg 1.jpg 3.jpg 4.jpg 5.jpg 6.jpg 7.jpg

    Manerul original a iesit foarte greu, a trebuit sa folosesc forta bruta. Mare grija la rutarea firelor pentru camera din hayon spre interior pentru ca sunt foarte fragile.
     
    MRR, nucugheri, redlife și alți 2 apreciază asta.
  3. Sergio

    Sergio 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 TFSI
    Frumos retrofit. Odata ce te obisnuiesti cu el nici ca o sa mai vrei fara. A3-ul ce mai face ? In ce stadiu mai este ?
     
  4. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Pentru ca tot aveam eroarea de Swirl Flaps si softul era mult prea agresiv pentru ambreiaj (470Nm) am facut in 5 minute un soft temporar pana voi avea timp de masina :)
    Desi fata de setupul precedent lipsesc 70Nm si 40CP, mare diferenta la condusul de zi cu zi nu se simte (inainte nu puteam merge pe dynamic cu ESP on, nu se impacau deloc pana la treapta 3, inclusiv :) ).
    FWP Dyno Low power.png Dyno FWP v4.png
     
    stefan550, mihaicristian și cogdao apreciază asta.
  5. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Pentru ca azi s-a anulat o programare, am avut putin timp pentru a definitiva softul mai "potolit" pentru masina, si astfel, masina a implinit "110000" km pe dyno.

    Stock: 146.1CP @ 330 Nm

    Stage 1 intermediar,
    Target: 420Nm/175CP
    Masurat: 174CP @ 420Nm

    Stage 1 final
    Target: 425Nm/185CP
    Masurat: 184.5CP @ 425Nm

    Rezultatele masurarii sunt repetabile zeci de run-uri, unul dupa celalalt (diferenta la 10 run-uri a fost sub 1CP si 2Nm intre cel mai slab si cel mai bun run).
    146cp.jpg 174CP.jpg
    110000 km.jpg rezultate repetabile.png
    fisa dyno.png
     
    stefan550, Chriss_Deejay, MDU și alți 7 apreciază asta.
  6. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Din nou am avut ceva timp liber si am urcat negricoasa pe dyno pentru a rafina softul si mai mult (pe treapta 6, dynamic, patina putin ambreiajul dupa cateva ore de forje, asa ca am lasat cuplul maxim mai jos).
    Rezultat final: 192 CP / 414 Nm
    Una din masuratori s-a facut cu apa la 90 grade, cealalta cu apa la 45 pentru a se vedea diferenta de putere, diferenta care practic, nu exista :)

    [​IMG]
     
    stefan550, eugenr, smurff și alți 7 apreciază asta.
  7. MDU

    MDU Gold Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    Per total eu sunt placut surprins de rezilienta acestei masini (si implicit a acestui model) in urma testelor prin care a trecut; nu ma refer ca masina nu a fost intretinuta corect si sper sa nu se inteleaga asta; ma refer exclusiv la partea de soft si multitudinea de variante care au fost incercate pe ea. Nu stiu cati posesori ar face asta cu propria masina si cred ca asta reflecta pasiune; Si totodata nu stiu cati dintre ei ar impartasi in mod constant informatiile astea pe un forum, contribuind astfel la valoarea acestuia. Big like :icon_thumright:
     
    smurff apreciază asta.
  8. eugenr 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2015
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI (CJCA) - 143 CP, 2013
    Cu noul setup, mai patineaza ambreiajul stock?
     
  9. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Ca sa duc pasiunea si mai departe, am decis sa montez pompa CP3, kitul nou de pompa, de la @MacMac
    Am avut putin de furca cu un surub ce nu permitea introducerea pompei in locul ei si cu suruburile de la bara, suruburi stricate de meseriasii ce au mai lucrat inainte la masina, plus pompa veche, ce nu se lasa scoasa de nici o culoare
    Cu aceasta ocazie am vazut ca distributia nu a fost pusa corect nici de meseriasii care se laudau ca ei fac si dreg.

    CP3-1.jpg CP3-2.jpg

    Cam asa sta rail-ul la ora actuala. Fine-tuning voi face zilele urmatoare, pentru a sta si mai stabila presiunea (momentan sta in jur de +/- 30 bari, targetul este +/- 5 bari)
    CP3-3.png

    Acestea fiind spuse, pompa "veche", cu doar 35.000 km rulati va fi scoasa la vanzare.
     
    Chriss_Deejay, arazvan2002 și mihaicristian apreciază asta.
  10. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Sambata am mai petrecut putin timp, si a iesit cam ce trebuie. Mai am putin de perfectionat zona de tranzitie intre regimurile de mers, in rest, nu am observat spike-uri mari sau spike-uri care sa dureze mai mult de 2 frame-uri (la o rata de 5.6 frame-uri pe secunda), in cei 15 km logati in diverse trepte de viteza si regimuri de mers. Momentan nu a inceput regenerarea niciodata, sa vad daca apare atunci alt regim de functionare ce necesita atentia.
    Per total sunt multimit de ce a iesit.
    Calibrare CP3.png

    Cam asa arata un log pe treapta 3 fara calibrare
    CP3 fara calibrare.png
     
    z1daru, stefan550 și andyzaharia apreciază asta.
  11. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Felicitari pentru rezultate. Dupa cum arata primele 3 grafice, nu cred ca se poate face mai bine si nici nu cred a e nevoie. Nici cu pompa originala nu cred ca presiunea ceruta e livrata ideal.
    Ultimul grafic arata clar ca pompa nu poate fi pusa fara update de soft, dar cu ceva munca, poate fi un upgrade complet functional ca de fabrica.
    Cat scoate pe dyno cu 1800bar la 4000-4200?
     
  12. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    S-a intamplat si minunea, am schimbat kitul de ambreiaj. Spre surprinderea mea, volanta nu avea joc axial, dar batea. Rulmentul de presiune avea uzura minima, in schimb discul era pilaf.
    Avand in vedere ca am tras 60.000 km de ambreiaj cu setupuri intre 180CP/420Nm si 217CP/470Nm, asta dupa ce deja patina cu soft stock dupa ce se incingea, eu zic ca a tinut eroic 4 ani (2015-2019).

    car.jpg old.jpg new.jpg

    Urmeaza turbo, flansa adaptoare si downpipe by @MacMac si apoi soft din care sa scot tot ce poate setupul asta cu injectoare stock (260-270 CP / 480 Nm pentru protectia ambreiajului).
    Momentan astept sa-si faca "rodajul" 2-3000 km.
     
    Bogdan123, laaav, redlife și alți 3 apreciază asta.

Distribuie pagina asta