1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A4-B8 - quartz gray metallic

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Mr.Bobby, 18 Noi 2016.

  1. Mr.Bobby

    Mr.Bobby 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 B8 - 2010 - 2.0 TDI - 143-EU5
    Salutare tuturor! Mai stergem praful pe aici, nu am mai revenit de ceva timp. De la primul post in care a fost facuta prezentarea masinii, aceasta se comporta excelent, in conditii perfecte cu placerea si siguranta de a ma putea porni cu ea oricand, oriunde(in lume). Pana astazi, masina a beneficiat de 2 schimburi de ulei(fara cel prezentat) Mereu am avut grija ca la 10k de km aceste revizii sa fie obligatorii pentru BOB. S-a folosit ulei Castrol, cumparat din Dublin, din reprezentanta, impreuna cu toate filtrele. De cand e la mine aceasta masina uleiul, filtrele de ulei, combustibil si aer sunt achizitionate doar din reprezentanta Audi din Dublin fiindca ma incred ei. (+cateva produse de intretinere :salute:). 26174924_1798805963497827_526663188_n.jpg
    Pot spune ca exista o diferenta destul de mare intre uleiul cu eticheta originala pe care ei mi l-au dat in prezentarea anterioara. Acel ulei se cam consuma, nu stiu de ce, am fost nevoit sa completez din cand in cand iar motorul suna putin galagios. Imediat cum am facut schimbul cu acest Castrol lucrurile s-au imbunatatit. Sunetul motorului mai silentios, nu a mai fost nevoie de completare de la schimb la schimb! 26177314_1798806046831152_312427188_n.jpg 26197486_1798806026831154_1212030752_n.jpg
    Sa nu uit, venind vremea rece, cei de la Audi au considerat ca am fost cuminte anul acesta si mi-au oferit un mic cadou si anume - un Clear Screen Pack.
    Inca nu l-am folosit dar cat de curand il voi pune in aplicare si voi reveni cu o recenzie.
    Am cumparat un set de jante si anvelope cu specificatii de A5 si anume et29 si 8.5J, masina avand suspensia 1BA zici ca era un tractoras foarte ciudat, ceva nu era la locul lui. 100_0514.JPG 100_0532.JPG
    Ce pot sa mai zic este ca nu prea oferta un comfort sporit la volan avand in vedere faptul ca te cam trage stanga-dreapta datorita ET-ului mic. Asadar, jantele au fost schimbate cu ceva OEM si specificatii de 8J si et47.
    26175472_1798806343497789_126579982_n.jpg

    Prin luna Iulie am considerat ca suspensie 1BA nu ma avantajeaza cautand astfel fel si fel de solutii avand in vedere toate forumurile citite si gandite, nu stiam daca sa schimb suspensia completa cu una S-Line 30/30 sau arcuri eibach pro kit 35/30.
    De H&R m-am ferit stiind ca sunt foarte rigide. in primul rand vreau sa-i multumesc colegului @andyzaharia pentru rabdarea care a avut-o cu mine colectand informatii din experienta lui. Multumesc Andy! O naveta de bere de la mine cu prima intalnire!!
    Pana la urma am ales arcurile Eibach Pro Kit 35/30 avand in vedere calitatea si stabilitatea pe care o ofera. Da, amortizoarele au ramas cele de 1BA iar arcurile sunt Eibach Pro Kit 35/30. Masina nu da senzatia de "scufundare" cand cobori ceva, se comporta perfect! Exact ce-mi trebuie! Nici prea jos, nici prea sus.
     
    andyzaharia, Chriss_Deejay și nucugheri apreciază asta.
  2. Mr.Bobby

    Mr.Bobby 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 B8 - 2010 - 2.0 TDI - 143-EU5
    Asa arata cu suspensia 1BA si arcuri Eibach pro kit 35/30 cu jante 18" et47. 26174740_1798806136831143_553388012_n.jpg

    26175559_1798806170164473_1030177040_n.jpg

    Intre timp, masina a primit si nuca schimbator Facelift cu cusaturi albe.(cat de curand si pozele)

    Ca ultimul cadou pe acest an sunt aceste elemente care se imbina perfect cu stilul masinii. Urmeaza a fi puse in primavara!
    26175938_1798805906831166_1632163531_n.jpg 26175920_1798805920164498_1863470558_n.jpg 26196859_1798805916831165_1906826014_n.jpg
    Codari facute in timp:
    - Lap Timer
    - ADS( fara buton, urmeaza in lista de retrofit)
    - oglinzi incalzite si heliomate(nu am tras firele deocamdata pentru heliomat).
    - Gauge Test/Needle Swap
    - Bip centura anulat
    - DIS
    - Emergency brake flashing light
    - Side mirror Turn down
    si inca cateva care nu-mi vin chiar acum in minte.

    Lista de retrofits/imbunatatiri viitoare:
    - portbagaj actionat electric( piesele sunt pe drum)
    - Stopuri LED Facelift(daca are cineva o oferta, ma intereseaza)
    - bara fata specific S-Line
    - bara spate specific - S-Line facelift
    - evacuare dubla
    - Afisaj dublu-climatronic + ventilatie spate
    - interior textil, nu S-Line, scaunele sport.

    Asteptam primavara fiindca atunci ne place sa personalizam! Vreau sa multumesc lui @nucugheri , @andyzaharia , @rotitza , @paulkf .
     
    Ultima editare: 30 Dec 2017
    Tudor.r, lucaflo26, Pana Azzaro și alți 3 apreciază asta.
  3. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Alta treaba! :applaus:
     
  4. Mr.Bobby

    Mr.Bobby 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 B8 - 2010 - 2.0 TDI - 143-EU5
    Ultima fotografie pe 2017

    7DC48B62-8219-415F-B74B-82E6D582D1D1.jpeg

    La mulți ani 2018! La mulți ani ClubAudi!
     
  5. Flo1980

    Flo1980 Bronze Member

    Înscris:
    7 Ian 2017
    Locație:
    Franta
    Masina:
    A4 avant 2016
    In poza aia de mai sus mi se pare ca si la tine e usor ridicata de fund, ma refer la distanta de la sol la praguri in fata / spate. Asa i si la avantul meu cu Eibach pe telescoape stock.
    Multi ani!
     
  6. Mr.Bobby

    Mr.Bobby 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 B8 - 2010 - 2.0 TDI - 143-EU5
    Da @Flo1980 , fiindcă după montajul arcurilor am uitat sa le spun celor de la service sa mai taie puțin din cauciucul acela pe care se aseaza arcul. Dar nu ma deranjează.
    - întrebare: Uneori, când un TIR sau o masina trece pe lângă mine cu viteza simt ca masina foarte puțin balansează. La sfârșitul lui Februarie voi face programare pentru schimbatul tuturor bucselor si stau si ma gandesc ca bucsele de la bara stabilizatoare ar fi problema
     
  7. Flo1980

    Flo1980 Bronze Member

    Înscris:
    7 Ian 2017
    Locație:
    Franta
    Masina:
    A4 avant 2016
    Cand e incarcata se aseaza bine, ca si cum Eibach le a proiectat pt full load, oricum cica sta mai bine n curbe cand e inclinata usor in fata.
     
  8. Mr.Bobby

    Mr.Bobby 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 B8 - 2010 - 2.0 TDI - 143-EU5
    Repet, mi-a fost frica de efectul de “bouncing” sau cum i-ar spune:happy: datorită amortizoarelor 1BA. Am mers cu setup de Eibach+1BE pe alt b8 si se simțea foarte bine. Se aseaza perfect in curbe, chiar pe roti de 225/55/16 nu am nici-o emoție, pe cele de 18 nici atat:p ma gandesc dacă sa trec pe 19 la cele de vara. Mai rămâne de văzut -
    Pana una alta, completam interiorul. A sosit trim-ul facelift pentru bord. Mai trebuiesc cumparate suport ceasuri, capac volan si bineînțeles caut manetele facelift cu pilot automat. (Dacă are cineva, astept o oferta in pm)
     
  9. Mr.Bobby

    Mr.Bobby 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 B8 - 2010 - 2.0 TDI - 143-EU5
    O medie de Botosani-Bacau-Iasi-Botosani. Viteza medie de peste 100 km/h constant. Drumul era bun!S-a făcut un an de când am schimbat termostatul iar temperatura apei sta la 90*C neclintita pe tot parcursul călătoriei.
    C8A80F84-F24A-4DAE-83E1-D9E1C631F17C.jpeg Acestea sunt când am ajuns la spălătorie, acasă, in ce hal era:)) noroc ca am mai șters numerele pe drum:)) 4D012293-B5F4-4C4D-A61C-62B214A30E48.jpeg DEDE7F81-DE1F-434D-80B5-84B8C7611745.jpeg E7CDB228-2ED3-4C42-898E-3E73D431184D.jpeg
     
    Edu24, Alex_WeS, MRR și încă o persoană apreciază asta.
  10. Mr.Bobby

    Mr.Bobby 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 B8 - 2010 - 2.0 TDI - 143-EU5
    Salutare tuturor! A trecut mult timp de când nu am mai scris aici. Masina se comporta excepțional, se apropie cu pași repezi schimbul de ulei in cutia multitronic.
    Am o mare dilema si sper ca pot primi câteva sfaturi de la voi. Fiind intr-o continua tranziție către un exterior specific S-Line, pragurile si eleronul sunt deja la vopsit. Ma gandesc acum ce bara s-ar potrivi având in vedere stopurile NON-facelift pe led. Va rog sa ma ajutați cu un sfat!
    Eu tind către facelift dar nu sunt convins cum se va îmbina cu stopurile mele[​IMG][​IMG]


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  11. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC - 2016 - sedan)
    Eu unul as merge pe non-facelift, in momentul in care vei monta si bara pe fata un cârcotaș si-ar da seama ca sunt puse ulterior.
     
  12. Mr.Bobby

    Mr.Bobby 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 B8 - 2010 - 2.0 TDI - 143-EU5
    Multumesc de raspuns @smurff !
    In principiu pastrez toate elementele originale ale masinii pentru ca, la revanzare sa nu existe vreo indoiala. Incerc sa pastrez totul oem dar avand in vedere ca facelift-ul are un spate mai bine conturat, inclinam catre el dar ma opresc stopurile pe care nu as vrea sa le schimb(nu am alocat bugetul necesar mai bine zis).
    deci +1 pentru non-facelift.
     
  13. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC - 2016 - sedan)
    Sunt de părere ca toate elementele trebuie sa se îmbine perfect, sa nu fie diferențe, sau te înhami si faci facelift complet.
     
  14. Mr.Bobby

    Mr.Bobby 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 B8 - 2010 - 2.0 TDI - 143-EU5
    @smurff , multumesc dar probabil ma voi incapatana sa montez bara de facelift pe avant avand in vedere ca am prins-o si la un pret excelent si peste o saptamana le voi scoate de la vopsit atat eleronul, pragurile cat si bara spate.

    Am gasit o fotografie la un coleg din germania cu o asa modificare si parerea mea e ca, cu stopurile pre-facelift codate US si bara spate facelift ar iesi un combo ok.
    34415886_1966468096731612_8976055377430839296_n.jpg
    *Masina a primit setul complet de filtre noi pe Knecht.
    Dupa o scurta contradictie cu noul mecanic al masinii mele(fiind ultima oara cand pune mana pe masina mea) cum ca nu se face amorsarea cu VAG-Com-ul, am preferat sa fac pe raspunderea mea la sfaturile voastre realizant eu amorsarea pompei de motorina pentru schimbarea filtrului si nu dupa cum zice el-> clasic cu punerea contactului de mai multe ori. Asa am facut pana acum si nu s-a intamplat absolut nimic.
    *In timp ce era masina ridicata pe elevator am vazut ca suportul cutiei de viteze(multitronic) avea cauciucul imbatranit, rupt, l-am schimbat si pe acesta.

    Am 2 probleme cu masina pe care vreau sa le rezolv-
    -> Cand trec peste o trecere de cale ferata sau un bumper, masina efectiv se zguduie. Sau, trec peste o groapa si simt cum ma trage spatele nefiind deloc stabila peste acel obstacol.
    Mentionez ca am suspensie 1BA cu arcuri Eibach Pro kit 35/30 de aprox 15.000km

    -> 34446824_1966477756730646_4702419929859620864_n.jpg 34556035_1966477686730653_2311105220324622336_n.jpg 34308285_1966477700063985_5794854267575599104_n.jpg
    Se pare ca EGR-ul vrea sa imi de-a batai de cap.
    Pot spune ca atat filtrul de polen cat si cel de aer efectiv erau imbacsite dupa aprox 7.000 km.:motz:
    Inca nu a ajuns la detailing compartimentul motor caci nu am avut timp deloc, scuzati deranjul de acolo.:sly:
     
    Ultima editare: 5 Iun 2018
  15. szergiu

    szergiu 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Mai 2013
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A4 B8 AVANT 2.0 TDI 170 CP 2009
    Comparație una lângă cealaltă. (în caz ca mai ai nevoie sau nu ești hotărât.)
     
  16. Mr.Bobby

    Mr.Bobby 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 B8 - 2010 - 2.0 TDI - 143-EU5
    Mulțumesc pentru ajutor Sergiu, acum mi-am întărit dorința de a monta bara spate.
    Pentru senzorii de parcare a fost nevoie de alte elemente la montaj? Din ce știu, nu se pupa de pe bara standard.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  17. szergiu

    szergiu 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Mai 2013
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A4 B8 AVANT 2.0 TDI 170 CP 2009
    Sincer nu am fost prezent când s a schimbat bara /senzorii, Dar cert e ca nu mi a cerut nimic suplimentar tinichigiul Bara s-line avea gauri pentru senzori și suporți.
     
    Mr.Bobby apreciază asta.
  18. Mr.Bobby

    Mr.Bobby 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 B8 - 2010 - 2.0 TDI - 143-EU5
    Tin sa confirm faptul ca nu am ascultat de @mabalaru si am pus arcuri Eibach 35/30 pe amortizoare stock 1BA in vara anului 2017. Dupa un test de amortizoare valorile spate sunt 75-70 si fata 65-68. Am fost si sunt multumit de aspectul oferit de catre Eibach pe jante 18" cu ET47 chiar si de stabilitatea oferita de aceste arcuri, intr-un cuvant, EXCELENT, dar va trebui sa o schimb deoarece aceste arcuri tind sa cred ca sunt potrivite pentru amortizoare ceva mai sportive. Intre timp daca cineva ma poate ajuta cu codurile de suspensie 1BV pentru WAUZZZ8K6AA177118 as fi recunoscator.
    In weekend sunt programat la service pentru revizia la 10.000km, schimb ulei+filtre(toate OEM), cap planetara dinspre roata, un pivot si suportii motor. . Filtrul de combustibil si cel de aer le schimb mai des, undeva la 6-7.000.( nu sunt convins de motorina noastra).
    A fost aplicata o ceara pentru sezonul rece si anume JetSeal 109 de la Chemical Guys.
    Cu toate acestea, ma bucur de ea aproape zilnic!
     
  19. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Schimba si anvelopele, par slick...:p
     
    DaNNinho apreciază asta.
  20. Mr.Bobby

    Mr.Bobby 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 B8 - 2010 - 2.0 TDI - 143-EU5
    E ultimul lor sezon, sunt in dubii daca sa continui cu Continental SportContact5 sau Michelin.
     

Distribuie pagina asta