Prima fotografie cu un testmule A6 Allroad, surprins in teste in Argentina, acolo unde Audi realizeaza de la o vreme testele de iarna. Masina e inca un testmule car, si nu se observa prea multe, insa anumite detalii conduc spre ideea ca este totusi noul A6 Allroad. http://forums.fourtitude.com/entry.php?700-Spied-Audi-A6-allroad-Test-Mule-Also-in-Argentina
Si eu astept noul allroad... poate renunta la spatele de A6 care nu prea e reusit (are bordura ce contine si lampile mult prea lunga si pronuntata), insa per total e o masina reusita. Asteptam cu drag mai multe imagini :D
A6 Allroad in teste in Bavaria. Lansarea oficiala pare a se fi mutat din primavara in vara, dar nu e nimic stabilit clar deocamdata.
Iar in link, noul A6 allroad: http://www.fourtitude.com/news/publish/Audi_News/article_7397.shtml interesat este ca 3.0tdi cu o singura turbina are 245cp si 580NM iar 3.0tfsi are 310cp fata de a6 in varianta sedan si avant ce au 500nm (3.0tdi) respectiv 300 cp (3.0tfsi) despre roti, articolul spune ca baza este 235/55R18 probabil celelalte sunt 255/45R19 si 255/40R20
- 4.94 m lungime, 1.90 m latime si 1.47 m inaltime - cu 70 kg mai usor decat precedentul model - garda la sol cu 6 cm mai inalta decat la Avant - interior piele Java Braun oferit exclusiv pentru Allroad - optiuni: head-up display, pachet lumini ambient, scaune cu masaj si ventilatie, climatronic cu 4 zone, trapa panoramica, MMI touch cu control vocal si display de 8 inch, Bang & Olufsen Advanced Sound System cu 15 difuzoare, Bluetooth, Internet via UMTS, WLAN hotspot pentru pasageri, Google Earth cu Street View etc - ACC, park assist cu 360° camera, AUdi Drive select, air suspension etc - 3.0 TFSI de 228 kW (310 CP) si 440 Nm accelereaza de la 0 la 100 km/h in 5.9 secunde si consuma 8.9 l la 100 km - 3 motoare TDI, de 204, 245 si 313 CP, cu cuplu de 450, 580 si respectiv 650 Nm http://www.youtube.com/watch?v=PrH7OaERK_I http://www.youtube.com/watch?v=lt29GQLy46Q
Ma insel sa nu are aspect asa masiv ca anteriorul ? La prima vedere sunt un pic dezamagit ... ca si la A8 exteriorul parca pierde din "forta". E un pic prea "feminina" ... Sper ca doar in aparenta ... altfel devin fan BMW
Pentru sosea pare masina ideala: bine lucrata, frumos desenata, practica, fiabila etc. Cand vine vorba de offroad insa... Ma asteptam ca macar la allroad sa redeseneze consolele. Consola fata, cel putin, parca e si mai lunga si mai joasa decat la A6. Ramane astfel un unghi de atac de vreo... 5 grade, cu indulgenta. Poate cu suspensia ridicata la maxim ajungi pe la 8 grade. La cat e de lunga insa, tot cu frica parchezi cu fata la bordura sa nu-i lovesti "nasul". Daca mai punem la socoteala si jantele de 18 ca standard, chiar ca nu se mai da nimeni jos de pe asfalt cu ea... Abia astept sa apara filmulete cu noul allroad in teste... offroad
pai or fi jante de 18 insa are talon de 55% dintr-o anvelopa lata de 235 iar asta inseamna o inaltime a balonului de aproape 13 cm. allroad-ul anterior avea balonul cel mai inalt de 225/55 adica de aproape 12.4cm urmatorul balon la actualul allroad este de 255/45 iar la cel vechi era de 245/45 adica 11,5 respectiv 11 cm urmeaza atat la actuala generatie cat si la cea veche 255/40 adica ceva peste 10 cm. or fi jantele mai mari la actuala generatie insa clar balonul anvelopelor este mai mare. si mie imi pare foarte lasata pe pamant actuala generatie, insa poate doar nivelul maxim coborat este mai jos iar cel maxim ridicat este la fel de inalt ca vechea generatie.