1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A6 C7 BiTDI Sedan SKR

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de clauuualc, 21 Apr 2016.

  1. bet

    bet Gold Member

    Înscris:
    1 Apr 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 4G 2O12
    Care este plusul lor fata de setup-ul cu vcds?
     
  2. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    Urmeaza sa aflu. Din cate am citit ar trebui sa lase masina mai jos. Cu VCDS poti sa cobori doar cei 17mm.
    Sunt curios. Stiu ca si Costi folosea asa ceva si mi se pare ca a lui este mai joasa decat a mea.
     
  3. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Pai cum, ca eu am coborat 20mm cu vcds si stiu ca se poate cat "te tine".
     
  4. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    Cata zicea ca o ia razna ACC-ul. Ca el s-a jucat cu asta si a ajuns la recalibrare de senzori.
     
  5. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
    e un pacalici de senzor la perne , oricum trebuie recalibrat totul dupa si credema ca solutia cu acel box care costa destul de mult este mult mai sigura
     
  6. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Problema la mine cu recalibrarea a fost din resetarea unor parametrii, nu din coborâre. Am încercat un drop extrem și imediat ce am scos-o pe drum a început sa dea erorile. Nu am putut scăpa de ele nici cu revenirea la stoc, de aceea am încercat toate variantele fără succes

    Bieletele sa le zicem modifica poziția făcând masina sa coboare mai jos, da un fel de păcălici
    Insa daca sunt ACC pe masina cu ele montate e posibil sa încarce eroare, unde nu sunt nu ai probleme, o poți culca pe asfalt liniștit.
    In mers pe dinamic coboară mai mult decât atunci când este pe loc, insa de la caz la caz situația poate sa difere. Cum spunea și @kul unora din VCDS le funcționează cu - 20 mie mi-a luat doar - 17.

    Cum spune și Marius cutia în schimb e altceva, ai control și poți reveni la normal atunci când dorești sau ai nevoie.
    1000 de euro știam ca era cea de la Cete cu posibilitatea schimbării din smartphone a garzii. Funcționează oare și cu motorul oprit?
    In orice caz nu își merita banii.

    Diferenta dintre masina lui @CMG și a ta apare din dimensiunea anvelopor.

    Sent from my SM-G935V using Tapatalk
     
    Ultima editare: 30 Noi 2016
    clauuualc apreciază asta.
  7. CMG

    CMG Silver Member

    Înscris:
    30 Ian 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi RS6 Performance SEDAN
    Salut, eu am astfel de "links" pe masina (nu arata ca ale tale, dar fac acelasi lucru - ale tale par "o generatie" mai noi) si am lasat masina jos de tot ca sa spun asa si nu am avut niciodata probleme de ACC sau recalibrari.

    Nu stiu daca e o intamplare sau nu, dar si cand le-am montat in Olanda mi s-a confirmat de cei de la JdEngineering ca nu vor aparea probleme de ACC.

    Masina a fost lasata cand aveam jantele de 20" de RS cu aproximativ 4.5 cm daca imi amintesc bine...
     
    clauuualc apreciază asta.
  8. bet

    bet Gold Member

    Înscris:
    1 Apr 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 4G 2O12
    Eu tot nu inteleg rolul acelor pacalici. Poti foarte bine sa cobori masina cu vcds fara nici o problema.
     
  9. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    @bet cu ajutorul lor cobori mai mult decât iti permite VCDS ul - 20
    Au filet și le poți regla cât vrei tu

    Sent from my SM-G935V using Tapatalk
     
  10. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    VCDS-ul doar atat iti permite pentru ca atat permite tija stock a acelui senzor, nu citeste practic mai mult acel potentiometru din cauza tijei. De asta tijele AM permit asa ceva, fiind mai lungi ele practic pacalesc potentiometrul sa creada ca masina e de fapt mai sus, cand ea de fapt mai jos, si asa tin modulul suspensiei fericit crezand ca distanta e safe. :) E exact cam ce face un power box, da niste date false care sunt in tolerantele modului. Nu stiu insa cat de sanatos este pentru perne/amortizoare sa mergi mereu cu ea pe burta, eu facusem la Phaeton tot din VCDS maxim jos dar se simtea clar ca e mai rigida, la Allroad nu m-am bagat de teama. :) Tot de la Airmatic luasem si eu pentru Phaeton setul de tije, cred ca sunt cei mai avizati in domeniul asta.
     
    clauuualc apreciază asta.
  11. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    Si cum am observat ca la toata lumea vine Mosul....

    Am trimis inapoi senzorii si astazi mi-a ajuns asta. Sunt foarte curios cat de bine functioneaza; din pacate mai am de asteptat o saptamana.
    [​IMG]
     
    Chriss_Deejay, Andu333 și K U L apreciază asta.
  12. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
    Ai făcut foarte bine :) sunt curios și eu
     
  13. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    A făcut cum trebuia sa facă de prima data. Aștept și eu feedback
    Si hai și cu modulul de sunet odată Claudiu ca merita toți banii

    Sent from my SM-G935V using Tapatalk
     
  14. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    ai un link, ceva, de unde ai luat bara fata de rs si grila ? mersi
     
  15. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    Eu le-am luat de la cineva de pe forum.
    Sunt cele originale, deci le gasesti in general pe ebay sau la audi.

    Atentie ca bara mea originala de RS6 aduce dupa ea si aripile de RS6, carenaje roti, praguri modificate, grile inferioare de RS6, scut de RS6.
    Exista si variante aftermarket care se potrivesc pe aripile originale insa nu arata la fel. ("finest-car-art.de" / "xenonz.co.uk")
     
  16. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    Un mic "teaser". Cam asa arata cu modulul de active suspension control. Revin cu mai multe poze si detalii dupa sarbatori.

    Craciun fericit! :cold:
    [​IMG]
     
    Element, cogdao, Chriss_Deejay și alți 8 apreciază asta.
  17. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    Mi'a ramas cam mic bradul.:):p.
    [​IMG]
     
    Dobritan sorin, Alex_WeS, stefan550 și alți 8 apreciază asta.
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Aia este camera cu bunatati ? :))
     
  19. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Eiiii, ce l-ai impovarat pe mosu anul asta! Cred ca si-a luat remorca la sanie de data asta!

    Spor la treba in noul an!
     
  20. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Cred ca deja nu mai ai răbdare
    [emoji6]
    Hai sa iti vând un pont
    Dacă te tot apuci de decupat fă-o te rog asa
    Merita ;)
    Tipul a făcut acum spatele de RS6 și trecerea la led facelift taillights

    [​IMG]

    Rezultatul
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Sti unde va fi singura problema, vor trebui niște anvelope 285 minim odată cu latirea ei


    Felicitări Claudiu și spor sa ai

    Sent from my SM-G935V using Tapatalk
     
    eKKoMan82, stefan550 și alexclipea apreciază asta.

Distribuie pagina asta