1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A6 C7 BiTDI Sedan SKR

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de clauuualc, 21 Apr 2016.

  1. boresque

    boresque Gold Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    E60
    Masina:
    A6 4B-C5, sedan model 2000, 2.5TDi AKN 110Kw(150hp), c.v. M6-DQS
    Salutare!
    Atentie la conditiile generale de comisionariat vamal oferite de Posta Romana!
    De curand au inceput sa aplice punctul 9, cel referitor la bunurile contrafacute.
    Daca aveti de introdus in tara bunuri branduite din afara U.E., cum este cazul Chinei spre ex., insa este valabil si pentru S.U.A., acordati mare atentie vanzatorului care trebuie sa va factureze foarte exact bunul si sa faca dovada ca este dealer autorizat.
    Altfel vi-l considera fals si pe langa faptul ca nu vi-l elibereaza, vamesul intocmeste si dosar penal.
    Daca jantele, cum este cazul de mai sus, fac obiectul unei marci inregistrate, sa va puna in pachet si o copie de pe documentul care atesta faptul ca este titular al marcii sau vanzator autorizat de titular (dealer autorizat).
    La fel si in cazul jantelor originale, care au sigla "Audi" stantata pe ele. Daca vin fara factura si fara dovada ca vanzatorul este autorizat de producator sa le comercializeze, nu le veti putea ridica.
    Identica este situatia si in cazul unor banale capacele centrale de janta, cele care au sigla pe ele. Daca vin din afara U.E., acordati atentie la actele ce insotesc trimiterea.
    Si mai grava este situatia in care se incearca inlaturarea siglei prin diferite mijloace (frezare, stergere etc) pentru a ascunde brandul bunului. Este considerata o forma calificata a infractiunii de piraterie.
    Era sa mi-o iau eu zilele trecute cu niste banale capace de janta. Noroc ca nu auzisera de brandul BBS. Daca ar fi fost capace cu "Audi" pe ele, era rau, intrucat erau luate de la un privat. In cazul de fata, ar fi trebuit ca privatul sa imi puna in colet si factura lui de achizitie prin care demonstram faptul ca sunt bunuri originale si sursa lor.
    Aceste conditii existau de ceva vreme, insa din septembrie 2017 vad ca au inceput sa le aplice.
    Va recomand sa cititi intai conditiile generale ale Postei Romana, indeosebi punctul 9, iar mai apoi sa solicitati vanzatorului acte in sensul celor expuse mai sus.
    https://www.posta-romana.ro/cnpr-data/_editor/files/2016-03/Info Comisionariat vamal CNPR.pdf

    Daca un moderator considera ca ar putea fi util pentru intreaga comunitate, rog ca postarea sa fie mutata undeva in "Probleme juridice".

    P.S.: eu votez pentru varianta 2, silver :o:
     
    Beetle94, Cosmin ZKG și clauuualc apreciază asta.
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    S-a rezolvat Silviu. A fost copiat mesajul anterior in topic dedicat achizitiei de pe net.. Multumim pentru clarificari.
     
  3. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Îmi par cam firave cele din urmă ... De asemenea știi că acel finish diamond cut e foarte pretențios ! Frumoase, deosebite, rare cu siguranță sunt însă te raportezi și la alte necunoscute. Totuși dacă ai feedback bun despre ele, e o alegere inspirată ! :icon_thumright:
     
  4. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
  5. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    Multumesc tuturor pentru pareri...Si mie mi se pare cam interesanta varianta 3.


    @boresque - Multumesc pentru informatie. M'ai speriat asa ca am cautat un dealer in europa. Dupa 2 zile am gasit in uk si mi'au facut o oferta destul de buna pentru un set de vara. Astfel scap de toate povestile si stresul cu vama.

    @Cosmin ZKG - Daca sunt sau nu firave nu stiu sa iti spun. Eu nu am asa mari temeri despre rezistenta jantelor.

    @Cata_ADC - In cazul respectiv nu janta din poza a fost cauza incidentului. Ea a fost urmarea lui.


    In alta ordine de idei am pus sus cauciucurile de iarna. Iau masina inapoi in Austria si aici legea spune ca trebuie cauciucuri de iarna incepand cu 1 Noiembrie. Jantele de Allroad le folosesc momentan. Imi place cum arata cu ele insa din pacate ET-ul este mult prea mare. Sper sa gasesc cat mai curand alta solutie.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG] [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]


    Fiindca am o solutie acum pentru urmatoarele roti de vara...
    Scot la vanzare AG M510 21" 10.5J si ET43. Probabil cativa dintre voi aveti deja informatia asta de pe facebook sau instagram.

    Se pot vinde cu sau fara cauciucuri. PM daca este cineva interesat. Am calculat si au fost in total pe masina in 2016 si 2017 6 luni. Starea lor este bineinteles foarte buna.
    Am zis sa anunt si aici pentru ca imi plac foarte mult si m'as bucura sa ramana in comunitatea noastra.
    [​IMG]
     
    radu35, scooby88, TaZZuLeTz și alți 8 apreciază asta.
  6. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    nope my friend , ea a fost cauza pentru care sa produs accidentul
    Multi au patit-o la track days sa crape exact ca mai sus, pe viraje in forta si nu e vorba de presiune proasta in pneuri sau altele ci de material alaturi de greutatea mare a masinii
    uite aici mai multe info https://forum.rs246.com/viewtopic.php?f=76&t=123023 trebuie sa ii multumesc lui @mik15 ca nu am facut si eu greseala sa merg spre ele

    Inca o data iti spun ai o masina frumoasa ai grija de ea si pune lucruri bune ! Atunci nu vei avea probleme @clauuualc
     
  7. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    Masina a mai primit niste piese. De data asta din pacate nu este nimic vizibil.

    Inapoi la vopsitor:
    -Revopsit usa dreapta fata (avea o tenta mai inchisa decat restul masinii. Nu imi pot explica de ce doar ea, desi a fost vopsita in acelasi timp cu cea de pe stanga.)
    -Revopsit capace oglinzi

    La Audi Cluj - Autoworld:
    -Inlocuit sticla oglinda dreapta (a fost atinsa la montaj).
    -Cumparat si lipit cercurile Audi pe portbagaj. Pozele de sub sunt inaintea operatiuniilor.
    -Schimbat sonda lambda si un senzot de temperatura de dupa cat. (2500lei toata povestea :Flush:). Aveam check engine aprins in bord si mergea ventilatorul mult dupa ce opream masina + regenerari DPF dese. La diagnoza aveam temp inainte de cat 27° si dupa 1000°C.


    Cateva poze mai jos ca fuge toamna. Ma astept zilele astea sa pot face cateva in zapada. Aici au inceput sa scada temperaturile sub 0 noaptea.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Cipi1982, 11TUN, Danyelnr1 și alți 23 apreciază asta.
  8. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Atunci cand masina ta ajunge visul altora ;) La acea postare se cerea ca fiecare sa puna o poza cu masina lui. Dar sunt spioni precum @Kspic care vad tot. Anyway, frumoasa masina :applaus:

    desktop.jpg
     
    gavryus, Andu333, clauuualc și alți 4 apreciază asta.
  9. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Prea funny cu jantele de Allroad :))

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
  10. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    Dupa o lunga pauza.... m’am ales cu mobila noua.
    Mobila Matrix LED Facelift.
    [​IMG]
    Acum ma apuc serios de documentatie sa vad exact ce am nevoie. Multumesc @mabalaru pentru informatia de pana acum.
    Sper sa fie un success.
     
    Chriss_Deejay, Andu333, Adi24 și alți 13 apreciază asta.
  11. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    Kufatec and go :)
    Felicitari
     
  12. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Frumoasa "mobila"! Sa vedem cum se vede cand este aprinsa.:)
     
  13. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    @anarchy - kufatec la cablaje. Dar mai e o leaca de munca fiind NFL (codare 55, schimbat BCM1, schimbata camera parbriz ... si sigur mai sunt).
    Oricum, este un retrofit foarte frumos. Sa le stapanesti cu placere.
    Toate bune
     
  14. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    Weekendul asta a mai facut un pas mic spre retrofitul dorit.
    Bara, grila si splitter RS6 Facelift.
    [​IMG]

    Si in rest incerc sa ma bucur de masina indiferent de conditiile meteo.
    [​IMG]
     
    MRR, scooby88, Iasmin90 și alți 20 apreciază asta.
  15. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    Revin cu o informatie veche de mai mult de un an.
    Cei care ati spus atunci ca timpul pentru 100-200 km/h este prea mare si ca softul nu ar face mare diferenta ati avut dreptate. Video-ul a fost facut cand regenerarea era activa --> performante mult mai slabe. Atunci 100-200 era in aproximativ 16s.

    Am avut putin timp si am pus cap la cap niste videouri mai vechi. Acum se vede clar 0-200 in aprox 18s iar 100-200 sub 13s. Destul de ok pentru tot hardware-ul stock.


    Din pacate nu am si video cu ea stock.
     
    Ultima editare: 12 Feb 2018
    Andu333, stefan550, andyzaharia și alți 6 apreciază asta.
  16. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Pai mai Claudiu tu nu ști vorba aceea Batman... Batman :))
    In orice caz important e sa iti placa ție

    Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
     
    lucaflo26 apreciază asta.
  17. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Buuuni timpi!
     
    clauuualc apreciază asta.
  18. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Ce greutate are masina? Nu-i cam mult 13+ secunde 100-200 pentru cei 750 Nm si 365CP?
     
  19. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Urca foarte frumos, felicitari!
     
    clauuualc apreciază asta.
  20. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    34x cai ionut ... nu 36x
     

Distribuie pagina asta