1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A7 BiTdi Havana Black | S-line Exclusive

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de bubu182, 28 Feb 2019.

  1. bubu182

    bubu182 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A7 2014 BiTDI S-line Exclusive
    Iti dai seama ca intai cele originale au fost facute si apoi replicile chinezesti ? :)
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu. Nu e obligatoriu.
     
  3. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Multi vad, putini stiu.....important e ca stii tu ca e o optiune de fabrica:). In legatura cu ce spuneai ca nu stii sigur daca sa pastrezi lampile cu logo Audi sau sa pui altele, dupa parerea mea se potrivesc mai bine acestea decat altele cu quattro sau Audi sport, etc ;)
     
  4. bubu182

    bubu182 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A7 2014 BiTDI S-line Exclusive
    E cam acelasi lucru cu " ce a fost intai, oul sau gaina ? " :) Nu vom sti niciodata.

    @turbo_diessel merci
     
  5. bubu182

    bubu182 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A7 2014 BiTDI S-line Exclusive
    Daca tot am prins un weekend frumos, am facut un detailing full la interior, curatat tot ce trebuie, inlocuit filtru polen, dressing plastice si cel mai important curatare + tratament ceramic la piele.

    Pot sa zic ca a iesit perfect totul, senzatia acum pe scaune e foarte "premium", frecare minima, uzura minima :gun2:

    Exteriorul inafara de spalari mai are de asteptat putin cu detailing-ul :)


    Mai gasiti si aici poze: https://www.instagram.com/p/CAS_5UAJv76/
     
    jooopy1, smurff, paul14 și alți 10 apreciază asta.
  6. gicu

    gicu Silver Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Gropești București
    Masina:
    Audi Allroad biTDI 2014,Mercedes ML 250 2013
    A iesit foarte bine. Am dat si eu acelasi tratament Leather Strong + Shield. E un finish usor satinat, nu e 100% mat. Overall un produs foarte bun. Rezista foarte bine.
     
  7. bubu182

    bubu182 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A7 2014 BiTDI S-line Exclusive
    @gicu dap, si mie mi l-a recomandat un amic detailer foarte bun.
    Astazi am reusit in sfarsit si am facut si revizia (ulei + filtre).

    Sunt in teste momentan cu Ravenol VMP USVO .. sa vedem cum va fi, momentan nu am apucat sa fac ceva teste de temperaturi si/sau sunet fiindca a inceput ploaia si m-am retras acasa.

    Ultima revizie a fost acum 7800~ km, insa odata trecut prin iarna cu un ulei, prefer sa il schimb (diferenta de temperaturi de la -10 la 100+ il degradeaza mai accelerat ... in capul meu cel putin).
     
    Alex_WeS și Oudi apreciază asta.
  8. bubu182

    bubu182 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A7 2014 BiTDI S-line Exclusive
    AudiFannn, jooopy1, Alex_WeS și alți 5 apreciază asta.
  9. bubu182

    bubu182 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A7 2014 BiTDI S-line Exclusive
    Pentru ca am revenit la iPhone si parca mi s-a luat sa tin telefonul in suportul magnetic din grila, am zis sa imi mai calmez piticul si sa adaug ceva nou.

    Soo... am instalat modul de CarPlay (pe langa Apple CarPlay si Android Auto suporta si altele cum ar fi compatbilitate hdmi - deci pot rula orice stick cu netflix, hbo, youtube etc, usb stick cu playback de filme/muzica etc).

    Instalarea a durat cam 2 ore, mai mult am stat sa aranjez cablurile ca sa intre totul la loc si sa am un wire management bun.

    E misto ca pot sa tin waze-ul sau apple music / spotify pe ecran, si am si album art mare frumos, de asemenea pot sa tin si split screen apple maps + muzica, din pacate in split screen nu functioneaza inca waze (aparent google nu vrea sa implementeze suport pentru CarPlay split screen.. alte aplicatii de gps suporta.. meh)

    In rest... nu am mare activitate, planuri sunt multe dar timpul liber nu prea exista :banghead:
     
    AudiFannn, BogdySBR, Andu333 și alți 9 apreciază asta.
  10. bubu182

    bubu182 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A7 2014 BiTDI S-line Exclusive
    Mai stergem putin praful..

    Multe nu s-au mai intamplat, intre timp am achizitionat un intercooler TurboWorks si adaptat pe prinderile originale, ca dimensiuni este aproximativ dublu fata de stock.

    S-a simtit la prima talpa de dupa montaj prezenta lui, trage o idee mai liniar masina iar plafonare nu exista nici dupa multe talpi, deci ma declar multumit.

    Inca nu am masurat-o si nici nu am de gand prea curand din lipsa de timp, insa intr-o accelerare pe o distanta mai lunga VS un M550d F10 ma departam incet de el, eu avand mai multe persoane + bagaje in masina, deci estimez undeva la 380cp +

    Fiindca vine iarna si cauciucurile vechi Dunlop faceau un zgomot infernal (desi aveau cam 6mm pe ele...) le-am schimbat cu unele "de buget", Nexen Winguard Sport 2, de care sunt extrem de multumit.

    Foarte silentioase, confort sporit, aderenta pe uscat si ud buna (inca nu am testat pe zapada dar probabil se comporta ok si acolo).

    Singurul dezavantaj este faptul ca au peretele moale si avand balon mare (235 45 19) la manevre gen stanga dreapta scurt directia devine mai elastica, parca are un delay.

    Desigur, nu sunt cauciucuri de circuit ci de iarna.. si consider ca isi fac treaba de minune, le-as incadra lejer la medii spre premium la cum se prezinta.

    In rest.. apa paie si bataie.. astept un dosar pe casco sa se concretizeze ca sa schimb parbrizul fiindca am luat o piatra in el + masca fata fiindca e sablata de pietre, ambele operatiuni le voi face in reprezentanta Midocar Vitan.



    Zi faina !
     
    jooopy1, Oudi, Ionut Stancu și alți 2 apreciază asta.
  11. Andreisss

    Andreisss 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2017
    Locație:
    Gaden - Moosburg
    Masina:
    Audi A8 4.2 TDI 2014 385 ps
    Salut.O parere despre Ravenol?Frumos A7, multi km in continuare
     
  12. bubu182

    bubu182 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A7 2014 BiTDI S-line Exclusive
    Salutare @Andreisss , merci.
    Despre ulei, totul ok, nici o problema pana acum, insa inca n-am atins 10k km cu el.
    Zgomotul este ok, temperaturile foarte ok, nivelul nu a scazut deloc (am facut cam 7k km cu el).
    Nu am nimic de reprosat :D
     
  13. bubu182

    bubu182 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A7 2014 BiTDI S-line Exclusive
    Nimic nou interesant, a venit putin zapada si s-a si dus.. nici n-am apucat sa vad ce stie masina pe zapada [​IMG] o asteptam pe urmatoarea

    Am schimbat parbrizul, altul nou original pus la Midocar.
    Misto tare senzatia de parbriz nou, cel vechi era sablat si imbacsit, asta nou parca e 4K full HD [​IMG] , se vede foarte bine prin el si stergatoarele aluneca super smooth pe el [​IMG]


    Va las si o pozica draguta in spiritul iernii .
     
    RazvanRXR, Oudi și MarianMaxx apreciază asta.
  14. bubu182

    bubu182 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A7 2014 BiTDI S-line Exclusive
    Si cum a venit un nou an.. nu puteam sa stau degeaba, asa ca ma apuc sa "o stric" cum ar spune unii...
    Mai multe piese + modificari incoming... nu o sa dau spoilere, doar unul singur.. incerc sa not "jinx it" [​IMG]
     
    Alex_WeS, hawless, Caprita Emanuel și alți 2 apreciază asta.
  15. bubu182

    bubu182 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A7 2014 BiTDI S-line Exclusive
    Revin cu un update.

    Am instalat bara RS7 facelift + partea de evacuare, modificari ale tevilor sa intre in tips si teava de la finala cat si teava din boxa de active sound + vopsite negru mat

    Am instalat kit full Maxton design - lip fata, lip praguri, lip laterale bara spate, eleron peste eleron (eleronception? )

    Am montat suporti slim pe spate pentru placuta inmatriculare (dupa 2 ani cat am stat cu suportul de la dealerul din Germania.. lol)

    Voi mai reveni cu update-uri pe masura ce le "aplic" [​IMG]

    Nustiu cata dreptate ii fac pozele masinii, dar credeti-ma ca in realitate e porn



    Pun cateva poze, editate pe telefon, nimic "profi" .. astept sa termin toate treburile la exterior si apoi bag un photoshoot mai serios [​IMG]

    IMG_5812.jpg IMG_5743.jpg IMG_5745.jpg
     
    Mocanu.adi, Alex_WeS, pop.radu și alți 21 apreciază asta.
  16. bubu182

    bubu182 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A7 2014 BiTDI S-line Exclusive
    Am ajuns la forma finala curenta [​IMG]

    Sa recapitulam:
    • Bara spate de RS7 facelift cu tipsuri full black
    • Kit full Maxton (buza fata, buze praguri, buze laterale bara spate, eleron peste eleron)
    • Grila fata model RS7 full black cu logo quattro, suport camera si gaura nightvision [​IMG]
    Partea de franare:
    • Discuri fata Rotinger High Performance Graphite line, perforate si striate
    • Discuri spate Zimmermann perforate
    • Placute ATE fata / TRW spate
    • Furtune HEL metalice fata/spate
    • Lichid Motul RBF600
    • Etrieri reconditionati in rosu + negru, ca pe A7 Competition
    Partea de sunet: Am instalat modul de Active Exhaust Sound de la CETE, modulul acela care are sunet mai puternic, mai "real" o idee, cu ceva pops and bangs fake [​IMG]

    Momentan punem frana (ca acum avem si cu ce [​IMG] ) si probabil o sa ma mut pe interior putin dar .. cred ca va mai dura mult timp, sper ca anul asta sa reusesc si acolo o modificare misto.

    Overall pe partea de aspect masina rupe gaturi pe strada.. sunetul e si el acolo, cat de cat demn de "curul" de RS7.

    Pe partea de franare ... s-au "asezat" placutele cu discurile ok aparent (dupa niste sute km), frana e foarte prompta, sigura, musca bine + senzatia aia misto de pedala mai tare si mai putin elastica, din pricina furtunelor metalice.

    Va las cateva poze atasate :)

    IMG_1428_polarr.jpeg

    Cyaaa [​IMG]
     
    AudiFannn, Tundra Silviu, Kox și alți 21 apreciază asta.
  17. bubu182

    bubu182 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A7 2014 BiTDI S-line Exclusive
    Haters will say it's Photoshop :p:)
     
    zamolxez, Oudi, asusx51r și încă o persoană apreciază asta.
  18. Lucian189

    Lucian189 Bronze Member

    Înscris:
    3 Ian 2011
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    BMW 335d
    Merita alte jante.
     
    Pauoloo, RazvanRXR, Andu333 și încă o persoană apreciază asta.
  19. bubu182

    bubu182 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A7 2014 BiTDI S-line Exclusive
    @Lucian189 merita merita, dar nu anu asta :):jump:
    La anu poate, depinde de bugete.. depinde de crypto daca vrea sa bubuie putin :beerchug:
     
  20. bubu182

    bubu182 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A7 2014 BiTDI S-line Exclusive
    A venit Mos Nicolae.. [​IMG]

    Pasiunea ii curge prin vene, ca lui taica-su :p

    IMG_3388_polarr.jpeg



    Small update: am facut revizia la motor, de data aceasta cu Ravenol RUP 5w40 + Archoil 9100 aditiv.

    Motivele trecerii de la Ravenol VPM Usvo 5w30 la combinatia de mai sus?

    1. Esantioanele de ulei uzat trimise de oamenii de pe alte forumuri cu 3.0 TDI / BiTDI au aratat ca aceasta combinatie este printre cele mai bune (nu intru in detalii, informatiile sunt publice pentru cine are timp de cautat).

    2. Temperatura uleiului sta mai jos cu aprox 5-8 grade

    3. Zgomote si mai reduse la motor

    4. Protectia mai buna a distributiei

    5. Consum scazut

    6. Interne mai protejate


    Downsides?

    1. Exista sansa ca DPF-ul sa se incarce o idee mai rapid din cauza ca acest ulei nu are norma 504/507 ci 502/505, insa aceasta "sansa" se poate intampla in multi zeci de mii de km si nu peste noapte (si chiar nu ma deranjeaza daca peste 50 000 km scot dpf-ul si il curat profesional, oricum se scoate in 15 min de pe masina)

    2. Fiind mai vascos e mai putin recomandat in sezonul rece, insa eu in 90% din timp ajut masina cu webasto cu 30 min inainte de a o porni, motorul e deja caldut cand porneste si asta ajuta.


    IMG_1670.JPG
    Urmeaza un upgrade foarte curand, inca strang toate piesele... un small hint, vine de pe Macan [​IMG]

    Cyaaa!


    IMG_0935_polarr.jpeg
     
    Oudi, Alex_WeS, Caprita Emanuel și alți 10 apreciază asta.

Distribuie pagina asta