1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

ABS la A4 B5 - Senzori sau Unitatea - reglare - inlocuire - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de turbina5, 27 Mar 2009.

  1. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Pune VCDS si fa o scanare pe ABS Brakes, apoi verifica fizic ce s-a intamplat cu fuzeta, etrierul, senzorul ABS, etc... de pe partea lovita.
    N-avem de unde stii noi exact ce s-a intamplat.
     
  2. Ciuca ionut 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2016
    Locație:
    Cobia
    Masina:
    Audi a5 2.0tfsi quattro s-tronic 2012
    Salut!am pus vcds si e eroare de la senzorul de pe roata respectiva. Din punct de vedere mecanic nu cred ca ar fi probleme...am miscat putin de el si nu a mai făcut probleme o perioada. Cand merg cu 10 ,15 km/h si ating foarte puțin frana se aude un bâzâit si parca vibreaza puțin si pedala. Ar putea fi de la senzorul respectiv?
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exact de la el este, ceva nu e in regula acolo.
    Verifica tot ce ti-a zis colegul mai sus, fuzeta, etrier, rulment, senzor ABS. Chiar daca tu crezi ca sunt ok.
    Iti bazaie si vibreaza pedala deoarece iti intra ABS-ul in functiune, lucru care nu este normal cand abia atingi pedala.
     
  4. Ciuca ionut 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2016
    Locație:
    Cobia
    Masina:
    Audi a5 2.0tfsi quattro s-tronic 2012
    Am inteles. astăzi o sa ma duc la un service. Dar e posibil sa raman fara frane din cauza senzorului respectiv?
     
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Pai nu e posibil, toate reperele/senzorii se pot remedia/schimba daca e nevoie si ai frana la fel ca inainte.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cred ca se referea la faptul daca mai poate circula asa pana ajunge la service. :)
    In principiu nu ar fi problema, dar nu stim exact ce ai afectat acolo. Oricum, nu te aventura la drumuri lungi si viteze mari.
     
  7. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Salut.
    Ieri mi-a ajuns pompa de ABS si am montat-o doar in mufa (am ajuns cam tarziu acasa) si surpriza martorul de la ABS s-a stins cam la 3 secunde dupa ce am pus contactul fara a baga vagul pe masina sau sa resetez ceva la masina.
    Am avut belele cu ABS-ul la modul ca o perioada imi apindea martori de la ABS si alte pericole bagam vagul resetam stergeam eroarea ( valve power suplly intermitent) mergea o perioada si iar facea figuri.
    Saptamana trecuta m-am hotarat sa demontez partea electronica de pe pompa si sa vad care e buba. Am gasit in ea legaturile ( firele acelea foarte subtiri dezlipite pe jumatate unele, iar altele abia faceau contact (am incercat sa le lipesc fara succes). Dupa incercarea de a lipi conexiunile nu se mai conecta vagul la modulul de ABS.
    Multumita colegului zamolxes care mi-a vandut o pompa compatibila si perfect functionala s-a rezolvat problema cu ABS-ul. Maine urmeaza sa montez pompa pe masina si sa schimb si lichidul de frana. Voi posta si rezultatul cu pompa montata si complet functionala 100% pe masina.
     
    coco_catalin apreciază asta.
  8. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Bravo Ionut de achizitie si felicitari lui zamolxes ca e de incredere!
    Ti-ai permis sa desfaci modulul stiind ca vine altul pe drum ;)
    La modulul meu a fost un fel de "frectie la picior de lemn" ce i-am facut eu in week-end :) pentru ca azi dimineata cand sa plec la servici s-a aprins din nou. Are momente cand se aprinde la punerea contactului/pornirea masinii dar rare deocamdata.
    Acum sunt eu in cautarea unei pompe dar nu foarte insistent momentan :)
    Daca nu gresesc :uhm: pompa mea are codul: 8EO 614 111 fara alte "initiale" din alfabet la urma...( gen A, AB, T)
    Am gasit la o cautare simpla pe olx codul pompei mele dar la urma cu literele mentionate mai sus.
    Doua intrebari daca se poate, numai sa nu ma :slapped: : Sunt compatibile pompele alea cu pompa mea? Conteaza si codul celalalt? (gen: 265 216 411)
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    8E0 614 111 a fost inlocuit cu 8E0 614 111 D. Acesta din urma a fost eliminat fara inlocuitor la 01/03/2016.

    Deci ai cam asa :

    De la seria de sasiu 8D-V-000 0001 >> ai asa :
    8E0 614 111 AN fabricatie 07.07.1997 =>
    8E0 614 111 D fabricatie <= 07.07.1997

    Pana in seria de sasiu 8D-T-400-000 ai :
    8D0 614 111
    4A0 614 111 H (ABS+EDS).
     
  10. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Nu vreau nou audi66. Caut tot unul din dezmembrari. Nu am acum seria de sasiu a masinii, dar stiu ca masina e din decembrie '96.
    Deci am varianta 8EO 614 111 si 8EO 614 111D?
    O sa revin cu o poza a modulului meu si seria de sasiu ;)
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nici nu te-am sfatuit sa il iei nou, stiu cat costa. :)
    8E0 614 111 e acelasi cu 8E0 614 111 D, deci ambele vor merge.
     
    coco_catalin apreciază asta.
  12. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Pompa de abs la mine este modelulcu modul de abs in ea(nu am modul sub bancheta). Cea care a fost pe masina nu avea nici-o litera la finalul codului , asta care om luato este acelas cod doar ca la finalul codului are (AB). Pini din mufa sunt identici cu cea fara(AB) maine urmeaza patrea frumoasa cu montat pompa schimbat tot lichidul de frana si aerisit frane. Am sa incerc sa fac poze pe timpul operatiuni sa le incarc pe forum poate facem si un topic cu treaba asta.
     
  13. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Multumesc audi66 :hi:


    Ionut lucian O sa ma uit si sub bancheta spate daca am ceva acolo dar cred ca totul este acolo sub capota langa butoiasul de lichid de parbriz ;) "finalul codului are (AB)." Sa inteleg ca ai avut si tu acelasi cod ca al meu la pompa?

    Am gasit ceva asemanator si la Botosani :)
    http://olx.ro/oferta/pompa-abs-audi-a4-b5-an-2000-ID5K8Jm.html#871190de07
    A mea e tot cu 4 tevisoare din alea...
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    8E0 614 111 AB = AC = AE = AN
     
    coco_catalin apreciază asta.
  15. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Daca pompa ta are acelas cod cu cea de pe olx si e fara literele AB in coada merge sigur. Acelas cod il am si eu si am luat pe cea cu AB in coada. Am inteles de la colegu zamolxes ce pompele astea sunt mult mai bune decat cele fara AB in coada si se potrivesc la fix. Daca ai posibilitatea sa conectezi pompa fara sa ii pui conductele inainte de a cumpara pompa si martorul de la abs se stinge atunci pompa e buna trebuie doar sa pui pompa noua in locul celei vechi si sa ii stergi erorile cu vag com si gata ai abs. Da un nr de tel pe privat si te sun eu e mai usor sa iti explic asa. Nu recomand sa schimbi electronica de la o pompa la alta posibil sa dai de alte bube si te compici. La mine a costat pompa 100 ron lichid de frana 50 ron spray degripant 20 ron ( preventiv sa nu se rupa vreun aerisitor iam dat de azi cu el si am sa ii mai dau si maine inaine de a le desface , am niste patanii cu arisitoarele rupte in etieri si nu vreau sa le repet) si manopera e a mea" eu am fost mecanic auto "
     
    Ultima editare: 17 Mai 2016
    coco_catalin apreciază asta.
  16. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Ok. Am inteles ce spui Lucian :hi: Ideea e ca nu are ce bec sa se stinga la mine pentru ca la mine nu e mereu aprins becul, e mai mult stins. Doar UNEORI, cam odata sau de doua ori pe saptamana cand pun contactul/pornesc motorul se aprinde martorul de ABS si alte pericole si sta aprins pana opresc masina. Deocamdata nu ma deranjeaza. La diagnoza mi-a dat eroare 65535 si cam trebuie sa-mi caut alt modul :)

    P.S. O sa vorbim si la telefon ;)
     
  17. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Daca iti face asa inseamna ca modulul de abs e pe duca. Sfatul meu e sa iei pompa aia ca nu e o avere 150 de lei si sa o schimbi. Nu stii cand te lasa si sa nu ai surprize nepacute (masina asta e conceputa cu abs si fara el fuge de spate la franare mai violenta si nu stii in ce parte o ia , la masinile fara abs nu fuge asa )
     
  18. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Multumesc Lucian!
    1. Asa voi face saptamana viitoare pentru ca week-endul acesta mai precis de joi plec pana la Hunedoara si ma intorc Duminica.
    2. Nu aveam de gand sa pun doar partea electronica pentru ca sunt constient ca nu imi da nimeni asa ceva fara pompa...
    3. La cat tzin eu la masina asta si la cat am investit in ea sentimental si material nu se pune problema de 150 lei.
    La schimb ea nu m-a lasat niciodata in drum! :)
     
  19. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Am inlocuit pompa de abs. Toate bune si frumoase schimbat lichid aerisit instslatie scanat cu vag com sters erori si am plecat cu masina in probe; dupa prima frana cam pe la 40km/h sa aprins becul de la abs , scanez iaras si am gasit eroare pe senzori rotilor spate , scos senzori testati ( sunt buni ) montat tot la loc si iar probe , iar se aprinde abs , scanat iaras si am gasit aceeas eroare (senzori spate) , demontat disc frana spate si surpriza ???!?;?;??? Lipsa inel abs , vina mea ca nu am verificat mecanicul cand a montat discurile pe masina ((Nepotul)). Urmeaza sa montez si inelele si voi posta rezultatul.
     
    coco_catalin și danutzu_2001 apreciază asta.
  20. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Gata am rezolvat Abs-ul
    Functioneaza in parametri optimi. Urmeaza discuri placute frana spate si garnituri pentru etrieri spate.( sunt uzate duscurile iar garniturile sunt putin ciupite ).
    Daca cineva este interesat de operatiunea asta cu Abs-ul si cum se scgimba tot lichidul de frana va pot ajuta cu sfaturi sau chiar cu operatiunea in sine. Iar daca se considera necesar voi face si un topic cu inlocuirea pompei de abs si a lichidului de frana.
     
    Ciuca ionut apreciază asta.

Distribuie pagina asta