1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

ABS la A4 B5 - Senzori sau Unitatea - reglare - inlocuire - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de turbina5, 27 Mar 2009.

  1. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Discurile le-ai pus tu? Mai citeste un pic acest topic ca o sa gasesti rezolvarea. S-a mai discutat... vezi ca nu au fost asezate bine si la distanta corespunzatoare abs-ul. Ticaneala aia care o auzi tu nu cred ca are legatura cu problema ta. Bafta!
     
  2. geomason 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mai 2017
    Locație:
    Slobozia Ialomita
    Masina:
    Audi a4 b5 2000
    asta nu stiu... am sa verific maine. multumesc!

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  3. geomason 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mai 2017
    Locație:
    Slobozia Ialomita
    Masina:
    Audi a4 b5 2000
    am revenit. pe tester arata la franare ca nu se deschide pompa de retur... intrebarea mea este, trebuie inlocuita sau se poate face ceva? multumesc!

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  4. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Depinde ce model de pompa de abs ai pe masina.
    Azi iam facut diagnoza la babuta si nu am gasit nicio eroare pe abs. Posibil sa fie un senzor sau mufa de la vreunui senzor? Cand iam schimbat bratele iam scos mufele de la senzori pentru ca am dat fuzetele jos.
     
  5. geomason 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mai 2017
    Locație:
    Slobozia Ialomita
    Masina:
    Audi a4 b5 2000
    asta am facut si eu pe fata si tot asa face. ma gandeam sa schimb si senzorii cu totul pe spate, la inceput, dar nu stiu cum se scot ca nu au nici un surub sau ceva, sunt "sudate" si nu am gasit niciun tutoriala sau ceva pe net

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  6. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Salut.
    Ia venit nebunia la pompa de abs.
    Face asa:
    Daca pun contactcul si ii dau repede la automat (nu astept sa se stinga becul de la abs) ramane aprins abs si semnul exclamari palpaie si nu ma pot conecta cu vagul la abs. Daca astept sa se stinga becul de la abs nu mai face figuri se stinge becu de la abs si merge fara probleme si ma pot conecta la abs si nu are erori. Sa fie modulul de la abs?
     
  7. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Daca nu ai alte erori, cel mai probabil sunt pe duca 2 fire de Al din interior ce sunt responsabile de comunicație.
     
  8. Gosmo

    Gosmo 4th Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2008
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4 1.9TDI(AJM) - Avant/2001
    Salutare. Problema mea la masina din semnatura: dupa ce am schimbat discurile si placutele pe spate, la viteza mica, cand pun frana imi intra ABS-ul, din senin, fara motiv. La acest model e un sistem pacatos la discurile pe spate cu acei rulmenti si placuta cu gaurele care trebuiesc presate, placuta care este citita de senzorii ABS; mecanicul a tot incercat sa regleze la mana (ca altfel nu se poate) distanta senzorilor ABS, ieseam in teste, iar regla, iar teste, dupa 3 ore am cedat cu nervii toti si am luat o pauza. Ce parere aveti? Alta solutie ca sa scap de problema mea cu ABS-ul la viteze reduse exista? Este foarte obositor in oras, cand in intersectii pun frana usoara si brusc intra ABS-ul care aproape blocheaza masina.
     
  9. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Fa-i un test in mers si vezi ce valori iti indica fiecare senzor si abia atunci stii care senzor trebuie reglat. Fara vag com e mai greu dar nu imposibil.
     
    Gosmo apreciază asta.
  10. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Gosmo cu aceeasi problema mi-am batut si eu capul iar dupa un ouput test pe modulul abs nu mai intra abs'ul la viteze mici. Mie imi intra chiar inainte de oprire 5-10km/h.
     
    Gosmo apreciază asta.
  11. Gosmo

    Gosmo 4th Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2008
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4 1.9TDI(AJM) - Avant/2001
    Am facut aseara o verificare a vitezei (in mers) pe fiecare senzor si imi arata o problema pe roata stanga spate, mai exact daca pe celelalte roti imi arata 10km/h, pe aceea aveam 1-5km/h. Banuiesc ca inainte sa fac acel output test, ar trebui totusi sa rezolv si cu distanta senzorului fata de coroana pe care o citeste, ca sa imi dea valori cat de cat egale ...
    Sper deseara sa o rezolv.
     
  12. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Output test poti sa faci, nu are nicio treaba cu diferenta indicată. La output test se actioneaza electrovalvele pe fiecare roata pentru a simula diverse situatii de franare. Output test se face pe loc si urmand indicatiile din vcds.

    Rezolva cu senzorul astfel încât valorile sa fie egale pe toate rotile.
     
    Gosmo apreciază asta.
  13. mihaieugen

    mihaieugen 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2008
    Locație:
    Câmpina
    Masina:
    Audi A4 Avant 2001 Facelift Diesel AHH
    Address 03: ABS Brakes Labels: 8D0-907-389.lbl
    Control Module Part Number: 8D0 907 389 D
    Component and/or Version: ABS/ESP front D56
    Software Coding: 04155
    Work Shop Code: WSC 27944
    VCID: 346776B604FA45E274-515E
    Fault Codes have been Erased

    1 Fault Found:
    18265 - Load Signal
    P1857 - 35-00 - Error Message from ECU

    Eroarea afisata mai sus apare dupa fix 10 minute de cand este pus contactul si ramane activa pana se intrerupe contactul. Nu conteaza daca masina merge sau daca este folosita frana sau daca sta pe loc doar cu contactul pus. Dupa 10 minute eroare apare cu martorii de ABS si ESP aprinsi.
    Modificarile aduse la masina (cea din semnatura) inainte de aparitia acestei erori:
    - schimbat distributie (role, curele, pompa de apa)
    - inlocuit alternator cu cel original al masinii, care a fost reconditionat complet (rulment, colector si carbuni)
    Masina nu are niciun simptom in mers nici inainte nici dupa aparitia acestei erori. Doar aceasta temporizare a erorii care este fixa, de 10 minute.
    Pe forum am mai gasit la cineva cu un audi A6 o eroare asemanatoare la partea de temporizare si zicea ca la el s-a rezolvat cu schimbarea releului de incarcare. La mine releul de incarcare este cel original cu care masina a functionat fara erori, eu doar am schimbat niste "consumabile" carbuni, colector, rulmenti.
    Tot pe forum mai zicea cineva ca are legatura cu MAF si ca rezultat se afiseaza o eroare de ABS.
    Daca are cineva o parere sau explicatie pt aceasta eroare temporizata il rog sa posteze. Ce nu inteleg este de ce la 10 min si nu ramane si dupa intreruperea si apoi punerea contactului?

    Saptamana viitoare cand o sa imi fac un pic de timp o sa incerc sa revin la alternatorul initial. Alternator care provine din dezmembrari si cu care masina a functionat ca si cu cel original.
    Alternatorul este Valeo de 120 A
     
  14. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Verifica ce erori ai stocate pe modulul engine!!
     
  15. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Incearca si o verificare, curatare si asigurare a contactului electric la toate mufele unde s-a umblat.
     
  16. mihaieugen

    mihaieugen 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2008
    Locație:
    Câmpina
    Masina:
    Audi A4 Avant 2001 Facelift Diesel AHH
    Modulul engine nu are erori.
    Verificarea contactelor a fost primul pas facut la descoperirea acestei erori. Am folosit chiar spray de contacte.
    Eu nu inteleg de unde vine aceasta temporizare de aparitie a erorii la 10 minute indiferent daca masina merge sau doar sta cu contactul pus.
     
  17. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Incearca cu alt modul ABS acelasi cod cu al tau.
     
  18. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Daca pe engine nu ai erori poti incerca 2 variante:
    1. Sa schimbi MAF ul cu unul de proba.
    2. Inlocuieste alternatorul.

    Sa ne spui cum ai rezolvat!!
     
  19. mihaieugen

    mihaieugen 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2008
    Locație:
    Câmpina
    Masina:
    Audi A4 Avant 2001 Facelift Diesel AHH
    Modul ABS de proba nu am.
    MAF de proba am. Pe cel original al masinii, inlocuit de bun din cauza unei fisuri la un furtun turbo si tragea aer fals pe acolo.
    Alternator este, cel cu care a mers masina pana in ziua inlocuirii.
    Cel mai devreme Luni, o sa fac testele cu MAF si alternatorul inlocuit si revin cu rezultatele.
    Dar chiar s-asa, nu pot sa inteleg temporizarea asta de 10 minute.
    De ce nu 5 sau 1 sau sa fie de la punerea contactului???
     
  20. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Eee...multe chestii nu au logica...
     

Distribuie pagina asta