1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

ABS la A4 B5 - Senzori sau Unitatea - reglare - inlocuire - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de turbina5, 27 Mar 2009.

  1. mihaieugen

    mihaieugen 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2008
    Locație:
    Câmpina
    Masina:
    Audi A4 Avant 2001 Facelift Diesel AHH
    Teste si rezultate:
    1. Scos alternator din circuitul electric si lasate mufele libere si izolate electric.
    Eroarea apare dupa fix 10 min.
    Modul ABS:
    1 Fault Found:
    18265 - Load Signal
    P1857 - 35-00 - Error Message from ECU

    2. Scos MAF din circuitul electric. Mufa scoasa si izolata electric.
    Eroarea apare la fix 10 min.
    Modul ABS:
    1 Fault Found:
    18265 - Load Signal
    P1857 - 35-00 - Error Message from ECU

    3 Inlocuit MAF cu altul si pus in circuitul electric si alternatorul.
    Eroarea apare la fix 10 min.
    Modul ABS:
    1 Fault Found:
    18265 - Load Signal
    P1857 - 35-00 - Error Message from ECU

    Verificat erori pe modul motor cu eroare ABS activa
    1 Fault Found:
    17911 - Load Signal from Alternator Term. DF
    P1503 - 35-00 - Implausible Signal
    Eroarea se pastra pana la intreruperea contactului.

    4 Inlocuit alternator cu cel scos de pe masina. Doar cuplat mufele si asezat sa faca masa corpul acestuia.
    Eroarea, pe modul motor si modulul ABS, NU mai apare.

    Primul alternator, cel cu care apare eroarea la 10 min, este alternatorul original de pe masina si a fost inlocuit ca s-au terminat carbunii si nu mai genera curent. Nu a dat niciodata o astfel de eroare ca acum. Am cumparat carbuni, colector, rulmenti, si dupa un tutorial de pe net am schimbat aceste "consumabile" Teoretic era "ca nou". La schimbarea de distributie l-am repus pe masina. Am masurat tensiune de alimentare scoasa in functionare. Era totul in parametrii, ca si acum. Ca daca nu alimenta imi pica baterie pana acum.
    Conluzie "personala": Regulator de tensiune defect.
    Intrebare: Carbunii si colectorul inlocuiti de mine pot sa genereze eroarea de ABS respectiva? Ma gandesc sa inlocuiesc carbunii la regulatorul de tensiune de pe alternatorul care nu genereaza eroarea de ABS si apoi sa pun acest regulator pe alternatorul existent pe masina, ca are colector si rulmenti noi.
    Sau sa cumpar un regulator de tensiune nou si sa il inlocuiesc?
    M-am gandit si sa pun la loc alternatorul care nu genereaza eroarea de ABS. Dar am verificat carbunii si colectorul si sunt pe ultima "suta de metrii". Cred ca in 2 luni cel mult ma lasa fara curent.
     
    Ultima editare: 4 Iul 2017
  2. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    De la alternator defect pana la regulator de incarcare, conectica, cablaje, etc toate pot genera acea eroare.
     
  3. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Eu am avut ceva asemnator la masina si a fost de la alternator. Adica imi aprindea becul de la abs si nu imi mai mergea trapa in timpul functionari motorului incarca prea mult altetnatorul si intra ecu pe un fel de mod de avarie . incerca sa aprinzi luminile si sa pornesti cati mai multi consumatori si sa vezi daca iti mai da eroarea in bord
     
  4. Iulian22

    Iulian22 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 b5 1,9 TDI AJM, 2000
    Buna, am si io urmatoarea problema legata de abs si esp ma poate ajuta cineva cu acest senzor G201 nu am reusit sa il gasesc
     
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Se poate sa fie corp comun cu pompa/ansamblul ABS/ESP. Depinde de ce pompa ai pe masina.
     
  6. Iulian22

    Iulian22 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 b5 1,9 TDI AJM, 2000
    mentiomez ca numai când este motorul cald , sau mai răcoare afara , pe timp de iarna nu am avut probleme numai de când a dat caldura
     
  7. Iulian22

    Iulian22 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 b5 1,9 TDI AJM, 2000
    Și cum aflu dacă este corp comun .?
     
  8. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Din ce an e masina ? Pune o poza cu pompa de abs
     
  9. Iulian22

    Iulian22 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 b5 1,9 TDI AJM, 2000
    Este din 2000 motor AJM

    IMG_1167.JPG IMG_1168.JPG IMG_1169.JPG IMG_1170.JPG IMG_1168.JPG
     
  10. mihaieugen

    mihaieugen 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2008
    Locație:
    Câmpina
    Masina:
    Audi A4 Avant 2001 Facelift Diesel AHH

    Problema rezolvata prin inlocuirea releului de incarcare.
     
  11. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Eu ce ti am spus cateva posturi mai sus??:p;)
     
  12. Galben 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Oct 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 1.8 1996
    Salut!Imi poate spune cineva cum pot aerisi pompa de abs!Am schimbat pompa de abs,am aerisit franele,dar pedala tine foarte jos.E un a4 b5.Multumesc!
     
  13. gtincu 4th Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B5.5 Avant 1.9 TDI AJM 2000
    Salut.
    N-am mai avut pana acum probleme electrice dar se pare ca n-am scapat.
    Mi s-au aprins intr-o dimineata la prima pornire abs si esp in bord si acolo au ramas de atunci.
    Am fost la diagnoza/electrician si se pare ca modulul de abs/esp 8DO907389D (care e sub bancheta din spate) nu trimite curent/semnal la mufa de la pompa de abs din fata dar in el intra curent.
    A verificat si sigurantele de la panou relee de sub bord.
    Cu testeru nu se poate accesa deloc modulul de ABS.
    Chestia e ca uneori (rar) se stinge martorul la prima pornire dar se aprinde dupa ce pornesc de pe loc.
    Daca scot mufa de la pompa abs sau de la modulul de sub bancheta mi se aprinde in plus semnul mare de atentie in mijlocul displayului din bord si tiuie de 3 ori buzzerul.
    Deci banuiesc ca ceva semnal e in mufele alea dar se pare ca nu tot ce trebuie.
    Verdictul de la electrician a fost alt modul abs. El mai avea unul tot asa doar ca tot stricat.
    Mai aveti vreo sugestie inainte sa caut modul abs?
     
    Ultima editare: 3 Sep 2017
  14. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Cauta alt modul de Abs cu acelasi cod care il ai tu acuma pe masina... Am avut si eu problema asta numai ca eu am putut accesa modulul ABS. Nu mai tin minte codul erori care spunea ca este defect modulul.
     
  15. gtincu 4th Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B5.5 Avant 1.9 TDI AJM 2000
    Ms de raspuns.
    Si e plug and play sau trebuie codat pe masina?
    Nu stiu cum sa il testez in afara de a-l monta in locul celui vechi, e ok asa?
     
  16. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    E plug and play numai ca trebuie sa aerisesti franele dupa ce il montezi... Bafta!
     
  17. gtincu 4th Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B5.5 Avant 1.9 TDI AJM 2000
    Salut din nou.

    Se pare ca modulul 8D0907389D e ok, am fost la alt tester si a putut accesa categoria abs (dupa ce in prealabil am incercat cu un modul de acolo pt eu ziceam ca al meu e stricat) si a gasit urmatoarele erori:

    00283-ABS Wheel Speed Sensor: Front Left (G47)
    30-00 -Open or Short to Plus
    00778 - Steering Angle Sensor (G85)
    66-10 - Not Matched - Intermittent
    01044 - Control Module Incorrectly Coded
    35-00 - -

    Senzorul stanga fata pe roata nu ar fi o problema ca am mai schimbat unul mai demult, dar tipul de acolo zicea ca pt senzorul de la coloana de directie (Steering Angle Sensor) trebuie dat volanu jos si vazut ce cod e, ca cica ar trebui schimbat si apoi de codat.

    Din ce am vazut eu pe net, eroarea
    00778 - Steering Angle Sensor (G85)
    66-10 - Not Matched - Intermittent
    01044 - Control Module Incorrectly Coded
    35-00 - -
    tine doar de codat. Sau poate nu am inteles eu bine..

    Aveti idee cam ce ar fi de facut? sa nu demontez sa caut si sa cumpar senzori daca nu e nevoie.

    Mersi.
     
  18. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Senzorul G85 nu-l gasesti de cumparat, acesta e inclus in spira.
    Trebuie facute codarile/adaptarile cu VCDS pe modulul 03 conform cu dotarile masinii, basic settings la G85, si apoi vazut daca mai ai acele erori.
    http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00778
     
  19. audi2.5 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Aug 2016
    Locație:
    satu mare
    Masina:
    audi a6
    Buna ma puteti ajuta si pe mine in aceasi problema am un audi a6 2.5 TDI 115 kw din 2002 cutie automata . problema e in felul urmator am aceste erorii una dinte ele este si pe auto trans si pe abs tin sa mentionezi cau aparut de cand sa rupt banda din spirala de la volan am schimbat spirala cu acelasi cod dar nam putut sa o codez nici mecanici si nustiu daca din cauza asta merge masina in suturi in turati micii si scoate foarte mult fum negru in turati mari nu se simte ca merge in suturi ,,, si cand o pornesc dimineata doar la prima accelerare tare pentru 3 secunde se aude ca bate ceva ca metal pe metal tacaie ceva in rest nu ,am schimbat axe cu came turbo filtre toate si nimic tot asa face stie cineva cear putea fi?
     
  20. S4audi 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2017
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi A4 B5 BREAK, 1.9TDI, COD MOTOR AJM, AN FABRICATIE 2001
    Salut, am cumpărat un audi a4 b5 1.9 break ajm. Am martorii de la Abs si Esp aprinsi. Am pus testerul si ca eroare da senzorul de presiune ABS. Unde gasesc acest senzor, unde este localizat si este plug and play sau trebuie mers pe la diagnoze etc. ?
     

Distribuie pagina asta