1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Aer Conditionat - Climatronic la A6 C6 - discutii diverse

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de Cservice000, 17 Apr 2010.

  1. Boncea 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI QUATTRO 2006
    Salut! Am si eu o problema de 1 saptamana nu imi mai merge ventilatia in masina, m-am uitat pe net unde vine pozitionata aeroterma adica langa stergatoare pe la motor, si in timp ce era motorul pornit, ventilatia pornita, am dat cu podul palmei in carcasa de la aeroterma si a pornit, doar ca la viteza a-12a de ventilatia mergea ca si cum ar fi fost la 4-5. Toate bune si frumoase o porneam asa, dar acum nici cand dau cu podul palmei in ea nu mai porneste. am desfacut aeroterma am dat-o jos, am curatato, dar nimic tot la fel face, ori nu porneste de loc ori porneste 1-2 minute iar pe treapta de viteza 12 deabea baga aer. Imi puteti spune daca a mai intampinat cineva problema asta, si daca este cazul sa achizitionez o alta aeroterma sau merge reconditionata ? Sau poate fi si calculatorul de la aeroterma? Am vazut ca are si un calculator prins de carcasa aerotermei. Multumesc
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da-o jos, curat-o, greseaz-o si schimba-i carbunii daca este nevoie.
     
  3. CristianCristian 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    4f 2.7 2005
    Salut. O problema la climatizare a apărut azi. Am pornit masina, a pornit si climatizarea dar ventilatorul fără forța, treapta 4-5 bănuiesc dar era setat la treapta 12. Am oprit climatizarea iar spre parbriz aerul tot se simțea, la fel si un zgomot de ventilator. Am pornit si oprit climatizarea de nenumărate ori. Oprind si masina, zgomotul ventilatorului continua sa se aude timp d 6-7 secunde. Vreo idee, cineva trecut prin asa ceva? Mulțumesc
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    La ce te referi cand zici ventilator, aeroterma din bord sau electroventilatorul de pe radiator ?
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se refera mai mult ca sigur la ventilatorul aerotermei dar asta rezulta cand nu stii sa te faci inteles corect gramatical. Si pe urma se supara cand le atrag atentia ca nu stiu sa scrie sau de ce nu primesc raspuns.
     
  6. CristianCristian 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    4f 2.7 2005
    Daca as sti cu exactitate toate componentele sistemului de climatizare, m as exprima corect. Bănuiesc ca este aeroterma din bord.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai, iti dai seama ca noi nu suntem la ghicitoare.
    Intai faci o scanare cu VCDS si vezi ce erori ai stocate pe HVAC. Daca ai erori, intai le salvezi, dupa le stergi si faci un Basic Settings (nu poti face Basic Settings daca ai erori permanente pe HVAC).
     
  8. CristianCristian 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    4f 2.7 2005
    Ok, mulțumesc. O sa revin
     
  9. CristianCristian 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    4f 2.7 2005
    Salut. Revin cu erorile pentru problema la climatronic: 00256 senzor presiune ac temperatura-no communication -permanent. 01844 modul de control pentru ventilatorul de aer -no communication -permanent. Menționez ca am schimbat acel modul si nu a apărut nici O schimbare.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  11. jonnyy_b

    jonnyy_b 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2009
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    AUDI A6, 2.0 TDIe, 2010, CAGB
    Salut. Vin si eu cu o problema a unui prieten cu un A6 C6 2005, 2.0 Tdi referitoare la AC .
    Problema principala este ca masina se comporta perfect normal baga AC fara probleme, insa numai dupa aproximativ 30-40 de minute de mers continuu la drum nu mai baga si a mai observat ca se ingheata acea teava de condens de la motor. Are AC clasic cu cele 4 butoane. A fost bagat freon , a fost schimbat compresorul de clima si aeroterma...insa problema persista. Dupa scanarea cu vag-com am primit urmatoarele erori. Va rog poate imi da cineva vreun sfat daca a patit asa ceva . Este si o eroare pe motor. Multumesc.

    ddress 01: Engine Labels: Redir Fail!
    Part No SW: 03G 906 016 GC HW: 03G 906 016 GC
    Component: R4 2,0L EDC G200CG 9887
    Revision: --H05--- Serial number:
    Coding: 0000076
    Shop #: WSC 12345 123 45725
    VCID: 6AD075C245A8FF4E311

    2 Faults Found
    005697 - Please check DTC Memory of A/C Controller
    P1641 - 000 - - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00100000
    Fault Priority: 6
    Fault Frequency: 4
    Mileage: 235933 km
    Time Indication: 0
    Date: 2017.05.29
    Time: 19:28:39

    Freeze Frame:
    RPM: 1134 /min
    Speed: 20.0 km/h
    Load: 22.7 %
    Voltage: 13.68 V
    Bin. Bits: 00101000
    Temperature: 89.1°C
    (no units): 0.0




    Address 08: Auto HVAC Labels: 4F0-910-043.lbl
    Part No SW: 4F0 910 043 HW: 4F1 820 043 T
    Component: KLIMABETAETIGUNGH20 0170
    Revision: 00000031 Serial number: 00000030204296
    Coding: 0000020
    Shop #: WSC 02331 785 00200
    VCID: DBBEA0061AF216C63A7

    2 Faults Found
    01844 - Control Module for Fresh Air Blower (J126)
    004 - No Signal/Communication - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00100100
    Fault Priority: 3
    Fault Frequency: 65
    Reset counter: 61
    Mileage: 224717 km
    Time Indication: 0
    Date: 2016.12.19
    Time: 16:40:54

    Freeze Frame:
    Temperature: 1.0°C
    Speed: 82.0 km/h
    (no units): 25.0
    (no units): 180.0

    00256 - A/C Pressure/Temperature Sensor (G395)
    008 - Implausible Signal - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00101000
    Fault Priority: 3
    Fault Frequency: 5
    Reset counter: 68
    Mileage: 235933 km
    Time Indication: 0
    Date: 2017.05.29
    Time: 19:28:38

    Dupa stergere erorile au disparut , si momentan nu au mai aparut . Nu a apucat sa probeze inca masina iar la drum lung.
     
  12. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Salut, acum m-a prins ploaia pe drum, si afara sunt 22 gr. clima este setata pe AUTO la 20gr. , filtrul de habitaclu cu carbuni activ schimbat, si mi se abureste geamul de jos pana pe la jumatate, si atentie - se abureste pe exterior, daca dau cu stergatoarele curata abureala. De la ce poate fi? Am citit undeva mai demult ca ar fi o setare / codificare pentru sezonul de iarna/vara.
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Aurel exista topic dedicat pe care-l citesti integral despre problema mentionata de tine. Ai acolo explicatii. Nu mai sta cu clima la 20 grade ci la minim 22-23
     
    Aurel G apreciază asta.
  14. aux_andreiu 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iun 2017
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 C6
    Salutare!

    Ventilatorul de habitaclu nu mai funtioneaza corect.Merge doar cand vrea.Uneori porneste cand aerul e inchis si cheia scoasa din contact.
    Am inlocuit modulul de comanda aflat pe ventilator.am verificat ventilatorul.Sunt ok.Vreo sugestie??
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu mai inlocui piese de capul tau si fa o scanare cu VCDS pe Auto HVAC.
     
  16. Sorin_A6

    Sorin_A6 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 TDI
    Salut baieti, an si eu un a6 c6 din 2007 2.0 tdi 140hp. Am si eu o problema cu clima daca ma puteti ajuta... Am cumparat masina in dec 2016 cu clima nefunctionala. Ulterior am reparato in ianuarie si era blocu de electrovalve care nu dadea comanda la ventilatorul de habitaclu sa sufle aer in interior! Acum aceeasi problema... in iunie... am schimbat din nou blocul de electrovalve si am constatat ca nu merge, am incercat sa pun ventilatorul (aeroterma) pe direct si merge, am schimbat modulul de rezistente sau cum se numeste care se afla in cutia de la aeroterma si tot nu merge, am constatat ca porneste ventilatia cand e contactul pus si cand pornesc masina se opreste! Am bagat freon pe instalatie ca nu era deloc si a zis ca nu are scurgeri pe instalatie si a bagat 540 g! Dupa 300 de km am mers asa, cu gandul ca isi revine si cu ideea sa ii fac un test cu vag com! Am facut si o testare cu vag com si a dat erorile astea.... (atasez poza) dupa care am schimbat si senzorul de pe radiator G395 cred ca e si tot nimic! Am verificat daca mai are freon si nimic presiune... cred ca l-a dat afara pe la supapa de refulare din cauza senzorului G395. Ma puteti ajuta si pe mine va rog ca mor de cald pe vremea asta.... si care e ordinea rezolvarii problemelor.... Multumesc anticipat!
     
  17. unrealist

    unrealist 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 2.0 tdi CGLC
    Salutare

    Ce presiune este recomandat sa avem in instalatia HVAC, atat in regim de functionare a compresorului cat si fara functionarea compresorului.
    Eu am intrat in VCDS si pe HVAC in group001 am 16-17 bari in regim de functionare a compresorului, in repauz nu am verificat.
    Cred ca totusi e putin ca am inteles ca trebuie sa peste 20 in regim de functionare.
    Aveti careva printscreen-uri cu presiunea de la group001 in fuctionare si in repauz?
     
  18. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Daca nu gresesc are un range de la 2 - 29 bar.
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu trebuie peste 20 bar, si mie tot la 16-17 bar imi statea cu motorul pornit si AC cuplat.
     
  20. unrealist

    unrealist 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 2.0 tdi CGLC
    eu am 6,8 la "rece" si 16-17 in sarcina, este ok asa? ideea este ca daca las masina in soare de 40 grade si vreau sa o racesc, o dau pe low si auto si incepe sa raceasca abia dupa 10 minute, pana atunci nu face fata caldurii, eu zic ca nu e ok, asa e si la voi?
     

Distribuie pagina asta