1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Airbag la A4 B5 - martor aprins in bord - demontare - schimbare - probleme diverse

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de tedyshor, 20 Noi 2008.

  1. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Ovidiu,ai avut dreptate. Chiar si dupa inlocuirea airbag-urilor si a centurilor,eroarea de pe calculatorul de airbag nu a putut fi stearsa. Singura solutie a fost demontarea consolei centrale,si inlocuirea calculatorului de airbag.
    Acum martorul din bord e stins,si sistemul e activ.
     
  2. Visinata 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Sep 2015
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A4 1996
    lumini martor aibag problema

    Salutare la toata lumea.
    Azi am desfacut bordul masini mele audi a4 din 1996 benzina motor de1.6. Dupa ce l-am montat la loc mi sa aprins lumina martor de airbag si nu se mai stinge deloc. Ma puteti ajuta cumva sa aflu care este problema? Multumesc
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Faci diagnoza si vezi daca se stinge cu VCDS-ul. Ai pus o intrebare inutila pentru ca fara diagnoza nu stie nimeni motivul exact. De obicei cand se decupleaza ceasurile de la alimentare este normal sa ramana aprins martorul de airbag. Bafta.

    Inca ceva: Te rog ca pe viitor sa nu mai deschizi un topic nou fara sa folosesti functia Cauta pentru ca topicul o sa fie sters fara explicatii. Adreseaza intrebarile sau opiniile tale in topicuri deja deschise. Citeste acest topic de la inceput unde a fost mutat mesajul tau initial si unde trebuia sa scri. Multumesc.
     
  4. thunder 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2014
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    2003 Allroad
    Salutare. Postez aici, desi probleme am la inchiderea centralizata ( se descuie masina in mers, se aude pompa de vacum) pentru ca dupa scanarea modulului de inchidere centralizata mi-a dat urmatoarea eroare:

    01366 - Opened Due to Crash Signal
    35-00 - -

    Recomandarile celor de la ross-tech sunt urmaoarele :

    Possible Solutions
    Check/Clear Fault Codes
    Check Wiring/Connectors from/to Airbag Control Module (J234)

    Cum eroarea o sterg dar reapare, vreau sa verific mufa de la modulul de airbag.. si nu stiu care este. Un pic de ajutor? Mulumesc
     
  5. thunder 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2014
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    2003 Allroad
    Nu mai pot sa dau edit. Am reușit sa ajung la modul dar totul e curat și uscat acolo.. am scos mufa și am bagat-o la loc dar în continuare îmi da aceeași eroare la închiderea centralizata. O sa curat și mufele de lângă footrest poate o fi acolo un contact imperfect.
     
  6. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Crash da modulul de airbag. Deci clar acolo trebuie căutată problema.
    Modulul de airbag e sub scrumieră față.
     
  7. thunder 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2014
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    2003 Allroad
    Da, l-am gasit. Are o mufa galbena. Am dat toata consola jos. La ce sa ma mai uit? mufa era f f curata si nu erau semne de oxidare sau umezeala.
     
  8. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
  9. thunder 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2014
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    2003 Allroad
    Da, ai dreptate, acolo am citit. Am scos mufa, am verificat pinii, firele și nu am văzut nimic suspect..nici urme de umezeala/mizerie/praf sau altceva. Am mai citit undeva aici pe forum de mufele de sub footrest. Acolo vreau sa mai ajung sa dau și acolo cu spray de contacte. Suspiciunea mea e ca acolo am ceva probleme pt ca mi-am amintit ca anul trecut mi-a ieșit furtunul de apa de la ștergătorul spate și a curs ceva lichid de parbriz sub mocheta. Eu am lăsat mașina cu ușile deschise și cu mocheta ridicata 2 zile..și atunci părea ca s-a uscat. O sa scot fiecare în parte și o sa le curat pe toate sa vedem atunci dacă mai da eroare. În afara de asta, mai aveți ceva recomandări?
     
  10. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Da, sa rescri modulul de airbag sau sa il schimbi cu altul (acelasi cod).
     
  11. thunder 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2014
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    2003 Allroad
    Daca nu am succes cu restul mufelor, o sa caut altul pt ca rescrisul iese din calcul pentru ca nu ma pricep. Merci
     
  12. Daniel RR

    Daniel RR 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Aug 2014
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8 - 2.0 TDI CAHA - 2012
    thunder Daca iti scrie Check Wiring/Connectors from/to Airbag Control Module (J234) .. de ce nu verifici si restul mufelor .. de ce te-ai limitat doar la modul .. daca tot ti-a fost inundata masina de ce nu te apuci frumos sa verifici mufele daca nu sunt oxidate .. in spate la modul ai veridicat daca sunt ok mufele ?? La avant nu stiu unde e pozitionat modululul dar la berlina e in portbagaj in dreapta sub spatiul de depozitare mic (in spatele rotii) si cateodata se infunda sistemul de ventilatie/scurgere a apei si daca ramane apa il oxideaza (citeam pe forumuri ca cel potin la B5 berlina e o problema acolo cu modulele + condens/apa)
     
  13. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    La avant, modulul e tot acolo insa mult mai sus pe aripa, asadar ar fi imposibil sa fie inundat.
    Rau nu e sa verifici tot, asa cum ti-a sugerat Daniel.
     
  14. thunder 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2014
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    2003 Allroad
    Stau prost cu timpul liber, dar cat de curand o sa umblu la mufele alea. Mufa de la modulul de airbag era curata si uscata, nu avea semne de oxidare. Nu am apa in portbagaj, e uscat..
    Am mai observat ca in momentul in care bag mufa de vagcom si intru pe orice modul, pompa de vaccum deschide masina, din senin..si imi apare aceeasi eroare.. Opened Due to Crash Signal. Sterg eroarea si daca stau in continuare conectat cu laptopul, la un moment dat iar se aude pompa si imi apare aceeasi eroare.
     
  15. thunder 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2014
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    2003 Allroad
    Ok. Mi-am facut timp si am umblat la toate mufele. Le-am dat cu spray pe toate inclusiv cele de la pompa de vacuum a inchiderii centralizate. Din pacate acelasi rezultat, insa am observat ca pompa o ia razna atunci cand ceva electric porneste(gen incalzirea din oglinzi, electroventilatorul etc). Asta se intampla cand stau cu motorul oprit si contactul pus. Am mai spus ca eroarea apare cand eram conectat cu vagcom-ul (e singurul moment cand stau o perioada mai lunga de timp cu contactul pus) dar defapt aparea atunci cand un consumator intra in sarcina. Nu cred ca bateria are vreo treaba pentru ca e schimbata de 1 an si e destul de buna dpdv calitativ, e Varta Silver edition de 75A. Am uitat masina cu pozitiile aprinse 11 ore si nu mi-a facut probleme la pornire.
    Concluzie, modulul de airbag ramane fara curent cand alt consumator intra in sarcina?
     
  16. dorru

    dorru 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2009
    Locație:
    Berzovia
    Masina:
    A4B8 CAGA 2.0TDI, 143 cp /2009
    salut,la interval de cateva zile imi tot apare aceasa eroare 00588 - Patron pirotehnic sofer -N95-
    32-10 - Valoare rezistenta prea mare - intermitent
    cum as putea remedia*mersi
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  18. kgy1984 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2012
    Locație:
    brasov
    Masina:
    a4 b5 1.6 75 kw 2000 motor ALZ
    salutare. ieri pe la pranz m-am apucat sa dau cu aspiratorul prin masina. am mutat scaunul soferului in spate si apoi in pozitia initiala ca sa pot sa aspir bine. azi am plecat cu masina mi s-a aprins airbagul la bord.
    ce credeti ca sa intamplat? nu mai face contact mufa de la scaunul soferului?
    cum desfac scaunul ca sa ajung la mufa si ce trebuie sa fac?
    multumesc
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Mufa e sub scaun, nu trebuie demontat scaunul. Probabil s-a miscat cand ai culisat scaunul.
    Ideal ar fi sa scoti mufa, dai cu spray de contacte si o pui la loc.
    De eroare nu scapi decat cu VCDS.
     
  20. vczmarius

    vczmarius 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Iul 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B5, Avant, cutie automata, AJM, 2001
    Salut, tot am nevoie de o diagnoza pentru ca am pe bord martorul de air bag aprins. Si odata cu acest martor nu imi functioneaza nici incalzirea in scaunul soferului si doar acest scaun. Acesta s-a aprins dupa ce a iesit furtunasul de la storpitorul de luneta care trece prin masina, mi-a udat mocheta, a fost scaunul soferului scos si mocheta uscata, iar dupa ce s-a pus la loc am ramas cu martorul acela aprins. In urma unei revizii la un service am cerut celor de acolo sa verifice mufa de sub scaunul soferului, si sa stearga eroarea din bord dar mi-au spus ca au facut diagnoza si le-a dat eroare in calculatorul central si cica trebuie sa il inlocuiesc. Am ramas paf, masina nu are nici o alta problema si acest martor a aparut dupa montarea la loc a scaunului meu.
    NU am intrat in detalii cu cei de la service pentru ca nu au stiut sa imi spuna ce cod de eroare a dat diagnoza, deci i-am lasat in pace. Nici nu stiu daca au facut vreo diagnoza.
    Si din pacate nu prea am timp deloc in cursul saptamanii, plec dimineata de acasa, duc copilul la scoala, iar seara trec iar sa iau copilul si ajung acasa dupa 12 ore. Este cam greu si din acest motiv nu m-am ocupat de acest martor.
    Mercic inca o data de ajutor.
    Si poate imi confirma cineva ca acest martor de air bag insotit de nefunctionarea incalzirii in scaunul meu, al soferului, se datoreaza mufei de sub scaun care poate a suferit ceva la demontare/montare.
    Dar stiu ca acum Ovidiu imi va scrie din nou ca un raspuns primesc doar dupa o diagnoza.
    Stima
     

Distribuie pagina asta