1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Alarma originala - OEM - din fabrica la audi A4 B6

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de opreanuy_19, 3 Dec 2007.

  1. Mihai_dmg

    Mihai_dmg Silver Member

    Înscris:
    16 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 ,1.9 TDI AWX, 2002
    Difera de la masina la masina (astea dotate cu alarma). De exemplu eu ii schimbam rotile cu alarma pusa si nu urla nici de-a reaq. Numai dupa ce am ridicat cricul ceva mai sus a inceput si ea sa urle. Asta dupa ce i-am schimbat toata 4 jantele. I-am lasat si geamul deschis am asteptat vreo 2 minute am bagat mana pe geam nimic, tocmai cand am tras de volan de 2-3 ori a inceput sa urle. Eu as vrea sa o fac mai sensibila totusi. De exemplu daca unu imi sparge geamul la masina sa inceapa sa urle. Sau daca imi pune masina pe cric si vrea sa imi fura jantele sa urle. As dorii daca stiti pe undeva unde o pot duce sa o fac mai "sensibila". Multumesc anticipat.
     
  2. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    daca nu ai senzor de miscare in interior nu se declanseaza daca iti misca masina. Deci iti trebuie un senzor in interior.
     
  3. Mihai_dmg

    Mihai_dmg Silver Member

    Înscris:
    16 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 ,1.9 TDI AWX, 2002
    Senzor pe interior are, dar nu e prea puternic. m-am inchis eu in masina si ma miscam asa usurel si nu prea mergea, dar cand m-am miscat brusc a inceput sa urle, odata doar stateam in ea si am intors capu si a inceput sa urle, are momente peste momente. Trebuie sa o fac mai oke sa-i schimb si goarna aia sa urle mai tare, o sa ma ocup odata de ea sa o fac cap coada.
     
  4. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    trebuie sa se activeze si daca ai o musca in interior si zboara ;)
     
  5. CristiAuD

    CristiAuD Silver Member

    Înscris:
    30 Dec 2008
    Locație:
    Ro
    Masina:
    alta marca
    asta daca nu cumva iti trebuie un senzor de nivel.sau poate e totuna cu cel din masina.
     
  6. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    sensibilitatea la senzorul de prezenta se poate reglacu vag com-ul
    procedura o gasiti pe google si trebuie sa gasiti pe cineva cu un vag com sa va ajute
     
  7. Mihai_dmg

    Mihai_dmg Silver Member

    Înscris:
    16 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 ,1.9 TDI AWX, 2002
    Inteleg... Eu sunt mai amator scuzati-ma. Ce inseamna vag com ?

    Apropo de musca. Chiar am lasat una in interior o zi intreaga si nu s-a declasant. Am incercat si exeprimentul asta. Deci trebuie reglat cu vag comul. Si de goarna, daca stiu unde e atasata pe aia o pot schimba si eu.Ma gandesc ca e prinsa in cateva suruburi si are papucei . As lua una mai puternica numai sa se asemene amperajul.
     
    Ultima editare de un moderator: 28 Dec 2011
  8. CristiAuD

    CristiAuD Silver Member

    Înscris:
    30 Dec 2008
    Locație:
    Ro
    Masina:
    alta marca
    vag com-ul e un soft de diagnoza pentru grupul vag(audi vw seat skoda).goarna respectiva in general o gasesti sub capota motorului in dreptul volanului in partea de sus dinspre parbriz.cel putin asa e la mine si am vazut la mai multe modele identic.si in legatura cu musca nu stiu cat de relevanta e incercarea care ai facut-o tu!nu cred ca ai vrea sa ai o alarma prea sensibila.te-ar stresa,mai ales noaptea!bafta!
     
  9. Mihai_dmg

    Mihai_dmg Silver Member

    Înscris:
    16 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 ,1.9 TDI AWX, 2002
    Da intradevar, dar decat sa imi fure rotile si sa nu aud nimic as prefera sa fiu stresat dar cu masina intreaga. Nu e sub capota spre parbriz, sau cel putin nu am vazut-o eu. Dar se auzea cand urla pe undeva cam prin dreptul rotii dreapta spate. dar o sa ma uit mai atent pe sub capota poate reusesc sa dau de ea. Chestia este ca nu cred ca mai este functionabil cum trebuie senzorul. Are momente cand isi face treaba are momente cand nu prea isi mai face treaba. Multumesc foarte mult pentru sfaturi.
     
  10. Dracku

    Dracku Bronze Member

    Înscris:
    21 Oct 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Fosta mea, Audi A4 2,5TDI V6 Quattro 2001,180CP
    Goarna e in portbagaj sub capitonaj,alarma e tot in portbagaj in partea dreapta!
     
  11. Mihai_dmg

    Mihai_dmg Silver Member

    Înscris:
    16 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 ,1.9 TDI AWX, 2002
    Multumesc mult dracku o sa vad ce reusesc. Poate reusesc sa ajung pe la cineva cu un vag com sa o aduca pe linia de plutire.
     
  12. robwrk

    robwrk 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2009
    Locație:
    Utrecht, NL
    Masina:
    A4, 8E2, 1.9TDI /96kw, 10/2002
    Salut,

    Stii cumva cum pot ajunge la locatia unde e goarna? Am citit un pic in elsawin, dar m-a bagat in ceata pana la urma (gen ca tre sa dau jos si bancheta spate pana la urma :) ).
    ->Deci portbagaj, right trim panel. Dar cum se face/ajunge_acolo de fapt?
    La scanarea cu vagcom am primit gasit asta:
    Thankx, Robert
     
  13. LevY

    LevY Gold Member

    Înscris:
    26 Dec 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 C5 Avant , 1.9 TDi , AVF , 131 Hp , CV 6+1
  14. TaucheR Bronze Member

    Înscris:
    4 Dec 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    BMW 525D
    In primul rand multumesc!

    Problema e oarecum asemanatoare, doar ca eu n'am MMI, ci Navi Plus RNS-D(epoca de piatra..) unde nu cred ca am asemenea setari si mai e si in germana:banghead:. La sigurante m-am uitat si nu sunt arse + ca nici sigurantele nu corespund fata de ce zice el.
     
    Ultima editare: 23 Mar 2010
  15. robwrk

    robwrk 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2009
    Locație:
    Utrecht, NL
    Masina:
    A4, 8E2, 1.9TDI /96kw, 10/2002
    Tutorial inlocuire goarna alarma, H12, part number : 8L0951605 - la A4 B6

    Salutare,

    Acum ceva timp am constat cu surprindere ca LED-ul rosu din portiera incepuse sa ramana aprins 30 de secunde continuu dupa ce armam inchiderea centralizata din telecomanda. (in mod normal, dupa armare clipeste repede 3 secunde, apoi rar.) In cartea masinii explicatia e simpla-
    Sistem de alarma defecta!!! hahahah
    La o scanare cu VAG am gasit urmatoarea eroare
    Am decis sa scot goarna cu pricina, component name H12, si spre surprindere eroarea de scurtcircuit la masa a disparut, aparind in schimb o eroare de lipsa comunicatie, deci clar sirena defecta. Asa ca am comandat una de pe Ebay (gen aceasta , cu tot cu shipement vreo EUR32), cei de la Audi spunand ca operatiune in sine + costul sirenei au un total de EUR 195. :)
    Operatiunea de montare/demontare e relativ simpla, si se face urmand cativa pasi, cred ca in max 1ora.
    Pas 1:
    Se scoate capacul care acopera roata de rezerva (baza/podeaua din portbagaj) urmat apoi de scoaterea rotii de rezerva.
    Pas 2:
    Se demonteaza partea de plastic ce acopera mecanismul de blocare a portbagajului. Aceasta e fixata cu ajutorul a 2 suruburi si a 4 cleme. Se desfac suruburile, se inclina cam 15 grade si se trage/ridica vertical. Clemele cedeaza destul de repede, totusi aveti grija sa nu incercati sa il ridicati complet din portbagaj pt ca inca are atasat cablul ce alimenteaza becul de iluminare interioara. (vezi poza 1 si poza 1.1). Se desface mufa ce alimenteaza becul, apoi se scoate respectiva masca de plastic din portbagaj. In poza1.1 se pot observa 2 din cele 4 cleme ce se elibereaza prin tragere in sus.
    Pas 3:
    Se rabateaza bancheta spate complet si apoi la baza/imbinarea celor 2 parti ce o compun, se inlatura capacul de plastic, se desface surubul torx, si in ultimul rand se inlatura piesa de metal (blocajul), ce tine cele 2 parti ale bachetei spate fixate. Vezi poza 2 si poza 3
    Pas 4:
    Se ridica partea dreapta a bachetei cam 10cm, apoi se incearca eliberarea ei din cuiul de blocare, pur si simplu prin tragere. Stiu, explicatia suna ciudat :jump: dar poza este sugestiva. Vezi poza 4
    De ce este necesara scoaterea banchetei? Deoarece trimside panel-ul dreapta (cel care ascunde goarna de alarma) are o decupare (ureche) ce este blocata de sectiunea de bancheta.
    Pas 5:
    Se desfac cele 2 piese ce fixeaza panoul (trimside panel) la baza , au fiecare 2 suruburi torx (vezi poza 5 si 6). Apoi cu grija se elibereaza panoul.
    Pas 6:
    Se desface surubul ce tine sirena fixa pe sasiu, apoi conectorul si gata treaba :) (vezi poza 7)

    Ce se intamplat cu sirena originala a mea? / Dece nu a mai functionat?
    Raspuns: De curiozitate am desfacut-o (trebuie taiata cu grija de-a lungul liniei de imbinare, pt ca este capsulata) si am descoperit ca cei 2 acumulatori de 3.6V din interior au curs, au oxidat cablajul si electronica respectiva nu a mai functionat. E plina de componente smd, se leaga pe CAN la modulul comfort si comunica astfel. Pe mufa sint 3 fire, GND 12V si Com.
    Oricum am curatat-o, am pulverizat SK10 pe pcb, si e ca si noua :)

    Sper ca experienta mea va fi de folos si altora.
    Am uitat sa mentionez ca se poate folosi si sirena cu part nummer terminat in A, adica 8L0951605A. Aceasta a fost introdusa mai tirziu de Audi in fabricatie. (8L0 951 605 A)

    regards,
    Robert
     
    Ultima editare: 11 Apr 2010
    bl00dyheart și Claudiuf apreciază asta.
  16. lupirenstein 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi a4
    Robert, tutorialul tau este grozav, ma bucur ca ai hotarat sa pui pe net treaba asta. Maine am sa incerc si eu sa o rezolv pe a mea, nu stiu care e problema, in cel mai rau caz ii anulez sirena aia momentan. Sper sa fie in acelasi loc c a la a ta, eu am modelul din 2000. Inca o data, mersi!
     
  17. jax 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Iul 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 B9 S-line, 2.0 TFSI (CYMC) 252 CP
    asa are a mea. insa acum seara am observat ca nu se mai aprinde cand blochez usile :blink:. stie cineva ce s-a putut intampla?

    edit:
    m-am dus sa mai verific usile si portbagaju.
    am apasat butonul de deblocare. am incercat sa deschid portbagaju si nu mergea.
    apas lung pe butonul dedicat de deblocare portbagaj si se aude motorasul de deblocare ala ca si cum s-ar chinui.. si tot nu s-a deblocat.
    am deschis portbagajul cu cheia.. dupa care l-am inchis.
    am blocat de la cheie si acum merge OK led-ul de la alarma..
    acum portbagajul se deschide doar de la butonul dedicat, inainte aveam impresia ca se deschidea si cand apasam butonul de deblocare.
     
    Ultima editare: 24 Sep 2010
  18. nrtek 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 2017
    Alarma OEM cu probleme A4 B6

    salut baieti, am si eu o problema la masina , porneste alarma si nu se poate opri decat prin scoaterea bornei de la baterie . am fost cu ea pe tester si nu a gasit absolut nimic, are ok la toate, care ar putea fi motivu?
     
  19. Iulian72

    Iulian72 Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2008
    Locație:
    Campulung
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI 2011, Audi A4 TDI-PD 2002 131 CP, Suzuki Swift 2017 1.0, 112 cp
    banuiesc ca nu e alarma originala, sunt multe modele de alarma si e greu ca cineva sa-ti de-a un raspuns exact, cauta un electrician care sa verifice, probabil un releu ramane blocat.
     
  20. nrtek 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 2017
    aha mc de sfat insa alarma e originala 100% pt ca stiu masina de cand e noua a fost a fratelui meu. sa stii ca la ceva ce ramane blocat m-am gandit si eu pt ca a inceput sa faca asa dupa ce masina a fost lovita in spate destul de puternic insa nu a avut nimic infundat.
     

Distribuie pagina asta