1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ambreiaj la A4 B5 - probleme - schimbare kit - ce cumparam - etc.

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de daniel_, 13 Ian 2009.

  1. daniel_

    daniel_ 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2009
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a4 1900tdi 116cp 2000
    dak pun ovolanta de la sh..luata de la dezmembrari am sanse de reusita...sa mearga bine dupa reparatzie?:meeting:
     
  2. bibanu47

    bibanu47 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2008
    Locație:
    Alexandria City
    Masina:
    Audi 100 CD Avant,2.0D si Audi 100 CC Avant,2.3i
    Problema este ca nu se poate aprecia uzura ei si poate ceda si asta SH destul de repede si este o operatie destul de ampla ca sa o montezi,nu este ca un alternator sau electromotor.
     
  3. BogdanG

    BogdanG 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    VW Golf I/Volvo V70/Volvo XC70
    @daniel, nu-ti recomand volanta SH, nu stii ce cumperi si nu merita. Eu la Golf 4 motor ALH am schimbat tot kitul cu tot cu volanta si a costat 2100RON cu tot cu manopera si garantie 18 luni. Piesele le-am cumparat de la volksparts.ro iar montajul a fost facut la un mecanic recomandat de ei.

    La mine volanta se manifesta asa, intre 1000-3000rpm trepida puternic motorul, la relanti nu trepida nimic, prima data cand mi-am dat seama de problema (acum 2 ani) trepida doar intre 1000 rpm si 1500rpm dar cu timpul trepidatia sa accentuat si plaja a crescut de la 1500rpm la 3000rpm, astfel nu mai puteam conduce masina pt ca trepida ingrozitor, inainte sa schimb volanta (tot kitul defapt) trepida atit de tare incat scartzaia AIRBAGUL de la pasager, atunci am zis ca a venit timpul de un kit nou de ambreiaj.
    In plus aveam si pedala de ambreiaj tare, semn ca placa de presiune era pe duca dar discul de ambreiaj nu imi patina.
     
  4. Fanutz

    Fanutz 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A6 4G 3.0 TDI [CLAB 2012]
    Aceeasi problema cu volanta am avut-o si eu. La semafor imi facea masina vibro-masaj. Trepida intr-un hal de iti varsa cafeaua din pahar. Recomandat este sa schimbi si kitul de ambreiaj. Volanta cu tot cu manopera m-a costat 20 de mil, kitul de ambreiaj costa 10 mil dar aceeasi operatiune este. Deci daca ai bani si vrei sa faci o treaba k lumea schimba si kitul de ambreiaj. Sanatate, numa' bine!:salute:
     
  5. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Lui nu-i trepideaza masina .
    In ambreiaj are trepidatii eu cred ca va trebui doar kitul d ambreiaj sa -l schimbe.;)
     
  6. Fanutz

    Fanutz 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A6 4G 3.0 TDI [CLAB 2012]
    Cand mi-a aparut problema asta cu volanta, am fost imediat la service. Mecanicul de acolo, dupa ce i-am spus despre ce este vorba ... s-a urcat in masina, a pornit-o, a bagat in treapta intai, a tras frana de mana si a dat usor drumu la ambreiaj, masina a dat sa plece un pic. Pe urma in marsarier..dupa care s-a dat jos si mi-a spus: Volanta e de vina.
    iulian_1976's, sa dea D-zeu sa fie doar kitul de ambreiaj, pt ca scapa cu 20 de mil mai ieftin.Si eu aveam o trepidatie in pedala de ambreiaj, cand puneam usor piciorul pe el ..parca ma batea cineva sub talpa:)) asa se simtea..dar nu tot timpul trepida masina ..avea momentele ei ...eu zic sa mergi la un service sa ti-o ridice pe elevator si iti va spune sigur ce problema ai. Sanatate numa' bine:salute:
     
  7. 4AUDI Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2007
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 Avant, 2003, 1.9TDI, 131CP
    si eu imi suspectez volanta ca e pe duca.
    simt si eu o bataie in pedala de ambreiaj, dar numai cand e calcata partial, asa cam pe la jumatate. daca o calc pana la capat nu se mai simte nimic.
    trepidatii la plecarea de pe loc nu (prea) am. totusi, cateodata, parca dupa ce se incalzeste, simt ceva trepidatii dar numai daca debraiez la o anumita turatie. daca cresc sau scad turatia la plecare, nu se mai simte.
    de asemenea, la pornirea motorului cand e rece, parca e mai zgomotoasa masina la interior si se aude o bataie, un fel de "toc-toc-toc". zgomotul nu pare sa se modifice indiferent daca ambreiajul e calcat sau nu. apoi, dupa ce m-am plimbat putin cu masina, se aude la ralanti un zgomot ca si cand as scutura niste chei, dar nu totdeauna...
    testul cu frana de mana l-am facut si eu si un mecanic. masina da sa plece, deci nu patineaza nimic, nu se aude nici un zgomot ciudat. se comporta normal.
    toate astea ma fac sa cred ca volanta a inceput sa oboseasca. oricum deocamdata nu pare grav si mai merg asa cu ea.
     
  8. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Mai fratilor volanta bate se aude ca un clik sau ca niste chei daca urcati o panta .Cum spunea cineva mai sus trepideaza rau masina si ralantiul ,se vede cu ochiul liber ca trepideaza urat.
    Pana atunci o schimbati degeaba desigur daca sunt bani schimbati-o odata cu kitul de ambreiaj insa nu este neaparat nevoie.

    Volanta are o durata de viata mai lunga decat kitul de ambreiaj de asta va spun daca o sa schimbati volanta nu inseamna ca nu o sa trepideze pedala de ambreiaj.
     
    Ultima editare: 16 Ian 2009
  9. tdanielv

    tdanielv Bronze Member

    Înscris:
    21 Apr 2008
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 Avant B6 116CP
    intrebare

    click-ul acela (ca niste chei) se aude la relanti?
    daca se aude, se aude tot timpul (scuza formularea) si daca apesi ambreiajul dispare?
    sper ca m-am facut inteles.
     
  10. LuChIaN0

    LuChIaN0 Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A4 1,9 tdi 116 CP AJM 2001 B5 (facelift) DUK
    da baieti asa cred si eu volanta se aude si la relanti eu nu am probleme cu ea inca, dar ambreajul ma lasa si cred ca o sa il schimb inainte sa ajung sa imi distruga si volanta ambreajul prinde sus si la pornirea de pe loc cam tremura motorul dar in mers merge brici eu cred ca daca schimb kitul de ambreaj fara volanta o sa mai merg vreo 100 de mii am acum la masina 204600 km multi inainte la toti
     
  11. daniel_

    daniel_ 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2009
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a4 1900tdi 116cp 2000
    am vb cu cineva care mi-a recomandat sa schimb rulmentul de la volanta doar...:rockwoot:....una la sh adusa din germania este 50 de euro...cred k recurg la metoda asta..kit de ambreiaj nou si o volanta adusa dioin germania:sos:
     
  12. BogdanG

    BogdanG 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    VW Golf I/Volvo V70/Volvo XC70
    Nu stiu despre ce rulment vorbestii tu, poate ca nu ai vazut vreodata cum arata o volanta bimasica. Dupa parerea mea arunci banii pe fereastra, volanta bimasica este un consumabil la fel cum sunt placutele de frana sau discul de ambreiaj, tu ti-ai pune placute de frana uzate ?
     
  13. daniel_

    daniel_ 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2009
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a4 1900tdi 116cp 2000
    am spus k agreez idee unei volante sh....nu e relevanta comparatia ta cu placutele...pt k e dif mare de pret..masina o sa o repar sa nu mai prezinte defecte ,nu are rost sa dau 18 mil pe o volanta noua pt k nu stiu cat o sa mai tin masina asta..e posibil sa o vand intr-un an de zile
     
  14. BogdanG

    BogdanG 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    VW Golf I/Volvo V70/Volvo XC70
    Si cum iti dai seama ca volanta pe care o cumperi SH este buna?
     
  15. 4AUDI Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2007
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 Avant, 2003, 1.9TDI, 131CP
    teoretic, daca misti de partea dinspre ambreiaj si are joc mare(cativa cm) e obosita. daca jocul e f. mic atunci e ok.
    sunt ceva filmulete pe youbube. cautati dupa "DMF" sau "duall mass flywheel"
     
  16. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    ...sunt volante si kituri de ambreiaj ce trec de 300 de mii de km.
    Sunt multe persoane care au schimbat doar kitul de ambreiaj si nu au mai avut probleme.;)
     
  17. 4AUDI Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2007
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 Avant, 2003, 1.9TDI, 131CP
    daca o luam asa, mai toate piesele sunt consumabile :)
    nu-i musai sa pice volanta sau ambreiajul. depinde f. mult de stilul de condus al fiecaruia. si cum nu avem de unde sa stim cum a mers anteriorul proprietar cu masina, in cazul celor SH, e cam loz in plic... la unii pica, la altii nu.

    oricum, spre deosebire de placute sau filtre, volanta si ambreiajul nu-s gandite pt. a fi inlocuite periodic deci nu putem zice ca-s consumabile(parerea mea) ;)
     
  18. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    1.In primul rand kitul de ambreiaj pica mult mai devreme decat volanta.
    2.Multi schimba si volanta la diesel ptr ca variaza turatia la ralanti de cele mai multe ori trepidatia ramane.
    3.volanta cand este chiar pe terminate are momente cand tremura si bordul si volanul tare in special in pante.
    Din minimele mele cunostinte volanta are rolul dea prelua socurile,vibratiile
    din cutia de viteza desigur la diesel vibratiile fiind mai mari se uzeaza mai repede.
    Un exemplu la nimereala de pe forum:

     
  19. bibanu47

    bibanu47 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2008
    Locație:
    Alexandria City
    Masina:
    Audi 100 CD Avant,2.0D si Audi 100 CC Avant,2.3i
    Salut,ma bucur foaret mult ca ai rezolvat problema si esti satisfacut,multa sanatate si multi km,fara incidente neplacute.Gabi.
     
    Ionut Stefan apreciază asta.
  20. LuChIaN0

    LuChIaN0 Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A4 1,9 tdi 116 CP AJM 2001 B5 (facelift) DUK
    baieti eu zic ca volanta nu se duce aiurea sau la 200 de mii se duce asa cum a spus unul dintre noi mai in sus: depinde de modul de condus al proprietarului ast cam 70% si restu de 30% cred ca se duce din cauza ca nu se schimba la timp discul de ambreaj nu cred ca trebuie lasat pana nu mai porneste masina de pe loc se rupe in doua normal ca se duce si volanta. imi dau si eu cu parerea daca volanta este facuta pentru a atenua socurile atunci cand e dus ambreajul socurile sunt foarte mari tremura toate pentru ca patineaza si nu debraiaza normal sa se termine volanta eu cred ca daca observi ca incepe sa prinda ambreajul sus si are o tendinta de a trepida cand pornesti de pe loc cu I inseamna ca trebuie sa chimbi discul si asa nu o sa se duca volanta bafta la toti si multi KM!!!!!
     

Distribuie pagina asta