1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ambreiaj la A4 B8 - volanta + placa de presiune distrusa - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Valush, 6 Iul 2009.

  1. 4AUDI Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2007
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 Avant, 2003, 1.9TDI, 131CP
    Shakal, mergi pe chestii scrise nu pe vorbe. Sa-ti dea in scris refuzul lor si apoi vorbeste cu un avocat bun. Nu se poate ca pt. orice defectiune la ambreiaj sa dea vina pe exploatare necorespunzatoare...
    La expertiza se vede daca s-a exploatat necorespunzator sau nu. Si daca castigi in instanta iti recuperezi si cheltuielile de judecata.
     
  2. LuChIaN0

    LuChIaN0 Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A4 1,9 tdi 116 CP AJM 2001 B5 (facelift) DUK
    si eu zic acelsi lucru nu te lasa frate mergi inainte, ca astia de la servisurile de la noi au o nesimtire de nu se poate imagina. isi incearca norocul daca esti slab de inger si nu mergi mai departe ramai cu paguba. poate toate B8-urile cu motorizarea ta au aceasi problema din fabrica si daca sunt mai multi ca tine care fac reclamatii si ajung la judecata o sa cheme toate masinile inapoi si ajuti si alti audisti in problema asta. bafta
     
  3. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacău / Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    Eu nu pot intelege cum VAG nu pot sa faca o volanta ca lumea; de cel putin 4 ani au aceasta problema si nici pana acum nu au rezolvat-o. La Golf 5 si Octavia 2 sunt persoane ce au schimbat volanta pe garantie(vezi cazuri pe vwforum). Eu inteleg sa ai o problema cand introduci ceva nou(dar sa ti-o si recunosti in acelasi timp,nu sa spui ca nu stii sa utilizezi masina) dar volanta bimasica nu mai este o noutate;daca nu fac o volanta ce sa reziste la motorul de 143 atunci la cel de 170cp iti faci abonament la Sachs sa iti dea reducere la volante...
    Intreb si eu pt cei cu mai mult cunostinte de mecanica:daca lui Shakal nu i-a gasit o uzura excesiva a discului de ambreiaj,atunci unde este utilizarea necorespunzatoare? Shakal,nu ai precizat daca ai zgomote si la oprirea motorului.
     
  4. Valush

    Valush 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 2008, 2.0 TDI
    Nu, nu e nici o problema la oprirea motorului, nici o trepidatie, nici un zgomot. Mai am o nedumerire... e normal ca volanta sa fie albastruie, ceea ce inteleg ca inseamna ca e dusa, iar discul de ambreaiaj sa fie ok. Pt ca tipul de la service mi-a zis ca discul e uzat normal. Nu trebuiau sa fie amandoua praf?
     
  5. LuChIaN0

    LuChIaN0 Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A4 1,9 tdi 116 CP AJM 2001 B5 (facelift) DUK
    poi daca discul e ok inseamna ca volanta s-a defectat din vina constructorului, nu avea cum sa se strice din vina ta volanta si discul sa fie in regula asta e o aberatie de a lor
     
  6. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacău / Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    Asa mi se pare si mie logic cum a zis si Luchiano. Ce e aia culanta ca am uitat sa intreb in postul anterior.:think: Nu ai cerut o expertiza tehnica? Mai intreaba si alti mecanici nu neaparat din reprezentante despre volanta "albastrita" si disc normal. Ai cerut si un raspuns oficial al celor de la Audi Germania?
     
    Ultima editare: 13 Iul 2009
  7. filalucian

    filalucian Platinum Member

    Înscris:
    24 Feb 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4 1.8t B5 1997
    Fa cumva si da un mail direct la mama ei,in Germania,iai un pic tare pe cei de acolo:whip:,daca poti sai suni cu atat mai bine,de obicei se rezolva astfel de probleme,dar romanilor nostrii de rahat le e teama,e mai simplu sa dea vina pe tine.A patito un prieten cu un ford,in tara nu sa putut face nimic,dupa un mail in Germania sa rezolvat in 2 zile cu scuzele de rigoare de la Bucuresti.Mult noroc,sper so rezolvi!
     
  8. Valush

    Valush 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 2008, 2.0 TDI
    Am trimis aseara un mail la Porche Romania si mi-au raspuns astazi ca Midocar a fost super de treaba ca mi-au oferit reducere de 10% la piese si ca defectul este din vina mea dupa ce mi-au repetat de 3 ori ca nu exista nici un defect de material. De asemenea, mi-au zis ca discul de ambreiaj prezinta urme de suprasolicitare dar ca nu necesita inlocuirea, asta ce inseamna? Ca mai merge 500 km sau 40k ? Bineinteles mi-au re-spus ca este din vina mea. Am fost astazi la firma de avocatura cu care am mai lucrat in trecut si ei erau f increzatori spunandu-mi ca nu e primul caz cu defecte in garantie si ca mai au o actiune de gen fata de BMW. Nu se mai fac masini cum se faceau odata. Referitor la mail in Germania, unde dau mailul asta ca nu am gasit nici o adresa, adresele de contact de pe audi.de nu cred ca sunt de la producator ci mai degraba reprezentanta AUDI in Germania (sau sunt eu idiot dar asta e impresia cu care am ramas de pe site). Am cautat in draci o adresa de contact pe audi.com dar ma dirijeaza catre audi romania la care am dat un mail dar probabil sunt toti in concediu sau li se rupe de mine. Daca stiti voi o adresa de mail catre producator...fac cinste :)
     
  9. Valush

    Valush 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 2008, 2.0 TDI
    Aaaa uitasem, la cine sa cer expertiza tehnica? La Midocar, la Porsche? Nu stiu care e procedura si cum se face.....
     
  10. filalucian

    filalucian Platinum Member

    Înscris:
    24 Feb 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4 1.8t B5 1997
  11. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacău / Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    Midocar nu ti-a dat o hartie prin care se specifica ca in urma expertizei tehnice au ajuns la concluzia ca bla,bla? Nu stiu care sunt procedurile dar spune-le ca tu doresti ca aceasta expertiza sa fie facuta de un angajat Audi Germania responsabil de chestii din astea. Nu am inteles cum cei de la Porsche ti-au spus ca e vina ta;au vazut piesele;le-a analizat un expert in asa ceva? Dar chiar atata nerusinare sa aiba sa spuna ca e suprasolicitat discul si in acelasi timp sa spuna ca nu necesita schimbare si ca uzura e normala? Si un copil de clasa intai isi da seama ca logica nu exista in mintea acestor oameni.
    Si daca va aparea un update de soft cum a spus masimo ce va scadea putin din cuplu ce inseamna? Ca fabrica recunoaste ca nu e in stare sa faca niste volante; sa le faca de 75 cp poate nu mai crapa... Parca ai avea motor de Bugatti si mai trebuie temperati caii ca rup volanta... Daca va aparea acest update de soft si nu iti vor schimba volanta pe garantie nu voi mai spune la nimeni ca Audi e premium;va fi la fel de premium cum e si Dacia.
     
  12. sab197

    sab197 Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 tdi multitronic, MY 2009
    service@audi.de asta este adresa de la audi unde le-am trimis eu mai demult si au raspuns ca mai bine le trimit un fax la 0800 - 329 262 834 :) . Am citit despre necazul tau...imi pare foarte rau si totodata sunt indignat de nesimtirea celor de la reprezentante. E incredibil sa se comporte asa, eu la un renault am avut probleme asemanatoare si mi-au schimbat tot in secunda 2. Cere un raspuns oficial stampilat si semnat si apoi du-te si fa o alta expertiza in ungaria sau austria daca nu vrei sa ajungi chiar in germania, daca cele doua expertize difera fu....e-i in g...ra.

    Tu ai luat masina de la ei?
     
  13. Cristian S.

    Cristian S. Audi Expert

    Înscris:
    8 Mar 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Inseamna ca si pe tine cei de aici service@audi.de te-au indemnat tot spre romania...0800...... e tot numar de ro(telverde)sau ma insel?
     
  14. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    0800 e si numar telverde insa cel dat de colegul e international(are 13 cifre fata de 10 cat are unul national)
     
  15. costinnxxx 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 2007
    te redirectioneaza din cauza ip'ului
    incearca ori cu un sox de germania sau cu aol te loghezi cu un cont normal facut gratis si o sa ai ip de germania
     
  16. sab197

    sab197 Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 tdi multitronic, MY 2009
    e numar de fax de la ingolstadt l-am verificat si eu pe site la timpul ala.Adauga prefix de germania daca vrei sa trimiti

    atasez e-mailul pt lamuriri

    Dear Mr. .......

    Thank you for contacting us with your query of October 15, 2008.

    In order to process your query, we require your full postal address and a telephone number, where we may contact you if
    necessary, as well as more data about your Audi, i.e. its vehicle identification number and date of first registration.

    Please send this information to the following address:

    AUDI AG
    International Customer Services
    85045 Ingolstadt
    Germany

    Tel.: 0800-28347378423 (national)
    +49 841-8944600 (international)

    Fax: 0800-329262834 (national)
    +49 841-8938889 (international)

    E-Mail: service@audi.de

    We look forward to hearing from you.

    Yours sincerely


    i. V.
    i. A.
    Anika Tannebaum Susanne Schulze
    AUDI AG
    International Customer Services
    85045 Ingolstadt
    Tel. +49 (0) 800 2834 7378423
    +49 841 89 44600
    Fax +49 (0) 800 329 26 2834
    +49 841 89 38889
    mailto:service@audi.de
    http://www.audi.com

    Sitz/Domicile: Ingolstadt
    Registergericht/Court of Registry: Amtsgericht Ingolstadt
    HRB Nr./Commercial Register No.: 1
    Vorsitzender des Aufsichtsrats/Chairman of the Supervisory Board: Martin Winterkorn
    Vorstand/Board of Management: Rupert Stadler (Vorsitzender/Chairman), Ulf Berkenhagen, Michael Dick, Frank Dreves, Peter
    Schwarzenbauer, Axel Strotbek, Werner Widuckel

    Wichtiger Hinweis: Die vorgenannten Angaben werden jeder E-Mail automatisch hinzugefuegt und lassen keine Rueckschluesse auf den
    Rechtscharakter der E-Mail zu.
    Important Notice: The above information is automatically added to this e-mail. This addition does not constitute a
    representation that the content of this e-mail is legally relevant and/or is intended to be legally binding upon AUDI AG.
     
    Ultima editare: 15 Iul 2009
  17. Dr.Silviu

    Dr.Silviu Gold Member

    Înscris:
    13 Mar 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2007
    Am dat si eu odata mail la Audi din Germania (am dat la mailul care e pe audi.de) Am primit raspuns oficial de la ei plus m-au sunat cei de la Porsche de cateva ori speriati :))
     
  18. Valush

    Valush 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 2008, 2.0 TDI
    Merci pt info legate de producator. Nu am dat nici un mail la Audi dar cred ca voi da maine unul ca nu strica. Am mai vb de vreo cateva ori cu Porsche Ro si cu Midocar dar se tin pe pozitii asa ca am apelat la avocat. Miercurea trecuta, 22.07, a mers executorul judecatorul cu somatie de executie a obligatiilor contractuale si au termen 10 zile sa raspunda, daca tot nu vor mergem in Instanta, procedura e oricum demarata.
    In alta ordine de idei, mi-a zis un amic ca la Tess in Bv probl. mea e arhicunoscuta si ca se rezolva pe garantie pana in 35k km, atat la Audi cat si VW, cu exceptia cazurilor f nasoale in care discul e distrus complet. Volantele se schimba pe default. Stie cineva ceva mai concret?
     
  19. mhoria

    mhoria 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI
    imi pare rau ca te confrunti cu asa ceva! probleme cu ambreiajul le-am mai discutat si au fost confirmate de mai multi posesori de B8. la mine in continuare ambreiajul se fragmenteaza usor cand il apas, iar dupa vreo ora de mers prin oras cam scartie, nu tare dar destul cat sa constati ca e ceva ciudat cu el.am 35 mii km acum si sper ca problema sa nu se agraveze, ori daca se va intampla sa fie in perioada de garantie.
     
    ghergut apreciază asta.
  20. rade2008

    rade2008 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Aug 2008
    Locație:
    Rm. Valcea/Bucuresti
    Masina:
    2011 Audi RS5
    salut.si eu am avut acceasi problema cu un a5 3.0 tdi, era cilindru de ambreaj, l-am schimbat si acum nu mai scartie. :)
     

Distribuie pagina asta