1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ambreiaj la A4 B8 - volanta + placa de presiune distrusa - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Valush, 6 Iul 2009.

  1. dogar 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2015
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A4B8 LCAGAF1, 143CP, 2009, 1968cmc
    Salutare,
    Am un Audi A4B8 din 2009, km 193 000.
    Problema care a aparut este faptul ca atunci cand masina sta la relanti chiar daca motorul este rece sau cald se aude o bataie ( tac tac tac), undeva in zona soferului pe sub pedale, doar ca acest zgomot nu se aude tot timpul. Au fost zile in care nu l-am auzit deloc.
    Daca apas ambreiajul acest zgomot dispare. Am observant ca daca apas pedala de ambreiaj ca un sfert, se mai aude si un huruit dar foarte putin plus ca dupa ce se incalzeste motorul si merg la drum prin oras sau exterior apare si acel scartiat al pedalei de ambreiaj.
    Credeti ca e timpul pt volanta si ambreiaj?
    Acest kit de ambreiaj contine si pompa de ambreiaj?
    Ar trebui sa schimb si acele 3 piese de care se tot vb pe aici si anume furca, tija si piesa intermediara?
    Cam ce preturi au cele 3 piese?
    Multumesc.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da, ar trebui sa schimbi kit-ul de ambreiaj + volanta, vine fara cilindru/pompa.
     
  3. MRR

    MRR Silver Member

    Înscris:
    29 Oct 2012
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant 2.0 TDI CR (CAGA),143 CP,2009
    Kit'ul de ambreiaj nu contine si pompa ambreiaj!
    Cele 3 piese reproiectate costa in jur de 150 ron / pret reprezentanta!
    Acel huruit al tau e rulmentul de presiune!
    Simptomele tale cer kit nou ambreiaj + volanta + cele 3 piese reproiectate!
    Bafta!
    Last edit: audi66, am postat in acelasi timp!
     
  4. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Daca nu ai lichid de frana pe sub pedala nu vad de ce ai schimba si pompa ambreiaj.
     
  5. Naftty 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A4 2.0 2012 cjcb 136 TDIe
    Va salut ! Am nevoie de ajutorul unui coleg cu ETKA , as dori mult sa aflu toate codurile pentru un schimb complet de ambreiaj + volant + cele 3 piese reproiectate daca e cazul la modelul meu . Masina A4 b8 2012 motor cjcb 136 TDIe WAUZZZ8K8DA082757. Va mulțumesc frumos !
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    0B1 141 031 L - disc ambreiaj
    0B2 141 117 A - placa de presiune
    0B1 105 266 AN - volant
    sau
    0B1 141 015 D - kit ambreiaj (disc + placa), fara volant

    In legatura cu cele 3 piese reproiectate va trebui sa te mai documentezi deoarece nu stiu daca se aplica si la masina ta sau nu.
     
    Ultima editare: 11 Noi 2016
  7. marian344

    marian344 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2011
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi Q3 - 2.0 TDI-2016 -110KW- CUVC / Audi A4 B6 Cabrio 1,8T 120 kw-BFB
    Salutare.. Tremura puternic la plecarea de pe loc. Volanta nu scoate insa nici un sunet specific unei volante defecte. Pedala este destul de moale si prinde sus.Ca sa scap de acest tremur, trebuie sa plec putin mai turat. Insa era enervant.Cand sa umblat la cutie ultima oara sa observat ambreiajul cam albastrit.Oare necesita si shimbul de volanta ? Sau scap doar cu schimbul chitului de ambreiaj?
     
  8. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Mariane, de ce nu ai schimbat si ambreiajul (eventual si volantul) atunci cand aveai data cutia jos pentru schimbul rulmentului ?
     
  9. marian344

    marian344 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2011
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi Q3 - 2.0 TDI-2016 -110KW- CUVC / Audi A4 B6 Cabrio 1,8T 120 kw-BFB
    Pentru ca eu eram plecat din tara si cand masina a fost gata a luat-o sotia. I sa parut ciudat si ei dar m-a sunat a doua zi si mi-a zis de problema. Sunand mesterul de cutii acesta mi-a confirmat ca placa era cam albastrita dar daca eu nu m-am plans de vreo problema el a pus-o asa inapoi. Ajungand ieri acasa si dupa ce am condus-o m-am prins de cap de la tremuratul la pornire. In rest nu este nici o bataie sau sunet de volanta.
     
    AndreiTirca apreciază asta.
  10. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Am inteles...era bine, fiind data jos cutia, daca puteai face si schimbul asta. Asta e acum, n-ai ce face.
     
  11. marian344

    marian344 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2011
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi Q3 - 2.0 TDI-2016 -110KW- CUVC / Audi A4 B6 Cabrio 1,8T 120 kw-BFB
    Mda asta este, eram doar curios la aceasta reactie descrisa e doar ambreiajul sau si volanta, sau pe volanta se observa daca e uzata sau alte defecte?
     
  12. Alexxxvl01 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2012
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI 2010 (CAGA)
    Salut. Am si eu o intrebare la voi. Am schimbat kit-ul complet de ambreiaj acum 10000 km. Si inainte si dupa schimbarea kit-ului am simtit niste smucituri la decelerare si apoi din nou la accelerare. Mai exact : merg cu a 3-a cu 50 km/h in fiecare zi vreo 2 km. Cand decelerez sau accelerez usor se simte oarecum o smucitura (mai mica sau mai mare depinde cat de repede iau piciorul de pe acceleratie). Aveti idee de la ce poate fi ? Mentionez ca volanta nu se aude deloc. Motorul merge super rotund. Multumesc
     
  13. cristian184

    cristian184 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2014
    Locație:
    Franta
    Masina:
    Audi a3, 1.9TDI ASV 110cp, 2000, Audi a4 B8 avant 2.0 tdi 143 cp CAGA 2008
    Salut. Cred ca am probleme cu switch-ul ce se afla integrat in cilindrul emitator de la ambreiaj.
    Simptome; motorul nu porneste, ca si cum nu a-si calca pedala de ambreiaj
    Uneori porneste din prima, alteori incerc de doua trei ori pana porneste! Are toane este foarte enervant.
    Am verificat cu vag-comul si nu am erori stocate.

    Stie cineva cum se poate schimba acest cilindru emitator? Nu am gasit un tutorial DIY pe nicaieri.
    Inocuirea pare a fii cam complicata, nu ai spatiu!

    Am mai citit pe forumul VW. Aceeasi problema intampina un posesor de passat b6, a schimbat aceasta piesa de vreo 2 ori insa problea persista! A scapat numai dupa un update de soft!
     
    Ultima editare: 25 Noi 2016
  14. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Switch-ul pedalei de ambreiaj este montat la pedala! Cilindrul receptor este pur o piesa hidraulica.
     
  15. cristian184

    cristian184 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2014
    Locație:
    Franta
    Masina:
    Audi a3, 1.9TDI ASV 110cp, 2000, Audi a4 B8 avant 2.0 tdi 143 cp CAGA 2008
    La mine switch-ul face corp comun cu cilindrul emitator. Spun asta pentru ca m-am uitat cat am putut pe acolo.
    Cilindrul este SACHS nu stiu ce referinta are, asta nu se vede. Cam asa arata.
     
  16. marian344

    marian344 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2011
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi Q3 - 2.0 TDI-2016 -110KW- CUVC / Audi A4 B6 Cabrio 1,8T 120 kw-BFB
    Salutare,
    Azi am reusit sa rezolv problemele cu tremuratul la pornirea de pe loc, agatarea in treapta 2 de viteze si patinrea ambreiajului la o accelerare brusca
    Totul a fost prin inlocuirea intregului kit de ambreiaj si volanta SACHS inclusiv cele trei piese reproiectate. Pe furca am observat ca era un cod mai vechi. Dupa schimb totul merge ca nou. Atasez doua clipuri si poze cu piesele defecte.




    IMG_1729.JPG IMG_1730.JPG IMG_1731.JPG IMG_1736.JPG
     
    andy_beb și dreiutz apreciază asta.
  17. tommy lee

    tommy lee 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2012
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B8 avant, 2.0 TDI (CAGA) 143CP, 2010
    Bine ca ai rezolvat-o. La acelasi mecanic ?:)
     
  18. marian344

    marian344 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2011
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi Q3 - 2.0 TDI-2016 -110KW- CUVC / Audi A4 B6 Cabrio 1,8T 120 kw-BFB
    La alt mecanic bineinteles, primul e mester in cutii
     
  19. Alexxxvl01 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2012
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI 2010 (CAGA)
    La intrebarea mea are cineva vreo idee ? Ms
     
  20. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    La tine poate fi chiar si de la EGR. La plecari de pe loc, da usor in nas?
     
    Alexxxvl01 apreciază asta.

Distribuie pagina asta