1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ambreiaj la A4 B8 - volanta + placa de presiune distrusa - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Valush, 6 Iul 2009.

  1. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Ce tabla de protectie ? Volanta are o prelungire prin care trece planetara, banuiesc ca nu la aia te referi.
     
  2. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Nu. Ma refer la tabla dintre motor si cutie

    Sent from my SM-G955F using Tapatalk
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    MajeStik cine ti-a lucrat la masina ti-a lucrat prost. Restul sunt povesti. Cand mai te duci la mecanici intereseaza-te inainte daca stiu ce au de facut si daca au sculele/ SDV-urile necesare.
     
  4. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Ce ar fi putut gresi acolo ? ca sa stiu ce sa le spun.
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cum adica sa le spui. Pai atunci de ce mai mergi la ei ? Din fata calculatorului nu stie nimeni.
     
  6. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Ce ai scris aici zi-le si lor, sa iti desfaca si sa-ti refaca montajul corect. Ca nu-s surzi sa nu auda ca ceva atinge acolo. Ce nu inteleg cum ai plecat de acolo fara sa le dai peste nas ca ceva nu este in regula.
     
  7. D@ny

    D@ny 6th Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2012
    Locație:
    Arad / Timișoara
    Masina:
    A4 B8 2009, CAHA
    Salutare tuturor! Acum vreo doua săptămâni am făcut un drum dus-întors pana in Austria in aceeași zi. La dus a fost totul frumos, ok. La intoarcere, după vreo 100-200km de la plecare am prins cam aglomerat pe autostrada și a trebuit sa opresc de tot.
    La plecarea de pe loc a început sa tremure mașina destul de tare.


    De atunci și pana acum am observat următoarele:
    - tremuratul se manifesta după ce se merge o perioada cu mașina (minimum 20-30 min), deci după ce e încălzită.
    - la rece nu tremura
    - tremura doar la plecarea de pe loc, nu și la schimbatul vitezelor
    - la pornirea la rece nu se aude “bătaia” specifica volantei cu probleme
    - dacă plec mai tare (accelerez puțin și dau drumul la ambreiaj mai repede, nu smucește)
    - parca tremuratul e mai pronunțat cu cât e mai încărcată mașina

    Având in vedere cele de mai sus, eu cred că ar fi volanta de vina, dar aici vine problema - acum 1 an si 6 luni a fost schimbat kitul de ambreiaj + volanta (Sachs/Luk - nu mai rețin exact, trebuie sa mă uit pe factura).
    Ce mama naibii de volanta cedează după 1.5 ani și 25-30k km??? Mai ales ca nu am tras de mașina, a fost condusă normal (nici batraneste, dar nici forja de pe loc). E adevărat ca mă plimb vreo 50km/săptămâna prin traficul din Timisoara, dar marea parte a drumurilor sunt făcute in regim extraurban (unde ar trebui sa fie stres mai puțin pe cutie).

    Ce altceva ar mai putea fi? Din ce am citit pe diverse forumuri pe net, am reținut următoarele: bieleta anticuplu, pompa hidraulică ambreiaj ce scapă presiune, suport motor/cutie (aici ar trebui sa vibreze tare motorul la ralanti, nu?), ceva scurgeri pe ambreiaj care îl fac sa patineze.



    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Ultima editare: 4 Apr 2018
  8. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    S-au mai scris de n ori informatiile astea, cu exact aceleasi simptome. Cel mai probabil este din cauza rulmentului de presiune sau chiar ambreiaj/volanta. Se stie ca au fost sunt si vor mai fi cazuri cu ambreiaje/volante picate inainte de termen, nu este ceva nou. Ai de demontat si verificat.
     
    Leuca apreciază asta.
  9. NicolaeAudiA4 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4, 2.0 CAGB,2009
    Salut. Am o întrebare. Cam acum 1 an mi s-a defectat volanta. Ce se poate intampla daca risc sa merg cu ea asa inca 3 saptamani? Ideea e ca am facut 20.000 km de cand am aflat ca e volanta stricata. Paste fericit tuturor!
     
  10. Sergio

    Sergio 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 TFSI
    Ai mers 1 an si te mai intrebi daca mai merge 3 saptamani? :))
     
  11. Flo brasov 82

    Flo brasov 82 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 avant quattro 2.0 2013 CGLC
    Salut,Am si Eu aceiași problema ca și tine.
    Un clanc parca ar fi un arc il simt la plecarea de pe loc în pedala de accelerație.
    Motor 177cp quattro.
    MULȚUMESC frumos
     
    DeViAnS apreciază asta.
  12. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Eu am demontat un ambreiaj din cauza acestui zgomot. Face doar o singura data la plecare. Se pare ca este normal la facelift.
     
    Flo brasov 82 și DeViAnS apreciază asta.
  13. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI

    Revenind la aceasta problema, situatia s-a agravat in sensul ca uneori nu mai porneste din prima si are momente cand invarte foarte greu. Am observat ca are simptomele astea mult mai accentuate cand e cald, dupa ce se incinge motorul. Dimineata la rece porneste bine (cu acelasi sunet metalic ca in video dar mai incet). Suspectez electromotorul.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Demonteaza electromotorului si schimba bucsa de cupru din capat. Simptomele astea le da cand se uzeaza.
     
  15. Mih4i

    Mih4i 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2017
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    a4 b8,1.8 T CDHA 2009
    Salut,
    nucugheri as dori si eu daca se poate codurile conform ETKA pentru kit ambreiaj+volanta.
    WAUZZZ8K89N073279.
    O seara buna !
     
  16. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Poftim.
     
    Mih4i apreciază asta.
  17. Adrian Ursu 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2018
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    A4 2.0 TDI 143 HP 2012
    Salutare tuturor.
    Am achizitionat un A4 2.0 TDI 143CP 2012 de 2 saptamani.Si am observat in ultimele zile ca picura pe covorasul de sub pedala ambreiaj lichid de frana,e o pata de ulei de 10x10 cm.Masina schimba perfect,in pedala se simt vibrati,cand o apas la turatii de peste 2500-3000.Am intrebat alti posesori de Audi si au zis ca e normala aceasta vibratie.
    Imi puteti da va rog un sfat in ceea ce priveste cauza acestui defect.Un mecanic mi-a spus(fara sa faca investigatii) ca poate fi pompa de ambreiaj sau tot kit-ul(problema fiind de la rulmentul de presiune).Am vazut ca a mai avut cineva de pe forum aceasta problema si a schimbat doar cilindrul (avand un cost total de 140 euro).
    Multumesc anticipat.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Costa maxim 400 ron cilindrul, cumpara Sachs 6284 605 072.
     
  19. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Este o problema comuna cu cilindrul ala, am scris mai demult si eu l-am schimbat fix dupa achizitie, este din cauza la garnitura si cum nu se gaseste separat trebuie schimbat cu totul. Eu atunci nu l-am gasit decat OEM, tot cam 150e. M-as mira sa gasesti AM.
     
  20. Adrian Ursu 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2018
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    A4 2.0 TDI 143 HP 2012
    Multumesc frumos.O sa incerc sa remediez cat mai repede problema.Nu vreau ca lichidul sa afecteze si alte componente.
     

Distribuie pagina asta