1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ambreiaj la A4 B8 - volanta + placa de presiune distrusa - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Valush, 6 Iul 2009.

  1. Nelu Ilie 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2016
    Locație:
    Calarasi
    Masina:
    Audi a4 b8 2012 facelift 143 cp cjca
    Salut colegi.Am un Audi A4 din 2012 2,0 diesel 143 cai cod motor CJCA.In Ianuarie anul acesta am schimbat kit-ul de ambreiaj+volanta deoarece cel vechi incepuse sa patineze.La demontare nu s-a constatat o uzura foarte mare,doar placa de presiune era incinsa,isi schimbase culoarea in albastrui.Ce ma nedumereste este faptul ca si cu ambreiajul nou.pedala de ambreiaj tine tot sus ca si la cel uzat, iar la o fortare usoara pe zapada au patinat rotile si a inceput sa miroasa a ambreiaj incins.Kit-ul de ambreiaj cu volanta, nou, este Sachs ca si cel inlocuit.Va multumesc si astept sugestii..
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sugestii la ce ? Eu nu vad sa ai o problema.
    Kit-urile de ambreiaj aftermarket o sa miroasa mult mai repede cand le fortezi, fata de unul OE.
     
  3. Nelu Ilie 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2016
    Locație:
    Calarasi
    Masina:
    Audi a4 b8 2012 facelift 143 cp cjca
    Nu inteleg de ce ambreiajul tine sus .La un ambreiaj nou,chiar si aftermarket, masina trebuie sa plece imediat cum incepi sa ridici piciorul de pe pedala ori la mine pleaca de abia la sfarsitul cursei de sus ca si cum ar fi discul uzat.
     
  4. MDU

    MDU Gold Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    Ai schimbat ambreiajul la un service profesionist si de incredere? Ai fost de fata la intreaga operatiune?
    Exista mai multe posibilitati, inclusiv ca una din noile piese sa aiba vreun defect de productie.
     
  5. Guest 86281 Guest

    Am schimbat si eu ambreiajul, intrucat placa de presiune a cedat si freca in cutie, (clasicul defect la CR). Kitul si volanta au fost Sachs si am pus tot Sachs, cel mai probabil aftermarket. Nicio problema pana acum, numai ca atunci cand e motorul oprit pedala e mai tare si dupa ce pornesc motorul doar la prima pedala tine mai sus, in rest tine jos. Cred ca tine strict de aerisire si nu are de a face cu setul de ambreiaj.
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Mai 2018
  6. cristi888

    cristi888 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mai 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A 4, B 8, 2011, 1.9 TDI, 88 KW
    Buna seara,

    Va rog sa ma ajutati cu o parere, inainte de a merge cu auto la o diagnoza. Sunt posesorul unui A4 B8 Lim., an fabricatie: nov.2010, inmatriculata in mart.2011, cod motor CAGC, 88 KW, 120 HP, si in mers cand apas ambreiajul apare un zgomot (bataie) ca de pickhammer, in sarcina cand accelerez acest zgomot dispare, cand apas ambreiajul sau iau piciorul de pe acceleratie, apare. In stationare, fara a fi in viteza, indiferent daca o turez sau nu acest zgomot nu apare. Atasez inregistrarile in mers si in stationare
    Multumesc anticipat !




     
  7. Stana Valeriu

    Stana Valeriu Banned

    Înscris:
    8 Mai 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4B8 1.8 tfsi CDHB160/2008
    Am citit, insa la mine cred ca e strict de la pedala, am incercat cu W-50, probabil insa nu unde trebuie, daca stiti unde as putea gresa as fi recunoscator. Se aude doar cand e foarte cald.

     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  9. Stana Valeriu

    Stana Valeriu Banned

    Înscris:
    8 Mai 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4B8 1.8 tfsi CDHB160/2008
    Multumesc audi66, revin cu impresii dupa, o zi reusita !
     
  10. audi555 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2013
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A6 C7, 3.0 TDI 272 cp CRTD, 2016
    Buna ziua,
    Pentru codul: WAUZZZ8K4BN049986
    Ce kit de ambreiaj + volanta imi trebuie?
    De asemenea, daca sunt necesare si cele 3 piese reproiectate.
    An 2011, luna 02, caha.
    Ca si simptome, tremurat la plecarea dupa loc atunci cand se incalzeste. Singurul simptom.
    Multumesc mult
     
  11. Banica Cosmin

    Banica Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 - S-line - Quattro - 2.0 TDI 170 CP 2012
    7000 ron la reprezentanța, undeva in jurul acelei sume. Sau AF undeva pe la 3000 luk sau sachs, depinde ce ai pe masina. E bine să iei si si piesele reproiectate. Insa eu zic ca daca nu iti patineaza cand pleci blana de pe loc sa nu te apuci sa il schimbi doar ca iti tremura putin la plecare...
     
  12. audi555 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2013
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A6 C7, 3.0 TDI 272 cp CRTD, 2016
    Cateodata imi tremura putin mai tare.
    Piesele reproiectate ce cod ar avea ? Sunt ca cele pentru cod motor CAGA ?
    Totusi ar putea sa fie altceva decat volanta ? Mi se pare aiurea sa pice in 60.000 km.
     
  13. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    La simptomele alea nu are ce sa fie altceva. Volantele astea sunt foarte proaste. Nu stiu cum a gandit audi motorul asta, sa treaca o planetara prin volanta, cu prelungire, cu coroana separata.....te doare capul.
     
  14. Paul Capusan

    Paul Capusan 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mai 2016
    Locație:
    Pforzheim Germania
    Masina:
    Audi A4 b8 2.0 TDI 177 PS S-line 2014
    Salut,
    Am si eu un Audi B8 din 2014 anul trecut am schimbat volanta pentru ca inainte doar la pornirea de pe loc si doar cu treapta 1 imi tremura . Am fost la Audi din orasul de unde stau in Germania si or zis ca este volanta de vina. Am schimbato si le-am spus ca daca tot este desfacut sa puna tot nou. Ear Mecanicul sef de acolo a zis ca nu are rost sa schimb si ambrajul si placa de presiune ca sunt in regula .... dar problema iara a apur dupa un an de zile. ce ar putea fi.... ma puteti ajuta varog ca nu mai stiu ce sa ii fac... exista si alte piese care ar putea influenta .. Problema este ca masina merge foarte bine problema este numa cand vrei sa pornesti de pe loc si asta nu tot timpul, face numa cand vrea ea. va multumesc
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Citeste topicul asta integral.
     
  16. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Va spuneam acum ceva timp ca am schimbat volanta la al meu 2.0 TDI CAGA. Am montat SACHS recomandat dupa seria de sasiu. Inca de la inceput masina avea un sunet ciudat la pornire dar in timp s-a accentuat si acum cu caldura a inceput sa faca urat de tot la cald de zici ca se rupe motorul la pornire. Am postat si un video si o sa il mai atasez inca odata cu simptomele. Ieri am demontat volanta si am constatat ca era aproape distrusa complet. Jocul este extraordinar de mare si in adancime si in laterale, practic e ca un joystick dupa doar 10.000km. Am trimis-o la garantie si astept verdictul celor de la auto total. Am comandat kit complet nou tot SACHS si am constatat ca face acelasi sunet la pornire doar ca mult mai incet, cam cum facea inainte. Electromotorul a fost verificat, era uscat si l-au gresat, nu avea uzura la bendix, carbunii erau ok....

    Oare poate fi altceva care sa distruga volanta ? A fost montata in service autorizat nu la colt de strada de vreun meserias, nu cred ca sunt probleme de la montaj. S-au folosit sculele speciale.

    Un prieten pus la acelasi motor volanta noua sachs si dupa 2km a inceput sa bata. A dus-o inapoi a luat alta originala cu stanta audi pe ea, dupa alti cativa km a inceput sa bata si aia, ambele sachs. Cred ca s-a facut un lot de volante foarte proaste pe care inca le pun la vanzare.

    Sunetul la pornire:


    Volanta demontata:
     
    DeViAnS apreciază asta.
  17. NeazAudi

    NeazAudi 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2017
    Locație:
    Blaj
    Masina:
    Audi A4 B8 2010, Audi A6 C5 Allroad 2003
    Salut vreau sa schimb și eu volanta + Kit ambreaj și toate celelalte piese necesare la masina din semnătura Caga, de volanta știu sa nu o comand până o da jos...Dar de celelalte piese pot sa le comand? Sachs sau luk? Eu as opta pentru toate piesele sachs...O parere va rog, in afara de furcă, piesă intermediară și rulment ce mai trebuie schimbat ?
     
  18. Birtasoringabriel 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2018
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4 b8,CJCB 2.0 tdi .02.12.2011
    Salut
    Trebuie sa schimb si eu kit ambreiaj si volanta la un a4 b8 2012.Am sunat la Serpico Craiova si mi-au zis ca 10000 lei cu tot cu manopera pe original si aftermarket 5500 lei cu manopera.Voi ce ati pus pe original sau aftermarket.
    Pe internet am vazut preturi pentru volanta+ambreiaj la 2600-2700, dar nu stiu daca sunt originale sau aftermarket!
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Citeste integral acest topic. Multumesc.
     
    Costel mosnegutu apreciază asta.
  20. Birtasoringabriel 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2018
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4 b8,CJCB 2.0 tdi .02.12.2011
    Am citit de la 1 la 51.dar nu prea am vazut sa ziceti daca ati pus original sau aftermarket.decat cat costa .
     

Distribuie pagina asta