1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ambreiaj la A4 B8 - volanta + placa de presiune distrusa - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Valush, 6 Iul 2009.

  1. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Atunci nu ai inteles nimic. S-a repetat de multe ori ca intai se demonteaza si apoi se cumpara exact ce este montat pe masina. Daca vrei carpeli, iti asumi responsabilitatea.
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu ai citit nimic asa cum ti-a spus si Marian. S-a montat pe masina dupa ce s-a demontat la fel (ca si marca) cu ce ai pe masina. Ai inteles asta ?
    Cumperi piesele de la magazin de piese auto serios nu de la cofetaria din colt. Nu trebuie sa mergi la reprezentanta pentru a schimba un ambreiaj.Trebuie sa inlocuiesti si acele 3 piese reproiectate asta in functie de anul masinii pe care o ai.

    Tot intrebati aceleasi lucruri de parca nu s-a vorbit/discutat destul pe tema asta. Nu inteleg ce lamuriri mai vreti
     
  3. Birtasoringabriel 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2018
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4 b8,CJCB 2.0 tdi .02.12.2011
  4. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Te-as sfatui sa pui LUK, pe caga am avut neplacerea de a pune SACHS 2 volante nou noute care au cedat in mai putin de 10.000km, ambele. Cel mai probabil s-a facut un lot de volante defecte pe care acestia nu le-au retras de pe piata. Pe prima am trimis-o la garantie si din cate am inteles de la furnizor, a plecat spre SACHS pentru constatare impreuna cu multe alte volante cu aceiasi problema. Un prieten si-a pus pe CAGA kit complet LUK si nu are nici o problema. Grija mare unde o montezi, te sfatuiesc sa mergi la un service autorizat pentru a beneficia de garantie.
     
  5. Birtasoringabriel 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2018
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4 b8,CJCB 2.0 tdi .02.12.2011
    M-am decis sa o fac la autokappa 4500 kit luk plus manopera .garantie 2 ani.
    Kit luk exact cum este pe masina acum.
    Multumesc pentru sfaturi
     
  6. Legendaryftw

    Legendaryftw 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi a4 2014 2.0 tdi ultra 136cp
    Buna seara ! Detin un audi a4 2014 2.0 tdi ultra 136cp si atunci cand merg in treapta 1 si apas ambreiajul sa schimb viteza sau sa o pun pe liber trepideaza masina , se zgaltaie putin , oare de la ce o fii? Ambreiaj, cutie, si la acceleratie atunci cand plec cu ea prima oara cu motorul rece simt ca niste cuie care imi intra in talpa, daca stie cineva de la ce o fii, ii multumesc
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu stie nimeni, din pacate. Mergi la mecanic si faci constatare cu privire la acele simptome. Schimbi tot (ambreiaj, plus volanta) daca este cazul deoarece sigur masina ta are peste 150.000 - 200.000 si dupa, mai intrebi. Dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers. Bafta.

    Inca ceva: te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina ce o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
    Legendaryftw apreciază asta.
  8. dnutz

    dnutz 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2010
    Locație:
    Helsinki
    Masina:
    A4 B8 1.8T 215CP ABT
    Salutare,

    Am si eu o problema,poate cineva ma poate ajuta cu un sfat. La apasarea pedalei de ambreiaj se aude un sunet ciudat. Ca si cum e ceva ruginit. Am atasat un filmulet.Multumesc.

     
  9. sorinaciu

    sorinaciu Bronze Member

    Înscris:
    25 Aug 2012
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Ex Audi A4 B8
    dnutz
    Posibil rulmentul de presiune (în cazul meu, rulmentul se auzea ca și în filmarea ta. Eu am înlocuit și ambreiajul)
     
    Ultima editare: 17 Aug 2018
  10. AlexNfs

    AlexNfs 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGC, 2011
    Kit ambreiaj schimbat AF Sachs + piesele reproiectate ,patineaza dupa 20 mii si nici volanta nu cred ca o mai duce mult .Luk cred ca este o solutie mai buna .Imi aduc aminte cum povestea patronul .... ca a fost el inGermania si a vazut cum se fabrica, si nu este nici o diferenta intre OE si AF :))
     
  11. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Procesul de fabricare o fi acelasi dar credema ca exista diferente intre OE si AF la calitatea componentelor.
     
  12. AlexNfs

    AlexNfs 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGC, 2011
    Sunt de acord cu tine,mai ales la componente atat de importante.A vrut numai sa evidentiez cu ce povesti frumoase ambaleaza produsul AF ,vrajeala pe romaneste :)Am gasit pe Olx un atelier care reconditioneaza discul de ambreiaj ,il imbraca cu kevlar si daca e nevoie planeaza si placa de presiune.A mai facut cineva treaba asta ?
     
  13. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Am avut eu disc facut cu kevlar si placa de presiune originala rectificata. L-am dat jos pentru ca am avut volanta stricata si am schimbat tot kit-ul ca asa a venit pe garantie. Se comporta la fel ca un ambreiaj normal, nu tremura nu dardaie nu face nimic, cupleaza la fel de lin doar ca are viata mult mai lunga, materialul fiind mult mai rezistent.
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Despre modificare kit ambreiaj exista topic dedicat. Mai departe cititi si discutati acolo. Multumesc pentru intelegere.
     
  15. Ionuț.Ră2

    Ionuț.Ră2 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4
    Salutare.
    Cu aceeași problemă mă confrunt și eu de vreo două zile tot la un model din 2014. Când ai schimbat prima data ambreiajul l-ai schimbat în garanție sau l-ai schimbat tu pe barba ta? Intreb pt că eu o am in garanție și aș vrea să schimb tot, nu doar volanta. Si eu sunt tot in Germania si cred că ăștia aici fac lucrurile mai cu simțul răspunderii nu ca la noi.
     
  16. ovi2088 5th Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2016
    Locație:
    Pascani
    Masina:
    A4 , CAG , 2008
    Buna ziua,
    Am A4 B8 din 2008 Caga cutie manuala și de ieri intra foarte greu in viteza, eram foarte aproape de casa și chiar m am chinuit sa bag marșarier sa pun mașina in garaj. Pedala este ok, mașina nu trepideaza

    L.E.:

    Am reușit sa ajung la mecanic pana la urma și mi-a confirmat ca am de schimbat ambreiaj-ul și m-a sfătuit sa schimb și volanta și aia e.

    Între timp dacă poate, nucugheri as dori si eu codurile conform ETKA pentru kit ambreiaj+volanta. Wauzzz8k68n024290
     
  17. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Trebuie sa vezi ce marca ai montata acum pe masina si sa iei la fel.
     
    Dj29udi apreciază asta.
  18. Paul Capusan

    Paul Capusan 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mai 2016
    Locație:
    Pforzheim Germania
    Masina:
    Audi A4 b8 2.0 TDI 177 PS S-line 2014
    Salut Ionut.Ra2,
    Masina era si inca este in garantie. Am fost la reprezentanta Audi din orasul in care sunt ,,Pforzheim,, si cum am spus mai devreme mecanicul sef a tot insistat pe chestia de a schimba doar volanta deoarece zicea el ca ambreajul si placa de presiune sunt bune si nu trebuie schimbate, dar iti zic ca mare prostie am facut ca nu am schimbat si restul. Problema este ca in Germania si cred ca peste tot in lume este asa, doar volanta intra in garantie ambreajul si placa de presiune si rulmentul sunt piese uzabile adica pentru restul in afara de volanta trebuie sa platesti tu. Succes si sa ma anunti si pe mine ce ai rezolvat.
     
  19. Ionuț.Ră2

    Ionuț.Ră2 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4
    Paul Capusan

    Eu o am de câteva zile la service. Da, ai dreptate, doar volanta intră în garanție, celelalte piese nu. O să te anunț ce am rezolvat. O zi bună să ai.
     
  20. Caracal

    Caracal Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, B6, AWX, 2002
    Salutare. La un A4 B8, FWD, cod motor CAGA s-a schimbat volant + kit ambreiaj SACHS (au venit asamblate), pentru ca patina. Dupa schimbare, patina in continuare...mecanicii spun ca montajul este in regula, dar nu stiu ce sa faca. S-a schimbat si cilindul si a aparut o imbunatatire, dar tot are momente cand patineaza. Se ia in calcul si schimbarea pompei, dar aveam nevoie de un sfat, daca pot verifica in vreun fel.
    Service-ul respectiv a inceput sa spuna ca masina are putere prea mare si din cauza asta ambreiajul stock nu tine, dar masina nu trage mai tare decat un b6 resoftat. Este adevarat ca are soft, dar asta pentru ca are filtrul de particule anulat.
    Multumesc.
    In filmuletul de mai jos mergeam in treapta 4 si am accelerat brusc.
     

Distribuie pagina asta