1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ambreiaj motor Diesel la A6 C6 - simptome volanta defecta - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de alin.tomescu, 8 Aug 2008.

  1. PLay3R

    PLay3R 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Feb 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 FL 2013 2.0TDI CJCA
    @miuman, nu stiu cum ai reusit sa faci poza acolo, dar asa cum a zis si audi66, cred ca ai facut multi colegi fericiti, si eu ma numar printre ei. Cu un puf de WD40 pe acel surub, scartaitul a disparut complet.
     
    yapap apreciază asta.
  2. alex_puiulet 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C6 4F 2.0TDI 170CP CAHA (ACAHAF1) Cutie Manuala - prima inmatric. 29.12.2010
    Ma pregatesc si eu sa schimb Volant + Ambreiaj complet. Am cumparat setul LUK, asa cum recomanda Audi, inclusiv cele 6 suruburi pentru Volant.
    Din cate am studiat, am dat peste o trusa de scule LUK speciala pt montaj. Conform LUK este musai sa folosesti sculele astea, pentru ca riscul este sa se fixeze discul de ambreiaj un pic "mai incolo sau mai incoace".
    Stiati de link-ul asta ?
    http://webcat.schaeffler-aftermarke...words.xhtml?result=1434021293103&showResult=1

    Mersi,
    Alexandru
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Iun 2015
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Trusa aia este inventata de Facom nu de LUK si un mecanic adevarat, nu un plapumar, trebuie sa o aiba obligatoriu in garaj.
     
  4. Anakin^^ 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iul 2015
    Locație:
    capina
    Masina:
    Audi a6 2006 2.0 TDI
    Audi a6 problema ambreiaj

    Salut,
    Acum de dimineata am plecat cu masina de acasa si la 300 m de casa pedala de ambreaij s-a dus la podea. Am mai mers maxim 500 de metri si nu mi-a mai intrat in viteze iar pedala ambreiaj e la podea. Stie careva ceva de treaba asta si ce are ce trebuie sa fac ? Multumesc
     
  5. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Incearca sa o tragi cu mana si daca isi revine la functionalitatea normala si-a facut o aerisire. Acest fenomen este normal cand faci schimbul de lichid de frana.
    S-a umblat la lichid?
    Daca nu, atunci verifica nivelul lichidului din vas!
     
  6. Anakin^^ 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iul 2015
    Locație:
    capina
    Masina:
    Audi a6 2006 2.0 TDI
    Am schimbat discurile de frana si placutele de curand. Nu vad care ar fi legatura. Am deschis capacul de la vasul cu lichid de frana. In momentul in care am deschis capacul s-a auzit pe acolo pe undeva cum a iesit aer sau a tras, nu stiu nu am apucat sa gasesc locul prin care a tras sau a dat aer afara. Acum am tras pedala sus si merge normal zici ca nimic nu s-a intamplat. O sa urmaresc cateva zile sa vad daca pierd lichid pe undeva. Am fost si la 3 mecanici si mi-au zis ca poate fi captatorul sau directorul de pe cutia de viteze, habar nu am cum se numesc ce mi-au spus ei. Poate am inteles eu gresit. Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
     
  7. silvio

    silvio Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Milano
    Masina:
    audi a6 4f 2.0 tdi 2006 audi a6 4f 3.0 Tdi 2011
    Dar cand ai deschis capacul de la vasul cu lichid,era lichid in vas? acum e lichid la nivel?
     
    Cosmin lasc apreciază asta.
  8. Anakin^^ 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iul 2015
    Locație:
    capina
    Masina:
    Audi a6 2006 2.0 TDI
    Da e lichid la nivel sau cel putin asa apare numai ca de ieri nu a mai facut nici o figura merge de zici ca nu sa intamplat nimic

    o sa mai supraveghez sa vad cine stie Cred ca Rotita a avut dreptate sau ........ habar nu am
     
  9. silvio

    silvio Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Milano
    Masina:
    audi a6 4f 2.0 tdi 2006 audi a6 4f 3.0 Tdi 2011
    Dubioasa treaba ...Scartaie pedala de ambreaj,cand o apesi?
     
  10. nae77

    nae77 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2013
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A6 C6 2006 2.0 TDI-BRE
    Buna seara,
    Ma poate ajuta cineva cum pot scapa de scartiitul de la pedala de ambreiaj. La rece nu face, face dupa ceva kilometri, am crezut ca pot ignora, dar a devenit enervant.
     
    Ultima editare de un moderator: 15 Sep 2015
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ultima editare de un moderator: 15 Sep 2015
  12. nae77

    nae77 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2013
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A6 C6 2006 2.0 TDI-BRE
    audi66 Multumesc dar acum am facut alta boacana , nu mai porneste cu ambreiajul apasat , porneste direct din cheie nu-mi mai cere in bord sa apas cluch.
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pilotul iti mai merge ? Ai umblat undeva cu VCDS ?
     
  14. silvio

    silvio Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Milano
    Masina:
    audi a6 4f 2.0 tdi 2006 audi a6 4f 3.0 Tdi 2011
    Salut! A schimbat cineva, la audi a6 2.0 tdi volanta bimassa cu mono massa?
     
  15. razvan33sud

    razvan33sud 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6, 2.0 , 2008 , cod motor BRE , 140cp, DPF OFF
    Salutare baieti...am si eu o problema similara si sunt foarte nedumerit. Este vorba tot de acelasi zgomot de "morisca sau bataie in pedala" numai atunci cand schimb vitezele (se simte mai bine la vitezele 1,2 si 3). Pe loc nu simt nimic ciudat, poate doar cu pedala apasata si motorul turat o mica bataie constanta in pedala . Problema este ca am schimbat volanta cu una noua iar bataia nu a disparut...Kit-ul de ambreaj are un an si jumatate. Ar fi posibil sa fie vreo componenta din Kit? (rulemnt, placa de presiune?). Mecanicul a inceput cu probleme grave gen arbore , cutie de viteze dar ma indoiesc ca ar putea avea asa probleme la 150 000 km reali. Multumesc si astept un raspuns.
     
  16. silvio

    silvio Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Milano
    Masina:
    audi a6 4f 2.0 tdi 2006 audi a6 4f 3.0 Tdi 2011
    Salut Razvan33sud,
    Schimba mecanicul ... a ajuns la capatul meseriei, masina are arborele stramb sau ce ? Bataia ce se simte in pedala de ambreiaj, provine de la rulmentul sau placa de presiune. Sunetul de morisca vine de la volanta. Si la masina mea, volanta face acelasi zgomot, de frecare fier pe fier, de 3 ani face asa. Dar in pedala de ambreiaj nu se simnte nici o bataie. Inainte de a schimba kitul de ambreiaj si volanta, bataia o simteai in pedala ? Zgomotul era sigur.
    Am vazut la cineva care a schimbat kitul de ambreaj si volanta si dupa 6 -7 luni volanta facea acelasi zgomot. Mecanicul a demontat ambreiajul si volanta era varza. Masina era un audi A6 C6 2.0 din 2009.
    Esti sigur ca zgomotul vine de la ambreiaj si nu de la motor ? Eu acum vreau cumpar, un kit de ambreiaj si volanta monomasa.

    Priveste aici despre ce iti spuneam despre bataie:

     
  17. razvan33sud

    razvan33sud 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6, 2.0 , 2008 , cod motor BRE , 140cp, DPF OFF
    La kit inca nu am ajuns. Acum o desfac din nou baietii si incerc si varianta cu kit-ul de ambreiaj (cu toate ca fusese schimbat acum un an si ceva) dar are totusi 45.000 km.
    Bataia asta este foarte comuna volantelor din punctul meu de vedere insa abia ce am pus una noua si face la fel. Am citit mult despre volantele cu masa simpla si se practica la dieseluri de putere mica (sub 100cp) pentru ca la cuplu si putere mai mare se zice ca incepe si se resimte in toata caroseria. Eu m-am temut sa o schimb.
    Referitor la problema mea, sunt disperat, nu stiu ce sa mai cred de bataia din pedala dar daca ma iau dupa mecanic, e buna de dus la Remat. :(
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Noi 2015
  18. silvio

    silvio Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Milano
    Masina:
    audi a6 4f 2.0 tdi 2006 audi a6 4f 3.0 Tdi 2011
    Bataia ce se simnte in pedala de la ambreiaj,cred ca va dispare, daca vei schimba kitul de ambreaj, placa de presiune ,rulment, si disc.La mine nu se simnte nici macar o vibrazie in pedala doar zgomotul ala de fiare vechi,dar nu mereu.Controleaza cu atentie placa de presiune,rulmentulBataia se simnte mai tare,atunci cand apesi pedala putin?
    .
     
  19. razvan33sud

    razvan33sud 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6, 2.0 , 2008 , cod motor BRE , 140cp, DPF OFF
    Salutare baieti si multumesc de sfaturi. Din pacate ultimul post nu l-am mai citit pana sa finalizez treaba. Ideea este ca am schimbat rulmentul (kit ul arata foarte bine si a fost schimbat acum un an), rulmentul de la arbore (daca tot am desfacut sa elimin orice problema) si volantul...rezultatul a fost satisfacator - s-au redus cu 50% acele zgomote la schimbarea acestora insa tot a mai ramas ...am constatat ca si daca apas pedala pana la fund si accelerez la aprox 3000rpm incep sa simt acea bataie in pedala ...dar nu deranjant. Imi pare rau acum ca nu am schimbat si kit ul (mecanicul imi spunea ca arata ca nou sa nu arunc banii pe geam). Ce am vazut si m-a bagat in ceata a fost ca discul dat jos avea 4 arcuri si din cunostintele mele , la un volant cu masa dubla nu ar avea ce cauta arcuri si in disc...voi ce parere aveti ?

    Si ca sa raspund si la intrebarea ta, bataia se simte cel mai bne cand apas ambreajul cam 3 sferturi si accelerez spre 3000..bate ritmic si concomitent cu turatia motorului..ma tot gandesc daca de vina poate fi placa sau discul...m a omorat problema asta....:(
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si mie imi batea cand apasam mai mult de jumate pedala, nu pot sa iti zic daca este de la placa sau disc deoarece eu am inlocuit tot kit-ul + volanta.
    Arcuri trebuie sa ai pe disc, la volanta cu masa simpla nu sunt.
     

Distribuie pagina asta