1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ambreiaj motorizare Diesel la A4 B6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de mari_guw, 3 Feb 2008.

  1. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Poti pune kit ambreiaj+volant de AVF, dar trebuie sa montezi obligatoriu un distantier de 5,5mm intre cutie si motor, pe care tu nu il ai acum (ai codul in imagine, vezi ca are limitare in functie de seria de sasiu). Asta deoarece chitul de AVF e mai "lung" si altfel iti va ajunge placa de presiune in carcasa cutiei. Ai nevoie si de electromotor de AVF, cel de AWX are 8 dinti fata de 9 dinti cat are cel de AVF, din cauza volantului mai mare in diametru.
    SMF nu face decat Valeo. In acest caz, trebuie sa folosesti tot kit-ul Valeo.
    La celelalte intrebari probabi iti va raspunde altcineva.
     
  2. Cornholio

    Cornholio 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Iun 2008
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B6 - 2002, 131 BHP AWX & Audi A6 C6 Facelift - 2009 , 2.7TDI CANA
    Si distantierul asta se gaseste montat pe vreo masina de fabrica ? Sau e creat doar pentru cei care vor sa treaca de la ambreiaj 228 la 240 ca in cazul meu ?

    Mai citisem de Zoli pe un alt thread dar omul n-a mai raspuns de ani de zile. Din cel am vazut acolo, face ambreiaje custom pt inpatimitii cuplului... Se mai stie ceva de el ?
     
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Da, distantierul se gaseste pe motoarele AVF cu cutie manuala in 6 trepte.
     
  4. Cornholio

    Cornholio 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Iun 2008
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B6 - 2002, 131 BHP AWX & Audi A6 C6 Facelift - 2009 , 2.7TDI CANA
    D-asta intrebam ... ca poate gasesc la dezmembrari ca pun pariu ca la reprezentanta e macar 200 euro tabla aia :D Daca tot caut electromotor, poate iau si aia ;)
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    130€. :)
     
  6. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Probabil toți care dezmembrează AVF - uri le au aruncate pe undeva neavând ce face cu ele.
     
  7. Adrian Mazare 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2016
    Locație:
    Campulung Muscel
    Masina:
    AVANT,1,9 TDI,2002
    Buna ziua! Am un Audi A 4 1,9 tdi 131 cp si astazi mergand la un drum foarte lung am inceput sa vad ceva suspect zic eu,ca nu ma pricep. In timp ce vroiam sa ma bag in depasiri,cand schimbam din treapta a 5 ,treapta 4 mi se accelera in gol,ca si cum as accelera pe liber . Nu puteam sa iau viteza...trebuia sa nu mai apas acceleratia o secunda si apoi incepea sa traga si sa prinda viteza. Ma poate ajuta cineva cu un raspuns ?
     
  8. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Scanare cu VCDS si log in mers. Altfel nu te prea poate ajuta nimeni.
    Daca se accelereaza in gol si la plecari mai sportive, poate fi discul de ambreiaj.
     
    Adrian Mazare apreciază asta.
  9. Tamirsi Razvan

    Tamirsi Razvan 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2016
    Locație:
    Pforzheim Baden Wuttenberg
    Masina:
    Audi A3 8V Sportback - 2015 - 2.0 TDI ( AWJ) 110KW
    Salut,
    Am un Audi A4 B6 2003 Avant 1.9 Tdi 130 cp. Il am de aproape un an lam cumparat la 148 de mii kilometrii 100% reali facturi de la reprezentanta. Acum are 184 de mii. Masina merge foarte bine.
    O intrebare am: la plecare de pe loc trepideza putin ambreiajul, volanta nu bate dar ambreiajul tine sus. Cu treapta a doua daca o calc blana de la 1500 pana la 2800-3000 scrtaie rotile.
    Ce ar putea fi: ambreiajul, volanta ? Cam dupa cati km ar fi bine sa le schimb ? Intreb pentru ca vreau sa rezolv problema la timp. Sper ca am fost destul de explicit. Multumesc frumos.
     
  10. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Cred ca s-a uzat discul. Am pățit și eu când se încălzea. Pleca în șuturi. Era discul aproape de nituri. Dai jos, vezi care e problema, iei kit nou și gata.

    Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Volanta chiar daca nu bate nu inseamna ca este in stare buna de functionare.
    Mie imi tinea ambreiajul sus de tot si la fiecare plecare era cutremur in masina daca nu o acceleram mai tare. Am schimbat atat kit-ul de ambreiaj cat si volanta. In cazul meu discul deja ajunsese la nituri si volanta avea un mare joc, ciudat e ca nu batea deloc nici la rece nici la cald. Oricum, dupa ce am schimbat tot, cursa ambreiajului s-a injumatatit si un timp am plecat foarte lin de pe loc, acum tremura iar ( suportii motor :keule:)..
    Deci, daca tot dai banii pe kit-ul de ambreiaj si manopera, fa un efort si cumpara si volanta sa nu te trezesti ca e dusa si sa mai platesti odata manopera.
     
  12. Tamirsi Razvan

    Tamirsi Razvan 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2016
    Locație:
    Pforzheim Baden Wuttenberg
    Masina:
    Audi A3 8V Sportback - 2015 - 2.0 TDI ( AWJ) 110KW
    Volanta momentan nu bate dar masina are kilometri destui. Cei drept masina a fost intretinuta. Cand opresc motoru tremura putin, nu tare.
     
  13. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Ai AVF sau AWX? La AVF placa e reglabila si merge pana discul e aproape de final dar se intampla ceea ce ai afirmat tu, @Tamirsi Razvan , cand nu mai are unde sa se duca. Oricum e mai bine intai sa demontezi ca ambreiaje gasesti sa iei pe loc. Sunt cam pe stoc oriunde.
    PS: placa se poate reseta la pozitia initiala si practic iti trebuie doar un disc nou daca nu sunt deformari pe placa. Sa nu arunce nimeni cu pietre pentru ca procedura e descrisa in ELSA, nu am inventat eu vreo tiganie.
    Vad la semnatura ca stai in Germania. La cat costa manopera acolo, merita sa pui cu volanta cu tot :)))
     
    Ionutpara apreciază asta.
  14. Tamirsi Razvan

    Tamirsi Razvan 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2016
    Locație:
    Pforzheim Baden Wuttenberg
    Masina:
    Audi A3 8V Sportback - 2015 - 2.0 TDI ( AWJ) 110KW
    Reparatia o fac in Romania Motorul are cod AWX. Deci cel mai bine ar fi sa schimb si volanta pentru ca oricum este inevitabila uzura ei si trebuie schimbata oricum.

    14650674022531297069885.jpg
     
  15. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Ma poate ajuta cineva cu procedura de schimbare a kit-ului de ambreiaj pentru AVF?
    Multumesc
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Asta este cam tot ce am gasit.
     
  17. Adi27

    Adi27 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2012
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI CAHA
    Buna ziua, detin un Audi A4 B6 1.9 TDI AWX care are injur de 300k km, acum 3000 km i-am schimbat tot kitul de ambreiaj original cu unul Luk, in primi 2000 km am simtit din plin eficacitatea ambreiajului nou, dar mai apoi dupa acesti 2000 km pedala de ambreiaj a inceput sa prinda tot mai sus, acum prinde destul de sus, aproape de terminarea cursei, repet kit ambreiaj nou pus de 2000 km, daca s-a lovit cineva de aceasta problema sau daca aveti vreun sfat? Probabil ca doar daca desfac dinou ambreiajul as putea sa vad exact care este problema nu?

    Va multumesc!

    P.S: Am uitat sa mentionez ca ambreiajul nu patineaza, nu intra greu in viteza,
     
  18. Adi27

    Adi27 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2012
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI CAHA
    Sa inteleg ca nimeni nu s-a mai lovit de "problema" asta.
     
  19. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    A fost deconectat cilindrul se ambreiaj când a dat cutia jos și a rămas pe cutie sau a rămas agățat de conducta? O fi prins aer. Dacă nu e asta problema, trebuie sa dai ambreiajul jos. Mergi la service-ul unde ai făcut schimbul.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
    Adi27 apreciază asta.
  20. Badic Mircea 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 b6 1.9 awx
    Salut! Am si eu o problema la un awx.Cand am cumparat masina acum vreo 10 luni,ambreiajul prindea foarte sus iar cand ii dadeam forja patina aproape isesizabil,la modul ca patina doar cand schimbam treapta in turatie mare,nu si in momentul in care o calcam in mers la 2000rpm.Volanta nu batea,singura problema fiind tinutul sus. Am schimbat tot kit-ul impreuna cu volanta,LUK ambele. Dupa ce am pus kit-ul tinea foarte jos ambreiajul,se apasa usor,toate bune.Dupa vreo 15.000 a inceput sa tina pe la jumatatea cursei, iar dupa 25000 a inceput sa bata volanta dupa ce mergeam in oras mai mult timp.Acum am 33,000 km de cand am pus kit ul si dupa 50 de km de mers in afara localitatii si in localitate prins 3 semafoare incepe sa bata,la modul ca zguduie toata masina. Aveti idee de ce a cedat asa repede? Precizez ca masina nu a vazut scartaieturi ,tras alta masini... Marea majoritate a km i-am facut inafara localitatilor. Precizez ca pe VCDS nu am absolut nici o eroare. Nu am verificat tampoanele la motor, pe cel de la cutie il am rupt, dar schimb vitezele cu atentie si nu trosneste. Va multumesc anticipat!
     

Distribuie pagina asta