1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Arcuri si amortizoare la A4 B6 - modificare/inlocuire cu unele sport - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de Bestie, 7 Noi 2008.

  1. Raul_X 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4, 1.9 TDI, AWX, 131 CP, 2003, Avant
    Ma lamuriti va rog, reglajul e doar de duritate sau pot ridica putin masina din acel reglaj al arcurilor pe telescoape? Nu sunt foarte lamurit cu suspensia asta dar asa jos e masina ca abia intra un deget intre aripa si anvelopa
     
    Dragos Dâmbean apreciază asta.
  2. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Este un reglaj pe inaltime!Nu pare o suspensie foarte evoluata si nu cred sa aiba reglaj pe duritate!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  3. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Ce marca e? Cred ca scrie pe amortizor.
    O poti ridica pana când crezi ca e ok, asta e avantajul unui suspensii reglabile.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  4. Raul_X 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4, 1.9 TDI, AWX, 131 CP, 2003, Avant
    Nu m-am uitat de marca dar am reglat-o azi. Aveam impresia ca e reglaj pe duritate care il are dar e pe inaltime intr-adevar. Era reglata la - 5 cm (fata de original) iar acum e la - 2.5 ... mult mai ok pe drumurile pe care merg eu.
     
  5. dani3lll

    dani3lll Gold Member

    Înscris:
    24 Feb 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A3 2.0TDI 2008
    cum adica sa nu se lase mai mult decat ceva stock ? ele se lasa deja 2-3 cm fara persoane si bagaje...ca si rigidicate, sunt mai rigide si respectiv tin mai mult ca unele stock la greutate insa nu poate nimeni sa iti spune cum e cu aceste persoane + bagaje ca nu stie nimci cat baga in masina ca si kg
    bafta

    Raul_X
    suspensia ta este reglabila doar inaltime...duritatea in cele mai multe cazuri se regleaza din capul amortizorului..de sus de la flanse...
    ceea ce ai tu clar nu are reglaj duritate...
     
  6. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Salutare.
    Momentan pe B6-le meu am suspensie sport oem (arcuri+amortizoare). As fi interesat de raspuns strict din partea unor persoane in cunostiinta de cauza sau care au facut acest lucru. As dori sa cumpar si sa montez arcuri Eibach mai exact: E10-15-003-02-22 pe masina. Bun, intrebarea dificila acum vine:
    - va cobori mai mult decat cu arcurile sport actuale?
    - nu vreau specificatii si dimensiuni, vreau un raspuns concret.

    Fata de standard, stiu ca va cobori, logic, si cea sport coboara.

    Diferenta: la arcurile standard dimensiunea e de aprox 338mm. Bun, daca se urca trei-patru insi in masina coboara.
    Sport (a mea), 280mm lungimea arcului, am incarcat-o cu aprox 450-500kg de "carne" si sa zicem ca a coborat 1cm.

    Nu as dori sa coboare cu arcurile Eibach mai mult decat cu suspensia actuala.. nu am gasit nicaieri dimensiuni la arcuri sa-mi fac o idee din pacate. Stiu ca la prokit mai coboara putin, tocmai de aceea ma intereseaza sa cunosc intocmai acest detaliu, nu circul numai pe autostrada din pacate. Momentan suspensia nu mi-a pus probleme, insa nu vreau sa coboare mai mult de atat. Multumesc!
     
  7. raulalexa

    raulalexa 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2012
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    A4 b6 2004-1.8 T Multitronic
  8. gykanes 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, 1.9 TDI, 2003
    Buna ziua.
    Sunt nou pe forum si imi cer scuze daca am postat aiurea dar am incercat sa citesc topicul si tot nu m-am lămurit.
    În vara am cumparat un Avant A4 B6 vu suspensii sport si jante de 19. Rotile le-am schimbat (deocamdata R15 pt iarna, pe vara cred ca R16) dar masina mi se pare joasa pt drumurile patriei si pt Bucuresti (cam greu de parcat incalecand bordura) asa ca m-ar interesa sa o mai înalt macar vreo 2-3 cm. Mecanicul la care am schimbat distribuția mi-a zis ca suspensiile sunt in stare buna si pot sa merg liniștit cu ele, din pacate nu am întrebat ce marca sunt arcurile si amortizoarele. Dacă cumpăr doar arcuri mai creste macar 2-3 cm garda la sol? Nu prea sunt de acord cu piese second asa ca vreau sa iau totul nou pt ea iar sa schimb si amortizoarele si arcurile ma ajunge destul de scump si momentan nu am atatia bani. Eu mai merg iarnă la schi si asta e încă unul din motive pt care sa ii cresc garda la sol.

    PS: Ce arcuri si telescoape/amprtizoare recomandati? KYB sunt bune? Cam cât costă montajul la ele? Am văzut că în total cam 1500 lei m-ar costa 4 arcuri și 4 telescoape....
     
    Ultima editare: 30 Oct 2017
  9. Lucian96 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 4F2, 2011, CAHA
    Verifica daca suspensia e oem s-line si daca e in stare buna sigur se gasesc cumparatori dispusi sa o cumpere sau sa dea la schimb suspensie normala pentru a ta sport.
     
  10. gykanes 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, 1.9 TDI, 2003
    Intrebare de baraj.... trebuie să dau roata jos sau pur si simplu ma uit pe lângă ea? Cum verific ce suspensie am? E prima mașină și sunt complet afon la partea de mecanica. La schimb nu dau.... tot ce pun pe ea vreau sa pun nou ( elementele de caroserie le iau second daca voi avea nevoie).
     
  11. Lucian96 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 4F2, 2011, CAHA
    Ideea e ca arcurile originale sunt negre si au buline colorate pe ele si in functie de culorile bulinelor iti dai seama ce fel de suspensie ai(gasesti aici pe la primele pagini) Teoretic ar trebui sa se vada fara sa dai jos la rotile fata. Pe amortizoare nu se mai distinge de cele mai multe ori dar si alea din cate stiu sunt rosii la suspensie sport.
     
  12. gykanes 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, 1.9 TDI, 2003
  13. Lucian96 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 4F2, 2011, CAHA
    Alea sunt arcuri aftermarket,de amortizoare nu stiu ce sa zic. Scrie ceva pe ele dar nu se distinge.
     
  14. AlexSTI 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 avant, 2004, AVF
    Salutare! Ma poate ajuta cineva cu un cod de amortizor SACHS ADVANTAGE spate? Mentionez ca masina are de fabrica suspensiile sport. Cod PR 1BE, cod piesa original 8E0 513 036 AF. Am fost la 2 mecanici si nici unul nu a gasit decat ceva amortizor pt suspensie standard. Nu scria nimic nici de ADVANCED nici de TOURING....
     
  15. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Se pare ca sachs nu produce acest amortizor : 8E0 513 036 AF
     
  16. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Eu am pus pe spate 2 amortizoare roșii noi de B7 S-line, adica 1BV. Diferența era ca erau tuburile mai groase decat la cele 1BE.
    Din păcate unii producători nu au echivalent pentru suspensia sport. N-ai devat sa cauti si pe cataloagele producatorilor. Poti incerca cu KYB pt B7 S-line, pe care la fel, le găsești in configuratorul lor online.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  17. AlexSTI 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 avant, 2004, AVF
    pana la urma, la recomadarea mecanicului am pus KYB excell g, pentru ca pe seria de sasiu nu dadea nimic de la sachs...plus ca el zice ca are doar feeedbackuri bune de la aceste amortizoare...
     
    Adriandhd apreciază asta.
  18. slay3rexe

    slay3rexe 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    A6 C6 Avant 2.0 TDI - 2008 [BRE]
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da. O mizerie chinezeasca.
    Doar asta (ce este scris pe site la caracteristici) spune tot: without TÜV approval
     
  20. slay3rexe

    slay3rexe 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    A6 C6 Avant 2.0 TDI - 2008 [BRE]
    Clar. Aia nu vazusem. :) Multumesc
     

Distribuie pagina asta