1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Arcuri si amortizoare la A6 C6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de FanAudi2000, 12 Mar 2012.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nici eu, doar ca FK ala este o mizerie low-cost. Aproape cea mai ieftina suspensie reglabila de pe piata. Iti imaginezi calitatea ei, nu ?
     
  2. Bogda_n

    Bogda_n 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4F2C6 3.0 TDI (CDYA) 2010
    @audi66 poti sa-mi recomanzi o suspensie buna reglabila?
    As merge direct pe Eibach pro kit, dar la masina anterioara, unde am montat o suspensie fixa, in anumite momente am simtit lipsa unei suspensii reglabila.

    Pentru masina actuala din ce am vazut de la Eibach, este disponibila doar varianta fixa de suspensie. Daca gresesc va rog sa ma corectati.

    Ms
     
  3. Raduta lucian

    Raduta lucian 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2016
    Locație:
    Pitesti; Arges
    Masina:
    Audi A5 coupe, 3.0l TDI - quattro, 2013
    Salut băieți, ce îmi puteți recomanda și mie pt suspensia mea (este cea de fabrica) și sincer as vrea sa las și eu mașina mai jos cu 2 sau 3 cm, exista vro varianta să-i schimb doar arcurile și sa păstrez amortizoarele de fabrica?
    Anvelopele sint 245/40/19 și sincer as vrea sa nu am probleme cu ele( să-mi atingă în aripi sau în praguri).
    Audi A6 C6 din 2009 motor 2 liti
    Mulțumesc...
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Trebuie sa schimbi arcurile.
     
  5. Raduta lucian

    Raduta lucian 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2016
    Locație:
    Pitesti; Arges
    Masina:
    Audi A5 coupe, 3.0l TDI - quattro, 2013
    Ce ar fii cel mai recomandat și unde as putea găsi?
    Nu am de gând sa vând aceasta mașina sint îndrăgostit rău de ea și vreau sa pun ce trebuie...
     
  6. ValeriuW

    ValeriuW 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 Avant 2.0 TFSI S-line 2005
    Salut,
    Poti monta arcuri de S-line,
     
  7. Raduta lucian

    Raduta lucian 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2016
    Locație:
    Pitesti; Arges
    Masina:
    Audi A5 coupe, 3.0l TDI - quattro, 2013
    Și credeți ca se pot monta pe amortizoarele mele? O sa am vro problema cu jantele să-mi atingă în aripi 245/40/19 cu ET 28 sunt de A5.
     
  8. ValeriuW

    ValeriuW 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 Avant 2.0 TFSI S-line 2005
    La mine sunt montate cu jante de 18 si inca mai au loc. Am masina din profil si inca una de piese
     
  9. hirjonel

    hirjonel 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2016
    Locație:
    Uk London
    Masina:
    A6 3.0 TDI 2004 WAUZZZ4F85N076976
    Salut!
    Trebuie sa-mi schimb amortizoarele. Am suspensie normala si anvelope 225/55/R16.
    As vrea sa schimb tot ansamblu si sa pun amortizor normal dar arcuri sport.
    Am gasit site-ul din banner-ul forumului si am optat pentru SACHS. Tot ansamblu ma ajunge cat m-ar costa aici doua amortizoare KAYABA.
    Sa le iau din Romania?
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Le iei de unde vrei, Bilstein, KYB, Monroe sau Sachs.
     
  11. MrFler

    MrFler 5th Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A6 Avant 4F,3000 cmc ,2009 CDYC
    Salutare,

    Am si eu o problema la al meu A6 , am schimbat bratele superioare de la fuzeta pe fata si am plecat la bracaj , volanul sta spre stanga . Toate bune si frumoase unghi fuga bun nu are ce modifica ... problema unghiul de cadere pe parte stanga -1.4 (dublu fata de cat este admis -7) , mecanicul a zis ca nu poate regla si nu stie cauza ... sa incerc cu schimbarea Amortizorului + flansa .. si daca nu iese sa trec direct la inlocuirea fuzetei...

    Pareri? cu ce sa incep?
     
  12. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    MrFler, meserias mecanicul! :) Fuzeta a fost lovita/crapata/deformata de necesita inlocuire? Nu are nicio treaba amortizorul si flansa cu geometria directiei la A6 C6! Unghiul da fuga, chiar daca nu se poate regla individual, se poate face in asa fel incat sa fie egal pe ambele parti, desfacand suruburile ce strang bucsile subcadrului si miscand acel subcadru cu un levier pana cand devin egale. Ce marca sunt bratele inlocuite? Unghiul de convergenta era ok?
     
  13. MrFler

    MrFler 5th Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A6 Avant 4F,3000 cmc ,2009 CDYC
    Salut ,

    Bratele sunt lemforder . Nu am intrebat cum este unghiul de convergenta. Atat a zis ca unghiul de fuga este OK doar unghiul de cadere are probleme.. O sa verific si la alt service inainte sa ma apuc de schimbat.
    Cu toate ca am fost la un service renumit de bracaje in oras.
     
  14. Pitic 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2007
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A6 4f 2005
    Ma poate ajuta cineva cu un cod de culori (arcuri) pentru suspensia de S-line Audi A6 4F 3.0 TDI 2006. Multumsc frumos
    (mentionez ca acu am suspenisa normala...si cu jante pe 19 e un fel de struto-camila...trebuie coborita macar 4-5 cm)
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ghicim noi motorizarea ? Arcurile sunt diferite in functie de motorizare.

    P.S Vrei sa pui doar arcuri S-Line pe amortizoare standard ? In cazul asta arunca un ochi la arcurile H&R.
    Macar 4-5 cm ? Eu zic ca un maxim de 4-5 cm daca vrei ca masina sa o poti utiliza daily-use.
     
  16. blling

    blling 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2014
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi A6 4f
    Va salut,
    De curând am înlocuit suspensia standard cu niște amortizoare de S-line noi si arcuri eibach pro kit. Problema este ca după montaj, am constat ca fata este mai jos decât spatele. Ar fi trebuit sa ii pun amortizoare standard si nu de S-line ?
     
  17. Adrian E. Kovacs 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 Avant, 3.0 TDI, 2009
    Salutare. Am un Audi A6 C6 Avant 3.0 TDI cu suspensie sport si as vrea sa ii ridic garda la sol. Va rog sa imi spuneti care este cea mai buna solutie: arcuri pentru suspensie normala drumuri grele sau inaltatoare?
    Multumesc!
     
  18. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Este suficienta suspensia normala 1BA.
     
  19. Adrian E. Kovacs 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 Avant, 3.0 TDI, 2009
    mihaicristian
    Fara a schimba si arcuri / amortizoare ? Ai cumva idee cu cat se ridica garda la sol ? Cel putin cea declarata de producator. Merci
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Suspensie = arcuri + amortizoare.
    Diferenta de la 1BA (standard) la 1BE (sport) este de 2 cm.

    Sfatul meu este sa gasesti o suspensie stock de pe un A6 C6 Facelift, obligatoriu caroseria si motorizarea masinii tale.
     
    Adrian E. Kovacs apreciază asta.

Distribuie pagina asta