1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Arcuri si amortizoare la A6 C7 - modificare/inlocuire suspensie - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Rares Miu, 23 Feb 2016.

  1. Rares Miu

    Rares Miu 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2016
    Locație:
    Tg-ju
    Masina:
    Audi A6 C7
    Salut,
    Vreau sa trec de la suspensia s line la cea normala.
    Cine se pricepe la bulinele de pe arcuri ??
    Ce semnifica si care sunt cele normale?
    Am nevoie si de telescoape??

    Multumesc!!
     
  2. LAURENTE

    LAURENTE 4th Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 4G 2015 / 3.0 quattro 272 hp
    Dragi colegi, urmatoarea dotare se refera la suspensia pe perne de aer ?

    1BK 4-corner air suspension with electronic
    shock absorption control

    Multumescc
     
  3. Rares Miu

    Rares Miu 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2016
    Locație:
    Tg-ju
    Masina:
    Audi A6 C7
    Nimeni ,nimic ,legat de bulinele arcurilor la A6 4G.
    Cine are Etka ne poate spune ceva ?

    Multumesc!!
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    M-am uitat in ETKA si ptr. 4G imi da nu mai putin de 10 variante de arcuri pentru suspensia normala.
    Ori faci rost de o serie de sasiu de la un 4G (aceeasi motorizare ca a ta) cu suspensie standard, ori afli "Weight category/front axle weight range" pentru masina ta.
     
  5. Rares Miu

    Rares Miu 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2016
    Locație:
    Tg-ju
    Masina:
    Audi A6 C7
    Am o serie de sasiu pentru suspensie normala. Seria din litere si cifre e idem dar la mine la final este 080775.
    Am atasat poza.
     

    Fișiere atașate:

  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Pune-o in topicul Vin Decoder si cere fisierul txt.
    In baza fisierului filtrezi cu ETKA si vezi codurile suspensiei normale.
     
  7. AndreiS. 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 , 2.0 TDI , 2012
    Am si eu o problema , garajul este subteran si panta nu este lina , sus atingând cu mașina.

    Întrebare : am tot citit de înălțătoare care ar ridica mașina vreo 2 cm . Care ar fi dezavantajele ?
    Acum sunt cu anvelope de iarna 225/60/r16 . O sa trec la cele de vara 225/55/r17 . Se mai ridica sau lasă mașina ?
     
  8. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Diametru total al rotii acum este 676 mm. Cu jantele de vara vei avea 680 mm. Teoretic roata de vara a masinii este mai inalta cu 4mm deci masina mai inalta cu 2 mm. Nu cred ca se va vedea diferenta, plus ca destul de mult conteaza cat de tocite sunt anvelopele de vara sau de iarna
     
  9. Audi_MST

    Audi_MST 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2013
    Locație:
    Târgu-Mureș
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI Multitronic, 2012
    A schimbat cineva suspensia sport s-line cu cea normala? Sunt diferente notabile la comfort?
     
  10. gabriel_sxv 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 2011 - 2.0 TDI (CGLC) 177CP
    Salut,

    Cum pot sa verific daca suspensia pe care o am pe masina ( A6 C7 sedan) este standard sau sport ?
    In echiparea de baza masina avea suspensia standard (cod 1BA), dar garda la sol este destul de joasa.
    Banuiesc ca a fost inlocuita cu una sport...

    Multumesc
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Din pacate nu ai cum sa verifici acum ce suspensie ai pe masina.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Ba are, elevator si poze la arcuri + amortizoare (eventuale la stickere sau coduri de pe ele).
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si daca s-au luat arcuri de pe o masina si amortizoare de pe alta masina sau nu are etichete si buline pe arcuri ? Sunt / Exista si aceste cazuri.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    In cazul asta este o persoana foarte ghinionista. :)

    La mine inca exista scrisul pe arcurile Eibach si abtibildele pe amortizoarele Sachs, de cativa ani buni.
     
  15. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI CGLD, 2012
    Ieri am patit ceva ciudat, este o premiera pentru mine.. Mi s-a rupt arcul pe stanga fata. Masina a fost parcata pe bordura si nu fusese miscata timp de doua zile.
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu esti primul care patesti asta. Am patit si eu asta la un Passat mai vechi exact la fel, parcat tot pe bordura si cand am plecat / miscat masina imediat a cedat arcul, am auzit cum a pocnit. Il schimbi si gata.
     
  17. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI CGLD, 2012
    A fost inlocuit azi. Comandasem si amortizor, dar era ok. Cost total 450 lei cu manopera.
     
  18. Audi_MST

    Audi_MST 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2013
    Locație:
    Târgu-Mureș
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI Multitronic, 2012
    Salutare. Sunt foarte dezamagit de suspensia masinii mele. Nu o mai suport. Este foarte rigida , am jante pe 16 cu anvelope de iarna si in ciuda dimensiuni foarte normale a rotilor este foarte foarte dura. Nu e o suspensie s-line. Pot fi defecte in sensul acesta ? Nu are miscari de barca si la test au iesit ca find bune. Exista ceva amortizoare cu specificatii clare spre confort ? Le-as schimba urgent daca s-ar modifica rigiditatea. Seria mea de sasiu este
    wauzzz4g7cn160809.
     
  19. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI CGLD, 2012
    La fel si la mine din pacate, de aceea am si renuntat din vara la jantele pe 18, vara-iarna folosesc doar jante pe 16
     
  20. Audi_MST

    Audi_MST 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2013
    Locație:
    Târgu-Mureș
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI Multitronic, 2012
    Am revenit cu noutati. Mi-am schimbat amortizoarel, toate 4. Am cumparat KYB pe fata si Moonroe pe spate. Rezultatul este unul dezastruos, sunt umpic mai rigide decat cele inlocuite. Aveau specificat “Comfort” :)). Mi-am aruncat banii
     

Distribuie pagina asta