1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Arcuri si Amortizoare - Modificare - Inlocuire Suspensie la A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de GunX, 14 Dec 2012.

  1. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Vad ca iti place sa "arunci" doar niste poze si altii sa iti spuna exact ce te intereseaza.
    Eu iti recomand sa fii putin mai specific, in speta cu arcurile sa zici exact ce culoare au liniile alea, nu prea se deosebeste daca e gri sau alb.
    Sunt multe modele/coduri de arcuri sport, dar sunt diferentiate de culorile respective cat si de clasa de greutate/punte.
     
    paulkf apreciază asta.
  2. Asline

    Asline 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2016
    Locație:
    Austria
    Masina:
    Audi a4 2.0 tdi CAGA 2008
    Sunt gri
     
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ai in pdf-uri codurile arcurilor pentru masina ta.
    Gaseste-le/compara-le pe cele care vrei sa le sa cumperi cu cele de la cod PR 1BE, 1BV, 1BD.
     
    sandumbogdan apreciază asta.
  4. CristianT 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iun 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    2008 Audi A4 3.0 V6 TDI
    Va salut,

    Masina mea este echipata cu suspensia 1BL, cea cu amortizoare reglabile, am si ADS pe masina. Amortizoarele sunt scurse si sunt cam 500 Eur bucata, a facut cineva trecerea la suspensia sport/standard?

    Multumesc
     
  5. Jipi 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2017
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2014
    Va salut.

    Am achizitionat de curand un Audi A4 B8 Avant Quatro S-line 2.0 TDI, 177cp, an de fabricatie 2014. Suspensia este S-line, codul 1BV. As dori sa schimb suspensia cu una normala (1BA din cate am inteles) pentru a ridica masina acei 3 cm. Sunt din categoria celor ce prefera confortul in defavoarea aspectului mai sportiv.

    Am luat niste coduri pentru arcuri si amortizoare originale de la un prieten care are masina la fel cu cele descrise de mine mai sus doar ca masina lui nu este Avant, este berlina.

    Va rog daca are cineva masina ca a mea, adica A4 B8 Avant Quatro 2.0 TDI, 177cp, an de fabricatie 2014, doar sa nu fie S-line, ci sa fie dotata cu suspensie standard 1BA, poate ma ajuta si pe mine cu seria de sasiu ca sa pot afla codurile originale pentru arcuri si amortizoare.

    Am inteles ca merg si cele gasite dupa seria de sasiu a masinii prietenului dar as vrea sa fiu sigur.

    Multumesc pentru ajutor!
     
  6. Jipi 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2017
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2014
    Am reusit sa fac modificarea dar ca si in alte cazuri citite pe forum si la mine e mai lasata de spate si mai ridicata de bot...nu cred ca o afecteaza in vreun fel. Doar estetic poate...

    Am pus amortizoare KYB fata-spate iar arcurile fata originale 8K0411105DH si spate Bilstein 36-248902. Fata am pus originale ptr ca nu am gasit Bilstein.

    Repet, codurile le-am luat de pe varianta berlina (in rest identica) de la masina unui prieten. Poate Avantul are arcuri mai tari/lungi decat berlina...

    Daca stie cineva o solutie sa o mai ridic si de spate 2 cm va rog sa imi spuneti. Exclus inaltatoare, ma refer la schimbat arcurile spate.

    Multumesc!
     
  7. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Masoara cu ruleta la prag. Eu cred ca aripa fata are "gaura" mai mare si e posibil sa te pacalesti daca te iei dupa aripa. Masoara pragul, chiar sunt curios.
     
  8. Jipi 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2017
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2014
    Salut.

    Momentan sunt plecat de acasa vreo 2 saptamani si nu am cum sa masor. Dar pragul pare ca este paralel cu solul. Oricum cand ajung acasa o sa il masor si o sa postez.
     
  9. Mihai Petre 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iun 2017
    Locație:
    Jilava ilfov
    Masina:
    Audi A4 B8 2009 motor 2000
    Salut eu sunt nou pe aici adica de azi va rog spuneti si mie exista posibilitatea sa mai ridic A4 B8 2008 cumparat in august anul asta, mie misepare cam lasat totusi am roti cu 225/ 55/16 dar mi-ar fi placut sa fie cam ca A4 quatro de inalt.intrebarea me este se potrivesc amortizoare si arcuri de la a4 quatro brec sau normal.va multumesc
     
    Marius_2Ji apreciază asta.
  10. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Arcurile de spate la SEDAN sunt diferite de cele de AVANT! De aici si asezarea proasta.
     
    MDU apreciază asta.
  11. D@ny

    D@ny 6th Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2012
    Locație:
    Arad / Timișoara
    Masina:
    A4 B8 2009, CAHA
    Deși sunt foarte mulțumit de ținuta de drum a mașinii cu arcurile Eibach, am totuși o problema care pare sa se fi accentuat odată cu montarea jantelor de iarna și care mă enervează din ce in ce mai mult in ultima vreme: mașina e mult prea joasa!!!
    Din poze și din exterior nu se prea observa, dar sub mașina mai am cam 2-3 degete pana la scut! Jantele + cauciucurile de iarna sunt și puțin mai mici decât cele de vara (225/55/16 vs 225/50/17).
    In ultima vreme m-am tot gândit sa îmi pun arcurile vechi înapoi, ca sa nu mai frec la fiecare denivelare sau chiar atunci când drumul are puțină “burta”, dar cineva mi-a recomandat sa îmi pun înălțătoare pentru arcuri. Sincer eu nu as vrea sa renunț la beneficiile suspensiei sport, dar dacă nu găsesc alta soluție ca sa înalț măcar 2-3 cm mașina in partea din fata cred ca mă voi scapa de arcurile Eibach.
    Voi ce mă sfătuiți sa fac? Ce părere aveți despre înălțătoarele astea?

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  12. redlife

    redlife Silver Member

    Înscris:
    30 Mai 2010
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 C7 Allroad Bi-Tdi
    Eu zic sa iti pui pe jantele de 17 anvelope de iarna cu 225/50/17 iar la vara sa pui 18 cu 245/40/18.
     
  13. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Si eu zic ca o varianta cum spune @redlife sau alta sa treci pe o suspensie reglabila cum are @rotitza
     
  14. Mr.Bobby

    Mr.Bobby 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 B8 - 2010 - 2.0 TDI - 143-EU5
    Nu are rost sa pui inaltatoare. Va trebui sa faci si directia si nu stiu, eu unul nu as fi de acord. Poti incerca varianta cu jante de 17 pe timp de iarna si 18 pe vara.
     
  15. stefanari 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2014
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    A4, 2.0 tdi, 201 hp, Stage1, 2011, Bilstein B12, S4 Front & Rear Sway Bar, 20 mm spacers
    @Jipi e foatte mare diferenta.
    Arcurile after market la fel ca si cele H&R si Eibach Sunt doar 2 sau 3 modele max. Cele originale sunt pe culori in fct de motorizare si echiparea masinii. Cel mai bine, uita-te pe arcurile vechi, vezi codul culorilor si tot asa cauta si pt 1ba. Eu am unele ale mele 1ba, dar e sedan. Ti-am atasat pt fata, o am si pt spate pe laptop undeva, o gasesc si o urc.
     
    sandumbogdan apreciază asta.
  16. D@ny

    D@ny 6th Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2012
    Locație:
    Arad / Timișoara
    Masina:
    A4 B8 2009, CAHA
    Salutare tuturor,
    Pe scurt, după ce am montat arcurile Eibach (și mai ales cu rotile de iarna!), mașina e mult prea joasa. In sensul ca de la scut pana la sosea am cam 2 degete și tot freacă daca drumul are un pic de burta sau sunt denivelări. Cu jantele de vara nu e chiar așa rău, dar și cu alea am frecat de câteva ori.
    Dimensiuni cauciucuri:
    - Iarna: 215/55/16
    - Vara: 225/50/17
    Vreo 2-3 colegi mi-au recomandat sa trec la jante de 18 pentru vara și de 17 pentru iarna, crescând astfel distanta fata de sol, dar parca nu e o soluție care mă mulțumește pe deplin.
    Cineva mi-a recomandat niște înălțătoare de arcuri, ce știți să-mi spuneti despre ele? In principiu nu as vrea sa renunț la suspensia sport și nici nu as vrea sa trec la jante mai mari pentru vara, posibil sa le schimb pe cele de iarna după sezonul asta, dar cea mai la îndemâna soluție mi se pare cea cu înălțătoarele. Vreo 2 cm cred că ar fi de-ajuns. Din câte am citit pe internet, sunt ca niște tampoane ce se pun sub piciorul de sprijin al arcului și astfel se înalta toată mașina.
    Mașina e programată pentru miercuri la service pentru ca oricum se mai aud ceva zgomote ciudate pe la suspensie (posibil sa fie brațele? - ca niște scârțâituri la denivelări) iar in funcție de ceea ce-mi vor recomanda băieții și ce îmi veți recomanda voi, voi lua o decizie. Practic va fi între montarea arcurilor vechi înapoi sau înălțătoare/alta modalitate de a ridica mașina puțin in fata.
    Atașez trei poze: doua de sub mașina și una din exterior, cu jantele de iarna.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  17. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Prima greșeală e ca rotile tale de iarna, 215/55/16 nu sunt cele indicate pentru B8, pentru ca nu sunt echivalentul 225/50/17, sunt mai mici în diametru și de aici masina din start sta pe burta inclusiv cu arcuri normale.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  18. cipri29

    cipri29 Bronze Member

    Înscris:
    12 Noi 2007
    Locație:
    Florești - Cluj
    Masina:
    A4 B8 2.0 tdi CAHA 2009, A2 1.4TDI ATL2004
    225/55/16, 225/50/17, 245/40/18, 255/35/19, dimensiunile astea le am trecute in talon la masina mea. pacat pentru scuturi sunt destul de scumpe.
     
  19. D@ny

    D@ny 6th Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2012
    Locație:
    Arad / Timișoara
    Masina:
    A4 B8 2009, CAHA
    Oricum e ultimul sezon al acestor cauciucuri de iarna și le voi schimba.
    Ce alte variante ar mai fi?
    PS: am facut un calcul pe tiresize.com/calculator si, fata de jantele de vara - unde diametrul rotii e de 658 mm, cu jantele de iarna am 643 mm, deci cu 15 mm mai putin.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Ultima editare: 16 Ian 2018
  20. ionutkir

    ionutkir 6th Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2008
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    Audi A4. B8. 2.0 TDI S-Line 2012 / Audi A7. 4G. 3.0 TDI S-Line 2016
    Se potrivesc perfect arcurile si amortizoarele de pe quattro. Aceiasi dimensiune a roților o am și eu iarna si e perfect. Am avut suspensie S-line 1BV si nu am mai suportat, am luat arcuri de pe quattro al unui prieten si amortizoare Sachs (originale din reprezentanță). Au mai trebuit schimbate flanșele pentru noile telescoape. Baftă!
     

Distribuie pagina asta