1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

ASR - EDS - ESP la A4 B5 - montare ulterioara - ce implica - diverse probleme

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de Samy., 26 Mai 2010.

  1. Csabia4b5

    Csabia4b5 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2015
    Locație:
    Simleu Silvaniei
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 95'
    mulumesc frumos.
     
  2. Csabia4b5

    Csabia4b5 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2015
    Locație:
    Simleu Silvaniei
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 95'
    revin... nu mi se aprinde nici in buton nici un bec.
     
  3. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Erori pe 03 - ABS?
     
  4. Csabia4b5

    Csabia4b5 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2015
    Locație:
    Simleu Silvaniei
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 95'
    o sa incerc maine. inca nu stiu folosi VCDS
     
  5. tyrystor 3rd Gear Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4B5 1,8 20v, ADR engine, Quattro fabricat in 1995
    Salut,
    Am un Audi A4 B5 Quattro din 1995 ADR engine, modulul ABS este 8D0 614 111 B, se poate face upgrade la EDL prin 8E0 614 111 B.
    Multumesc
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Merge.

    8E0 614 111 B *******_!______________ / ABS/EDL A4/A6
    8E0 614 111 C ******* 8E0 614 111 G / ABS/EDL/ASR A4/A6
    8E0 614 111 H ******* 8E0 614 111 J / ABS/EDL/ASR A4/A6
    8E0 614 111 AH ****** 8E0 614 111 AJ / ABS/EDL/ASR A4/A6
     
  7. Silviu92 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2016
    Locație:
    Curtea de Argeș
    Masina:
    Audi A4 B5 1.6 ALZ 2001/ A4 B7 1.8T BFB 2006
    Salutare tuturor! Am gasit un modul abs cu codul 8E0 614 111 AH ,eu avand cu AM ,am scos mufa din al meu si când pun contactul îmi bipuie iar pe display.ul ceasurilor de bord îmi arată martorul rosu cu semnul exclamarii,iar pe vag .com nu se conecteaza pe canalul abs.ului,ma poate ajuta cineva cu o sugestie?
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sa ne intelegem, ai gasit modulul sau l-ai montat pe masina ? Ai scos mufa din alta tau si ? Sper ca ai bagat-o in noul modul.
    Una peste alta, despre ce masina e vorba ca in profil ai o Dacie.
     
  9. Silviu92 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2016
    Locație:
    Curtea de Argeș
    Masina:
    Audi A4 B5 1.6 ALZ 2001/ A4 B7 1.8T BFB 2006
    Deci,masina este un a4 b5 2001 1.6 alz,am luat un modul de la cineva si am scos doar mica din al meu si am băgat.o în asta de l.am luat.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce modul, ce mica ?
    Te referi la pompa cu totul ?
    Nu stiu ce te mananca pe tine sa faci dar corect este asa, dai jos pompa ta (cu tot cu modul) si o montezi pe cealalta. Nu faci teste cu pompa in mana si mufa pe ea.
     
    Samy. apreciază asta.
  11. Silviu92 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2016
    Locație:
    Curtea de Argeș
    Masina:
    Audi A4 B5 1.6 ALZ 2001/ A4 B7 1.8T BFB 2006
    Modul Abs,si era vorba de mufa dar ma corectează telefonul,Am băgat mufa masinii in modulul cumparat sa pot vedea ce functii are pe vag .com.De ce sa scot modulul meu dacă nu stiu ce poate face asta nou?din ce am mai citit cred ca e pe CAN...modulul cumparat de mine....
     
  12. weaselciuy

    weaselciuy Silver Member

    Înscris:
    5 Ian 2008
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A4 B5 Facelift 1.6i AHL
    Da, e pe CAN. Nu ai nici o sansa sa il montezi fiindca e alta interfata. Trebuie sa iei o pompa/modul de la o masina pre 1999 non-CAN, ce a fost full option etc. Merge si de pe unele A6 C5. Nu merita upgrade-ul la cate probleme poate aduce.

    De astfel, aparent computerul de bord trebuie resetat (scos bateria 5min) cand se instaleaza altfel ERROR .
     
  13. Silviu92 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2016
    Locație:
    Curtea de Argeș
    Masina:
    Audi A4 B5 1.6 ALZ 2001/ A4 B7 1.8T BFB 2006
    Bună seara!Până la urmă am gasit un modul bun,voiam sa va întreb pe cei care ati mai montat module daca aveti o schemă pentru firele ce vin legate la buton sau de unde sa trag firele.Va multumesc!
     
  14. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Ce buton? Ce fire? De la ce? Spre ce?
    Ai schimbat modulul Abs? Daca da, de ce? Daca nu, despre ce vorbim?
     
  15. Silviu92 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2016
    Locație:
    Curtea de Argeș
    Masina:
    Audi A4 B5 1.6 ALZ 2001/ A4 B7 1.8T BFB 2006
    Se presupunea sa citim tipicul inainte,buton pentru asr firele care vin trase pentru comutarea asr.ului on\off,încă nu am schimbat modulul urmează si voiam sa stiu ce fire trebuiesc trase de la modul spre buton,am inteles ca trebuie tras si cel de la climatronic
     
  16. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Nu ti-ai gasit nasul... Se presupune ca tu ai scris despre ce buton vrei sa montezi iar eu nu am citit. Mai exact tu ai presupus asta.
    In realitate:
    1. Nu ai scris niciunde in acest topic despre ce vrei sa faci, cauta si singur ca sa te convingi... cred ca eu sunt mai mult intrat pe forum si stiu sa caut.
    2. Si daca scriai pe cealalta pagina sa zicem, nu era in interesul meu sa caut ce vrei tu sa afli atata timp cat intentia mea era sa te ajut cu un raspuns, nicidecum nu eram cel care cauta raspunsuri. Ori eu asa stiu ca cine cauta raspunsuri se presupune ca a citit topicul, nu cine le ofera.
     
  17. Silviu92 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2016
    Locație:
    Curtea de Argeș
    Masina:
    Audi A4 B5 1.6 ALZ 2001/ A4 B7 1.8T BFB 2006
    Daca nu vrei sa răspunzi, nu răspunde.

    Deci, sa reluăm. Detin un Audi A4 B5 1.6 8v ALZ ,2000. Modulul ABS al masinii este cu terminatia A si vreau sa il schimb, cu unul cu terminatia C deoarece acest modul are si ASR. Eu întrebam mai sus daca știe cineva ce fire trebuie sa trag si de unde pentru butonul ASR cel ce cuplează si decupează ASR-ul .
     
  18. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Salut,

    Am o situatie putin ciudata.
    Am facut rost de o pompa ABS+EDS cu terminatia "B", am probat-o electric (am conectat mufa, pus contact, bec stins) si am plecat mai departe. Astazi am montat pompa si la prima pornire totul bine, bec stins. Opresc motorul, bag vag-ul pun contactul si ramane becul aprins fara a ma putea conecta pe 03-ABS. Am scos si băgat mufa de mai multe ori, dar fara succes.

    Montez pompa mea inapoi, se stinge becul de fiecare data, pot sa ma conectez cu vag-ul. Pun iar, de proba, mufa in pompa cu terminatie "B", se stinge becul si ma pot conecta cu vag-ul. Iau contactul, pun contactul ramane becul aprins si eroare la conectare, la fel ca mai sus...

    Mai are rost sa incerc pompa asta sau e stricata electronica in ea?

    Mulțumesc!
     
  19. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Salut. La mine atata timp cat este vagul pus pe masina si ma conectez la modulul de abs raman aprinsi martori din bord. Ma deconectez de la abs si se sting martori. Pompa mea a fost stricata pe partea de electrica se este cea cu modul de abs pe ea cea cu terminatie cu AB . Cand ai martorul aprins ce eroare iti da pe vag? Ps. La mine dupa ce am schimbat pompa de abs la cateva zile cand franam mai puternic si intra abs-ul ramanea martorul aprins dar nu la intensitate maxima ci cam la jumate si a facut asa de cateva ori ( probabil o fi fost ceva bolcat in pompa) iam sters erorile si de aproape un an nu a mai facut nicio figura.
     
  20. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Salut,

    Stiu ca atunci cand intra vag-ul pe 03-ABS se aprinde becul in bord, dar nu despre asta e problema.

    Becul se aprinde in bord la al doilea contact si nu ma pot conecta cu vag-ul, e ca si cum nu ar avea pompa. Pun pompa cu AB la loc, pornesc de 2-3 ori, o pun pe cea cu B, merge doar un contact (se atinge becul in bord si ma pot conecta cu vag-ul) iar de la al doilea contact nu mai merge.

    Sper sa reusesc maine sa incerc pe un passat B5 tot AFN si sa observ comportamentul.
     

Distribuie pagina asta