1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A3 2.0 TDI BMM 140 cp, 2007

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de mirceacml, 9 Apr 2016.

  1. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    @Balasa Ionut never :). Eu o fac sa o păstrez. Alta va veni pe lângă asta.
     
  2. z1daru

    z1daru Silver Member

    Înscris:
    6 Ian 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B6 - (AVF) 2004
    Orice pleaca la un pret corect :friends:
     
    Cosmin ZKG și mirceacml apreciază asta.
  3. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    @mirceacml te iertam, ești in starea de negare, mai știu eu pe unul care spunea fix ca tine :p
     
    gabitza121 și mirceacml apreciază asta.
  4. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Nu va exista cineva întreg la minte sa ofere o sumă care sa ma determine sa fac o nefăcută. Doar e un diesel din 2007 cu multi km... :) despre ce vorbim
     
  5. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    După ce o faci quattro și ii pui alt motor o cumpar eu.
     
    mirceacml apreciază asta.
  6. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    dacă o face orange și pune discuri cu hello kitty, o iau eu
     
    Ultima editare: 10 Iun 2019
    z1daru, stefan550 și mirceacml apreciază asta.
  7. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Parca aveam o înțelegere ...:noway:
     
    DonDoneL și stefan550 apreciază asta.
  8. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Greu merge cu S3 look-ul asta :D.
    Sa-mi zici, estimativ, cand trebuie imi planuiesc vacanta la munte :undwech:
     
    mirceacml apreciază asta.
  9. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    :))))) eu sper ca in iulie rezolv.
     
    Fallen apreciază asta.
  10. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    Eu zic in toamnă, ca să fie cum te-am sfătuit.
     
    stefan550, gabitza121 și mirceacml apreciază asta.
  11. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Am aflat si sursa fluieratului, care s-a accentuat intre timp. Din nou turbo, la fix 2 ani de la reconditionare, scapa gaze pe la axul pinului care acționează geometria. Așadar, miez nou ... Momentan merge fără probleme masina, doar fluieratul ala ascuțit ma deranjează, dar nu pot sa stau asa.
    Așadar, o varianta este sa duc turbina iar la reconditionat, undeva prin Timișoara ( daca aveti vreo sugestie, m-ar ajuta) , sau sa o duc tot la reconditionat, dar sa o fac mai "maricica" plus un alt soft sa facem si noi un 200 cp acolo macar.
    Ma mai gandesc, cercetez, poate gasesc pe cineva care sa lucreze cum trebuie.
    Screenshot_20190812-145520_Chrome.jpg
     
    Alin Alina, bobalex18 și DonDoneL apreciază asta.
  12. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Upgrade tati, pune franele la treaba ;)
     
    bobalex18 și mirceacml apreciază asta.
  13. clau42018

    clau42018 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    A3 2.0 TFSI quattro
    Cred ca cel mai indicat ar fi o turbina mai mare si nu hibridizarea celei actuale. Parerile sunt impartite in legatura cu turbinele hibrid. la unii tin 50-60.000 km, altii zic ca n-au probleme. Eu as merge la cineva care ofera garantie 2 ani la reconditionare, cred ca e cel mai safe.
     
    Calen Tiberiu și DonDoneL apreciază asta.
  14. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Nici mie nu imi surâde cea hibridă, dar nici lagul de la una mare. Asa mai bine o fac tot pe asta si o las asa ca sunt foarte multumit de cum merge. Colegul @Adrian_Redmann a facut ceva interesant la a lui.
     
  15. Adrian_Redmann

    Adrian_Redmann 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 Coupe, 2.0 BKD, 2004, 200+CP, 439NM
    Eu am apelat la Ciprian Tofan (Cipos - Dumnezeu sa-l ierte) pentru hibridizare. Practic el mi-a demontat turbina veche si a constatat ca geometria agata si imi mai datea cate un limp mode din cand in cand. El mi-a inlocuit turbina cu totul cu una gata facuta si mi-a explicat exact ce i-a facut, cu piesa cu piesa. Doar carcasa si galeria de evacuare (marita) au fost reconditionate, restul au fost nou noute. Am peste 10.000 de km cu ea si nu am nicio problema. Eu sper sa tina cat mai mult, dar cum fierul e fier...te mai astepti sa pice. Stiu ca atunci cand incarca maximul pe care il cere softul, ea mai are 25% rezerva, deci nu e solicitata la maxim....bine, si eu am grija sa o las sa se incalzeasca cum trebuie, sa se raceasca dupa drumuri lungi si sa nu o solicit aiurea cand nu are suficienta presiune (turatii joase). Sunt foarte multumit pana acum, iar masina trage net superior. Ce-i drept, lag-ul este mai maricel vs. turbina stock, dar nu mai mare decat una de 2.7. Te obisnuiesti oricum cu ea si o sa stii exact cum sa o exploatezi. Cel mai important este ca nu imi mai consuma deloc ulei, inainte se pierdea pe la segmentii de la turbo. Era singurul pe care puteam sa-l recomand pentru interventii la turbina, in altii nu aveam incredere.

    Pot sa recomand o turbina hibrida oricand, daca este folosita in conditii decente, cu cap.
     
    paul14, Cosmin ZKG și mirceacml apreciază asta.
  16. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Eu am 50.000 km facuti cu asta de când am reconditionat-o, nou tot in ea. Merge exemplar fără nicio eroare sau sa agate ceva, nu are joc... e perfecta din punctul asta de vedere. Dar are fluieratul ala pe unde scapa gaze, ala imi strica ziua. A nu se confunda cu fluieratul sau suieratul specific de turbo. E altfel, mai puternic si mai ascuțit.
    Acum vreau sa incerc si eu ceva hibrid sau sa iau alta de pe un BMN de 170 cp, sa o reconditonez apoi un soft pe la 200 cp.
    @anarchy help please.
     
  17. clau42018

    clau42018 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    A3 2.0 TFSI quattro
    dar esti sigur ca este turbina de vina? eu am patit ceva asemanator, am fost la reconditionare turbo si dupa 30 min m-am dus sa iau masina, turbo functiona in parametrii.
    la mine a fost garnitura de la galeria de evacuare, era foarte afumata.nu am avut lipsa de putere, in turatii joase se auzea un harjait, iar peste 3000 ture fluiera rau.de cand am schimbat garnitura, nu se mai aude nici un fluierat.
     
  18. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Eu am ridicat-o pe elevator si se vede in locul ala ca e foarte afumată. Am dat si cu apa si săpun si se vede cum scoate aer. Garnitura la galerie a fost pusă noua o dată cu recondtionarea turbinei.
     
    clau42018 apreciază asta.
  19. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Am făcut săptămâna trecută schimbul de ulei si filtre, la aproape 10.000 km. De data asta am zis sa schimb su filtrul de polen cu unul pentru zone ploioase, cică ar absorbi mai multă umezeală.

    20190809_171906.jpg 20190802_103723.jpg

    Astăzi a sosit si ceva neplanificat, @Cosmin ZKG fiind de vina :) cu pontul, iar @cosmin_moto vânzătorul. :) Ca si sunet nu ma asteptam, dar fata de cealaltă, se aude mult mai bine, mai clar, la volum mai mare.
    Ma gândeam sa colantez rama aia lucioasă în ROSU CARBON 3D :arco:

    20190817_095002.jpg 20190817_144651.jpg

    Si un video scurt cu fluieratul de care ziceam zilele trecute ca ar fi de la turbo. Am tot cautat pe net dar nicăieri nu am vazut nimic ca ar scapa gaze pe la axul acelui pin actionat de tija actuatorului. Tot felul de probleme, dar asta nu...

     
    LucianP, gabitza121, stefan550 și alți 5 apreciază asta.
  20. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Astăzi am făcut marea operațiune de înlocuire racitor EGR. Am cumpărat racitor OE, două garnituri de clingherit si una de tabla, toate Elring. ( Multumesc @mihaicristian pentru coduri :beerchug:)

    20190830_104626.jpg
    În timp ce desfaceam, ajung la DPF.... când sa slăbesc colierul care îl tine la turbo, era deja slăbit. ( am mai dat si cu degetele in tabla ca m-am pregătit să trag tare :)). Ma uit mai bine vad șurubul negru de funingine. Dau colierul jos, si el plin de funingine pe partea interioara.
    Hopaa, am gasit sursa fluieratului.

    20190830_095014.jpg 20190830_095034.jpg

    Acu daca tot am achiziționat piesele am mers mai departe si le-am schimbat, ținând cont si de numărul de km din bord. Totul ok acum fără alte sunete enervante.
    Cu turbina, m-am alarmat degeaba ca nu scapă nimic pe la niciun pin, racitorul vechi de asemenea ok, la fel si garniturile lui. Cu toate astea macar stau linistit ca le-am schimbat si de aici încolo, sper, sa nu mai am probleme prin acea zona.

    20190830_104551.jpg 20190830_111329.jpg 20190830_112907.jpg
     
    mihaicristian, Yngtmr, clau42018 și alți 6 apreciază asta.

Distribuie pagina asta