1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A3 Quattro - Reborn to be

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de kng_bv, 23 Oct 2016.

  1. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    A trecut ceva timp, asa ca am decis totusi sa deschid acest topic.
    Totul a inceput in August 2011, cand minumata mea masina m-a lasat in drum, fix de ziua mea. A fost momentul in care am decis sa cumpar un Audi. Dupa un research de 5 minute am decis:
    Sa fie A3, obligatoriu Quattro si cel putin 150CP.
    Pe autovit nu erau decat 3 masini care corespundeau cerintelor, una la Iasi, una la Bucuresti si una la Timisoara.
    Pentru ca era foarte tarziu (~23:30) nu am sunat in acea seara, am sunat a doua zi pe la ora 10. Cea de la Iasi se vanduse cu o ora mai devreme, cea de la timisoara s-a dovedit a nu fi tocmai ce scria in anunt, asa ca a treia zi am plecat spre bucuresti
    Mi-a placut, avea ceva defecte vizuale, motorul tragea demential, asa ca m-am intors cu noul copil acasa.
    100_1307.JPG 100_1308.JPG 100_1310.JPG 100_1317.JPG 100_1321.JPG C20098512_1.jpg C20098512_7.jpg
    Dupa nici 6 luni de la achizitie, in timp ce asteptam sa ies din parcarea unui supermarket o vita (ca altfel nu pot sa-i spun) a intrat in mine (eu stateam pe loc). Nu avea asigurare valabila pentru Romania, masina nu era pe numele ei (numere de spania). Daca tot am ramas cu paguba am vopsit-o toata pentru ca avea zgarieturi de jur-imprejur:
    100_2582.JPG 100_2584.JPG
     
  2. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Fi ma darnic cu pozele ca în 5 ani trebuie sa ai mai multe poze cu masina
    Stai în răcădău?
     
  3. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Cateva poze din timpul pregatirilor de vopsit (avea foarte multe imperfectiuni pe sub folia neagra)
    100_2619.JPG 100_2620.JPG 100_2621.JPG 100_2622.JPG Photo0157m.jpg

    M-am bucurat de ea un an de zile dupa care au inceput belelele. Intr-o dupa amiaza de 9 mai 2013 caseta de directie si-a dat duhul. Am schimbat-o cu una sh (bine ca nu am luat noua, vezi mai departe :) ), toate bune si frumoase, pana in dimineata zilei de 11 iulie 2013 cand un mosulica s-a trezit sa faca stanga de pe banda 2 (eu fiind pe 3). Am incercat sa-l evit, nu prea era bine pentru mine (ma indreptam spre un stalp viteaz), asa ca am tras de volan dreapta si l-am ras cu partea dreapta. La politie a declarat ca mergeam pe banda de autobuz (Strada Lunga in brasov pentru localnici), asa ca politistul m-a bucurat si pe mine cu amenda pentru mers pe contrasens.
    3 jante aluminiu 17" - inlocuire
    1 janta aluminiu 17" - revopsire
    planetara dreapta - schimbat
    bieleta directie + cap bara dreapta - schimbat
    caseta directie - diagnosticare
    bieleta directie stanga - verificare (si inlocuire la nevoie)
    Airbaguri laterale dreapta - inlocuit
    Tapiserie scaun dreapta - reparatie
    centrala airbag-uri - inlocuit
    lateral dreapta - vopsire
    aripa dreapta-fata - 50% (reparatie anterioara)
    spoiler bara fata - inlocuit

    Toate astea au ajuns peste valoarea masinii, asa ca a fost declarata dauna totala din punct de vedere financiar.
    A fost distractie multa cu firma de asigurari (Astra) si o reclamatie la ASF, astfel ca in octombrie aveam banii in cont.
    Daca tot s-a intamplat treaba asta am decis sa-i schimb culoarea din nou (ar fi a 3-a culoare la mine, a 4-a in total :) ). 101_0478.JPG 101_0479.JPG
    Am renuntat la capota neagra, pastrand doar plafonul negru
    547200_420940174695471_1891537237_n.jpg 1384033_420940151362140_203865069_n.jpg 1395805_420940074695481_1131339406_n.jpg
    Astfel ca pe 20 octombrie 2013 masina avea o noua culoare.
    Daca tot au ramas ceva banuti am decis ca merita un upgrade. La acea data aveam soft stage 1, ~210CP
    Am cumparat 4 bucati injectoare de 630cc, o turbina hibrid echivalenta cu K04 dintr-un K03S la baza si cu softul aferent masina a scos 268CP. A fost liniste pana in primavara lui 2014 (liniste e mult spus, masina s-a ales cu multe zgarieturi prin parcari si ceva chei de la binevoitori).
     
  4. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    In Martie 2014, aproape identica faza ca cea cu mosulica din 2013, un nene a vrut sa intre in parcarea din stanga, de pe B1, peste linia continua. Eu ma aflam fix in dreptul lui pe B2 si nu am mai apucat sa evit, doar am minimalizat daunele (daca nu franam probabil daunele lui erau mai mari).
    El s-a ales cu bara, far, spalator far, aripa, janta stramba (si tot ce mai era pe la articulatii, ca masina lui nu mai era deplasabila). Eu m-am ales cu o aripa si usa dreapta fata de inlocuit si lateralul de revopsit. Mi-au oferit de la asigurari suma de 2500 RON, cu care am decis sa o vopsesc din nou total pentru ca verdele ce il aveam nu era facut pe cod de culoare si nu l-as mai fi nimerit vreodata
    999833_489899891132832_1679830170_n.jpg 1511213_489900024466152_1776185502_n.jpg 1966853_489900007799487_72745431_n.jpg 10151157_489899931132828_40495098_n.jpg
    Daunele lui:
    1625508_490412324414922_1171578573_n.jpg

    In 16 Iunie 2014 am avut inca un eveniment foarte neplacut, un taximetrist cu pile a trecut pe rosu si mi-a facut masina dauna totala. La a lui i-a sarit inclusiv motorul. Am stat 2 zile in spital si alte 3 saptamani imobilizat la pat, timp in care au avut timp sefii lui sa "rezolve" problemele. Drept dovada in dosarul finalizat prin clasare in dreptul meu scrie ceva de genul "articolul x nu mai face parte din codul penal", articolul se refera la neindeplinirea atributiilor de serviciu, eu fiind in timpul liber, ghiciti cine era in timpul serviciului?
    (Daca va mai amintiti scandalul din politie din acel an, faceti legatura).

    Deoarece sotia a insistat ca masina asta era sufletul meu, in 2015 am decis sa o repar, asa ca am cumparat o caroserie de Audi S3 de pe care am luat majoritatea elementelor de caroserie si o mare parte din elementele de structura de rezistenta. Poze nu am din perioada aia pentru ca munceam foarte mult si nu apucam sa fac poze, dar a iesit in final cam asa ceva:
    941083_795800867209398_5798035162570021934_n.jpg 12390974_795800833876068_6315378710847320525_n.jpg
    Ca sa va faceti o idee, asa arata masina dupa accident
    10408810_599865826802904_6753516019202374092_n.jpg
    S-au schimbat la caroserie:
    - Plafon
    - Stalp dreapta fata
    - Lonjeron dreapta cu tot ce tine de amortizor
    - Aripi spate
    - Podea, partea de la pasager + pasaj central
    In total ~2 luni de munca dupa program, totul masurat la mm, desfacut de pe sudurile de fabrica si sudat la fel, in puncte, exact pe punctele de fabrica.

    Mai multe poze vor urma, trebuie sa le colectez de prin laptopuri/facebook :) Stati pe aproape.
     
    Ronaldinho, stefan550, eve_2035 și alți 5 apreciază asta.
  5. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Felicitari pentru perseverenta de care dai dovada!
    Cu siguranta e o masina deosebita daca a trecut prin atatea si te-ai incapatanat sa o refaci.
    OT: cand am vazut primele poze am zis ca se bucura si @Cosmin ZKG ca avem in sfarsit un Imolla yellow
     
    Cosmin ZKG apreciază asta.
  6. ionut_mdln1

    ionut_mdln1 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2012
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi A6 C7 2.0 TDI 2012 S-line
    Felicitari pentru pasiune! Am citit cu drag peripetiile tale, in final e bine ca ti-ai revenit tu!
    Cat despre masina, impresionante schimbarile de culoare! Racheta pe roti la ~260 cp.
     
  7. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Felicitări pentru perseverență! Nu multe persoane ar fi luat-o de la capăt după atâtea evenimente.
     
  8. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    F ghinionista fosta,sper sa-ti aduca multe bucurii actuala :) ;hai cu continuarea povestii,e f interesant ;)
     
  9. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Imi pare rau pentru cele intamplate tie, dar bine pentru ca nu ai renuntat la masina si tii in continuare la ea. Probabil stii si tu ca masina n-o mai dai niciodata, e ca si casa parinteasca, nu se vinde niciodata. :))
    Spor in continuare!
     
  10. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Stefan, am fost la 5 minute distanta sa o dezmembrez, dar daca sotia a insistat ca e masina mea draga, am cedat :)
    ionut_mdln1, mi-au luat 4-5 luni pana m-am recuperat complet (am rupt cotiera cu spatele de la impact). Cat despre putere, vezi mai jos, urmeaza ceva mai frumos.
    paul14, mersi. Nici eu nu credeam ca o sa merg asa departe, dar dupa ce incepi jocul nu te mai poti lasa.
    AndreyPH Ironia sortii face ca am si opelul (cel care m-a lasat in drum si m-a determinat sa cumpar un Audi :) ). Plus B8-ul, deja sunt 3. Mi-e frica sa mai cumpar alte masini ca nu le mai dau niciodata :)

    Sa continui istorioara:
    Dupa ce am dat masina in filler si am montat temporar usile, capota si hayonul am scos masina din garaj. a doua zi am gasit-o cu ceva urme de la binevoitori
    20151217_194600.jpg 20151217_194604.jpg 20151217_194607.jpg

    Am trecut peste, am vopsit-o si s-a uscat linistita 2 luni, a avut si timp sa se prafuiasca :)
    20160107_001338.jpg 20160107_001347.jpg 20160107_002749--.jpg
    Intre timp din curtea unde tineam piesele mi s-a furat instalatia electrica si alte componente mai putin importante (din fericire). Am cautat luni intregi instalatii, n-am gasit nimic, toti cereau 8-900 RON pe instalatie, de parca era din aur. Intr-un final am gasit una de 1.8T BAM ce a necesitat cateva adaptari (in total ~200 fire remufate, si peste 10 mufe refacute cu alta ordine a pinilor. Voi pune poze pe parcurs daca le mai gasesc).
    20151004_161641.jpg 20151004_161642.jpg 20151004_170752.jpg
     
  11. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Un detaliu important, cand am decis sa o reconstriesc am decis ca nu va mai fi masina de strada. Va ramane in continuare inmatriculata si street legal, dar voi iesi cu ea in oras doar ocazional. In rest doar pe pista de drag / karting.
    In acel moment am decis si targetul urmator: cat mai aproape de 500CP (sub sau peste)
    Setup:
    - Injectoare Bosch 1000cc
    - Pompa benzina Bosch 044 + cea originala din rezervor
    - Rampa injectie high flow NUKE
    - Distribuitor vacuum NUKE
    - Ceas presiune combustibil
    - Ceas AFR
    - Ceas EGT
    - Ceas Presiune Turbo
    - Biele forjate FCP
    - Pistoane Wossner (intre timp am renuntat la ele in favoarea pistoanelor stock, ce sunt suficiente pentru 500-600CP)
    - Ambreiaj masa simpla diesel VALEO cu disc modificat
    - ECU wideband (original era narrow band)
    - Wastegate Audi S2
    - BOV Audi S2
    - Intercooler frontal
    - Furtune siliconice
    - Turbo hibrid Holset HX32 cu compresor billet 7 blade capabil de 520-550CP
    - Serpi inox V2A

    20151005_183426.jpg 20151010_143108.jpg 20151017_161213.jpg 20160226_180336.jpg 12239212_787334848056000_6659436148667322627_o (1).jpg
     
    ionutyoyo, TTs, stefan550 și alți 2 apreciază asta.
  12. alexclipea

    alexclipea Bronze Member

    Înscris:
    22 Apr 2015
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    A3 8L, 1.8T AUQ, 2001
    Interesant proiect! E de apreciat faptul ca nu ai renuntat dupa atatea probleme.
     
  13. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Daca nu am renuntat atunci, cand nu investisem bani in piese, acum nici atat nu mai renunt dupa cateva mii bune (daca nu cumva a sarit de 10, nici nu vreau sa calculez). Masina asta trebuie sa fie finalizata si functionala pana in ianuarie (sa am timp de pregatiri pana la inceputul sezonului urmator de Drag Race).
    Mai pe seara revin cu poze din timpul dezasamblarii motorului si apoi din timpul asamblarii. Sambata am pus chiulasa pe el, axele cu came, distributia si urmeaza si restul accesoriilor si pus temporar pe masina sa vad ce spatiu am pentru turbo/galerie. Stati pe aproape :)
     
    stefan550, Stefan, mihaicristian și alți 3 apreciază asta.
  14. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    In Ianuarie 2016 mi-am facut timp sa o vopsesc (era in filler de 2-3 luni). Dupa vopsire am lasat-o 2 saptamani sa se usuce bine, dupa care am inceput asamblarea, piesa cu piesa. Cea mai migaloasa parte a fost instalatia electrica, deoarece mufele nu se potriveau si cel de la care am cumparat-o o desfacuse pentru a scoate diverse mufe din ea.
    Dupa ~o saptamana in care am fost in curtea unde o tineam cam 1-2 ore pe zi la temperaturi bune de stat in casa, partea electrica din interior era finalizata si 100% functionala.
    12642426_815582491897902_8633884738276222935_n.jpg 1914356_812105402245611_7794208641175536577_n.jpg 10400900_808770185912466_3771880931222270831_n.jpg 12631549_812105338912284_2572295338943520232_n.jpg 12647555_819127201543431_1292528520023706050_n.jpg 12549123_812105368912281_6155004266037090302_n.jpg 12644991_819127228210095_9206239901561634838_n.jpg 12642849_819127244876760_7638958853371590520_n.jpg

    Intre timp (16 Mai 2016) si motorul a fost dezasamblat complet si puse componentele in cutii
    13241139_877295095726641_383524637943415243_n.jpg 13254420_877295139059970_8711401292540528725_n.jpg 13346486_886257681497049_5257541121387656903_n.jpg
     
    Ultima editare: 26 Oct 2016
    Kspic, MariusSCM și gabitza121 apreciază asta.
  15. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    2 Iunie 2016: Blocul motor a fost curatat temeinic la spalatorie si apoi uns cu ulei proaspat pe toate incheieturile sa nu rugineasca.

    13240630_877295115726639_426214233698615666_n.jpg 13239166_877295239059960_4851338086189489558_n.jpg 13238901_877295165726634_4774908560314163712_n.jpg 13346942_886257678163716_8239498946109599913_n.jpg 13332915_886257714830379_6100423415220877839_n.jpg 13315353_886257684830382_6430279189347450096_n.jpg 13164478_877295205726630_1518835943120045226_n.jpg
    A urmat o lunga pauza in care nu m-am atins de nici un surub (pana la inceputul lunii octombrie AC).
     
    Kspic, MariusSCM, eve_2035 și alți 3 apreciază asta.
  16. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Frumoasa prezentare, interesanta masina, si multa munca investita. Felicitari !
    Abia astept urmatorul episod !:)
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Din toata povestirea trag o singura concluzie :
    Ori masina asta nu trage cu casa, ori tu ! :)

    Una peste alta, spor la treaba !
     
    stefan550, Andu333 și gabitza121 apreciază asta.
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    De asa ceva avem nevoie pe un forum si pentru asta exista un forum. Nu pentru intrebari privind faptul ca i s-a aprins becul in bord sau alte prostii, tampenii inutile si el ce face la faza aia .
    Bafta in continuare cu acest proiect si sunt convins ca acum privesti altfel lucrurile si mai ales felul in care este construita o masina si stii, intelegi si apreciezi cu adevarat, adevarata pasiune si dedicatie pentru masina care o ai. Am trecut si eu prin asta dar este o alta poveste care poate o sa o astern si eu pe hartie vreodata.
    Tu si Silviu = boresque ati avut curaj sa va spuneti povestea cu bune si rele si sunteti de apreciat. Ai si aveti toata consideratia mea. Ai reusit sa ma faci sa scriu asta in conditiile in care putini colegi si useri au primit aceste aprecieri (din partea mea) scrise si afisate in public (in particular le-au primit) privind masina care o detin.
    O seara buna
     
    mare_hotz, lowlife, stefan550 și alți 2 apreciază asta.
  19. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    S-au aprins ceva becuri in bord :)


    Hai sa mai scriu cate ceva.
    5-15 Octombrie 2016, am curatat o gramada de piese (folosit ~30L de benzina, diluant si "triumf") astfel ca in 16 octombrie am putut face GAP-ul segmentilor.
    14633521_989901184466031_7875722289004717465_o.jpg
    Pentru o masina normala in general nu este nevoie sa se refaca spatiul din segment, dar pentru aplicatia de fata daca nu s-ar fi facut pasul asta ar fi insemnat moarte sigura pentru motor in primii km de viata la 2.4-2.6 bari boost.
    Masurand segmentii pusi pe bloc m-am felicitat din nou pentru ca nu i-am montat direct (0.3mm cel mai mare gap, si asta pe primul segment, pe al 2-lea nu a incaput nici macar 0.15). Primul segment avea gap mai mare decat al 2-lea. Asta inseamna ca la fiecare explozie se putea crea presiune intre segmenti si pana la dezastru ar mai fi fost un pas minuscul.
    Pasuirea segmentilor trebuie facuta cu grija, mult ulei si multa rabdare. O clipa de neatentie si e nevoie de alt set de segmenti. Cum pila nu era un instrument viabil pentru aceasta operatiune si din lipsa de unelte am investit 20 de minute si mi-am facut propria masinarie de pasuit segmentii. Stiu, probabil veti considera ca arata nasol, ca e o prostie, o fi, dar mi-am facut treaba cu brio :)
    unealta.jpg
    Dupa aceasta faza, in 18 octombrie am inceput asamblarea efectiva.
    14502835_977929478996535_8848090019403903711_n.jpg 14522888_977929475663202_127559408580221889_n.jpg 14591651_977929555663194_3954776159831626233_n.jpg 14633521_989901184466031_7875722289004717465_o.jpg 14731209_991059611016855_9069258423828505174_n.jpg 14642337_990618967727586_6764707099513389995_n (1).jpg
    In acea seara am mai montat baia de ulei si am pus pauza 3 zile din lipsa de timp.
     
  20. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    21 Octombrie, seara fatidica, venit cu chef de munca la garaj, curatat temeinic chiulasa si blocul de orice urma de impuritati, suflat cu aerul comprimat toate gaurile posibile, fixat garnitura de chiulasa, chiulasa, fixat suruburi, strans la cuplu (60Nm) in ordinea corecta.
    Strans in unghi (90 grade) primele 4 suruburi tinand motorul intre picioare (Deh, cand ai nevoie de inca o pereche de maini nu gasesti pe nimeni, cand e vorba de cascat gura toata lumea e prezenta). La al 5-lea nu aveam forta sa mai strang inca 5 grade, moment in care am avut neinspirata idee de a forta cu balans. Rezultatul: Cap surub stricat. Era clar ca nu-l puteam lasa acolo stricat. Am procedat la scoaterea lui (2 ore a durat minunatia) si a celorlalte suruburi deja stranse pentru a nu lasa chiulasa partial in tensiune.

    22 Octombrie. Cumparat alt set de suruburi, de data asta am chemat ajutoare sa-mi tina motorul drept si totul a reusit conform planului (Din nou se aplica vorba populara "Graba strica treaba").
    Dupa strangere am rasuflat usurat, mi-am baut cafeaua binemeritata si am procedat la dezamorsarea tachetilor si montarea lor la loc pe motor.
    tacheti.jpg 14650067_990618987727584_1248635154889548526_n.jpg
    Au urmat axele cu (s)came, intinzatorul hidraulic + lant distributie (Si aici am avut un moment de neatentie ce putea fi fatal, initial am numarat 16 zale pana inainte de semnul de pe axa de evacuare in loc de 16 pana dupa semn)
    14713688_992511264205023_2546283714161241928_n.jpg 14729270_992511290871687_4558429041021514875_n.jpg
    A urmat montajul distributiei
    14642192_992510944205055_5015827520531189969_n.jpg
    si temporar capacul de la axele cu came (urmeaza sa fie vopsit) si nelipsitele manusi in toate gaurile goale :)
    14724480_992510797538403_5099172293697599553_n.jpg

    24 Octombrie: Aveam in plan sa continui montarea, dar a trebuit sa fac un soft pentru o masina si nu am mai reusit sa ajung la garaj
    25 Octombrie: Curatat + montat corp filtru ulei (a trebuit sa plec de la garaj si nu m-am mai intors)
    26 Octombrie: Curatat + montat alternator, compresor clima si pompa servo.


    Planuri in viitorul apropiat:
    - Montat temporar motor + cutie pe masina sa vad spatiul disponibil pentru galeria de evacuare/turbo.


    Va urma...
     
    Bogdan.campean, TTs și Fallen apreciază asta.

Distribuie pagina asta