1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A3 Quattro - Reborn to be

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de kng_bv, 23 Oct 2016.

  1. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    12mm are interiorul furtunul de retur. Este mai mult decat suficient.
    O sa folosesc un banjo cu gaura mai mica, nu-i problema.
     
  2. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    12mm mi se pare putin, pt. hy-ul meu cei de la Holset recomanda 19mm. Mai bine fa-l mai mare sa nu ai probleme cu pierderile de ulei, spre deosebire de ceilalti producatori Holset-urile sunt foarte sensibile la circuitul de ulei.
     
  3. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    cam atat are gaura din baia de ulei ochiometric, nu vad de ce as lua cu interior mai mare (exterior are vreo 20). Dupa ce montez turbina final voi vedea daca e nevoie de mai mult, asta e cea mai mica problema. Problema mare era alimentarea cu ulei sa nu fie slaba, sa nu piarda ulei, etc :)
    In alta ordine de idei, AMR 18 zile din care 3 duminici. Sa vedem ce mai resusesc sa fac in cele 15 seri ramase (* maximum 4 ore). Azi sau maine vreau sa finalizez galeria de evacuare (intr-un final este mai cald la brasov si nu mai inghet asa rau).
     
  4. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    Gaura din baie are 16 mm, vezi ca intre tur si retur e un echilibru fin, eu ti-am dat doar un sfat ca sa nu afli "the hard way".
    Spor la treaba, daca iti iese la timp cred ca ar fi primul deadline respectat in lumea tunningului din Romania :)
     
    TTs apreciază asta.
  5. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Am si "Plan B", o depozitez in curtea unui prieten pana termin garajul pe care inca nu l-am inceput (deh, in Romania daca vrei sa faci totul legal ti se pun piedici) :)
     
  6. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Am sudat ieri o parte din galerie, mai am azi de facut iesirea pentru wastegate si sa sudez pe flansa. Am consumat 100 bari argon pentru purjare si 60 pentru sudura :D Se pare ca regulatorul meu de debit da mai mult argon decat se lauda pe manometru :)
     
  7. sebi24

    sebi24 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Feb 2014
    Locație:
    Dej
    Masina:
    Audi A6 C6 3.0 TFSI 2009
    Felicitari pentru ceea ce faci ! Sunt fan A3 1.8T si am vazut cateva proiecte foarte interesante pana acum, astept video cand iesi cu masina pe drum la run-uri . Bravo !
     
  8. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Multumesc. Va urma si video dupa ce ii fac franele si termin de montat toate piesele. Wastegate-ul de S2 s-a pierdut, asa ca a trebuit sa comand altul. Am mers pe unul de 38mm, sa vedem ce va iesi... Nu am mai sudat flansa de wastegate pentru ca astept sa vina coletul cu noul WG pentru a vedea spatiul disponibil si pozitia finala.
    Am terminat in rest galeria, sudura s-a finalizat cu succes, 100 bar argon consumat pentru purjarea pe interior, 80 pentru sudura.
    1.jpg 5.jpg 6.jpg 8fs.jpg
    2.jpg 3.jpg 4.jpg 4a.jpg 4b.jpg 7.jpg

    P.S. Daca va intrebati de ce e flansa de turbo putin aplecata spre pasager, este pentru a trece admisia mai sus de vacuum-ul de frana si mai jos de furtunele de antigel ce ajung in habitaclu :) Totul e calculat la.... centimetru :D
     
    stefan550, TTs, lowlife și încă o persoană apreciază asta.
  9. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Am deslusit si misterul de ce nu pornea uneori ...
    1. 044 face prea multa presiune si regulatorul nu-si mai face treaba (ba tine 4+ bari, ba 2, ba ramane aproape fara benzina), drept dovada in loc de KRKTE 0.0335 trebuie sa folosesc 0.05+ ca sa porneasca, si merge cu amestec foarte bogat (AFR ~10 la ralanti)
    2. Mufele de la injectoarele 1 si 2 sau cablajul pana in mufa sunt naspa. Drept dovada motorul merge in 2 pistoane pana misc de fire, dupa care isi revine si merge normal si rotund. Daca continui sa misc de fire da niste rateuri de toata frumusetea, cu bubuiturile de riguare :))

    Cu pompa din rezervor si KRKTE 0.0335 porneste normal (chiar si cu mufele la injectoarele 1 si 2 scoase) si merge rotund, nu se mai inneaca.

    Wastegate-ul nou este in vama, sper sa ajunga pana sambata la mine sa-l si montez ca sa pot monta si turbina :)
    Intre timp am montat planetarele (toate 4), dar am constatat ca la accident rulmentul de la cardan a avut de suferit, asa ca momentan masina va merge FWD. Am montat si tevile de lichid frana pana la ambreiaj si pana la pompa servo. Urmeaza zilele viitoare si alte conducte de frana de cupru.
     
    TTs, Iasmin90, lowlife și încă o persoană apreciază asta.
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    American Chopper. :)
     
    TTs apreciază asta.
  11. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    frane.jpg
    Avem si frane si servodirectie :)
    Dar cu injectia inca se intampla lucruri ciudate, ba are presiune de benzina ba nu are, ba porneste, ba nu. Maine seara masina va fi transportata acolo unde a inceput totul, in micul garajel si ma voi mai ocupa de ea in limita timpului disponibil. Pentru orice eventualitate voi reface tot cablajul motorului eliminand mufele neutilizare (releu pompa SAI, VVT, Lambda 2, EVAP, debitmetru, electrovalve, etc).

    Inca nu a ajuns wastegate-ul (e tot in vama, fir-ar al naibii DHL cu toti angajatii lor incompetenti, cica sa le traduc in romana numele produsului "wastegate" pentru declaratia vamala) si nici FPR-ul reglabil, deci nu ma voi putea folosi momentan de pompa de benzina noua...
     
    Stefan apreciază asta.
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai si nu le-ai oferit traducerea, "valva gaze". :)
     
  13. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    As fi curiosce traducere au facut ei:banghead:
    RISIPIREA PORTI ,RISIPITORUL DE PORȚI. ............

    Zile sa scrie la declaratia vamala ca este ACCELERATOR DE PARTICULE.

    Acel individ de la DHL Brașov care este la birou acolo unde au sediul nu pot sa zic intr-un cuvant cum este, insa am impresia ca are nevoie de instructiuni si la papuci ca sa stie cum sa ii încalțe ca sa nu mai zic cate tone de lamaie are nevoie pentru figurile proaste care le are de zici ca l-a facut cineva CETĂȚEAN DE ONOARE AL ORAȘULUI cand iau dat camasa si ecusonul DHL.
     
    Mitiy apreciază asta.
  14. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Este o duduie de la bucuresti, inca nu a ajuns la brasov coletul....
    DHL.png
    Dupa zeci de emailuri in care mi-au cerut OP de plata a taxei vamale, asta dupa ce am trimis extras de cont si screenshot din aplicatia de mobil (alte dati screenshot-ul a fost suficient), a inceput porcaria cu denumirea comerciala.... pana la urma am ajuns la capatul rabdarii si i-am trimis acest email
    wastegate.png
    la care raspunsul sec a fost...
    wastegate_rasp.png

    Damn, si m-am chinuit sa ii explic despre ce este vorba timp de o saptamana, cand era atat de simplu :|
     
  15. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Intre timp a ajuns si wastegate-ul, mi-a facut un prieten si flansele vband ce imi lipseau (comandasem dimensiunea eronata). In continuare se incapataneaza sa porneasca doar cand are chef, Presupun ca si injectoarele s-au infundat cand am facut teste din bidon, ca altfel nu-mi explic de unde am gasit mizerie in regulatorul de presiune.
    Dupa schimbul regulatorului presiunea a crescut la 2.3 bari. Nu ideal, dar e totusi o imbunatatire.
     
    Stefan și TTs apreciază asta.
  16. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Ieri am reusit sa sudez si flansa pentru wastegate dar nu am mai apucat sa montez din nou galeria pe motor. Am adaugat si un senzor EGT pe evacuare fix inainte de turbina, urmeaza sa mai pun unul dupa sonda lambda pe downpipe.
     
  17. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Am apucat sa montez si galeria pe motor, se potriveste la fix. Dupa schimbarea bujiilor tot nu pornea, si am descoperit de ce... modelul meu de bobine au un arc in capat, care era cam varza, nu atingea perfect bujiile. Dupa alungirea arcurilor a pornit din prima.

    a3_galerie.jpg a3_motor.jpg

    Nu sunt foarte multumit de pozitionarea tevii de wastegate, dar era singura pozitie in care incapea wastegate-ul pe langa turbina si mai aveam si loc pentru downpipe.
     
    paul14 și Stefan apreciază asta.
  18. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    La tine au ajuns planetarele mele de 1.8 T? :)
    Frumos proiect. Bafta mai departe.
     
  19. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Da, la mine :) sunt pe masina, dar au apucat sa faca doar 20-30m momentan :)) Cat am urcat-o pe platforma si am plimbat-o de colo-colo :)
     
  20. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Acum 2 zile eram curios daca porneste cu noile bujii, am pus la loc injectoarele de 1000 cc si a pornit din prima incercare. Totusi ia mult aer fals pe langa injectoare, cele originale fiind EV12, astea ce le-am pus sunt EV1 cu corp gros. Va trebui sa fac niste flanse adaptoare la strung sau CNC

    . 17457533_1137144899741658_852970401891720330_n.jpg
    Furtunul de retur intr-adevar era prea subtire, asa ca am achizitionat altul, cu interior de 3/4" (19.x mm). Intra perfect pe bucata de teava ramasa din teava originala de scurgere ulei in baie, acum trebuie sa vad cum rutez furtunul sa nu fie prea aproape de tevile de evacuare, posibil sa ajung sa fac tot metalica scurgerea de ulei si sa folosesc o bucatica mica de furtun pentru flexibilitate fata de blocul motor.
    17308747_1137144896408325_7110542030655878603_n.jpg 17424886_1137144893074992_5492649059440996179_n.jpg

    FPR-ul reglabil nu a ajuns nici in ziua de azi, mi-am luat banii inapoi de la PayPal si cred ca o sa-l comand din RO, chiar daca pretul este cu 40% mai mare...
     
    TTs apreciază asta.

Distribuie pagina asta