1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A3 Quattro - Reborn to be

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de kng_bv, 23 Oct 2016.

  1. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Pana la vara este gata?

    PS.-ai idee ce marca de ceasuri(boost,oil pressure) sunt bune si la pret decent?,eu ma gandeam la Depo.
     
  2. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Trebuia sa fie gata de mult, dar no time for this puppy :))

    Eu am ceas de boost cu senzor MAP. In rest mai am ceas de AFR si de EGT, nu ma intereseaza asa mult presiunea de ulei.
     
  3. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    Nici pe mine nu m-a interesat presiunea de ulei...
     
    Chriss_Deejay și TTs apreciază asta.
  4. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Ok,ce marca de ceasuri folositi?
     
  5. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    Salutare...apropo de AFR, imi poti spune la euro2 daca ii pot pune AFR sau e nevoie de gaura in downpipe si de sonda separata? Din ce am citit ar fi ceva legat de narrowband sau wideband dar aici m-am pierdut.
    Inca o intrebare, putin deviata de la subiectul de ceasuri, pe partea de alimentare, pompa in-line cu stock in tank sau in tank mai mare? parerile sunt impartite si sunt persoane ce n-au recomandat in-line cu in tank stock iar intrebarea era...daca in-tank da debit necesar celei in-line pentru persiune...merg pe FPR 4 bar si inj 440cc pentru AGU + k04-023
     
  6. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Trebuie sonda lambda separata, cea cu 5 fire. Altfel o sa vezi doar 2 valori, una cand e "lean", alta cand e "rich".

    TTs, eu am luat ceasuri ceva cu dragon bla bla, chinezesti. Nu ma intereseaza sa fie foarte precise, ca oricum o sa stea diagnoza non-stop pe ea, doar asa sa imi sara in ochi eventualele fluctuatii de boost/afr ce testerul nu apuca sa le prinda.
     
    Ultima editare: 24 Mar 2017
    TTs apreciază asta.
  7. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Vlad,poti merge fara probleme cu pompa aditionala,asa cum folosesc eu si multi altii,in configuratia ta ai debit arhisuficient de benzina pt acea turbina.
     
    vlad_vpv apreciază asta.
  8. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Au ajuns regulatorul de presiune si setul de oringuri pentru injectoare, asa ca de luni incolo nu mai am nici un motiv sa nu termin ce am inceput :D
    20170407_164846.jpg
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  9. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Gata, e functional. Problema erau 3 bobine ce nu faceau contact cum trebuie cu bujiile si aveau si urme de ulei de cand am pornit-o fara garnitura la capacul culbutorilor, de asta dadeau scantee perfect in aer si in motor nu.
    Zilele urmatoare urmeaza sa continui montarea furtunelor de apa, refacerea traseului ce ducea inainte in turbina sa ajunga inapoi in vas cu cea reductie. Pana atunci va trebui sa dau jos motorul de pe masina pentru a extrage un surub rupt de la un suport de motor.
     
    ianculets apreciază asta.
  10. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Un mic update:
    01.06.2017 - Am scos surubul rupt din suportul de motor fara sa mai dau jos motorul (multumita unui prieten ce mi-a adus un burghiu tratat ce se foloseste pe CNC-uri) si am inlocuit surubul cu altul mai gros, filet nou, etc, etc
    03.06.2017 - In incercarea de a reface filetul scurgerii de ulei in baie am reusit performanta sa rup surubul M6 in baie, asa ca am dezmembrat baia de ulei si am plecat acasa :)
    06.06.2017 - Scos surub rupt dupa lupte seculare, pus scurgere de ulei cu piulita pe cealalta parte a baii, sa nu mai scape filetul, etansat si montat pe masina.
    07.06.2017 - Scapat de multe fire din instalatia electrica de la motor si rerutat firele (nu era necesar, dar m-am enervat ca nu-mi placea aspectul de panza de paianjen :D ) Anulat SAI, MAF, N112, N249, PCV, EVAP cu tot cablajul lor, relee si mufe.
    Datorita lipsei unei mufe-mama de pe instalatia de TT va trebui sa cablez separat N75 in ecu si sa prelungesc firele de la senzorul de temperatura admisie.
    1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg 5.jpg 6.jpg 7.jpg

    08.06.2017 - Pauza, am alta lucrare
    09.06.2017 - Urmeaza finalizarea instalatiei simplificate.
    10.06-2017 - Plecat din localitate, nu voi putea continua proiectul pana luni, cand sper sa montez definitiv si turbina pe motor.
     
    TTs, CosminSt, redlife și încă o persoană apreciază asta.
  11. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Datorita plecarii ce nu s-a mai realizat, azi (ieri) am "putrezit" in garaj. Pe langa o distributie de 1.2 12V de Skoda si o diagnosticare de senzori la un A3 din 2014 cu motorul 2.0 de 150CP si remedierea defectiunii am reusit sa montez instalatia electrica, motorul a pornit din prima fara emotii, apoi am montat evacuarea si turbina, si mi-am dat seama ca scurgerea de ulei cu furtun nu e tocmai safe, ea trecand la mai putin de 2cm pe langa tevile cilindrilor 3 si 4. Este suficient pentru rodaj daca pun wrap peste tevile de evacuare, dar nu stiu daca va rezista caldurii degajate cu soft final.
    M-am apucat sa fac si instalatia suplimentara pentru 044, cu releu actionat odata cu releul pompei din rezervor.

    6-1.jpg 2.jpg 4.jpg 5.jpg
     
    TTs, alexclipea, Cosmin790 și alți 5 apreciază asta.
  12. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP

    Dupa inca 2 ore de munca am terminat si alimentarea cu ulei a turbinei + scurgerea temporara pentru ulei pana o sa o fac pe cea metalica.
    Pornirea s-a facut fara pompa auxiliara (nu am apucat sa termin cablajul pentru pompa auxiliara), dupa cum se vede si in video, presiunea in rampa scade la 2 bari, desi la pornire sunt 3 bari in cap.
     
    TTs, gutza25 și vlad_vpv apreciază asta.
  13. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Wow, a trecut ceva timp de cand nu am mai scris nimic :)
    Datorita lipsei de timp nu am mai apucat sa scriu nimic. Am construit downpipe-ul din teava dreapta.
    Teava este opel aluminizat si deoarece nu aveam chef prea mare de munca si mi-a fost lene sa curat bine teava inainte de sudura, au iesit sudurile fix ca pixu`. Pana la urma am schimbat si pozitia intercooler-ului, fiind mult prea jos, nici nu puteam urca masina pe platforma fara sa il lovesc :)

    Urmeaza sa montez si sensorul MAP, Lambda si sa conectez vacuum-urile pentru N75 si bov.
    Mi-am recuperat cele 6 cutii de piese ramase din masina la accident, deci si furtunele de apa :D
    Doar ca... incepand de marti, 2 saptamani sunt in concediu si nu am de gand sa muncesc la masini.

    1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg 6.jpg 5.jpg 7.jpg 8.jpg
     
    paul14, cipri29, TTs și alți 2 apreciază asta.
  14. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Azi, neprogramat, m-am apucat sa mai fac cate ceva la trotineta.
    Am pus cam toate furtunurile de apa, am refacut traseul de apa ce racea turbina in trecut, aceasta noua neavand asa ceva si am continuat constructia downpipe-ului pana sub masina. Destul de complicat cu unghiurile diverse, avand in vedere ca teava este de 76mm si spatiul intre caseta de directie si sasiu este putin peste 80mm daca as trage teava drept. Intr-un anumit unghi am reusit sa obtin 98mm spatiu, asa ca ma voi stradui pe cat posibil sa folosesc acel unghi de "intrare". Punctarea o sa o fac MIG-MAG datorita rapiditatii cu care pot puncta, sudura completa o voi face TIG, ca si pana acum.

    3.jpg 2.jpg 6.jpg 5.jpg 4.jpg 1.jpg
     
    TTs apreciază asta.
  15. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    daca te-ai stradui mai tare la tehnica sudurii ar fi de apreciat :)
     
  16. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Nu e meseria mea :) If looks bad but works good means is good :))
    Bucatica de colt folosita pentru unghiul de iesire e doar temporara, sa vad pozitia, apoi o sa feliez cum am facut sus, doar ca fiind unghi de 30-45 grade voi folosi 2, respectiv 3 taieturi
     
    anarchy apreciază asta.
  17. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Am finalizat in seara asta downpipe-ul. Pana la urma au fost 9 bucati de teava taiate in diverse unghiuri si am reusit sa il scot la ~1cm de caseta de directie si caroserie. Trebuie sa vad ce spatiu mai ramane pentru racordul flexibil dupa ce montez cardanul. Momentan nu ma deranjeaza, pana schimb cuplajul haldex cu unul mai rezistent.
    In alta dezordine de idei, azi mi-au ajuns colierele v-band si garnitura de etansare de la turbo:
    21104292_1284995768289903_917472697_o.jpg 20993279_1284995754956571_107599636_o.jpg
    Am anulat si radiatorul de apa din interior, nu o sa merg iarna cu masina, deci nu am nevoie de incalzire :) (de fapt nu aveam loc de turbo sa mai pun furtunele si sa mai fie si in siguranta :D) Tevile de clima pentru moment nu le voi monta, dar la final vreau sa fie functionala si clima. Zilele urmatoare trebuie sa montez si senzorul MAP, vacuum-uri, ceas boost/afr, sonda lambda, sa mai fac o verificare finala la tot ce tine de siguranta, dupa care trebuiesc montate restul de elemente de caroserie pe ea, refacut cablaj faruri si facut ITP, asigurare si ce mai trebuie :))
     
    Ultima editare: 24 Aug 2017
  18. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Dupa inca 4 ore de munca, am finalizat partea de presiune aer de la intercooler la clapeta, cu senzor MAP, BOV si tot ce mai trebuie. Am acoperit si downpipe-ul cu un strat de zinc pentru a proteja sudurile. Instalatia de apa a fost finalizata, am anulat temporar radiatorul din interior, cum spuneam si ieri, si am anulat tot ce tinea de racirea turbinei cu apa. Datorita faptului ca nu mai gasesc furtunele de vacuum deja pregatite, trebuie sa comand alte furtune siliconice. Pana cand ajung, voi folosi ce gasesc prin "depozit" (aka` Beci :) )

    4.jpg 2.jpg 3.jpg
    1.jpg 5.jpg 7.jpg
    6.jpg 8.jpg 9.jpg
     
  19. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Azi am montat pompa de benzina in locul canistrei de carbon si am pus inapoi downpipe-ul dupa acoperirea cu zinc. Il voi mai da o data jos abia cand finalizez evacuarea si trebuie sa sudez racordul flexibil. Am cumparat si cativa metrii de furtun de vacuum (2.5m), sper sa-mi ajunga pentru BOV si wastegate :D Evident, senzorul MAP de 4 bari ce-l cumparasem cu un an in urma nu e nici unde... asa ca am comandat altul, maine ar trebui sa-l am si pe el. Inca nu am gasit piulita pentru sonda lambda la pret rezonabil... si nici o bucata de evacuare veche nu are nimeni, parca au intrat in pamant toate evacuarile gaurite :D Si in timp ce scriam postul asta mi-am amintit ca trebuie sa schimb preventiv niste oringuri de apa, cele din spatele alternatorului, o adevarata placere dupa ce am montat toate furtunele/tevile pe motor :)

    5.jpg 1.jpg
     
  20. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    dar tu o bere cand mai bei ? ca lucrezi non-stop...
     

Distribuie pagina asta