1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 2.0 TDI BRD 170 hp 2007

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de iVladBogdan, 28 Sep 2016.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Xtremer

    Xtremer Bronze Member

    Înscris:
    15 Noi 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    80, 1.9 TDI, 1993
    @iVladBogdan Bineinteles ca diferentele sunt enorme. Aproape aceeasi capacitate cilindrica scoate puterea dubla, dar si rezistenta materialelor e alta. Voiam sa subliniez ca regimul de exploatare conteaza foarte mult. Sigur sunt si cazuri de posesori fericiti de BRD, daca ar fi constructia proasta ar pica precum mustele.
     
  2. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Clar motoarele mai noi sunt mai putin fiabile pentru ca s-a ,,tras" de ele sa dezvolte mai multa putere.
    Si simplu gândiți-va ca un 2.0tdi are CP cat aveau acum 20ani un motor cu cmc mare.

    Audi66 eu nu ma refeream la mers de genul asta si eu am stil agresiv si nu stau sa o răcesc, dar daca poresc motorul acum la rece nu ma urc in ea si o iau la omor pana in POIANA BRAȘOV sa fac cateva minute pana sus si acolo opresc.

    Cand o iau la omor o las sa fie la 90 grade si dupa ce ii dau omorul am grija sa merg cateva minute mai relaxat înainte sa opresc si de cand am alarma o las sa mearga 10minute la relanti ma dau jos si incui masina.
     
  3. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Am gasit rezolvarea unei alte probleme foarte tampite ale motorului astuia. Limp-mode-ul de overboost, chiar daca turbina si regulatorul de presiune sunt ok.
    Problema este in galeria de admisie! Mai precis actuatorul galeriei de admisie.

    Prin vara am inceput sa am problema asta, chiar daca aveam turbina noua OEM (nu reconditionata, nu sh!), regulator de presiune nou, furtune noi, etc etc, nu mai scriu tot ca iar incep sa ma enervez. Na, totusi masina intra in limp cu overboost condition. Ideea e ca problema e din valva respectiva de pe galerie.
    Evident ca toata lumea zicea ca vine doar cu galeria impreuna, asa ca am facut o mini tiganie provizorie acolo si am anulat-o, urmand sa studiez fenomenul putin, pentru ca oricat as fi de lovit in cap sa tin masina asta in stare perfecta de functionare, 2500 lei pe o galerie de admisie nu dau, cand problema e la un rahat de actuator.

    Ei bine, dupa ultimul "streak" de cheltuieli pe ea, m-am decis sa rezolv si problema asta, ultima de la motor (aleluia!).
    Si iata ca in pofida faptului ca toti (mecanici, service-uri, reprezentanta) spun ca vine doar cu galeria impreuna, ea vine defapt separat.
    Are codul : 03G129061C.

    Maine o schimb si SPER sa termin odata capitolul motor. O sa curat calumea si galeria de admisie daca tot o dau jos.


    Mai ramane sa vad de ce se opreste motorul atunci cand am mai putin de sfert de rezervor si cobor o panta mai abrupta.
    Nu ca as merge asa tot timpul cu ea, dar e frustrant sa stii ca trebuie sa stai mereu peste jumatate de rezervor, altfel trebuie sa mergi doar pe drum drept. :))))
     
    AndreiP. și electros apreciază asta.
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Trebuia doar sa ceri codul si il primeai. Cine a zis ca vine doar impreuna cu galeria abereaza.
    Tu pe masina ai 03G 129 061 A, cod ce a fost eliminat in 2009 si inlocuit cu 03G 129 061 C.
     
    BUTUNOI ROBERT și iVladBogdan apreciază asta.
  5. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Verifica cupla de la rezervor de retur daca e cu cupla rapida si schimba aia si o ringul.

    Garantat ,,respira" pe la rezervor daca numai cand esti sub sfert adica motorina fiind sub nivelul capacului.

    Eu iti recomand de acolo sa incepi cautarile. Sa vezi daca nu e de la capac.

    Pacatoasa chestia cu tras aer pe instalație.
     
    iVladBogdan apreciază asta.
  6. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Am dat astazi jos galeria de admisie ca sa schimb supapa buclucasa. Ce era acolo e de nedescris. Am dat jos o tona de funingine. Era de-a dreptul blocata saraca galerie.
    Am curatat-o temeinic, am schimbat valva, montat totul la loc (apropo, EGR-ul cel nou deja avea putina depunere dupa doar vreo 300 km), facut diagnoza, fara erori, dat cheie.
    De la prima cheie mi-am dat seama ca ceva s-a schimbat radical in bine, lucru care mi s-a confirmat cand am iesit la o tura in afara orasului.
    Asadar, dupa ce am facut urmatoarele: schimbat EGR cu unul nou, schimbat ASV cu unul nou, inlocuit garnituri OEM noi, curatat galerie de admisie, inlocuita supapa vacuumatica de pe galerie, avem urmatoarele:
    -am scapat de intreruperile la rece intre 1800 si 2000 rpm;
    -am scapat de zguduiala de la oprire;
    -am scapat de fractiunea de secunda in care masina continua sa accelereze putin dupa ce lasai pedala de acceleratie;
    -porneste mult mai bine, acea balbaiala cretina de 2.0 TDI s-a diminuat aproape spre 0;
    -masina trage mai liniar, CLAR mai bine, sunt destul de sigur ca au inviat niste cp, in treapta a3a urca foarte repede acul vitezometrului, a4a trage si ea foarte bine (mai tare nu am avut unde sa merg, o sa incerc si 5 si 6 cand ajung pe autostrada).

    A fost o cheltuiala destul de mare, dar a meritat din plin. Sper doar sa tina, macar un an sa nu mai aud de probleme la motor...
     
  7. XanderX

    XanderX 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2015
    Locație:
    Tg.Mures
    Masina:
    Audi A4 - B8 (2012) , 2.0 TDI , 177 cp.
    iVladBogdan sa ai multi Km. fara reparatii :salute: ...
    Acea sacadare la 2000 rotatii tin sa precizez ca si la mine a disparut total de cand cu frigurile astea - de pe la inceputul lui Decembrie am si uitat de ea - sper sa nu reapara cind vine primavara.
     
  8. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Cum orice minune dureaza 3 zile, sau vreo 24 ore in cazul meu, sambata seara am iesit putin pe autostrada sa vad cum trage si in treptele 5 si 6. Totul bine, pana am ajuns inapoi in oras. La semafor s-a auzit un zgomot ciudat de undeva de sub bord, masina parca n-a mai vrut sa plece de pe loc, era foarte ingatuita, dupa care, in cateva secunde in masina a aparut un nor calumea de fum de diesel de mi s-a facut rau instant si a trebuit sa opresc si sa ma dau jos din masina. Camera de gazare, nu alta. Cumva am ajuns acasa, am lasat-o sa se aeriseasca in garaj cu geamurile deschise pana luni, iar luni am scos-o putin la plimbare. Nicio problema, din nou.

    Astazi am decis sa rezolv SI problema asta, una dintr-un sir foarte lung.
    N-o sa povestesc chiar tot ce s-a intamplat azi, pentru ca mi-ar lua foarte mult, ideea e ca fostul proprietar (in Germania masinile se intretin ca la carte - aha, mai greu) a avut probleme cu DPF-ul si a apelat la o metoda foarte "ingenioasa". I-a dat o gaura in carcasa si l-a anulat din soft. Inauntru in filtru ceramica era complet distrusa si se plimba in voie prin carcasa, iar cand ajungea intr-un anumit punct, astupa gaura facuta in carcasa, toate gazele intrand inauntru.
    Mentionez ca si pana weekendul trecut am mai avut 3 evenimente de genul ala, dar au fost mult mai light si nu le-am dat importanta.

    Am demontat evacuarea, iar la esapamente au desfacut carcasa, au curatat tot ce era inauntru (un dezastru), am montat un catalizator nou inauntru (nu am fost de acord cu "teava goala"), sudat la loc, sudata gaura data de omul nostru neamt, montat la loc.

    Totul s-a schimbat radical in ceea ce priveste mersul masinii. Urca mult mai usor in ture, trage ceva mai bine. Fum nu exista la ralanti, nici in sarcina nu am observat sa fie fum vizibil. A disparut complet putoarea intepatoare de diesel la rece, la cald simtandu-se foarte putin.

    Cam asta a fost si ziua de azi. Va urma. (sper sa nu!)
     
    scooby88, RupeDoiu, mirceacml și alți 3 apreciază asta.
  9. george_gopo

    george_gopo Bronze Member

    Înscris:
    15 Mai 2011
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI (BLB) - 140 CP, 2006
    Ai ceva nervi de otel nu gluma cu masina aia!
     
    AndreiP., Mitiy, iVladBogdan și încă o persoană apreciază asta.
  10. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Cred ca o sa te indragostesti de masina asta :) ai o relatie complicata cu ea, dar pana la urma n-o lasi, felicitari pentru curaj !
    Una peste alta, incet, dar sigur, o faci impecabila - tehnic, deja nu vreau sa ma gandesc ce povesti o sa mai aud pe estetic :cool:
     
    Mitiy, iVladBogdan și mirceacml apreciază asta.
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Un Audi nu sta "impecabil" mai mult de cateva zile. :)
     
    Mitiy, gabitza121 și iVladBogdan apreciază asta.
  12. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Nu e dragoste, ci concurs intre proprietarii de B7 care baga mai multi bani in ele....
    M-ai ajuns cu 5000euro+ ? :))
     
  13. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Nu am facut un calcul exact, dar toate problemele, impreuna cu incapatanarea mea de a pune doar piese noi de cea mai buna calitate (in majoritatea cazurilor oem), au dus cheltuielile undeva intre 4500 si 5000 euro, asta cu tot cu lucrurile obisnuite ce tin de utlizarea masinii (revizii, cauciucuri noi) si putinele modificari pe care am apucat sa le fac pana acum.
     
  14. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Am comandat astazi niste chestii pentru interior, printre care si butoanele pentru navigatie de pe RNS-E "facelift" daca vreti, cele crom/aluminiu.
     
    BUTUNOI ROBERT și Chriss_Deejay apreciază asta.
  15. electros

    electros 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iul 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B7, 2.0TDI - BLB, 140 HP, 2005
    Poti sa imi spui de unde le-ai comandat?

    Poti sa pui te rog si poze cu ele?

    Multumesc

    Trimis de pe al meu SM-N9005 folosind Tapatalk
     
  16. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Salut. Piesele mi le aduc singur, dar o sa iti las un link sa vezi despre ce e vorba:
    http://shop.ahw-shop.de/audi-rns-e-...-original-audi-a3-a4-a6-tt-betaetigung?c=1689

    Pretul lor este variabil, depinde de unde le iei, un pret informativ este undeva pe la +-350 lei pentru ambele.

    Inainte sa avem tot felul de discutii pe aici, iti spun ca ele nu sunt plug and play pe navigatiile noastre, trebuie bricolat putin, dar in final iese ce trebuie.
    Cand termin procedeul, o sa il postez aici amanuntit.

    Multumesc!
     
    AndreiP. și Chriss_Deejay apreciază asta.
  17. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Astazi au venit:
    Manson frana de mana Rs4;
    Butoane Rns-e mk2;
    Bricheta noua in corp nou;

    Am reusit sa instalez tot. Pt bricheta trebuie demontata consola din jurul schimbatorului de viteze, mansonul se schimba relativ usor.
    In ceea ce priveste butoanele, este o munca draconica, implicand desfacerea in bucatele a navigatiei. Butoanele, in special cel mare trebuie bricolate, adaptate, f****e, cu foarte mare grija, la fel muuuulta grija cand desfaceti navigatia. Eu am reusit un rezultat de nota 9, cu foarte putin bleeding, fata de altii. Perfect nu o sa iasa, pentru ca solutia nu e p&p si NU recomand sa faceti asta daca nu aveti nervi de otel si indemanare. Butonul mare trebuie adaptat cu foarte multa grija si sa tineti cont de faptul ca va sta mai iesit decat cel original, indiferent cum il adaptati, pentru ca are un opritor metalic pe care nu recomand sub nicio forma sa incercati sa il taiati. Riscati distrugerea mecanismului.
    Gata cu povestile, poze:
     
    Andu333, nucugheri, Cosmin ZKG și alți 2 apreciază asta.
  18. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Ce-nseamna sa nu mai ai probleme tehnice ! Trecem pe detalii :)
    De efect noile modificari ! :hi:
     
    iVladBogdan apreciază asta.
  19. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    De ce n ai mers pe bricheta rabatabila daca tot ai schimbat o?
     
  20. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Asta a fost planul initial dar bricheta rabatabila pe Soul imi da ca nu se mai poate aduce, iar piese sh nu pun pe masina asta. A fost un pact cu mine insumi cand am luat-o. :)
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta