1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4, B6, 2002, AWX

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Caracal, 3 Iun 2016.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Caracal

    Caracal Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, B6, AWX, 2002
    Ornamentul de la schimbatorul de viteze e de automata. Gaura e mai mica... :(
    Urmeaza si revizia.
     
    alanb1, MarianMaxx și adideac apreciază asta.
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Incepi sa scoti masina la lumina. Bricoleaza ornamentul cumparat dupa al tau cu un Dremel. Ma rog impropriu spus, e ca faza cu Pampers (adica scutec pentru copii). Foloseste un aparat de slefuit / taiat / gaurit de mare finete.
     
    Caracal apreciază asta.
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Merge si cu Dremel daca ai mana si discuri bune. Lipeste banda de hartie inainte pe ornament dupa care trasezi cu creionul cat trebuie taiat/slefuit.
     
  4. Caracal

    Caracal Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, B6, AWX, 2002
    Azi am reusit sa ajung la service.
    - revizie (filtre bosch, ulei valvoline synpower extreme mst c3 5w40)
    - schimbat garnitura pompa tandem -originala, noua-
    - schimbat flansa apa din aluminiu cu tot cu cotul din plastic (+garnituri / o ringuri, in spatele motorului) -originale, noi-
    - schimbat cablaj injectoare -original, nou-
    - schimbat furtun gaze epurator -topran, nu aveau pe stock original-
    - schimbat brate mari de jos spre spate, stanga si dreapta, lemforder. Pivotii aveau joc mare si troncanea masini rau. Tot kitul de suspensie a fost schimbat acum un an, dar cu unul ieftin (nu mai stiu firma). Ma astept sa mai pice ceva pe aici.
     
  5. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Incepe sa arate bine :) dac-ai sti cat am cautat si cat am dat pe un set de trimuri aluminiu.. sa le admiri sanatos :)
     
    Caracal apreciază asta.
  6. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Bravo pentru perseverenta!Este o masina ce a renascut!
    Daca vrei, te rog sa pui un set de poze complet cu stadiul actual!
    Ai scapat de problemele cu motorul schimband cablajul si restul?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  7. Caracal

    Caracal Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, B6, AWX, 2002
    Multumesc pentru incurajari :)
    Nu stiu ce poze as putea sa pun, mai ales ca la exterior nu am facut nimic...nici nu stiu de unde as incepe mai intai. Sau daca o sa incep vreodata.
    O sa ii fac cateva dupa ce o spal. Interiorul a suferit multe modificari. Sunt in cautari pentru plasticul de sub volan, consola centrala si usa torpedoului.

    Legat de motor...acum am scos diagnoza de pe ea. 2.33 corectie pe injectorul 4 :( Fum nu mai scoate totusi cum scotea, de imi era rusine cand o porneam dimineata. De trepidat nu mai trepideaza. Nu mai am nici missfire pe engine (nici o eroare defapt).
    Mai stau putin in recuperare si probabil ma duc la cineva sa verifice turbina. Zicea cineva ca avea simptome exact ca ale mele, iar la el s-a rezolvat cu reconditionarea turbo. Nu vreau sa desfac motorul... :))
    Nici nu gasesc pe cineva care chiar sa isi dea silinta, sa investigheze exact ce ar putea sa fie.
     
  8. Caracal

    Caracal Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, B6, AWX, 2002
    Dupa ce am fost in service si am schimbat toate alea...mi-a cedat furtunul in S de la turbo. Multumesc lui @arazvan2002 ca avea unul si m-a rezolvat.
    Azi a inceput sa fasaie puternic in partea stanga. La un moment dat a intrat in limp mode si aia a fost :) Banuiesc ca alt furtun pe la intercooler...deja disper. Mai ales ca am un drum de ~80 de km de facut maine.

    Desi am schimbat flansa de apa din spatele motorului si cotul din plastic, amandoua noi si pe original, pierd antigel in continuare in prostie. Ma enerveaza pentru ca pana sa schimb distributia in iarna (Contitech, Hepu, Ina), nu pierdeam nimic. Mecanicul a zis ca nu crede ca e pompa de apa, din cauza asta am schimbat alea in spatele motorului, ca a vazut el "umed" pe acolo. Cred ca trebuie sa schimb service-ul... :(
     
  9. Caracal

    Caracal Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, B6, AWX, 2002
    Azi am luat masina din service, unde a fost lasat de luni pentru:
    - schimbat chiulasa (chiulasa luata de la @arazvan2002 si rectificata + planata la strungaria din baneasa);
    - schimbat garnitura chiulasa;
    - schimbat garnitura capac culbutori;
    - schimbat curea distributie (desi a fost facuta in noiembrie 2016);
    - schimbat intinzator curea accesorii - era rupt;
    - schimbat rulment vascocuplaj;
    - ulei, filtru ulei, suruburi, tot felul de garnituri, antigel, oringuri injectoare

    TOTAL: 3562 Lei + 578 Lei -> rectificat + planat + test fisuri chiulasa

    Am testat-o putin si nu mai fierbe apa in motor. Garnitura de chiulasa veche era ciupita la cilindrul 2 si 3.
     
  10. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Inseamna ca acum tehnic e brici dupa atatea investitii :beerchug:
    Mai ai ceva in plan ?

    Probabil nu a fost cea mai tare afacere cu masina, insa faptul ca au fost investiti banii treptat, reparata cu repere oem noi sau in stare foarte buna, face sa fie una peste alta o alegere buna, avand in vedere pretul infim de achizitie !
     
  11. Caracal

    Caracal Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, B6, AWX, 2002
    Da, sa fi strans eu bani nu as fi reusit pentru ca nu sunt o persoana strangatoare. Sa bag treptat bani, pot.
    Urmeaza sa ii mai fac niste teste. Apoi...vedem. aveam in plan FMIC, turbo, injectoare de v10, evacuare. Vedem pe parcurs ce iese :)
    Urmatoarea chestie urgenta e ambreiajul care patineaza si ma gandeam la volanta + kit de la atix.
     
  12. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Prin cel putin o parte din pataniile mecanice ar fi trecut aproape cu oricare B6 mai devreme sau mai tarziu. Au cel putin 13 ani de cand s-au fabricat. De acum poate ceda absolut orice oricand. Decat sa ia un B6 de 4000 euro sa bage fix aceeasi bani, mai bine ii baga in asta dar are garantia ca a pus-o la punct. Cel mai mare neajuns e ca iti toaca nervii, banii nu mai zic. oare totusi nu e gresita si abordarea asta a mea? :D Probabil ca da, in cazul in care ai avea ca alternativa o masina careia ii stii istoricul.

    Inainte de toate celelalte, trebuie un ambreiaj serios. Altfel schimbi cateva pana dai banii si iei ceva ok.
     
  13. Caracal

    Caracal Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, B6, AWX, 2002
    @arazvan2002 , nu stiu ce ma faceam fara tine :D Serios!

    Atasata toata polologhia.
     
  14. Caracal

    Caracal Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, B6, AWX, 2002
    MariusSCM, stefan550 și alanb1 apreciază asta.
  15. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Bravo pentru intretinere!Inteleg ca acum motorul este in "mintile lui"?Daca da si daca te-ai imprietenit cu arazvan2002 inseamna ca o sa mai urmeze modificari sub capota!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  16. Caracal

    Caracal Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, B6, AWX, 2002
    Din pacate...nu. Nu e in mintile lui. Am misfire pe cilindrul 3, tot scoate fum la prima pornire si injectorul 3 sta in 2.99.
     
  17. Caracal

    Caracal Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, B6, AWX, 2002
    Dupa "marea" reparatie, pierdeam in prostie ulei pe la capacul de la culbutori. Stiu toate locurile pe unde am parcat, pentru ca sunt balti de ulei (si am si scut!). Asa ca am cumparat capac nou, original, 800 de lei...
    L-am schimbat aseara in parcare. A durat foarte mult pana am reusit sa curat siliconul vechi.
    Nu am mai dat cu silicon pe toata suprafata chiulasei. Am dat doar unde scrie in ELSA, am strans suruburile in ordinea din ELSA si cu forta scrisa in ELSA. Momentan nu vad urme de ulei si am facut peste 50 km. O sa verific periodic nivelul la joja.

    Dupa nici o saptamana de la clompletare la maxim mi s-a aprins martorul de nivel scazut la ulei. Era sub minim.
     
    Stefan apreciază asta.
  18. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Buna treaba, cred ca te urmez si eu.
    Aveai urme de ulei sin zona futunului care merge spre turbo?
     
  19. Caracal

    Caracal Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, B6, AWX, 2002
    Aveam urme de ulei peste tot pe partea stanga (cum te uiti la motor, din fata ei). Mirosea si a ars in masina, iar in exterior iesea fum prin grila din fata :)
    Plus balta pe scut. Probabil inca e, urmeaza o curatare.
     
  20. Caracal

    Caracal Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, B6, AWX, 2002
    Hai ca am noutati nasoale :)
    Aseara am bagat 20 de litri de benzina. Habar n-am ce s-a intamplat. Oboseala, stres, nu stiu. Mi-a zis baiatul de la casa, asa ca n-am pornit-o si am scos-o pe tur cu VCDS-ul. Am pornit, am bagat de 200 de lei motorina. Dup-aia n-a mai pornit. Dadeam la automat degeaba. Am tot incercat de cateva ori. Intr-un final a luat-o. Dar cum apasam ambreiajul, se oprea motorul. Asa am ajuns pana acasa. Am zis ca isi revine pana dimineata (vreo minune, ceva). Dar nu. A pornit mai greu, mai balbait, pana la urma mergea rotund. Am plecat de pe loc, am apasat amreiajul, a murit motorul. Am mers asa o perioada, pana m-am enervat si am tras intr-un peco. Acolo am deschis capota cu motorul mergand si am vazut capacul de la distributie ca "flencanea". Am oprit masina, am dat capacul jos ca sa vad ca era taiat de curea, cureaua era deplasata jumate spre exterior, rola statea intr-o pozitie ciudata. Piulita era slaba, am atins-o si a picat. Surubul pe care e rola se balangane. Am lasat-o asa si le-am trimis poze celor de la service-ul unde am schimbat chiulasa. Au trimis platforma sa o aduca la ei. Vedem ce zic :)
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta