1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 B6 Avant 1.8T AVJ QUATTRO Stage 1 S4-Look

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Dooster, 22 Mai 2017.

  1. Dooster

    Dooster Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Va salut pe toti de la Ploiesti si cu aceasta ocazie va prezint si masina mea. Este vorba despre un Audi A4 B6 Avant fabricat in 2002. Ca motorizare avem motorul 1.8T cod AVJ de 150 cai ce a fost putin modificat. De asemenea, masina dispune de tractiune integrala Quattro fapt ce m-a bucurat foarte mult. Dotarile masinii sunt mai mult decat suficiente pentru mine dar am si cateva intrebari referitoare la unele dintre ele dupa cum urmeaza:

    Dotari:

    -Bara spate S4
    -Bandouri S4
    -Faruri Xenon+spalatoare
    -Interior piele albastra
    -Scaune cu reglaj lombar
    -Scaune incalzite
    -Pachet lumini (aeratoare, ambientale la plafoniere, lumini in portiere, lumini picioare si niste lumini sub oglinzi care nu-mi dau seama cum functioneaza)
    -Oglinda antiorbire (care nu stiu daca functioneaza sau cum se poate testa)
    -Torpedou refrigerat
    -Cotiera in fata si in spate
    -Sistem audio Audi Concert 2 cu player de b7
    -4 geamuri electrice + roll up/down din telecomanda
    -Full led in tot interiorul
    -Alarma
    -Volan sport in 3 spite din piele albastru
    -Oglinzi electrice incalzite dar fara rabatare
    -Jante r16 (solutie de urgenta, masina a venit cu jante r19 care pe mine nu ma avantajeaza)
    +majoritatea adapatarilor prin VCDS (incuiere automata etc)

    Mecanic:
    -Discuri de frana perforate
    -Turbo nou
    -Pompa de benzina Bosch noua
    -Injectoare noi
    -Bobine noi
    -Soft Stage 1 (presiune maxim 15 psi, aproximativ un bar)

    Planuri pentru viitor:
    =Kit distributie cu pompa de apa
    -Grile fata de s4
    -Jante sline pe 17 model cu multe spite
    -revopsire/retapitare volan sau daca se iveste o okazie, montare volan+comenzi
    -folie 20% pe spate si luneta
    -senzori de parcare AM
    -montat tableta pe bord(da pe bord, nu in bord din pricina vizibilitatii) asa cum am avut pe fosta masina
    -auxiliar(eventual Bluetooth pentru a scapa de fire)

    Si asta de inceput. Prioritatea pica pe partea mecanica, evident.

    Mai jos atasez cateva poze *neprofesionale* deocamdata si astept pareri si sugestii desigur!
     

    Fișiere atașate:

    Tudor.chirila, AlexPTB, iulian hurjui și alți 10 apreciază asta.
  2. Gabriel Popa

    Gabriel Popa 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Apr 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C5, 2.7T Q, BES, 2003 / Audi A6 C5, 4.2 Q, ARS, 2000 / Audi A8 D2, 6.0 Q, AZC, 2002
    Felicitari si cat mai multi km cu noua prietena. O masina mai mult decat decenta, optiuni suficiente. Un motor ce a scris istorie si o tractiune fara concurenta.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Dooster apreciază asta.
  3. CosminSt

    CosminSt 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 b6, 1.9 tdi AVF, 2002+quattro
    A avut cumva jante cu 5 spite vopsite negre?
     
    Dooster apreciază asta.
  4. Dooster

    Dooster Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Gabriel Popa Multumesc pentru primire! Sunt foarte multumit de ea pana acum.

    CosminSt Da.
     
  5. iVladBogdan

    iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    EX: A4 B7 2.0 TDI BRD 2007
    Oglinzile probabil sunt de A6 cu pachet lumini exterior de fabrica, nu cred ca le poti face functionale pe B6 ca de fabrica.
    Cum testezi oglinda interioara gasesti in topicul dedicat.
    Ce istorie a scris 1.8T imi scapa momentan, iar cu tableta montata pe bord, gaurit bord si alte asemenea lucruri nu sunt niciodata de acord, mi se pare kitsch.
    Un RNS-E mk2 e fix ce trebuie acolo la tine.

    Sa o stapanesti sanatos!
     
  6. Dooster

    Dooster Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Gauri? Nu... Totul este mult mai "soft". Nu te pot contrazice in legatura cu navigatia dar pentru mine este foarte importanta tinuta de drum. Sunt incepator.
     
  7. lowlife

    lowlife Platinum Member

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T stock, B8 2.0tfsi stock
    S-o stapanesti sanatos! softul e f conservator daca mergi doar cu 1bar - ai citit presiunea cu VCDS sau cu ceasuletul din poze?
    Un RNS-E impreuna cu cluster color care iti arata intre ceasuri distanta pana faci stanga/dreapta cred ca e destul de satisfacator si mult mai elegant. Legat de senzori, sper ca nu ai de gand sa gauresti bara :) exista senzori electromagnetici sau cu ultrasunete pe care-i poti ascunde in spatele ei. Sau poti sa-ti cumperi o camera pt marsarier: http://images46.fotki.com/v1446/photos/1/110342/7166043/RearViewCameraInstalled01-vi.jpg

    Discutiile din Romania legate de cat de praf e 1.8T si motoarele pe benzina in general cred ca sunt de prisos :) omul s-a pagubit cu 1.8t, acum asta e.
     
    iulian hurjui apreciază asta.
  8. Dooster

    Dooster Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Cel din bord cat si vcds ul indica aceleasi valori de presiune.
     
  9. iVladBogdan

    iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    EX: A4 B7 2.0 TDI BRD 2007
    Nu e praf 1.8T si nici benzinarele, e chiar un motor bun per total, mai fiabil decat TFSI-urile si cu o putere stock aproape cat un 2.0 TDI. :)
    M-am legat strict de "istoria scrisa de 1.8T". Nu a scris nicio istorie. Nu o lua personal. :)
     
  10. Dooster

    Dooster Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Dar eu nu am sustinut nimic de genul. Nu imi place motorul pe motorina din x motive iar pe aceasta caroserie am considerat ca este cea mai buna motorizare. Revenind la subiect, masina in timp o sa primeasca cateva upgradeuri substantiale.
     
    alexclipea apreciază asta.
  11. Dooster

    Dooster Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Amortizoare spate KYB 341814 + kit protectie praf de la Sachs
    Ca impresii pana acum: peste denivelari/cratere feeling-ul este unul foarte bun si este suficient de rigida pentru nevoile mele. Sa vedem cat tine!
    Urmeaza fata intr-un viitor apropriat.
     

    Fișiere atașate:

    • 1.jpg
      1.jpg
      Mărime fișier:
      105 KB
      Vizualizări:
      210
    • 2.jpg
      2.jpg
      Mărime fișier:
      95,5 KB
      Vizualizări:
      207
    • 3.jpg
      3.jpg
      Mărime fișier:
      87,5 KB
      Vizualizări:
      207
    • 4.jpg
      4.jpg
      Mărime fișier:
      107,3 KB
      Vizualizări:
      206
    icb și Chriss_Deejay apreciază asta.
  12. Dooster

    Dooster Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Dupa o mica spalare profitam si noi de putin soare!
     

    Fișiere atașate:

    • 1.jpg
      1.jpg
      Mărime fișier:
      301 KB
      Vizualizări:
      303
    • 2.jpg
      2.jpg
      Mărime fișier:
      339,8 KB
      Vizualizări:
      302
    • 3.jpg
      3.jpg
      Mărime fișier:
      381,2 KB
      Vizualizări:
      303
    • 4.jpg
      4.jpg
      Mărime fișier:
      338,8 KB
      Vizualizări:
      296
    • 5.jpg
      5.jpg
      Mărime fișier:
      136,2 KB
      Vizualizări:
      297
    • 6.jpg
      6.jpg
      Mărime fișier:
      381 KB
      Vizualizări:
      291
    • 7.jpg
      7.jpg
      Mărime fișier:
      371,3 KB
      Vizualizări:
      293
    Chriss_Deejay, Razvan Badea și lowlife apreciază asta.
  13. Dooster

    Dooster Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Schimbat radiator apa (cel vechi a cedat la imbinare) + antigel Hepu.
     

    Fișiere atașate:

  14. Dooster

    Dooster Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    I-am acordat si ei putiiiina atentie.
     

    Fișiere atașate:

    Bozonc Andrei apreciază asta.
  15. gykanes 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4, 1.9 TDI, 2003
    Cum ai schimbat cheia?
     
  16. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Nu cred ca a schimbat-o, cel mai probabil a colantat carcasa.
     
  17. Dooster

    Dooster Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    E facuta bucatele si colantata fiecare bucatica.
     
  18. gykanes 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4, 1.9 TDI, 2003
    Ce materiale ai folosit? Vreau si eu sa o fac... si a mea arată cam cum arată ă ta in prima poza.
     
    Marco_audi apreciază asta.
  19. Dooster

    Dooster Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Folie de carbon, uscatorul de par, un cutter cu lama noua si un card bancar. Daca nu ai facut pana a cum e mai greu sa-ti iasa din prima dar bafta :))
     
  20. Dooster

    Dooster Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    [​IMG]


    Am luat si eu cateva merinde. Vaselina este foarte buna, brakecleaner-ul la fel. Filtru de ulei OEM si ulei Ravenol 5w40 VST. Cost total 201Lei.
     
    lowlife și Chriss_Deejay apreciază asta.

Distribuie pagina asta