1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4-B6 - personal detailing

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de rotitza, 8 Ian 2010.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Daca arata asa bine in poze va dati seama in realitate. Am vazut-o in seara asta si nu pot decat sa te felicit.
    Ovidiu daca avem rabdare ne face rost si noua de module, am vorbit in seara asta si e destul de destept ce stie sa faca ;)
    Eu ma abonez
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Felicitari Mihai si aici. Arata de senzatie. Recomand tuturor colegilor care doresc sa puna DRL pe A4 B6 si/sau A4 B5 sa faca acest lucru.
    Arata chiar mai bine decat in poze lumina si poate chiar mai bine decat la mine, pentru ca lumina este mai bogata din cauza oglinzii farului si chiar te faci foarte vizibil in trafic dar nu intr-un mod deranjant pentru ceilalati participanti la trafic. Este un upgrade foarte folositor in primul rand ca esti vizibil chiar si daca mergi in afara localitatilor si mai ales nu mai omori becul de xenon. Felicitari inca odata.
     
    Ultima editare: 7 Apr 2012
  3. harfo_79

    harfo_79 Bronze Member

    Înscris:
    22 Iul 2008
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi Avant B6/A4 1.9 TDI / Audi Avant B9/A4, 2.0 TDI Black&White
    vreau si eu.... super DRL-EU.
    ori nu am citit cu atentie ori nu e specificat costul. cam cat ar costa intreaga poveste. eu la un moment dat am primit oferta din austria pentru drl-eu dar cand am intrebat la audi la timisoara mi-au spus ca e doar pentru b7. m-am resemnat dar nu am fost 100% convins. nu am mai ajuns la porsche viena pentru lamuriri.
     
  4. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
  5. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Dupa ce am fost multumit de partea electonica si modul de functionare al centralei DRL: Centrala DRL 1.jpg Centrala DRL 2.jpg i-am gasit un loc final in masina.
    Centrala DLR a fost montata sub bord in partea dreapta a coloanei de directie. Acolo am gasit locul potrivit intrucat era si o gaura filetabila de care m-am folosit ca sa fixez modulul cu un surub.
    Poze cu fiecare componenta montata:
     
    Ultima editare: 24 Apr 2012
  6. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Dupa baita de astazi cateva poze:
     
  7. JuN1oR

    JuN1oR 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 b7, 2,5 TDI BDG, 2006
    O masina ingrijita, multe modificari de bun gust aduse, bafta in continuare.
     
  8. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Multumesc, aceleasi laude si pentru masina ta!
     
  9. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    M-am gandit ca ar fi frumos ca logoul clubului sa apara si pe masina mea ;)

    Am reusit sa polishez si ecranul RNS-E-ului pe care se vedeau urme de zgariere care nu imi placeau. Dupa polish arata mult mai bine si chiar culorile par mai vii, contrastul si luminozitatea parca s-au marit :)
     
    Ultima editare: 14 Mai 2012
  10. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Arata bine cu logo-ul clubaudi !
    Pt polishul ecranului, cum ai facut? Presupun ca nu l-ai demontat. Ce solutie ai folosit, as face si eu ceva de genu...
    Mersi
     
  11. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Multumesc pentru apreciere.

    Pentru polish-ul ecranului am folosit "quixx" la fel de bine se poate folosi "xerapol".

    Intradevar nu am demontat display-ul dar sincer e mai bine daca il demontezi asfel reusind cu usurinta sa polishezi si extremitatile . Pe viitor intentionez sa-l demontez dar momentan sunt ok asa.
    Senzatia dupa polish este exact ca cea pe care o ai in fata unui laptop cu ecran lucios si chestia asta imi place. ;)
     
  12. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Datorita faptului ca am dat deja comanda si rabdarea mea specifica este redusa la minim, in unele momente, va prezint urmatorul meu proiectel :sly::

    Bara stabilizatoare pe spate de la modelul RS4! RS4_Rear_Stabilizer3.jpg

    Este un mod extrem de binevenit in combaterea efectului subvirator. Din discutiile purtate cu colegi care au deja pe masina aceatsa setare si nenumaratele pagini citite de pe diferitele forumuri, se pare ca este considerat cel mai mare plus adaugat la costuri reduse. Se spune ca merita fiecare centima aceasta modificare.
    Ca sa citez din nenumaratele descrieri "se simte masina ca si cum ai conduce un golf" Adica mult mai stabila si cu un raspuns promt la schimbariele de directie, comportandu-se ca o element intreg.

    O comparatie intre diametrele barelor de torsiune pentru spate (OEM):

    - bara normala - 16mm
    - bara s_line - 18mm
    - bara S4 - 20mm
    - bara RS4 - 22mm

    Pentru aceasta modificare sunt necesare:
    - bara torsiune
    - bucse bara stabilizatoare
    - bride de prindere a bucselor
    - suruburi (nu sunt neparat necesare dar costurile sunt neinsemnate sa nu le cumparati noi)

    PS: Din informatiile de pana acum bara stabilizatoare de pe fata are acelas diametru (29mm) la toate modelele.
     
    Ultima editare: 16 Mai 2012
  13. alexms

    alexms 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Lexus IS F/BMW 740XD
    Super Mihai,un upgrade foarte util.Postezi si codurile de produs si costurile pentru fiecare reper?
     
  14. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Prefer sa nu fac codurile publice pana nu montez totul pe masina ca sa fiu sigur ca sunt cele bune si nu iduc lumea in eroare. Dupa montaj cu cea mai mare placere.
    Costul pieselor este intre 400 si 550 ron, functie de furnizor.
     
  15. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    Multumim pentru informatie, aveam de 1 an xerapol prin casa si nu m-a dus capul sa-l folosesc la ecranul rns-e. A iesit excelent.. ca nou.

    Bafta in continuare!
     
  16. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    La bara de fata am cautat eu acum coduri in ETKA.
    Pentru FWD drive exista doar una, cea stock 8E0411309D, pentru quattro exista si varianta 8E0411309B care este pentru sport-type running gear si pe net scrie ca este pentru A4, S4 si RS4.
    La B5 era una pentru suspensie normala si una pentru suspensie sport=S4=RS4 si de aceeasi dimensiune, 29mm, cel putin la quattro. Eu am pus de passat cu suspensie sport cu dunga verde si a mea era de teava si cea de S4/passat W8 e plina. Deci aceeasi poveste pare sa fie si la B6.

    Si eu mi-am pus de S4 pe spate de 15mm fata de 13mm, dar chiar o sa te rog sa mi-o dai pe aia veche a ta dupa ce o montezi sa fac o proba daca se potriveste, vazusem pe net ca ar fi pus cineva si pe B5, dar nu am cu ce face proba. Daca se potriveste, caut una macar de S4.

    Felicitari pentru alegere dar completeaza si pe fata :)
     
  17. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    DeViAnS, ma bucur ca te-am puturt ajuta! Multumesc pentru urare.

    arazvan2002, suna interesant ce zici tu. Sa inteleg ca pe quattro se gaseste si bara normala si cea sport pentru fata, in functie de echipare (S_line / non S_line)?
    Iti multumesc foarte mult pentru intereseul acordat prin prezentarea acestor detalii binevenite.
    Cu cea mai mare placere iti pot imprumuta bara veche pentru proba dupa ce o dau jos de pe masina.

    Multumesc pentru felicitari deasemenea si numai cuvinete de lauda pentru tine si masinuta ta! Excelente modificari pe micutul AFN!:hi:
     
  18. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Am atasat un print din ETKA pt B6 quattro. Se observa acolo cele 2 modele.
     
  19. alexms

    alexms 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Lexus IS F/BMW 740XD
    Mihai,cand anticipezi sa faci montajul?
     
  20. Claudiu Ziros

    Claudiu Ziros Bronze Member

    Înscris:
    9 Noi 2011
    Locație:
    Voiteg - Timiș
    Masina:
    00' Audi A4 B5 1.8T quattro AWT & 91' Audi 80 B3 1.9 TDI 1Z & 97'Audi A4 B5 1.9 TDI AHU
    Felicitari Mihai,super masina,sa fi sanatos sa poti so ti tot asa!
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta