1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4-B6 - personal detailing

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de rotitza, 8 Ian 2010.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    tox exista intradevar, dar numai la modele sport cu suspensie integrala sport din fabrica. Iti spun asta sigur si din experienta pentru ca am demontat bara aia de la compartimentul bateriei (pentru inlocuirea bateriei) si se regaseste numai pe masini care au suspensie sport din fabrica.

    O zi buna
     
  2. tox

    tox 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2011
    Locație:
    Pipera, Voluntari
    Masina:
    A6 C7, A4 B9, A4 B6
    Cristian, eu, spre exemplu am suspensie sport fabrica (dupa etka) si masina e coborata cu cativa mm buni fata de b6 cu suspensie obisnuita. Voi verifica si eu existenta acestei bare, unde trebuie sa ma uit mai exact?
     
  3. alexms

    alexms 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Lexus IS F/BMW 740XD
    Gata Catalin,m am tinut de ce am spus, si pe o vreme caineasca am fost si am comandat bara de torsiune impreuna cu restul de piese aferente montari,costul a fost unul foarte rezonabil,344 lei pentru tot.Sper ca Joi cel tarziu sa fie pe masina sa va impartasesc opinia..
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    tox in compartimentul bateriei exista bara. Trece chiar prin fata bateriei masinii si este fixata de marginea de tabla care desparte bateria de compartimentul motor.

    O zi buna
     
  5. bbaarrbbooss 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 2004
    M-ați facut si pe mine curios. Din cate stiu si eu am suspensia sport, telescoapele sunt roșii. Dar o sa mă uit din curiozitate
     
  6. turbocip

    turbocip Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2009
    Locație:
    București / Voluntari
    Masina:
    Audi A4/8E 1.9TDI 185 CP
    Mi-a placut cum sta in viraje cu bara de RS4 .
    Cred ca imi pun si eu asa ceva .
    Si cu RNS-ul ... buna investitia Mihai.

    btw: sa nu ma uiti si pe mine cu ce te-am rugat daca ajungi pe la Romana :)
     
  7. alexms

    alexms 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Lexus IS F/BMW 740XD
    Mihai,ai pornit o noua moda!
     
  8. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Asadar, cum spuneam , diferenta este considerabila. Masina sta mult mai bine in curbe, mai ales la viteze mari. La viteze mici directia este mai precisa si schimbarea de directie la 90 grade se face foarte elegant fara ca masina sa se mai incline. Cum spunea unul din amicii care are deja aceasta setare: "Unde pui fata acolo se duce si spatele"
    La drumuri cu deniveleari partea din spate a masinii este mai rigida acum si joaca aproape identic cu fata. Mai precis cand se ia o denivelare cu o singura roata de pe fata, masina se ridica, ei acelas lucru se intampla acum si cu spatele.
    Am observat o chestie foarte amuzanta. Sotia mea se pare ca deja se obisnuise ca la viteze mari in curbe sa se aplece in partea opusa a curbei. Va dati seama ca ma distra sa o vad pregatita de curba dar masina nu mai reactiona ca inaite.

    Klaudiu, intradevar cred ca un strut bar pe fata ar fi bun de montat desi cred ca si panoul ignifug are un rost destul de bun in acest sens. Nu spun ca ia locul unui strut bar dar e mai bine cu.

    Q7.number si dan_iel va multumesc pentru apreciere.

    turbocip, chiar sunt incantat ca ti-a palcut. Multumesc pentru aprecieri.

    Cata, chiar merita schimbarea. Este exact ce ii trebuie masinii legat de siguranta si confortul la abordarea virajelor.

    Cam asa arata la montaj:
     
    Ultima editare: 21 Mai 2012
  9. turbocip

    turbocip Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2009
    Locație:
    București / Voluntari
    Masina:
    Audi A4/8E 1.9TDI 185 CP
    Se vad si arcurile Eibach :)
    Am comandat si eu piesele de pe spate (bara stabilizatoare, tot)
    O sa fac si o schimbare de arcuri /amortizoare ... nu stiu exact cand.
    Ti-am mai spus : mi-a placut tare mult cum sta a ta pe viraje
     
  10. tox

    tox 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2011
    Locație:
    Pipera, Voluntari
    Masina:
    A6 C7, A4 B9, A4 B6
    Felicitari pentru upgrade!
    S-o stapanesti fericit in curbe :)
     
  11. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    turbocip si alexms, sunt curios sa aflu si parerile voastre dupa montaj.

    tox, multumesc pentru felicitari si urare
     
  12. klaudyu

    klaudyu Silver Member

    Înscris:
    15 Mar 2008
    Locație:
    Rebrișoara
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 131 cp 2002
    E putina Rezistenta Materialelor,iar "diferenta colosala" daca se poate numi asa este data de complementaritatea scaderii rigiditatii barei stock si rigiditatea barei noi cu diametru marit.Totusi este o perioada de timp de cel putin 8 ani de cand bara a fost supusa la oboseala,iar cei care au dimensionat-o la 16 mm n-au facut-o in necunostinta de cauza.
    Mai jos(in poza) este formula de calcul pentru dimensionarea barei unde se calculeaza diametrul necesar.

    F-forta care actioneaza pe capetele incastrate
    a-bratul fortei(distanta dintre incastrare si reazemele de alunecare)
    Tat-rezistenta admisibila la torsiune( se ia dintr-un tabel specific)
    F*a=Mt(moment torsiune)
     
  13. turbocip

    turbocip Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2009
    Locație:
    București / Voluntari
    Masina:
    Audi A4/8E 1.9TDI 185 CP
    Sigur Mishu,
    Iti dau un feedback dupa
     
  14. 03geo 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2009
    Locație:
    Târgu Jiu
    Masina:
    Audi A4 B7 avant, 2.0 TDI, blb, 140 CP, S-line, 2005
    Exista "strut bar" la masinile cu suspensie s-line din fabrica (eu cel putin asa am).
    Aceasta este mai putin vizibila (trece prin fata acumulatorului), si are o forma rectangulara, nu rotunda.
     
  15. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    klaudyu, multumim foarte mult pentru lamurire. Acum mi-am adus aminte de cursul de rezistenta a materialelor facut in facultate :lmfao: Fiind un curs de nivel mediu ca importanta in meseria mea, imi dau seama ca am uita cam multe....

    03geo, Ar fi ideal daca ai putea pune un cod pentru aceasta piese eventual si pentru bridele de prindere pe caroserie.

    In alta ordine de idei aseara m-am ocupat de completarea optiunilor de confort ale masinii. Daca tot vine vara m-am gandit ca o sa imi prinda bine o "cola" rece la drum, asa ca am facut modificarea pentru torpedou cu racire. :happy:

    Piesele necesare sunt un furtun ce pleaca din bateria de clima si diuza de reglare a cantitatii de aer.
     
    Ultima editare: 24 Mai 2012
  16. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Asta e tare, si banuiesc ca nici nu a costat nu'sh ce bani pentru frigo la torpedou. Bravo! :salute:
    Piesele sunt originale? Ai niste coduri?
     
  17. george

    george Gold Member

    Înscris:
    21 Feb 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    [quattro] - A4 B8.5 2013 & Q5 8R 2017
    Eu imi puneam pana acum doza in suportul de pahar si indreptam ventilatia spre doza ca sa o am rece :):)
    Arata perfect ce ai facut numai ca pentru cei care au torpedoul "segmentat" va fi tare greu de facut acest lucru ...
    Felicitari pentru inca un upgrade reusit si la mai multe in continuare :)
     
  18. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Ovi, piesele sunt originale si au costat 150 RON
    furtun: 8E1 816 311
    diuza: 8E0 820 701 4PK

    george, si eu procedam la fel cu directionarea fluxului de aer spre suportul de pahar.
    Modificarea se poate face la fel de bine si la torpedoul etajat. 1.jpg Ba chiar ai mai multe posibilitati de depozitare asa. Si sa nu mai vorbim ca acesasta optiune vine fix cu acel torpedou plus cutia frigorifica: cool box.jpg cool box 2.jpg

    Nu am optat pentru acea cutie pentru ca nu am considerat-o necesara in cazul meu. Daca voi gasi un torpedou etajat atunci ma gandesc sa o achizitionez, desi iti cam limiteaza spatiul de depozitare
    Pentru cei interesti asta este codul pentru cutia frigorifica: 8E1 862 807 A 6PS
     
    Ultima editare: 24 Mai 2012
  19. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Misto asta, nici nu stiam ca exista asa ceva la B6.
    LE: am inteles acuma sunt piesele care vin de fapt pentru cutia frigorifica.
    Intrebarea mea este, conectarea furtunului vine intr-o gaura existenta...sau?
     
    Ultima editare: 24 Mai 2012
  20. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Karol, coducta se conecteaza intr-o gaura existenta (obturata de un dop de cauciuc) in peretele lateral bateriei de clima. Peretele torpedoului insa trebuie gaurit.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta