1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 B7 2.0 BPW DPF "Dakar Biege"

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de FlorinMuresan, 24 Iun 2016.

  1. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Nu exista ambreiaj sa patineze in treapta 1-2 si in celelalte sa nu patineze!
    In conditii de iarna fie rotile rup aderenta si masina se tureaza initial si apoi revine pentru ca ii taie gazul, fie incalzesti ambreiajul si incepe sa miroasa.Un ambreiaj patineaza incepand cu treptele mari.

    Sent from my SM-A510F using Tapatalk
     
  2. FlorinMuresan

    FlorinMuresan 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2013
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 B7 Avant S-line , 2.0 BPW 2007
    Nu e patinat în adevăratul sens al cuvântului, aducă sa accelerez și mașina sa nu meargă ci doar în treapta 1-2 la debraiere, mașina tremura destul de tare și de asta cred ca este din cauza ambreiajului, probabil discul nu mai presează pe placa uniform
     
  3. FlorinMuresan

    FlorinMuresan 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2013
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 B7 Avant S-line , 2.0 BPW 2007
    Salutare!!
    Intre timp masina a primit ingrijirea corespunzatoare pentru exterior si interior, au fost date jos badge-urile de pe haion si totul parea sa mearga perfect, planurile pentru inlocuirea suspensiei(arcuri+amortizoare) si a sistemului multilink eru bine definite si programate pentru luna iulie, dar asa cum se intampla mereu, planurile nu merg asa cum ar trebui si spun asta pentru ca "doamna" s-a hotarat dimineata sa imi faca o surpriza neplacuta. La 2 km parcusi dupa pornire a aparut in bord avaria de "Oil pressure" insotita de un sunet specific (nu cred ca o sa il uit vreodata). Bineinteles am tras pe dreapta si am oprit motorul imediat, masina a fost adusa pe platforma catre casa si asteapta sa mearga la "doctor". Am vorbit cu mecanicul si zicea ca mai mult ca sigur problema este pompa de ulei si va trebui reconditionata. Motorul o sa fie verificat "la sange" pentru a detecta posibile defecte aparute in urma acestui incident,sper sa nu :) . Mi s-a spus un pret de 1500RON pentru reconditionarea pompei de ulei + demontare/montare + schimb ulei si filtre, este un pret real pentru aceasta actiune?
     
    RRRNT apreciază asta.
  4. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Este ok, daca include manopera si uleiul+filtre.
    Sa te uiti cum reconditioneaza, sa nu iti bage imbus normal sau alte tampenii. Unii iti schimba doar axul (12ron) si cica ti-au reconditionat pompa. deci specifica clar ca vrei sa vezi ce au reconditionat.
     
  5. FlorinMuresan

    FlorinMuresan 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2013
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 B7 Avant S-line , 2.0 BPW 2007
    Revin cu vesti,
    Ieri am scos masina de la service, s-a reconditionat moduul din baia de ulei, au refacut gaura din ax la hex10 si au schimbat imbusul cu altul facut din ceva otel special(duritate mai mare) cu dimensiunea de 10 in ax si dimensiunea de 6 in pompa. In trecut aveam ceva pierderi de ulei si initial a crezut ca e pe la garnitura de termoflot, dar mi-au spus baietii ca a mai lucrat cineva in partea de jos a motorului si au lipsit 2 suruburi de la baia de ulei si pe acolo ar fi fost scurgerile, au fost puse altele si etansata baia cu ceva silicon special ( nu sunt in tema cu termenii mecanici, de aceea nu stiu exact :( ). S-au verificat si valorile injectoarelor si pot sa zic ca am valori cat de cat bune, acestea fiind :
    Injector 1 = -0,14
    Injector 2 = -0,19
    Injector 3 = +0,76
    Injector 4 = -0,28.

    Dar cum mereu ceva trebuie sa mearga prost, a mers si de data asta. Cand am dus masina la service, am sunat la tractari ca sa imi trimita o platforma, aceastia au venit cu un " rahat" de ala care ridica doar rotile din fata. Ei , cand au vrut sa urce masina pe acel mic bullshit au reusit sa imi sparga bara din fata. Saptamana viitoare am programare la vopsitorie ca sa imi puna bara noua si sa o vopseasca. Stiu ca este o culoare mai aparte si am o retinere ca nu o sa iasa aceasi nuanta, dar ma incred in baietii de acolo. Privind si partea buna, in sfarsit o sa am vopsit capacul de la spaatorul de far :):).
     
  6. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Dorel loveste din nou. Mult succes sa gasesti in dezmembrari bara S-line cu gauri pentru spalatoare si cu gauri pentru senzori de parcare. Sansele sunt aproape nule. Spun asta pentru ca ma indoiesc ca o sa iti cumpere Dorel o bara dinasta noua oem, bara care costa cat toate tractarile pe care le face el intr-o luna.
     
    Glemeanu și nucugheri apreciază asta.
  7. FlorinMuresan

    FlorinMuresan 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2013
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 B7 Avant S-line , 2.0 BPW 2007
    A vorbit deja la un service care are o bara un pic zgâriata și schimbata pe casco acu un an, trebuie sa o caute, și dacă îmi convine o baga la vopsit, dacă nu, cumpăra alta bara. A fost greșeala lui, trebuie sa plătească pentru asta. Sincer ma bucura faptul ca a fost de acord sa remedieze problema, fără a fi nevoie de "scandal". Ce este foarte frustrant pentru mine e faptul ca iar o sa am de așteptat pana sa pot conduce mașina, dar toate trec
     
  8. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Inainte sa ti-o monteze, sa mergi neaparat sa verifici sa fie bara originala, nu turceasca. Si sa nu accepti nicio bara care necesita lipituri, pentru ca oricat ai lipi o bara/grila, tot nu o sa o scoti ca noua. Iti spun din experienta.
     
  9. FlorinMuresan

    FlorinMuresan 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2013
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 B7 Avant S-line , 2.0 BPW 2007
    Cu siguranță, nu vreau sa carpesc mașina, oricat de bine ar fi lipita, tot nu mai are rezistenta originala și nici nu arata la fel, se vad câteva diferențe, de aceea sunt mulțumit dacă găsește una în dezmembrări pentru ca e mai rezistenta ca și una cumpărată de la știu eu cine...
     
  10. FlorinMuresan

    FlorinMuresan 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2013
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 B7 Avant S-line , 2.0 BPW 2007
    Între timp mașina a primit o fața noua, au fost schimbate grilele de la proiectoare, grila centrala și bara, toate piesele au post puse noi și originale, a fost vopsit tot ce era de vopsit și rezultatul este surprinzător si nu am diferența de culoare între bara și celelalte elemente, rămâne de văzut după ce "o trage soarele" :). Partea proasta este ca mașina cred ca vrea o schimbare a capacului de pe motor (cel cu filtrul epurator), deoarece dacă stau la relanti o perioada de vreo 4 5 minute, începe sa scoată fum alb, destul de mult din păcate. O sa fie schimbat în perioada imediat următoare.
    Ca și noutate am făcut un retrofit important pentru protecția mașinii, se vede în poza
     
    AndreyPH apreciază asta.
  11. FlorinMuresan

    FlorinMuresan 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2013
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 B7 Avant S-line , 2.0 BPW 2007
    După cum ziceam, s-a dovedit a fi înfundat filtrul epurator si el a fost cauza fumului și rușinii mele. Pai dacă tot ne-am băgat în motor, am zis ca schimb și turbina dat fiind faptul ca a dat în nas de vreo 4 ori într-o săptămână și a golituleiul de la Max la min, având eroare de "boost pressure control. ..." . Moment în care sa făcut și schimbul de ulei, nu ca ar fi ajuns la 15k, ci pentru ca am preferat sa fie totul curat cu noua turbina. REZULTATUL!!!?
    Pai, consumul redus cu aproximativ 1 litru, mașina trage constant, și Se simte ca trage liniar, fără a avea bine cunoscute le întreruperi. Din păcate nu am poze din decursul operațiunii, dar totul a mers perfect!!!
     
    Ultima editare: 12 Sep 2017
  12. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Aveai joc in ax? Presupun ca ti-au schimbat miezul si ti-au pus " piese originale Garret"?:(
    Pierderile de ulei pot fi si de la filtrul epurator.
     
  13. FlorinMuresan

    FlorinMuresan 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2013
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 B7 Avant S-line , 2.0 BPW 2007
    Salut, aveam geometria variabila blocata total, nu am reconditionat turbina mea ci am comandat alta turbina reconditionata total de la o firma din București, la recomandarea service-ului cu care lucrez. Ei colaborează de mult timp cu acea firma și nu au avut niciodată probleme ulterioare. Am primit garanție și toate cele. Sincer, nu știu dacă din cauza capacului epurator se poate pierde atât ulei într-o perioada atât de scurta, plus faptul ca deja turbina îmi dădea în "nas" și întra în limp mode
     
  14. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Cumva AVD Turbo e firma de turbine? Geometria se poate curata foarte simplu.
    Ai fi surprins cat ulei poate manca din cauza epuratorului. O geometrie blocata e normal sa iti dea in nas.
    Ai dat cumva turbina ta la schimb? Daca nu, curata-o si pastreaz-o.
     
  15. FlorinMuresan

    FlorinMuresan 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2013
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 B7 Avant S-line , 2.0 BPW 2007
    Chiar nu am întrebat care este firma, am acordat încredere totala băieților ee la service și ei sau ocupat de comanda și tot, de curiozitate chiar o sa întreb. Firma specificata de tine are vreo reputație anume? Turbina mea a trebuit sa o trimita la schimb.
     

Distribuie pagina asta