In sfârșit sunt gata și jantele, care arătau oribil, dar băiatul și-a făcut treaba extraordinar. Au fost sablate și vopsite electrostatic in Charcoal Grey. Mâine le voi monta pe mașina. Am comandat și un set de capace cu BBS, încă sunt nehotărât dacă sa le montez pe cele originale Audi, colantate negru lucios sau cele OE BBS. Jantele sunt ET 42 cu 8 J dar voi folosit un set de distanțiere de 15 mm
Am trecut in sfârșit la setup-ul pe care mi l doream cu aceste jante și o culoare mai închisă a jantelor fata de cele DTM care erau prea deschise, mașini fiind in mare parte orientata spre negru. Mai urmează capacele de la suruburi negru lucios OE care trebuie sa ajungă și capacele de jante BBS care sunt pe drum și ele ... P.S.: Scuzați murdăria de la mașina asta e după un drum de Arad. Păreri ?
Ce dimensiune te-ai hotarat pentru tipsuri? Eu am de 90 asa-zise Akrapovic si nu prea imi place cum vin, am comandat acum ceva vreme 114 de la RM Motors dar inca nu le-am pus.
Chiar azi am masurat și de 89 mm ar fi ce trebuie. Nu vreau sa fie nici prea mari, de 101 sunt prea mari, eu am evacuarea custom si am trimis un mesaj la un vânzător si dimensiune care imi trebuie are 3 variante : Interior de 63 mm Exterior 76, 89, 101 mm 76 e micuț și cea mai buna varianta in situația mea e cel de 89 mm Si o mică intervenție PDR tehnica fără revopsire. Aveam o îndoitură pe aripa din spate, cred ca mi-a lovit-o cineva la munca, dar important este ca s-a putut repara
Jantele arata bine, dar cred ca in combinatie cu culoarea masinii mergeau mai bine argintii. Dar cred ca gusturile nu se discuta
@rex am avut cele Dtm care erau argintii, dar sunt prea deschise și nu îmi plăceau. Astea BBS sunt mai închise și altfel se vad pe pe mașina.
Eu m-am chinuit 3 luni sa vand o pereche de DTM-uri cu 150€. Nu le suport pe nici o masina 2000+, imi par istorice. Masina pe care imi dau un sens fiind B5-ul.
Sunt niște jante frumoase și c am au preț , multă lume mi a scris dacă le vând sunt destul de rare și sunt frumoase , un set de jante bune e peste 1500 lei
Au ajuns și tipsurile Akrapovic de 100 mm. Am adunat toate piesele necesare pentru retrofit: bara S-line, suport toba, scut termic dreapta, tipsuri. In plus, a trebuit sa cumpăr alți suporti de senzori de parcare, cel de la care am cumpărat bara i-a rupt. Urmează sa duc bara la vopsit și după, sa modificam evacuarea.
După un drum pana in Germania, aproximativ 3.000 km, mașina s-a comportat foarte bine, dar nu pot fi toate ro. Anul trecut am schimbat broasca de la usa de pe stânga spate, deoarece nu se mai deschidea pe din afară si am înlocuit-o cu una Metzger, care a cedat si aceasta, așa că am comandat una originală pentru ca să numai am suprize A urmat si unpic de întreținere: schimb de ulei Castrol plus toate filtrele plus soluția de curățat motorul de la Liqui Moly -Engine Flush . După 2 săptămâna in așteptarea barei de spate model S-line care a ieșit țiplă, azi am montat bara pe mașina. Se pare că domnul de la UGOD Custom, este foarte aglomerat și de-abia in 2-3 săptămâni îmi poate modifica evacuarea pentru ca sa fie dublă + tipsurile de 100 mm Akrapovic. Am montat si scutul termic si suportul de toba necesare pentru evacuarea din dreapta. Culoare barei a ieșit perfecta, a ieșit aceeași nuanță, un lucru care mă încânta maxim asta pentru ca fosta bara era o tenta mai deschisă și se vedea diferența dintre vopseaua de pe bara și vopseaua de pe mașina, asta fiind si unul din motivele schimbării.