1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 B8 Avant 2011

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de redlife, 18 Apr 2017.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. redlife

    redlife Silver Member

    Înscris:
    30 Mai 2010
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 C7 Allroad Bi-Tdi
    Pompa de ulei a fost verificata si nu era urma de span in ea cred ca se vede si in poze ca uzura axului este minima, partea cu rectificatul este valabila doar la motoarele produse pana in septembrie 2009 cand acel ax a fost revizuit si marit la 100 mm. Am trimis mail la cei ce rectifica pompe de ulei si raspunsul lor a fost urmatorul:


    Buna ziua!
    Reconditionarea consta in rectificarea arborelui de echilibrare, mai exact prelucrarea locasului hexagonic la diametrul de 8mm (originalul este de 6mm) si schimbarea axului hexagonic. Axul este prelucrat de noi, tratat corespunzator. Puteti demonta pompa in orasul dvs si trimite ansambul complet la noi. In general reusim sa trimitem inapoi piesa reparata in aceeasi zi.
    Daca mai aveti alte intrebari va rog sa ma contactati!

    Urmatorul mail suna cam asa:
    "Buna! Cele cu ax de 100 mm nu au probleme. Totusi recomand schimbarea axului (25-30 ron pe original) la cca. 200.000km pentru a preveni uzarea locasului hexagonic." .

    In concluzie consider ca daca in 213000 uzura axului era minima ceea ce am facut acum va tine macar cat a tinut si primul.
     
    vladmarcel apreciază asta.
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Aia care ti-au spus asta
    nu stiu nimic si sunt praf. Mail-ul ala este o prostie scrisa. Crede-ma ca eu repar aceste motoare si aceste pompe de ulei in special de peste 10 ani si nu s-a remediat nimic pana in 2015 inclusiv, indiferent de lungimea axului sau de ce iti spun unii si altii. Oricum alegerea reparatiei iti apartine dar consider ca scrierea si informarea cu rea credinta si in necunostinta de cauza trebuia mentionata. Cand mai faci ceva pe la masina asta informeaza-te bine inainte. Multa bafta iti doresc.
     
    gabi coma, MRR, hercheacatalin și alți 5 apreciază asta.
  3. redlife

    redlife Silver Member

    Înscris:
    30 Mai 2010
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 C7 Allroad Bi-Tdi
    Masina a intrat la pregatiri pentru Worthersee si anume corectie lac si schimb garnitura admisie plus curatare clapeta de acceleratie si admisie. Acum suntem gata de drum :racer:.
     
    Tudor.r, MRR, smurff și alți 11 apreciază asta.
  4. redlife

    redlife Silver Member

    Înscris:
    30 Mai 2010
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 C7 Allroad Bi-Tdi
    Si anul acesta am fost la Worthersee si ca de obicei totul a fost la superlativ. Masina a mers exemplar si impreuna am facut 3800 km, usor usor incep pregatirile pentru concediul din vara :arco:.
     
    Cata_ADC, stefan550, Ciobanu Cristian și alți 12 apreciază asta.
  5. redlife

    redlife Silver Member

    Înscris:
    30 Mai 2010
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 C7 Allroad Bi-Tdi
    Se pare ca problema termostatelor nu m-a ocolit nici pe mine asa ca la 219000 km acestea s-au cerut schimbate, in consecinta le-am schimbat pe cel mare cu termostat Behr iar pe cel mic cu termostat OEM cu codul ce deschide la 80 de grade (nu am gasit nicaieri Behr), acum totul e la normal. Dupa ce le-am dat jos am constatat ca cel defect era cel mic si anume a ramas blocat pe deschis.
    Am pus si poze cu cele vechi demontate de pe masina.
     
    smurff, MRR și mabalaru apreciază asta.
  6. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    Hehe, chestii minore.
    Multi km fara probleme!
     
    redlife apreciază asta.
  7. redlife

    redlife Silver Member

    Înscris:
    30 Mai 2010
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 C7 Allroad Bi-Tdi
    Nu am mai scris de mult pe aici,
    se pare ca vara aceasta a fost si cu bune si cu rele in sensul ca pe la sfarsitul lui iulie o fetita a intrat cu bicicleta in masina rezultatul fiind aripa dreapta spate un pic indoita si zgariata, Am reparat indoitura prin metoda PDR si am fost nevoit sa o vopsesc (ca nu era de ajuns patania de anul trecut cand a trebuit sa vopsesc aripa stanga spate :aggressive:).
    La inceputul lui august masina a primit anvelope noi Kumho Ecsta PS71 deoarece anvelopele vechi incepusera sa bata un pic. Saptamana trecuta am avut o zi libera i m-am ocupat mai mult de interior in sensul ca am spalat tapiteria si mochetele cu aspiratorul cu injectie extractie iar la exterior am aplicat o ceara lichida.
    In rest totul a fost super ok, am mai punctat inca 3000 km in concediu iar masina s-a comportat exemplar iar acum ne pregatim de un ultim concediu pe anul acesta :arco:.
     
    Cosmin ZKG, RazvanRXR, Andu333 și alți 5 apreciază asta.
  8. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    Amintirile ma chinuiesc ... amintirile ma zapacesc :))))) (Glumesc).
    Imi place foarte mult cum o intreti Razvan. Imi pare rau de patzanie, dar asta e, se intampla peste tot.

    Spor la cat mai multi KM.

    Toate bune
     
    redlife apreciază asta.
  9. redlife

    redlife Silver Member

    Înscris:
    30 Mai 2010
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 C7 Allroad Bi-Tdi
    Salutare, chiar daca nu am mai scris de mult pe aici nu am stat degeaba, masina manaca km si eu mai fac una alta la ea .
    Am inceput prin achizitia de alt sent de jante pentru iarna, prima dragoste nu se uita niciodata, :) a urmat schimbarea sticlelor electrocromatice de la oglinzi pentru ca cea din dreapta nu mai incalzea, asa ca am luat un set de pe ebay, in felul asta am scapat si de vechiul numar de inmatriculare al masinii inscris pe ele (nu ca m-ar fi deranjat).
    Am continuat schimbarea becurilor D3S deoarece nu imi placea lumina data de cele OE cu unele Philips xtreme vision gen2 , pot sa spun ca e altceva in ceea ce priveste lumina data de aceste becuri (in poza este faza scurta).
    Pentru ca in urma cu ceva timp am pus masina pe dyno si a scos 190 cp si 425 NM am zis sa mai optimizam softul asa ca acum masina pe dyno scoate 209 cp si 480 NM, pot spune ca e altceva :).
    Iar ca ultima achizitie a fost interfata carplay de la RSNAV impreuna cu camera de mers inapoi, a fost o adevarata epopee deoarece Marius a facut upgrade la MMI 3G+ dar BCM1 a ramas cel de pe masina iar in momentul cand setam unitatea pentru MMI 3G+ 2013 nu imi functiona camera iar cand setam pentru 2009-2012 nu functiona carplay. Am avut noroc cu baiatul ce m-a ajutat la montaj pentru ca e electronist si mi-a montat un releu pe placa de baza a interfetei astfel ca acum functioneaza amandoua. In prezent am 223.000 KM asa ca urmeaza imediat revizia.
    Mai jos cateva poze cu operatiunile.
     
    George Stoica, mabalaru, Paulll și alți 15 apreciază asta.
  10. redlife

    redlife Silver Member

    Înscris:
    30 Mai 2010
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 C7 Allroad Bi-Tdi
    Salut,
    Daca tot se apropia revizia nu puteam sa schimb doar uleiul si filtrele asa ca am adaugat si un nou kit de ambreaj deoarece cateodata volanta mai scotea unele sunete ce nu ma multumeau dar si discul dadea semne de oboseala. Asa ca am trecut la treaba, iar acum totul este perfect.
     
  11. george_gopo

    george_gopo Bronze Member

    Înscris:
    15 Mai 2011
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI (BLB) - 140 CP, 2006
    redlife ai mai folosit filtrul de la Mann? recomanzi? mc
     
  12. redlife

    redlife Silver Member

    Înscris:
    30 Mai 2010
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 C7 Allroad Bi-Tdi
    @george_gopo nu l-am mai folosit, mi-a fost recomandat de cel de la care am luat piesele ca fiind ceva de nu s-a mai intalnit :). Eu oricum am si filtrul acela suplimentar de vine sus inaintea aerotermei . El zice ca numa dinasta foloseste si e diferenta.
     
    george_gopo și MRR apreciază asta.
  13. redlife

    redlife Silver Member

    Înscris:
    30 Mai 2010
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 C7 Allroad Bi-Tdi
    Chiar daca pandemia ne tine in case nu am putut sta departe de masina asa ca am trecut la treaba si am vopsit bara fata deoarece era sablata de la pietricele plus am trecut la evacuare stanga dreapta. Evacuarea este custom si sunt super multumit de cum suna. Acum stau si ma gandesc daca nu mergeau niste tipsuri mai mari ( ce am acum pe masina sunt de 90 si ma gandesc sa trec la 100 sau 110).
    Sper sa va placa :)
     
    Bogdan20cj, Andu333, arazvan2002 și alți 14 apreciază asta.
  14. George Stoica

    George Stoica Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T AWT 2001 | Audi A4 B8, 2.0 CAHA 2010
    Bravo Razvan :applaus: arata super !
     
    redlife apreciază asta.
  15. dvr

    dvr Silver Member

    Înscris:
    27 Oct 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 Avant quattro, 50 TDI (DDVB), MY 2019
    Bravo! Arata foarte bine spatele (dar si masina in general)! Parerea mea ca ar merge tipsuri de 100 :)
     
    redlife apreciază asta.
  16. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Super!
    Merg sigur mai mari. :)

    Spor pe mai departe!
     
    redlife apreciază asta.
  17. Red_

    Red_ Gold Member

    Înscris:
    7 Feb 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 Allroad
    Arata excelent, o fac sa fie "intreaga" , cred ca merg 100...110 mm cred ca ar fi prea mult si ai pierde din evidentierea conturului fustei.

    Spor !

    O masina model!
     
    redlife apreciază asta.
  18. redlife

    redlife Silver Member

    Înscris:
    30 Mai 2010
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 C7 Allroad Bi-Tdi
    Multumesc frumos baieti pentru aprecieri, in viitor voi pune tipsuri de 100 . Momentan mai vreau sa punctez ceva si anume suspensia in sensul ca ma gandesc sa pun eibach dar nu stiu de care prokit sau sportline. As vrea sa coboare maxim un deget fata de ce e acum (cam 1 cm). Voi ce parere aveti ?
     
  19. Red_

    Red_ Gold Member

    Înscris:
    7 Feb 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 Allroad
    Parerea mea este ca arata excelent asa, mai jos cred ca ar fi prea mult, stiu ca tu ai grija, dar ar ajunge masina sa fie prea sportish, avand in vedere ca e un daily si cele de mai sus, plus ca 10mm maxim, nu e o cota care sa merite investitia!

    Ar merita o suspensie reglabila electronic sau ceva pe aer...sa poti sa faci reverse la setare,cu efect imediat, asta cand ai nevoie..


    Parea mea pur personala, gusturile nu se comenteaza, se respecta !

    Spor
     
    stefan550, gabitza121 și redlife apreciază asta.
  20. redlife

    redlife Silver Member

    Înscris:
    30 Mai 2010
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 C7 Allroad Bi-Tdi
    Ca sa sarbatorim iesirea din starea de alerta m-am dus la garaj la @mihaicristian si am rasfatat masina cu un polsh in 3 pasi (2 polish + ceara).
    Acum e gata de drum :)
     
    mihaicristian, Bogdan20cj, arazvan2002 și alți 6 apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta