1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4-B8 - personal detailing

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de rotitza, 19 Noi 2012.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Lucian189

    Lucian189 Bronze Member

    Înscris:
    3 Ian 2011
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    BMW 335d
    Buna vorba lui Nea'Remus .:):):p
     
    Allexandra apreciază asta.
  2. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Andrei, Remus, Cosmin si Lucian va multumesc! Da, satisfacția este in strânsă legatura cu implicarea.
    Va multumesc de asemenea si celor ce ati dat like!

    Zilele trecute mi-am facut curaj si impreuna cu Florian (Camictze) si Sorin (bet), carora le multumesc foarte mult, am purces la demontarea trapei.
    In iarna am avut neplăcerea de a rupe o sufa ce acționează culisarea acesteia.
    Conform documentațiilor sufele sunt încastrate in cadrul trapei, asadar singura varianta fezabila a fost achiziționarea altei trape complete, second hand.
    La acel moment, colegul Mircea (Red) isi punea problema achiziționării interiorului exclusive de RS. Asa ca am decis sa cumpar eu trapa de pe acea masina iar Mircea sa folosească perdeluta electrica intrucat era in culoarea interiorului ce urma sa il achiziționeze. Ii multumesc si lui foarte mult ca m-a ajutat cu achiziționarea si transportul din Polonia!
    "Lucrarea" a decurs in parametri, iar dupa o zi de munca sunt din nou fericit ca am o trapa funcțională care se afla intr-o stare excepțională!

    Cateva poze:

    7C4ABD27-078C-4AA0-9907-918D65A21408.jpeg
    4B0167EF-E9D3-4650-85EF-962759CE71E7.jpeg
    9E4472BC-207A-44ED-853A-67E7CE692942.jpeg
    DDC32735-7BA7-4FB7-B2C6-8ECC6AAD67B0.jpeg

    Daca tot am ajuns pana in acest punct, am hotarat sa modific capetele furtunilor de scurgere, deoarece solutia de fabrica este una proasta, consider eu, acele ciuperci de clipsare fiind lipite pe furtune pe exteriorul acestora. In timp acele lipituri cedează si incepe distractia cu apa...

    B66F2E82-F482-4CF5-BAF4-7E30AC377A16.jpeg
    AAB58552-48E5-4185-92D8-0615C914C1FF.jpeg
    1311E1B0-F010-4528-8D2D-25C7B04C26C0.jpeg

    Asadar, am ales sa folosesc un furtun nou la cota "stutului" aflat pe trapa, iar cu ajutorul unei reductii sa ma cuplez cu furtunul aflat pe masina, in acest fel eliminând pe "veci" posibilitatea inundării plafonului din cauza unui viciu de proiectare pe care mai degrabă il consider un viciu intenționat...

    ED55A91C-0235-4891-9E90-6208C08B3801.jpeg
    488DEFF1-E556-4165-8751-93D318E55938.jpeg
    3756B2EB-036A-4BAE-A076-D65A52E8DC6D.jpeg

    Nu m-am putut abține si am mai tras niste fire prin plafon pentru un eventual retrofit ce il am in plan de mult timp :)

    Acestea fiind spuse, multumesc tuturor celor ce m-au ajutat si pe care i-am mai stresat cu telefoane! :hi:
     
    Ultima editare: 6 Aug 2018
    vladmarcel, Andrei77, Chriss_Deejay și alți 27 apreciază asta.
  3. bet

    bet Gold Member

    Înscris:
    1 Apr 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 4G 2O12
    A fost un tur de forta foarte placut Mihai! Ma bucur ca totul a revenit la normal!
     
    stefan550, bobalex18 și rotitza apreciază asta.
  4. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    woow! Super tare! Bravo!
     
  5. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Uite ca ai chelit-o si tu pana la tabla ca tot iti faceai probleme ca ramai in urma
    Ma bucur ca ai rezolvat si de acum te poti bucura de toate avantajele trapei
     
  6. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Bravo Mihai.....ai resuscitat "Velux-ul".
    Ma enervez cand vad ca aveti timp, chef si material de lucru.Cred ca a fost ceva de munca, insa lucrand in echipa asta, te apuci de reparat si lucruri functionale:)
     
    Ultima editare: 6 Aug 2018
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  7. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    Da, in echipa e mai simplu și parcă și greșelile sunt mai amuzante. Bv
     
    Cata_ADC apreciază asta.
  8. dreiutz

    dreiutz 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2014
    Locație:
    Luxemburg
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0 TDI DETA 2016
    Super frumos! Adevarul e ca dupa ce iti vezi masina desfacuta complet ai o cu totul alta satisfactie vazand-o facuta la loc. O privesti altfel. Cred ca asta e o mica parte din "drogul" retrofiturilor. De cate ori iti zice lumea "nice car" o rememorezi desfacuta si iti zambesti in barba satisfacut. Cel putin asa simt eu. :-)
     
    rotitza și cogdao apreciază asta.
  9. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Sorine multumesc inca o data! :hi:

    Marius, multumesc!

    Stefane a mai fost ea chelita dar nu la plafon :)) Multumesc!

    Catalin, facem cat putem! Nu ma las de demontat si montat asa usor... stii doar ca e una din plăcerile mele sa lucrez la masina ;)
    Te astept in Bucuresti sa mai facem retrofituri! Mai am minim doua in plan ;)

    Bogdan e mai facil sa ai mai multe maini, ochi si solutii de moment. Din totdeauna am fost adeptul echipei. Asa am lucrat mai tot timpul cu Sorin si Catalin la multe retrofituri si au fost cu succes!
    Greșelile nu se accepta! Totul trebuie sa iasa ca la mama ei! Fara cusur! :)

    dreiutz, multumesc! Intr-adevar altfel stau lucrurile dupa ce ai pus mana si ai facut! Pe langa satisfacția reușitei un plus foarte mare il are experienta dobândită, curajul si încrederea ca vei putea face fata mai departe si altor provocari.



    Echipa, colaborarea, împărtășirea informațiilor, ajutorul intre pasionati, asta m-a atras la începuturile forumurilor auto! Asta a fost reteta cel putin in cazul meu, asa am reusit sa modific masinile pana acum, cu ajutorul prietenilor făcuți aici pe forum, fara ei lucrurile ar fi stat altfel la acest moment!
    Le multumesc si le sunt recunoscător tuturor pentru asta! :hi:
     
    Ultima editare: 7 Aug 2018
    vladmarcel, Tudor.r, AllinDanut și alți 7 apreciază asta.
  10. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    @Echipa: nu oferiti si servicii altor colegi? sau e doar pt circuit inchis? :)
    As merge oricand pe mana voastra!
     
    Gabriel Popa apreciază asta.
  11. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Numai proiecte serioase in ultima perioada, tu ai dezbracat-o sus, Cosmin in partea de jos, Stefan la fel, altele sunt goale complet [emoji16][emoji16].
    Felicitari pentru reusita, keep up the good work ! [emoji41]
     
    stefan550, Cosmin ZKG și Cata_ADC apreciază asta.
  12. Red_

    Red_ Gold Member

    Înscris:
    7 Feb 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 Allroad
    Bravo Mihai, ma bucur ca e sus si ca e functionala ! Bataie de cap sunt sigur ca a fost !

    All the best !
     
  13. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Super acum poți scoate în sfârșit capul pe fereastra Mihai
    Bravo și frumos team work up-ul vostru


    Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
     
  14. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Daniel, multumim pentru încrederea acordată!
    Din pacate nu ne-am deschis o afacere in acest domeniu. Muncesc la masina mea si a prietenilor doar din pasiune, in limita timpului liber disponibil. O fac cu placere si interes asa cum si ei o fac pentru mine!

    Multumesc Lucian!

    Mircea, multumesc inca o data!

    Catalin, multumesc!

    Multumesc si celor ce au dat like!



    Continuam plimbările :)

    7DA13B09-2E88-48F5-BAE2-B5BBA8B86EBE.jpeg 6EBFA2D8-2BC1-4466-80A1-F252861273B3.jpeg 9B383CC1-B6DB-47D1-ABE2-1DE6F1A3C4DD.jpeg
     
    Ultima editare: 13 Aug 2018
    vladmarcel, Andrei MXW, asusx51r și alți 27 apreciază asta.
  15. tavicosma

    tavicosma Bronze Member

    Înscris:
    18 Aug 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8 Avant 2011 3.0 TDI CCWA Quattro S-Tronic
    Imi plac la nebunie jantele tale.
    Cand ma gandesc ca erau la vanzare si nu le-am luat :(
     
    andyzaharia apreciază asta.
  16. AudiA4B8 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Mai 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant quattro, CAGA 143CP,2012
    Foarte frumoasa masina si apreciez toate retrofiturile pe care l-ai facut, cu unele m-am inspirat si eu de la tine :)
    Intrebare:Dupa ce ai montat ledurile de la numar ce codare ai facut sa nu ai eroare de bec ars?
    Ms
     
  17. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Multumesc Tavi! Sincer, ma bucur ca le-am păstrat! Pe langa aspectul custom pe care il dau masinii ma bucur si de calitatea lor. Am avut mai multe tipuri de jante, dar acestea sunt in top din punct de vedere constructiv.

    AudiA4B8, multumesc pentru apreciere si interes acordat topicului!
    Printre primele retrofituri au fost aceste lămpi de numar OEM:

    http://www.clubaudi.ro/threads/audi-a4-b8-personal-detailing.32138/page-3#post-425185

    http://www.clubaudi.ro/threads/audi-a4-b8-personal-detailing.32138/page-7#post-435978

    Nu dau eroare de bec ars, so nu am avut de ce sa o scot ;)
     
    Ultima editare: 14 Aug 2018
  18. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Si plimbările au continuat!
    Doar un schimb de anvelope inainte de plecarea in concediu si niste distantiere de 5mm pe toate rotile. Noile anvelope, desi aceeasi marca si tipodimeniuni, inclusiv indice de greutate, sunt mai inguste. Drept urmare stau mai stretch pe 9,5j.
    4A8702D5-BAB5-4D12-9A39-C7CD7FBCFE84.jpeg
    159360C0-C84D-4AAC-8735-F270F2240665.jpeg 0CEAB25B-D9B8-448A-8731-63A810B10A15.jpeg 44EE23AB-912F-470D-B323-EFE29787C791.jpeg 003063D8-C676-406F-AAF2-2AB8FBD2912D.jpeg 1C1341B6-D278-444F-8261-5F3CAAF57264.jpeg 371B63DF-287D-48B1-85F5-F69D4A434C15.jpeg E080A9DA-E724-45B6-8B56-18BF252FE954.jpeg F00BEC72-3E3B-4565-9311-DC121D6B5CCB.jpeg
     
    Ultima editare: 2 Sep 2018
    vladmarcel, Tudor.r, paul14 și alți 31 apreciază asta.
  19. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    One nice picture!

    C658DFD0-7F2B-4462-9D2C-82552B659EF7.jpeg
     
    vladmarcel, Andrei MXW, Vlad Fru și alți 28 apreciază asta.
  20. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Sau...bunicul, tatăl și fiul :) felicitări tuturor pentru mașinile impecabile !
     
    Tudor.r și gicu apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta