1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4-B8 - personal detailing

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de rotitza, 19 Noi 2012.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Iulian321

    Iulian321 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 1.8TFSI CJEB 2013
    Mie imi place cum se vede "chinezaria" . Plus ca nu e din plastic, ci din aluminiu si completeaza bine butoanele de pe consola. Ia ti si o scrumiera originala chiar daca esti nefumator, o poti tine pe post de pusculita :)
     
  2. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    @Mr.Bobby , multumesc pentru exprimarea opiniei si sfaturi!
    Grila este cea originala de S4 B8, varianta neagra.
    Ex:
    99BCA120-FF12-49E8-AE75-08EFF2777799.jpeg
    Repet, cea actuala este glossy black in totalitate, cea noua este matt black, doar rama fiind glossy black.

    @Iulian321, multumesc pentru opinie!

    In ceea ce priveste cosuletul de gunoi “Audi”, exista in dotarea interioara a masinii de mult timp :), doar ca isi are locul in buzunarul portierei, deoarece in cup holder tin eu Cola ;)

    Poza, ca sa ma credeti :))
    FA06F347-5A34-47F0-B3FA-3691CD8718B0.jpeg
     
    vladmarcel, bobalex18, Tudor.r și alți 15 apreciază asta.
  3. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    @rotitza in poza asta mi se pare de acolo ornamentul made in China. Ma uimeste de fiecare data masina ta, jos palaria!
     
  4. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 175 cp DIO Performance
    Ce bine o fi sa ai toata masina aranjată cap-coadă si sa iti ramana doar detalii la detalii de făcut. Sper sa ajung cândva si eu la nivelul tau. Felicitări pentru modul cum ai grija de masina :hi:
     
  5. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    @stefan550 multumesc!
    @mirceacml nicodata nu se termina "bibileala" dar nici operatiunile tehnice de intratinere. Daca iti doresti masina fara cusur e musai sa stai de capul ei pana se plictiseste. Ea, nu tu! :))

    In continuare am sa va prezint cu ce m-am indeletnicit in ultima luna :)

    Audila a suferit o operatie pe cord deschis.
    De ceva vreme intampinam o problema legata de pierderea antigelului si cresterea presiunii in vasul de expansiune. Pentru inceput am luat-o prin eliminare: verificat scurgeri, facut bypass la racitorul de gaze, monitorizat situatiile in care nivelul antigelului scadea mai incet sau mai repede. Antigelul nu isi schimba culoarea si nici uleiul nu-si schimba compozitia. Dupa ceva timp am concluzionat: garnitura de chiulasa!
    In consecinta, m-am apucat de cautat si cumparat piese. Am hotarat ca toate vor fi OE, pana la cea mai mica garnitura, surub sau piulita! Am comandat toate prezoanele, buloanele, piulitele, bridele, semeringurile si garniturile din jurul si din interioarul chiulasei.
    In ziua "Z", cu piesele toate, ne-am apucat de demontat motorul. Planul era sa dam jos chiulasa, sa o duc la planat dupa care sa punem totul la loc ca la carte.
    Dupa 2 zile am fost sunat de cei de la atelierul de rectificari care mi-au dat o veste pe care nu mi-o doream. E fisurata dom'le… In acel moment s-au schimbat datele ecuatiei! :))
    Chiulasa era fisurata in interior spre galeria de evacuare a cilindrului 2, motiv pentru care doar pierdea antigel, in rest motorul se comporta fara cusur, pornea bine, tragea bine se auzea ok.
    IMG_7540.jpg

    Dupa o noapte de ganduri am desprins doua solutii posibile:
    1. chiulasa after market noua (AMC) in care sa bag: supapele rectificate, semeringuri noi de supape, arcuri supape si axele cu came vechi.
    2.gasirea unei chiulase second hand in stare cat mai buna.
    Cum piata de dezmembrari din Romania am exclus-o din start, motivele fiind: masini cu multi km, maipulare defectuasa a pieselor demontate; am hotarat sa caut pe piata externa.
    Cu ajutorul prietenilor facuti aici pe forum, am gasit si achizitioanat o chiulasa completa de la un parc de dezmembrari austriac. Vanzatorul specifica ca este de pe o masina cu 22000km, fapt ce m-a convins ca asta va fi solutia castigatoare.

    untitled.png

    Dupa cateva zile de asteptare a sosit noul subansamblu. Mers din nou la "atelierul de chiulase" pentru verificari si "toaletare".
    A doua zi am primit raspunsul asteptat, cum ca piesa este in perfecta stare. I-am rugat sa faca tot ce este necesar ca totul sa functioneze in parametri optimi.
    Deoarece aveam deja achizitionate semeringurile de supape, i-am rugat sa le schimbe si odata cu aceasta operatie sa slefuiasaca supapele si scaunele acestora astfel incat totul sa fie ca nou!

    IMG_7580.jpg

    Intors la service cu noua bijuterie pot spune cu mana pe inima ca s-a lucrat exemplar timp de 2 zile. Nu au lipsit, documentatia, cheile dinamomentrice, ceasul pentru unghiul de strangere, un bax de sprei pentru curatare si uleiul pentru gresare a diverselor piese.
    Asa cum am spus-o cunoscutilor, o spun si aici. Chiar daca ar fi fost sa nu functioneze ceva bine, eram si sunt 100% sigur ca nu se datora modului in care s-a lucart!

    IMG_7579.jpg
    IMG_7581.jpg

    In consecinta, dupa aproape 1 luna de stres, alergatura si munca sunt posesorul unei masini ce functioneaza ireprosabil!

    Ce am uitat sa va spun este faptul ca m-am gandit sa remontez DPF-ul. Am facut acest lucru deoarece s-au intetit controalele cu echipaje RAR pe strazi, iar eu am imbatranit si nu mai am chef sa "dansez" la astfel de “petreceri”. Daca tot era motorul demontat, mai aveam de desfacut 6 suruburi. Iar daca va intrebati cu cine am facut softul, raspunsul este unul singur, tot cu Robi (@anarchy), caruia ii multumesc si aici pentru ajutor! :hi:

    IMG_7574.jpg

    In pauzele de service,m-am ocupat de inlocuirea sticlelor de far si am adaugat o pata de culoare, infoliind "catadioptrul" lateral al farului. Bineinteles am sters toate piesele farului, inclusiv lentilele acestuia.
    Rezultatul fiind acesta:

    IMG_7523.jpg
    IMG_E7529.jpg
    IMG_E7531.jpg

    Odata cu farurile "noi" am adaugat si grila de S4, noua.

    IMG_7645.jpg

    De incantare am facut mai multe poze:
    IMG_7628.jpg
    IMG_7629.jpg
    IMG_7630.jpg
    IMG_7631.jpg
    IMG_7633.jpg

    Multumiri si prietenilor ce m-au ajutat si sustinut in acest demers: @bet , @K U L , @camicatze , @anarchy, @T-34[/USER] Sasha! Fara voi lucrurile nu ar fi stat atat de bine! :friends:


     
    vladmarcel, Xtremer, tavicosma și alți 45 apreciază asta.
  6. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Frumos lucrat! Ma bucur ca in final totul e ok!

    Simt o invidie interioara pentru ca ai mecanici buni :)

    Spor la facut KM mai departe si speram sa nu mai apara intrebari la "inima" :doctor:
     
    george_gopo apreciază asta.
  7. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Sa iti traiasca noua masina!
    De acum poti merge fara probleme multi km. Ma bucur ca ai rezolvat si esti linistit de acum
     
  8. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Asta e, mai facem retrofituri si "la interior" :)
    Drumuri bune fara evenimente in continuare :racer:
     
    rotitza și MRR apreciază asta.
  9. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Bravo, like new !
     
  10. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 175 cp DIO Performance
    Spor la făcut km acum. Eu am gânduri sa anulez DPF, dar când vad tot mai multe persoane care il pun la loc, ma liniștesc. Ma bucur ca in ultima luna nu am fost singurul ocupat cu faruri :))), au ieșit super. Tot din cauza stresului RAR am ales sa nu mai vopsesc nimic in interiorul farului, nici leduri nu am mai pus la DRL... încă.
     
  11. AlexMaroga

    AlexMaroga 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 b6 - 1.9 quattro - 2003 / A6 4G sedan - 3.0 BiTDI quattro - 2014
    Ti-am vazut masina la o intanlire a membrilor de pe forum, arata extrem de bine atunci cu exceptia farurilor. Acum ca ai schimbat sticlele si ai adaugat pata de culoare...arata pur si simplu perfect. Felicitari pentru aceasta masina, pentru modul in care o ingrijesti si pentru stadiul in care ai adus-o!
     
  12. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    Felicitări pentru reconditionarea motorului la mare artă .
    Stiu ca folosesti uleiul 2T in motorina, si ma gandeam ca poate ne spui daca ai gasit ceva depuneri sau urme de calamina in surplus datorila uleiului.
     
    mirceacml și TalosCosmin apreciază asta.
  13. MRR

    MRR Silver Member

    Înscris:
    29 Oct 2012
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant 2.0 TDI CR (CAGA),143 CP,2009
    Ma bucur si eu pentru acest "happy end", si totodata iti doresc un "nou start" plin de satisfactii alaturi de Audila, si drumuri bune in continuare!:);)
     
  14. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC - 2016 - sedan)
    Baravo: la cei care ati lucrat la aceasta masina!
    Asa ar trebui sa se lucreze intr-o unitate care se respecta.
    :applaus::applaus::applaus:
     
  15. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Uneori ma / te întrebam dacă mai ai ce sa ii faci sau sa ii adaugi ?! Bag de seama ca mai sunt chestii de făcut unele poate neprevăzute dar remediate foarte profi ! Felicitări ! :cool:
     
    Kspic apreciază asta.
  16. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Ma bucur foarte mult ca ai reusit sa o faci asa cum trebuie, chiar daca a durat mai mult si stresul a fost mai mare. Rezultatul final merita cu siguranta si abia astept sa aud cum toarce la urmatoarea intalnire. Am trecut si eu prin aceeasi treaba cu B6-le cand abia a 4-a chiulasa a fost ce trebuie. Felicitari pentru calitatea lucrarii, atat piese cat si manopera.
    Vad ca pana la urma s-a materializat discutia cu montatul dpf la loc. Nu e un lucru rau deloc. Nu cred ca ai pierdut chiar atat de mult la capitolul performanta, pana la urma a fost gandita sa mearga asa.
     
    stefan550 și mirceacml apreciază asta.
  17. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Urat si frumos in acelasi timp. Urat in sensul ca...... cu o asa problema sa nu te intalnesti dar frumos pentru felul in care s-a lucrat ci mai ales pentru rezultat.
    Motorul arata intr-un mare fel acum, curat frumos si cu siguranta merge asa cum trebuie.

    Farurile arata absolut superb. Deci ...... n-am ce zice .... Felicitari !
     
    smurff apreciază asta.
  18. bet

    bet Gold Member

    Înscris:
    1 Apr 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 4G 2O12
    Treaba buna ca de fiecare data! In curând testul de anduranta mult așteptat.
     
    MRR apreciază asta.
  19. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Hristos a inviat!

    @andyzaharia treaba-i buna! Multumesc pentru urare!
    Sa stii ca stresul e mai mare acum legat de mecanici buni, din pacate sunt si acestia pe cale de disparitie. :)

    @Stefan asa-i domnule! Este precum un motor nou! Toarce si trage foarte bine! :racer:

    @nucugheri pai le facem pe toate! Nu esti tu maestrul intretinerii exemplere? Am avut de la cine invata!
    Multumesc pentru urare!

    @K U L multumesc domnule!

    @mirceacml multumesc pentru urare! Ei… nu sunt eu cel mai stresat de RAR, doar am facut farurile US style :) DPF-ul a fost montat mai mult ca aveam totul demontat si mai trebuiau desfacute 6 suruburi. Am stat si m-am gandit si am decis remontarea lui. A fost o chestiune de conjunctura.

    @AlexMaroga multumesc foarte mult pentru apreciere!

    @DeViAnS multumesc! Totul arata foarte bine! Nu am vazut nimic suspect legat de depuneri. Mecaniucul nu a avut nimic de reprosat motorului si nici chiulasei. Era extrem de incantat ca e singura masina la care a gasit galeria de admisie impecabila! Chair le-a aratat si colegilor. :) (masina avea EGR off, nu se putea altfel :))

    @MRR multumesc Remusache! Masinile mai trebuiesc si reparate, nu doar exploatate ;)

    @smurff multumim! Asa ar trebui sa se lucreze peste tot! Doar ca ne-am invatat prea mult cu "lasa ca merge si asa" si reperati pe bani putini.

    @Cosmin ZKG multumesc! Asa cum am zis dintoatdeauna, de facut va fi tot timpul, timp, chef si bani sa fie! ;)

    @arazvan2002 si eu sunt extrem de multumit ca am reusit sa o duc la capat asa cum trebuie. Stii cum e, mai mult te documentezi si iti faci curaj. :) Am analizat toate posibilitatiele, iar drumul ales, consider eu, a fost cel optim. Musai verificare de fisuri, musai verificat si rectificat in conditiile cele mai bune, musai piese de calitate si musai manopera de calitate.

    @Kspic multumesc! Asta e, cand se intampla se intampla. Fierul e fier. Nu sunt genul de om care la prima problema sa dea inapoi. Si mai ales nu sunt genul de om care daca am o problema la masina, urmatorul gand este sa o vand… Imi este sila de astfel de vietati!

    @bet da domnule, asa cum ne-am obisnuit ;) Primul test a fost asta din mini vacanta de Paste. Ma declar extrem de incantat si fericit! Motorul functioneaza fara cusur, abia asteapta plimbarea anuala :)

    Poze nu prea am facut, ne-am bucurat de drumuri si vacanta :)

    IMG_E7734.JPG
     
    vladmarcel, flavius89, Tudor.r și alți 23 apreciază asta.
  20. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    “Prins” in trafic.

    9A87766A-7A09-4356-B55C-4E8C2E096498.jpeg
     
    Tudor.r, DeViAnS, redlife și alți 18 apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta