1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4-B8 - personal detailing

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de rotitza, 19 Noi 2012.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Iti doresc sa nu apuci sa se termine la tine noua baterie.
    Vad ca incet incet ai inceput sa te obisnuiesti cu eleronul, ai trecut de faza de negare.
     
  2. Tudor.r

    Tudor.r 3rd Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2013
    Locație:
    Iași
    Masina:
    ... Loading
    Sa fie intr-un ceas bun noua baterie si sa te tina ! (Nu) Trebuie sa o uzi !:p
    Personal astept poze din mai multe unghiuri cu noul eleron. (cand ai timp desigur)
    Numai bine si spor in toate ! :applaus:


    P.S. Daca intra ¨Dasquades¨ pe clubaudi sa iti vada B8-ul isi roade unghiile de ciuda ca nu mai e singurul cu ''B8 RS5 Avant¨:arco:
     
  3. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Multumesc Stefane pentru urare! Sa dea Dumnezeu!
    Pai de nevoie, imi place :)))

    Tudore, am sa fac poze, dar nu stiu cat de repede, intrucat afara este o mizerie de nedescris!
    Iti multumesc pentru urare!
    Dasquades... fiecare are un mentor, nu? :)
     
    Tudor.r apreciază asta.
  4. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Zilele trecute am mai facut ceva.

    La momentul schimbarii bateriei mi s-a atras atentia ca pe firul de + si - din compartimentul motor am pierdere de 1V. Este firul ce face legatura intre cupla din compartimentul de foc, alternator si electromotor. Problema specifica B8-urilor se pare!
    Este cel de la pozitia 15.

    559ca4bc71c49023dfeff162afba33b4.png

    Costul de reprezentanta este 800 lei plus manopera 450 lei.
    Costul acestui cablu la magazinele de piese auto este cuprins intre 650 si 750 lei.

    In consecinta am apelat la serviciile unui atelier de electrica auto autorizat RAR. S-au inlocuit fire, pe partea de masa alternator, fir ce a fost refacut in totalitate. Si s-a remediat problema firului de plus ce se cupleaza la demaror. Acesta, datorita sertizarii defectuase are de suferit in timpul pornirilor multiple. Se incinge si se coace. Usor, usor isi pierde din rezistenta si apar probleme generate de contact imperfect.

    masa alternator.JPG

    +alternator.jpg

    Dupa o zi de la remedierea acetor fire alternatorul incarca 14.7V, deci in parametri. Mentionez ca inainte aveam incarcare de 13.4.
    Masuratorile ulterioare au demonstart faptul ca pierderile sunt "zero". Incarcarea la alternator fiind aceeasi cu cea masurata la baterie.

    IMG_0737.JPG

    Deci e bine sa fie verificat si acest fir din cand in cand pentru o functionare corespunzatoare!
     
    juliano_03, vladmarcel, cogdao și alți 2 apreciază asta.
  5. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Bine de stiut! Cred cs ar trebui sa fac si eu niste masuratori, nu porneste chiar cum as vrea.
     
  6. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Ai scapat mai ieftin... eu cand am dat de cablu ala era deja prea ars chiar avea semne de ardere/coacere pe el, unele fire erau topite si in consecinta am schimbat tot cablajul(15). A fost vreo 70-80 euro daca nu ma gresesc. Dorm mai linistit acum :)
     
  7. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    Frumos domnule. Bravo!
    Sunt curios daca la 2011 au rezolvat problema asta sau ar trebui sa verific si eu ...

    Spor
     
  8. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    cogdao, da e bine sa faci o masuratoare ca nu strica.

    Andrei, se pare ca firul meu era la inceputul procesului de "coacere" :)
    70-80euro, nou sau Sh?

    Marius mai bine verifici. Nu stiu daca s-a rezolvat aceasta problema dupa 2010, dar din ce stiu aceste cablaje sunt facute in Romania. Doar daca au schimbat procedura de sertizare ai scapat de acest fenomen. Din cauza sertizarii defectuoase apar aceste probleme din ce am inteles.
     
  9. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    rotitza nou, ca nu mai avea nici un sens sa iau sh :)
    Am verificat acum cat costa si e in jur de 150 euro... destul de mare diferenta fata de acu 2 ani.
     
  10. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    B8 RS5 avant back completed!

    Fibra ramane fibra si nimerirea culorii tine numai de noroc! :)

    Asadar, poze cu eleronul montat pe masina:

    IMG_0752.JPG

    IMG_0757.JPG
    IMG_0758.JPG
    IMG_0762.JPG
    IMG_0763.JPG
    IMG_0764.JPG
    IMG_0765.JPG
    IMG_0766.JPG
    IMG_0767.JPG
     
    Ultima editare: 4 Feb 2016
    vladmarcel, Piglet80Avant, ovidiu.crc și alți 5 apreciază asta.
  11. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    IMG_0773.JPG
    IMG_0792.JPG
    IMG_0793.JPG
    Am montat si "aripioarele" de Passat CC:

    IMG_0780.JPG
    IMG_0785.JPG
     
    Andrei9, Catalin_1987, Claudiu Ziros și alți 7 apreciază asta.
  12. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Frumoase detalii :icon_thumright:
     
  13. alexclipea

    alexclipea Bronze Member

    Înscris:
    22 Apr 2015
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    A3 8L, 1.8T AUQ, 2001
    Superb! Arata excelent din toate pozitiile!
     
  14. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Incet-incet te apropii. Sti tu de ce :) :applaus:
     
    MRR apreciază asta.
  15. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Tu pana la urma speli masina zilnic sau de 2 ori pe zi? :)
     
    drogas, MRR, dirig.alexandru și încă o persoană apreciază asta.
  16. Mocanu.adi

    Mocanu.adi Bronze Member

    Înscris:
    13 Feb 2015
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A6 C6 4F - 2011- S-line - 2.0 TDI (CAH) 170 CP
    :hubbahubba: Supeeeerrrr !!!! :wub::wub:
    La cati mai multi kilometrii !!!
     
  17. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Multumesc Cosmin!

    Alex, multumesc pentru apreciere!

    Razvane, uneori de doua ori :)))

    Adi, multumesc!
     
    Ultima editare: 5 Feb 2016
  18. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Nucu! Multimesc!
    Din greseala am omis sa iti multumesc pentru aprecere! Recitind mi-am dat seama :)

    Mai avem, dar ne bucuram de fiecare pas :)
     
  19. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ma gandeam ca te-ai suparat pe mine, acuma imi re-verificam "hardu" sa gasesc cand am comis-o :)
     
  20. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Nici gand! Suntem oameni maturi! :p Bine, mai mult tu! :)
    Si plus de asta ce motiv as avea sa ma supar pe tine? Nici unul!

    Sa ai spor in ce faci si sa ne revedem cu bine la un pahar de esenta rara! :hi:
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta