1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4-B8 - personal detailing

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de rotitza, 19 Noi 2012.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Doar diuzele, fara adaptoare ;)
     
    dreiutz apreciază asta.
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Voi cei cu B8 sunteti mai norocosi. :)
     
  3. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    wow, superb. Eu care mi-am pus masina la vanzare tot comand acele diuze. Ma enerveaza la culme astea de B8 :D

    Sanatate si spor!
     
  4. aiciandrei

    aiciandrei 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2014
    Locație:
    Piteşti
    Masina:
    A3 8p coupe, 1.6, 2003
    Unii oameni mai iau pauza iarna de la modificari, tu chiar nu poti sa te abtii?:)))
    [emoji106]

    Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
     
  5. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    audi66, asa se pare.

    Marius, ma bucur ca ti-am putut fi de ajutor!

    Andrei, cand gasesti piesele, arunci actionezi. Iarna-vara, cand si cat se poate. :)
     
  6. george_gopo

    george_gopo Bronze Member

    Înscris:
    15 Mai 2011
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI (BLB) - 140 CP, 2006
    Mihai a aparut ceva interesat la Nelu! ceva cu 4 rotitze motrice:D
     
  7. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    baga-te mihai ...e moca... 500 e un pret super bun. daca nu schimbam masina era deja al meu kitu :D
     
  8. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    cutia, unde este cutia .... (lipseste cutia din kit Roby ..) :(
     
  9. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    detalii :)
     
  10. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Va multumesc foarte mult pentru intentia de a ma ajuta!

    Din pacate acelui kit "complet" ii lipsea o piesa foarte importanta, cutia de viteze, asa cum bine a remarcat colegul mabalaru.

    Iar masina de pe care s-au demontat piesele era benzinara si nu prea stiu cum sta treaba cu rapoartele din grup, ma refer la compatibilitatea cu o cutie diesel...

    Poate alta data! Oricum pentru moment sunt prins cu destule cheltuieli in ceea ce-l priveste pe Audila...
    Pana vine webasto ma gandesc la o suspensie reglabila de la KW compatibila cu amortizoarele magnetice. :)

    IMG_2459.JPG
     
    Ultima editare: 10 Ian 2017
  11. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    WOW! Dar tu nu te opresti? Felicitari, nu stiu cum reusesti!
     
  12. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
    KW HAS , destul de scump doar pentru un set de arcuri asa zise reglabile
    aproximativ 700 E
     
  13. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Stefan, asta observ si eu la mine... se pare ca am luat-o pe ulei rau. :) Si contul se subtiaza simtitor... Daca pana acum "boala" era cronica acum se pare ca este iremediabila :)))

    Marius, crezi ca as putea folosi altceva care sa ma ajute pe timp de iarna sa mai inalt masina pastrand functionalitatea suspensiei dinamice? Daca ai vre-o propunere sunt bucuros sa mi-o spui. :)

    Cum suspensie pe aer nu s-a montat pe A4, acest lucru nu il pot implementa. Suspensie AM pe aer inafara celei de la AccuAir nu as pune pe masina, iar cu pretul unui sistem AccuAir sincer imi cumpar alta masina pentru iarna :)), nu mai vorbesc de incomoditatea de a umbla cu o butelie in portbagajul unui Avant, care limiteaza foarte mult!
     
    Ultima editare: 11 Ian 2017
    vladmarcel, cogdao și Chriss_Deejay apreciază asta.
  14. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
    Pentru ADS nu cred ca mai ai alte alternative
     
  15. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    @rotitza cine a zis ca umbli cu butelia in portbagaj :p

    Poate doar daca pui GePeLeu ;)

    o poti imbina foarte usor astfel
    [​IMG]

    Decat sa cheltui 700$ pe niste amarate de arcuri mai bine strangi pentru in kit de perne - si atunci clar investitia va dubla valoarea


    Mi-ai adus aminte cand vad modificarile tale ma duce cu gandul la asta

    [​IMG]




    Spor si sanatate sa ai :thumbs-up:
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  16. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    Mihai, ca si mine, are subwoofer-ul de la B&O in jurul bateriei .. + roata de rezerva.
    Mai era o idee de pus in bara undeva butelia, dar nu stiu exact unde puteai sa pui compresorul.

    Spor
     
  17. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Cata, multumesc pentru incercarea de a-mi da idei referitoare la pozitionarea buteliei, din pacate situatia sta asa cum zice mabalaru in cazul meu.
    O idee este sa se confectioneze o butelie care sa incapa undeva deasupra puntii spate, acolo unde este localizata si la A6 allroad, dar slabe sanse sa fie loc la A4...
    Dar revenim la costuri, sunt prea mari pt mine din pacate.

    Gluma: clar va dubla valoarea, 5000 kitul air ride si... 5000 masina. Uite un A4 la 10000 :)))

    Serios: in loc sa o dubleze, o injumatateste :))
     
    Ultima editare: 17 Ian 2017
  18. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Mihai, ai uitat sa pui la socoteala de mai sus si cateva retrofituri, ar insemna un A4 de 12000 :)
     
  19. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Cine mai trage linie când vorbim de pasiune
    Bine pentru unii ea nu are limite
    Insa Mihai eu cred ca găsești tu locul unei butelii :)
    Nu asta e problema, locul unde o faci și atenția acordata lucrării este mai importanta.
    Oricum ești în top.
    Felicitări

    Sent from my SM-G935V using Tapatalk
     
  20. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    So, multumita lui Costi, alias CMG, am montat arcurile KW HAS, ce le-a avut pe A5-ul lui.

    Treaba a fost ceva, inaltimea nu este inca definitiva, asa ca nu va pot prezenta niste poze cu diferente foarte mari. Momentan, datorita reglajului pe spate, desi la maxim inalt, masina sta cu 1 cm mai sus fata de Eibach. Fata in schimb se inaltase cu aprox. 4-5cm! Arata ca un Allroad! :) Drept urmare am lasat fata pt a se alinia cu spatele pentru moment.
    La prima vedere masina arata cam cum arata cu suspensia sport de fabrica ce a avut-o, deci ok.

    IMG_2538.JPG
    IMG_2540.JPG
    IMG_2546.JPG

    Din ce mi-am dat eu seama spatele se mai poate inalta cu acele inaltatoare ce se regasesc pe suspensia confort sau cea S line, la suspensia mea ne fiind prezente. Drept urmare intentionez montarea acestora dupa ce voi intra in posesia lor.

    IMG_2550.JPG

    Estimez o inaltime aproximativ egala cu cea a suspensiei confort, reglata pe maxim inalt, lucru ce este mai mult decat multumitor!

    Acum, legat de comportamentul arcurilor, am ramas extrem de placut surprins de confortul fantastic ce il confera! Zici ca sunt pe suspensia de fabrica! La acest aspect nu ma asteptam! :)

    Alte detalii voi mai da dupa ce fac montajul inaltatoarelor pe spate si mai fac niste km.

    PS: De "tranteala" nu incape vorba, masina putand fi setata sub cea Eibach, deci pe burta la primavara! :))
     
    Ultima editare: 25 Ian 2017
    qrknu, bogdan_TM, TheoN și alți 10 apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta