1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4-B8 - personal detailing

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de rotitza, 19 Noi 2012.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Ma bucur ca sunt ceea ce iti doreai. Sa le porti cu placere!
     
  2. tavicosma

    tavicosma Bronze Member

    Înscris:
    18 Aug 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8 Avant 2011 3.0 TDI CCWA Quattro S-Tronic
    Interesanta combinatia de arcuri reglabile si magnetic ride.
    Sper sa nu ai probleme daca o trantesti prea tare.
     
  3. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Multumesc Stefane, asemenea iti doresc si eu cu noile arcuri!

    Multumesc Tavi, este din cunostintele mele, singura suspensie reglabila compatibila cu amortizoarele de fabrica.
    Masina a fost trantita si pana acum, deci cu o setare aproximativ la fel cu ce a fost sunt obisnuit.
     
    Ultima editare: 25 Ian 2017
  4. george

    george Gold Member

    Înscris:
    21 Feb 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    [quattro] - A4 B8.5 2013 & Q5 8R 2017
    Ora 11:00 seara,
    Piticii sunt fara chef de somn,
    Incepem documentarea,
    Ora 02:20 dimineata,
    Challenge accepted!

    Am inceput studiul pe reverse de la ultima pagina si am ajuns abia la pagina 50! Incepusem cu ideea clara de a vedea detalii de la Keyless retrofit. Se pare ca urmeaza dupa pagina 50 detalii dar am ramas cu o idee clara! Am nevoie de turbina, downpipe, intercooler, si soft! :)

    Pe langa asta sa stii ca ar fi binevenit iar un nou rezumat si eventual un update la signature :applaus:

    Concluzie: mai bine dormeam! :))

    PS: spor la modificari sa avem in continuare de unde ne inspira!

     
    stefan550, bobalex18 și rotitza apreciază asta.
  5. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Eu nu stiu daca voua va merg link-urile de mai sus, insa mie, la absolut toate ma trimite pe prima pagina din acest topic. :)
     
  6. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    M-ai facut sa rad Georgica!
    Ma bucur ca acest topic este de folos colegilor si ma bucur pentru faptul ca este apreciat si da ideii altora! Asta inseamna "progres prin inovatie" ;)

    Andrei, link-urile nu mai sunt active datorita schimbarii platformei. Din pacate, munca de a le strange intr-un pachet a fost destul de grea, iar motivatia a fost aniversara, implinirea a 100 pagini de topic.. Dupa scimbarea platformei cele 100 pagini s-au transformat in 50, iar link-urile s-au pierdut...
     
    AndreyPH, george și stefan550 apreciază asta.
  7. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Lasa ca mai ai umpic si ajungi la 100 si facem un party:)
     
    rotitza apreciază asta.
  8. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Cred ca mai dureaza circa 2-3 saptamani si implinim din nou aniversarea :sign_omg:
     
    rotitza apreciază asta.
  9. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Astazi am reusit sa montez inaltatoarele pe spate. Multumesc Lucica!

    M-a prins noaptea, asa ca am o poza nu foarte concludenta.

    IMG_2585.JPG
    Masina e inalta si proprietarul fericit! Mai mult de atat nu m-a lasat inima sa o ridic... deja incepe sa arate ciudat pentru mine... Norocul meu este ca jantele cu et mic ajuta cat de cat la o imagine bunicica de ansamblu chiar si cu setarea asta.

    Inca o data raman surprins de conforul arcurilor! Multumesc Costi!
     
    vladmarcel, stefan550, Andu333 și alți 7 apreciază asta.
  10. tommy lee

    tommy lee 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2012
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B8 avant, 2.0 TDI (CAGA) 143CP, 2010
    Abia am asteptat sa o vad. Banuiam ca ai arcurile montate deja pentru ca ti-am vazut anuntul la vanzari.
    Deci "Audila" nu are cum sa arate decat :hubbahubba:
    Sa va poarte sanatosi.
     
  11. Sergio

    Sergio 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 TFSI
    Fenomenala
     
  12. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    O sa ne ia ceva timp sa ne invatam cu ea asa dar arata bine in continuare.
    Ma bucur ca esti multumit si arcurile sunt ceea ce trebuie
     
  13. Mocanu.adi

    Mocanu.adi Bronze Member

    Înscris:
    13 Feb 2015
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A6 C6 4F - 2011- S-line - 2.0 TDI (CAH) 170 CP
    Rotitza , felicitari pentru upgrade-ul facut, daca iti ofera si confort este perfect. Dupa citirea topicului tau la cat de atent esti la detalii, presimt ca acest confort se aseamana cu "luxul" de toate zilele . Bravo !
     
  14. @lex

    @lex 4th Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2013
    Locație:
    077065
    Masina:
    Audi A4, S Line, 2.0 TDI QUATTRO, 2014
    Felicitări Mihai!
    Acum intră fără "emoții" la mine în hală :)))
     
  15. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    tommy lee, multumesc pentru apreciere!

    Sergio, multumesc

    Da Stefane, mie sincer nu imi place cum arata :), dar s-a dat liber la selauri, asa ca in dimineata asta am mers mult mai relaxat. In orice caz e cam cat suspensia sport ce am avut-o de fabrica.

    Adi, da, "luxul" de toate zilele. Multumesc pentru felicitari!

    Alex, intra, dar iarna, ca vara... v-om vedea :)
     
  16. laaav

    laaav 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI Quattro 143 CP 2010
    Zilele astea ti-am citit tot topicul si......am ramas masca de toate modificarile care le-ai adus masinii.
    Nu pot decat sa te felicit pentru masina si pentru pasiunea ta!!! :)
     
    ionut_mdln1 apreciază asta.
  17. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Iti multumesc foarte mult pentru interesul acordat topicului si pentru felicitari! :hi:

    Si o poza pe zi:

    IMG_2594.JPG
     
    Ultima editare: 2 Feb 2017
    dreiutz, nucugheri, radu20 și alți 12 apreciază asta.
  18. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Asadar, daca tot vine primavara mi-am sis ca e musai sa ma apuc de incalzirea auxiliarta :)

    Ieri am inceput jihadul! O zi intreaga am muncit pentru a da gata macar prima etapa, a montajului corpului incalzirii auxiliare ("webasto") si conectarea acestuia la instalatia de racire a masinii. Mi-am propus ca la sfarsitul fiecarei zile de munca sa pot pleca cu masina acasa, astfel ieri s-a rusit dupa cum spuneam, montarea arzatorului, pompei auxiliare , montarea valvei circuitului lichidului de racire, montarea si adaptarea instalatiei.

    Penrtru inceput montarea arzatorului se face prin intermediul unor piulite speciale "popnit", ce se incastraza in 3 gauri hexagonale aflate pe lonjeronul dreapta al masinii. Fara cleste special munca este mult ingreunata, dar cu grija si scule incropite se pot monta. :)

    Informativ acele piulite arata cam asa:

    5783bd71164a0.jpg

    Si cam asa arata pe masina:

    IMG_2686.JPG

    IMG_2685.JPG

    Au urmat montarea valvei din spatele peretelui de foc, acolo unde sistemul "webasto" se intercaleaza cu sitemul de racire al motorului si al habitaclului. Pentru aceasta operatiune au fost necesare niste adaptari, cu mufe de clipsare OEM, montate pe furtunele masinii si imbinate cu noua instalatie.

    valva lichid racire.jpg
    IMG_2692.JPG

    S-a scos din ciurcuit o valva vacumatica ce controla debitul lichidului de racire spre caloriferul habitaclului.
    Valva vacumatica eliminata:

    New-Heater-Core-Control-Valve-fits-Audi-A4-_1.jpg

    Noua valva montata, comandata de "webasto" ii va prelua functia. Pentru eliminarea acesteia am folosit o teava inoxidabila strunjta la capete, pe scurt o pieasa de trecere sau stut. :)

    IMG_2691.JPG

    Dupa ce noul sitem a fost conectat la motor, a ramas montarea tevilor de aluminiu ce vin de la "webasto" spre noua valva aflata dupa peretele de foc. Aici am intampinat niste probleme intrucat tot sistemul provine de pe un facelift, si se pare ca la facelift au schimbat putin traseul acestor tevi. Acestea urca peste oala amortizorului, in timp ce la nonfacelift trec intre oala amortizorului si motor. Problema de fapt apare in zona oalei amortizorului unde cred ca la facelift au modificat si traseul conductelor de motorita, acestea intersectanduse cu cele ce vin de la "webasto" in mod ciudat. Probleme mai sunt si in zona de jos a filtrului de aer, acesta ne clipsanduse bine in cele doua tanpoane de cauciuc de pe lonjeron. In orice caz, am reusit inchiderea intregului circuit de racire motor, astfel putand pleca spre casa cu masina functionala, bineinteles dupa o tura pe centura pentru aerisirea sitemului si completarea cu antigel.

    IMG_2690.JPG

    Tin sa multumesc foarte mult colegilor ce mi-au oferit suport si ajutor! In ordine alfabetica, dupa cum urmeaza: Catalin, Dan, Florian si Gabi! :hi:

    Etapele ulterioare, circuite ectrice si circuitul de alimentare cu combustibil vor urma. :)



    PS: Un filmulet in care este explicat in mare circuitul de racire:

     
    Ultima editare: 24 Feb 2017
    vladmarcel, scooby88, cogdao și alți 13 apreciază asta.
  19. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Foarte frumos domnule! Spor la munca in continuare!!!
     
  20. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    o munca uriasa dar care iti garantez ca merita si te vei felicita in fiecare dimineata friguroasa pentru aceste eforturi.
    spor maxim in ceea ce faci si jos palaria pentru colegii meseriasi care te ajuta.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta